0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 044 480.00 UAH
Замовник
Чернігівський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Чернігівської міської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 18 черв. 17:46
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
I. Надати затверджений Замовником річний план закупівель, відповідно до якого здійснено закупівлю. (додається) II. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Технічна специфікація Предмет закупівлі: ДК 021:2015 34980000-0 Транспортні квитки (місячні проїзді квитки) Місце надання послуг: м. Чернігів Всього: 1920 поповнень Визначення очікуваної вартості здійснювалась на підставі кошторису та розрахунку до нього (додається). Відповідно до підпункту 6 пункту 12 Положення про Чернігівський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Чернігівської міської ради затвердженого рішенням Чернігівської міської ради від 25 січня 2023 року № 27/VIII-6 (додається), директор Чернігівського міського терцентру розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису витрат та відповідно до їх цільового призначення, в тому числі на оплату проїзних квитків. Наказом директора Чернігівського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Чернігівської міської ради від 01 грудня 2021 року № 27-ОД (додається) затверджено перелік працівників, які користуються транспортними картками для здійснення поїздок в службових цілях. Відповідно до пункту 1 транспортними картками користуються: 1. Соціальні робітники (відділення соціальної допомоги вдома № 1 –Д – 96 працівників, відділення соціальної допомоги вдома № 2 –Н – 80 працівників, відділення організації надання адресної натуральної допомоги – 4 працівника); 2. Сестри медичні (відділення денного перебування № 1-Д – 1 працівник, відділення денного перебування № 2 – Н – 1 працівник); 3. Фахівці з фізичної реабілітації (відділення денного перебування № 1-Д – 1 працівник, відділення денного перебування № 2 – Н – 1 працівник); 4. Робітники з комплексного обслуговування і ремонту будинків (відділення організації надання адресної натуральної допомоги – 2 працівники); 5. Перукарі (відділення організації надання адресної натуральної допомоги – 2 працівники). Також поповнюються транспортні картки в кількості 8 штук для загального користування інших працівників територіального центру в службових цілях. Структура та штатна чисельність територіального центру затверджена Чернігівським міським головою в кількості 242 штатні одиниці (додається). Загальна штатна чисельність працівників, що має право користуватися транспортними картками згідно до наказу директора, складає 196 працівників. Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі використовуються дані з розрахунку до кошторису. В розрахунок до кошторису на 2024 рік включено поповнення транспортних карток у кількісті 160, з урахуванням того, що деякі працівники мають пільги на проїзд в громадському транспорті (досягнення працівником пенсійного віку, інвалідність та ін.), а також враховано перебування працівників у щорічних відпустках. Вартість одного поповнення транспортної картки на місяць - для юридичних осіб – 544 грн, затверджена рішенням виконавчого комітету міської ради від 23 червня 2022 року № 201 «Про встановлення тарифів на послуги міського електричного транспорту м. Чернігова» https://chernigiv-rada.gov.ua/rishennya-vikonkomu/sid-65/scid-2022-06-23/id-53510/ (додається). Згідно розрахунку до кошторису на 2024 рік, потреба складає: 160 х 12 = 1920 поповнень на 2024 рік. 1920 х 544 грн. = 1044480 грн. на 2024 рік. Вартість використання проїзного документу (транспортної картки) з тарифним планом «Місячний проїзний «Виробничий» зі строком дії один календарний місяць встановлюється рішенням виконавчого комітету Чернігівської міської ради та становить 544,00 грн без ПДВ. Тарифний план «Транспортна картка на 45 поїздок» дозволяє користувачеві здійснити не більше 45 поїздок протягом одного календарного місяця. Вартість використання тарифного плану «Транспортна картка на 45 поїздок» обчислюється в залежності від кількості фактично здійснених поїздок протягом календарного місяця та виду транспорту (що складає не більше ніж 45 х 12 грн. = 540 грн. на один місяць що не перевищує встановлений виконкомом тариф в 544 грн). Вартість проїзду визначається рішенням виконавчого комітету Чернігівської міської ради та відповідними рішеннями Перевізника і може бути змінена протягом дії Договору. На момент підписання Договору вартість проїзду становить 12,00 грн без ПДВ в міських автобусах та 8,00 грн без ПДВ в тролейбусах та автобусах Перевізника КП «Чернігівське тролейбусне управління». III. