0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 995 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 18 черв. 16:55
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 17.06.2024 № 53-З, Полтава «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівлі Комунального підприємства Піщанської сільської ради «Комунсервіс» (далі Замовник). Під час розпочатого моніторингу процедури, щодо закупівлі ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А95, дизельне паливо) через електронну систему закупівель 18 червня 2024 року надійшов запит про надання пояснень (інформації та документів): 1.Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого питання (-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. На виконання ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення: Перед початком оголошення закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2024-05-01-011621-a, очікувану вартість предмета закупівлі розраховували відповідно до інформації, отриманої в результаті застосування методів встановлених Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275. При здійснені попереднього моніторингу цін на товари, що є предметом даної закупівлі, а саме пальне, щоб сформувати очікувану вартість, були враховані діючі ціни на АЗС, комерційні пропозиції від потенційних учасників, аналіз цінових показників сайтів потенційних учасників, сайту Мінфіну. Сайти, які моніторились:https://vsn.ua/news/tsini-na-palne-ta-alkogol-zletyat-kabmin-hoche-pidvischiti-aktsizi-40346 ; https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/2024-05/ ; https://socar.ua/ru/fuel ; https://wog.ua/ua/fuels/; https://bvsua.com/ua/voditeljam/toplivo ; https://biz.ligazakon.net/news/228213_pdvishchennya-aktsiznogo-podatku- na-palivo-za-osnovu-priynyato-alternativniy-prokt Окрім вище зазначених обґрунтувань позицій ціни були враховані нормативно -правові документи, а саме, проєкт закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо наближення законодавства України до законодавства Європейського Союзу в частині акцизного податку» Згідно з ним, в Україні з 1 липня 2024 року планувалось збільшення розміру ставок акцизного податку для пального. Цього року акциз на бензин повинен був подорожчати на 29,1 євро, дизельне паливо – на 38,1 євро за 1 тис. літрів. Така запобігливість обумовлена тим, що комунальне підприємство виконує роботу та надає послуги, які носять соціально важливий характер і відсутність палива може заблокувати виконання робіт та надання послуг, що в свою чергу може призвести до соціальної напруги в громаді. За результатами проведеної процедури фактична вартість бензину А95 склала 49,50грн, дизельне паливо 48,90грн., що на даний момент значно нижча за роздрібну ціну наявних на території м. Кременчука АЗС. На підставі вище викладеного, Замовник діяв в межах і спосіб, визначений чинним законодавством України.
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 17.06.2024 № 53-З, Полтава «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівлі Комунального підприємства Піщанської сільської ради «Комунсервіс» (далі Замовник). Під час розпочатого моніторингу процедури, щодо закупівлі ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А95, дизельне паливо) через електронну систему закупівель 18 червня 2024 року надійшов запит про надання пояснень (інформації та документів): 1.Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого питання (-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. На виконання ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення: Перед початком оголошення закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2024-05-01-011621-a, очікувану вартість предмета закупівлі розраховували відповідно до інформації, отриманої в результаті застосування методів встановлених Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275. При здійснені попереднього моніторингу цін на товари, що є предметом даної закупівлі, а саме пальне, щоб сформувати очікувану вартість, були враховані діючі ціни на АЗС, комерційні пропозиції від потенційних учасників, аналіз цінових показників сайтів потенційних учасників, сайту Мінфіну. Сайти, які моніторились:https://vsn.ua/news/tsini-na-palne-ta-alkogol-zletyat-kabmin-hoche-pidvischiti-aktsizi-40346 ; https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/2024-05/ ; https://socar.ua/ru/fuel ; https://wog.ua/ua/fuels/; https://bvsua.com/ua/voditeljam/toplivo ; https://biz.ligazakon.net/news/228213_pdvishchennya-aktsiznogo-podatku- na-palivo-za-osnovu-priynyato-alternativniy-prokt Окрім вище зазначених обґрунтувань позицій ціни були враховані нормативно -правові документи, а саме, проєкт закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо наближення законодавства України до законодавства Європейського Союзу в частині акцизного податку» Згідно з ним, в Україні з 1 липня 2024 року планувалось збільшення розміру ставок акцизного податку для пального. Цього року акциз на бензин повинен був подорожчати на 29,1 євро, дизельне паливо – на 38,1 євро за 1 тис. літрів. Така запобігливість обумовлена тим, що комунальне підприємство виконує роботу та надає послуги, які носять соціально важливий характер і відсутність палива може заблокувати виконання робіт та надання послуг, що в свою чергу може призвести до соціальної напруги в громаді. За результатами проведеної процедури фактична вартість бензину А95 склала 49,50грн, дизельне паливо 48,90грн., що на даний момент значно нижча за роздрібну ціну наявних на території м. Кременчука АЗС. На підставі вище викладеного, Замовник діяв в межах і спосіб, визначений чинним законодавством України.
Надаємо інформацію щодо усунення порушень та притягнення до відповідальності особи, якою було порушено законодавство у сфері публічних закупівель.