0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
577 272.00 грн.
Замовник
Комунальний заклад "Корсунь-Шевченківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Надія" Черкаської обласної ради"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 1 лип. 13:01
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Затвердження коштів на придбання товарів, робіт та послуг здійснюється у відповідності до бюджетного та спеціального законодавства відповідної сфери діяльності Замовника виходячи із реальної річної потреби відповідних товарів, робіт та послуг в межах передбачених кошторисом доходів та видатків на відповідний рік бюджетних асигнувань за відповідним кодом економічної класифікації видатків з урахуванням внесених до кошторису змін як за спеціальним , так і загальним фондами. Очікувана вартість товарів здійснювалася за методом порівняння ринкових цін, яка базувалася на зборі та аналізі цінової інформації з реального ринку, на запиті комерційних пропозицій постачальників подібних товарів, на аналізі реальних угод на відповідному ринку, з урахуванням індексу цін. 2. Відповідно до п. 40 Особливостей, визначено під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник у відповідності до вимог чинного законодавства, через електрону систему публічних закупівель розмістив учаснику ФОП Омельченка Р.О повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі: Деревина дров’яна непромислового використання код (ДК 021:2015) - 03410000-7 – Деревина. 3. Відповідно до п. 40 Особливостей, визначено під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник у відповідності до вимог чинного законодавства, через електрону систему публічних закупівель розмістив учаснику ФОП Бойко О.В. повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі: Деревина дров’яна непромислового використання код (ДК 021:2015) - 03410000-7 – Деревина., а саме керуючись ч.40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 117, та, враховуючи ч. 39 цих Особливостей, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та/або документах, що подані учасником, ФОП Бойко О.В. у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно вимог Особливостей, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Наданий учасником ФОП Бойко О.В. атестат з акредитації випробувальної лабораторії, якою видано протокол випробувань від 23.05.2024 № 0896 не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, а вся інформація стосовно атестата акредитації вказана в протоколі дослідження. 4. Замовник у відповідності до вимог чинного законодавства, через електрону систему публічних закупівель розмістив учаснику ФОП Бойко О.В. повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі: Деревина дров’яна непромислового використання код (ДК 021:2015) - 03410000-7 – Деревина., а саме керуючись ч.40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 117, та, враховуючи ч. 39 цих Особливостей, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та/або документах, що подані учасником, ФОП Бойко О.В. у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно вимог Особливостей, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Наданий учасником ФОП Бойко О.В. гарантійний лист, що учасник не перебуває у списку суб’єктів господарювання, до яких застосовані санкції не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовником чітко у відповідності до норм законодавства було надано учаснику можливість усунути таку невідповідність.
1. Затвердження коштів на придбання товарів, робіт та послуг здійснюється у відповідності до бюджетного та спеціального законодавства відповідної сфери діяльності Замовника виходячи із реальної річної потреби відповідних товарів, робіт та послуг в межах передбачених кошторисом доходів та видатків на відповідний рік бюджетних асигнувань за відповідним кодом економічної класифікації видатків з урахуванням внесених до кошторису змін як за спеціальним , так і загальним фондами. Очікувана вартість товарів здійснювалася за методом порівняння ринкових цін, яка базувалася на зборі та аналізі цінової інформації з реального ринку, на запиті комерційних пропозицій постачальників подібних товарів, на аналізі реальних угод на відповідному ринку, з урахуванням індексу цін. 2. Відповідно до п. 40 Особливостей, визначено під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник у відповідності до вимог чинного законодавства, через електрону систему публічних закупівель розмістив учаснику ФОП Омельченка Р.О повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі: Деревина дров’яна непромислового використання код (ДК 021:2015) - 03410000-7 – Деревина. 3. Відповідно до п. 40 Особливостей, визначено під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник у відповідності до вимог чинного законодавства, через електрону систему публічних закупівель розмістив учаснику ФОП Бойко О.В. повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі: Деревина дров’яна непромислового використання код (ДК 021:2015) - 03410000-7 – Деревина., а саме керуючись ч.40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 117, та, враховуючи ч. 39 цих Особливостей, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та/або документах, що подані учасником, ФОП Бойко О.В. у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно вимог Особливостей, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Наданий учасником ФОП Бойко О.В. атестат з акредитації випробувальної лабораторії, якою видано протокол випробувань від 23.05.2024 № 0896 не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, а вся інформація стосовно атестата акредитації вказана в протоколі дослідження. 4. Замовник у відповідності до вимог чинного законодавства, через електрону систему публічних закупівель розмістив учаснику ФОП Бойко О.В. повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі: Деревина дров’яна непромислового використання код (ДК 021:2015) - 03410000-7 – Деревина., а саме керуючись ч.40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 117, та, враховуючи ч. 39 цих Особливостей, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та/або документах, що подані учасником, ФОП Бойко О.В. у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно вимог Особливостей, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Наданий учасником ФОП Бойко О.В. гарантійний лист, що учасник не перебуває у списку суб’єктів господарювання, до яких застосовані санкції не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовником чітко у відповідності до норм законодавства було надано учаснику можливість усунути таку невідповідність.