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстави для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи. Пунктом 13 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) встановлено, що придбання замовником: товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Закупівлю № UA-2023-12-27-006551-a, код згідно ДК 021:2015 – 34980000-0 - Транспортні квитки, звіт від 05.01.2024 року (додається), відмінено через відсутність учасників процедури закупівлі. Відповідно до підпункту 2 пункту 48 Особливостей при не поданні жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у встановлений замовником строк відповідно до норм Особливостей. Відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель. Таким чином, з огляду на норми Особливостей була необхідність та підстави прийняти рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей. IV. Пояснити, чому Замовником разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не оприлюднено в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі? У разі укладення договору про закупівлю відповідно до пункту 13 (Особливостей), замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Оскільки пункт 13 Особливостей дає можливість надати обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі у вигляді іншого документа, крім розпорядчого рішення замовника, яке готується уповноваженою особою, мною було прийнято рішення надати обґрунтування у протоколі до даної закупівлі. Нормами Закону та Особливостей не передбачено оприлюднення в електронній системі закупівель рішення у вигляді протоколу уповноваженої особи щодо формування річного плану та внесення змін до нього. Отже, протокол про затвердження річного плану обов’язково оформлюється уповноваженою особою та зберігається, водночас оприлюднювати його не потрібно. На цій підставі мною було допущене порушення щодо не опублікування обґрунтування. V. Просимо повідомити (з наданням підтверджуючих документів) про фактичний стан виконання договору використання транспортних карток від 22.01.2024 № 06-2024, укладеного між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю «ЧЕРНІГІВСЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ» за результатами даної закупівлі. Фактичний стан виконання договору використання транспортних карток від 22.01.2024 № 06-2024 згідно актів наданих послуг (додаються) за січень - травень станом на 24.06.2024 складає 395456,00 грн.
I. Надати затверджений Замовником річний план закупівель, відповідно до якого здійснено закупівлю. (додається) II. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Технічна специфікація Предмет закупівлі: ДК 021:2015 34980000-0 Транспортні квитки (місячні проїзді квитки) Місце надання послуг: м. Чернігів Всього: 1920 поповнень Визначення очікуваної вартості здійснювалась на підставі кошторису та розрахунку до нього (додається). Відповідно до підпункту 6 пункту 12 Положення про Чернігівський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Чернігівської міської ради затвердженого рішенням Чернігівської міської ради від 25 січня 2023 року № 27/VIII-6 (додається), директор Чернігівського міського терцентру розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису витрат та відповідно до їх цільового призначення, в тому числі на оплату проїзних квитків. Наказом директора Чернігівського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Чернігівської міської ради від 01 грудня 2021 року № 27-ОД (додається) затверджено перелік працівників, які користуються транспортними картками для здійснення поїздок в службових цілях. Відповідно до пункту 1 транспортними картками користуються: 1. Соціальні робітники (відділення соціальної допомоги вдома № 1 –Д – 96 працівників, відділення соціальної допомоги вдома № 2 –Н – 80 працівників, відділення організації надання адресної натуральної допомоги – 4 працівника); 2. Сестри медичні (відділення денного перебування № 1-Д – 1 працівник, відділення денного перебування № 2 – Н – 1 працівник); 3. Фахівці з фізичної реабілітації (відділення денного перебування № 1-Д – 1 працівник, відділення денного перебування № 2 – Н – 1 працівник); 4. Робітники з комплексного обслуговування і ремонту будинків (відділення організації надання адресної натуральної допомоги – 2 працівники); 5. Перукарі (відділення організації надання адресної натуральної допомоги – 2 працівники). Також поповнюються транспортні картки в кількості 8 штук для загального користування інших працівників територіального центру в службових цілях. Структура та штатна чисельність територіального центру затверджена Чернігівським міським головою в кількості 242 штатні одиниці (додається). Загальна штатна чисельність працівників, що має право користуватися транспортними картками згідно до наказу директора, складає 196 працівників. Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі використовуються дані з розрахунку до кошторису. В розрахунок до кошторису на 2024 рік включено поповнення транспортних карток у кількісті 160, з урахуванням того, що деякі працівники мають пільги на проїзд в громадському транспорті (досягнення працівником пенсійного віку, інвалідність та ін.), а також враховано перебування працівників у щорічних відпустках. Вартість одного поповнення транспортної картки на місяць - для юридичних осіб – 544 грн, затверджена рішенням виконавчого комітету міської ради від 23 червня 2022 року № 201 «Про встановлення тарифів на послуги міського електричного транспорту м. Чернігова» https://chernigiv-rada.gov.ua/rishennya-vikonkomu/sid-65/scid-2022-06-23/id-53510/ (додається). Згідно розрахунку до кошторису на 2024 рік, потреба складає: 160 х 12 = 1920 поповнень на 2024 рік. 1920 х 544 грн. = 1044480 грн. на 2024 рік. Вартість використання проїзного документу (транспортної картки) з тарифним планом «Місячний проїзний «Виробничий» зі строком дії один календарний місяць встановлюється рішенням виконавчого комітету Чернігівської міської ради та становить 544,00 грн без ПДВ. Тарифний план «Транспортна картка на 45 поїздок» дозволяє користувачеві здійснити не більше 45 поїздок протягом одного календарного місяця. Вартість використання тарифного плану «Транспортна картка на 45 поїздок» обчислюється в залежності від кількості фактично здійснених поїздок протягом календарного місяця та виду транспорту (що складає не більше ніж 45 х 12 грн. = 540 грн. на один місяць що не перевищує встановлений виконкомом тариф в 544 грн). Вартість проїзду визначається рішенням виконавчого комітету Чернігівської міської ради та відповідними рішеннями Перевізника і може бути змінена протягом дії Договору. На момент підписання Договору вартість проїзду становить 12,00 грн без ПДВ в міських автобусах та 8,00 грн без ПДВ в тролейбусах та автобусах Перевізника КП «Чернігівське тролейбусне управління». III. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстави для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи. Пунктом 13 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) встановлено, що придбання замовником: товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Закупівлю № UA-2023-12-27-006551-a, код згідно ДК 021:2015 – 34980000-0 - Транспортні квитки, звіт від 05.01.2024 року (додається), відмінено через відсутність учасників процедури закупівлі. Відповідно до підпункту 2 пункту 48 Особливостей при не поданні жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у встановлений замовником строк відповідно до норм Особливостей. Відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель. Таким чином, з огляду на норми Особливостей була необхідність та підстави прийняти рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей. IV. Пояснити, чому Замовником разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не оприлюднено в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі? У разі укладення договору про закупівлю відповідно до пункту 13 (Особливостей), замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Оскільки пункт 13 Особливостей дає можливість надати обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі у вигляді іншого документа, крім розпорядчого рішення замовника, яке готується уповноваженою особою, мною було прийнято рішення надати обґрунтування у протоколі до даної закупівлі. Нормами Закону та Особливостей не передбачено оприлюднення в електронній системі закупівель рішення у вигляді протоколу уповноваженої особи щодо формування річного плану та внесення змін до нього. Отже, протокол про затвердження річного плану обов’язково оформлюється уповноваженою особою та зберігається, водночас оприлюднювати його не потрібно. На цій підставі мною було допущене порушення щодо не опублікування обґрунтування. V. Просимо повідомити (з наданням підтверджуючих документів) про фактичний стан виконання договору використання транспортних карток від 22.01.2024 № 06-2024, укладеного між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю «ЧЕРНІГІВСЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ» за результатами даної закупівлі. Фактичний стан виконання договору використання транспортних карток від 22.01.2024 № 06-2024 згідно актів наданих послуг (додаються) за січень - травень станом на 24.06.2024 складає 395456,00 грн.
За результатами проведеного моніторингу Державною аудиторською службою України Північний офіс Держаудитслужби Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, стосовно закупівлі «Поповнення транспортних електронних квитків на проїзд в громадському транспорті м. Чернігів за кодом ДК 021:2015 34980000-0 Транспортні квитки», очікуваною вартістю 1 044 480,00 грн (ID: UA-2024-01-22-006800-a). Були встановлені зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо). На виконання даного зобов’язання проведено службову нараду. На якій здійснено роз’яснювальну роботу по не допущенню помилок в подальшій роботі.