![]() |
sign.p7s
p7s,
Повідомлення про рішення. |
|
![]() |
3-2 - Протокол відхилення ТОВ ГЕС.pdf
pdf,
Пропозиція, що перемогла. |
![]() |
sign.p7s
p7s,
Повідомлення про рішення. |
|
![]() |
3-2 - Протокол відхилення ТОВ ГЕС.pdf
pdf,
Пропозиція, що перемогла. |
Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №38 від 5 серпня 2024 р. Комунальний заклад «Корсунь-Шевченківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр «Надія» Черкаської обласної ради». Порядок денний: 1. Про результати моніторингу закупівлі Деревина дров’яна непромислового використання код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 03410000-7 – Деревина, № UA-2024-06-10-010059-a. 2. Про скасування закупівлі Деревина дров’яна непромислового використання код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 03410000-7 – Деревина. Суть першого питання порядку денного: Розглянувши висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 22.07.2024, досконало ознайомившись з його змістом, а саме: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції станом на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості); надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Корсунь-Шевченківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр «Надія» Черкаської обласної ради» на 2024 рік (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.06.2024 б/н; звернення та надання роз’яснення щодо тендерної документації; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції фізичних осіб-підприємців Омельченка Романа Олександровича (далі – ФОП Омельченко Р.О.) та Бойко Ольги Василівни (далі – ФОП Бойко О.В.); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; документи, надані ФОП Бойко О.В. на вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції; протокольні рішення уповноваженої особи від 24.06.2024 № 34 та від 25.06.2024 № 36; документи, надані переможцем процедури закупівлі ФОП Бойко О.В. відповідно до пункту 47 Особливостей та вимог тендерної документації; пояснення Замовника, надане 15.07.2024 в електронній системі закупівель; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Аналізом питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція учасника ФОП Омельченка Р.О. підлягала відхиленню як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Зокрема, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Омельченка Р.О. відсутні: сертифікат відповідності на запропонований товар, виданий уповноваженим державним підприємством Мінекономіки України в 2024 році та чинний на момент розкриття тендерних пропозицій, виданий на ім’я виробника або учасника закупівлі, якість продукції повинна відповідати чинним вимогам ДСТУ EN 15234-1:2013 «Тверде біопаливо»; протокол випробувань, виданий на ім’я виробника або учасника закупівлі, який підтверджує фізико-хімічні характеристики або характеристики предмету закупівлі, який повинен бути виданий акредитованою випробувальною лабораторією підприємства, що зареєстрований у Реєстрі акредитованих ООВ НААУ, про що надається відповідне підтвердження, чим не виконано вимоги пункту 9 «Вимоги щодо якості продукції» додатку 1 до тендерної документації «Технічна специфікація». Однак, на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Омельченка Р.О. та на порушення пункту 43 Особливостей надав 24 години для усунення невідповідностей в документах про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, подання яких передбачалося тендерною документацією та які відсутні у складі його тендерної пропозиції. Крім того, проведеним аналізом встановлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція ФОП Бойко О.В. підлягала відхиленню як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Згідно з пунктом 9 «Вимоги щодо якості продукції» додатку 1 «Технічна специфікація» до тендерної документації учасники повинні надати протокол випробувань, виданий на ім’я виробника або учасника закупівлі, який підтверджує фізико-хімічні характеристики або характеристики предмету закупівлі, який повинен бути виданий акредитованою випробувальною лабораторією підприємства, що зареєстрований у Реєстрі акредитованих ООВ НААУ, про що надається відповідне підтвердження. Проте, у складі тендерної пропозиції ФОП Бойко О.В. відсутній атестат з акредитації випробувальної лабораторії, якою видано протокол випробувань від 23.05.2024 № 0896 на деревину дров’яну паливну твердолистяних порід. Проведеним аналізом встановлено, що тендерна пропозиція ФОП Бойко О.В. згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей підлягала відхиленню як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Згідно з пунктом 5.2 розділу І «Загальні положення» тендерної документації на підтвердження відсутності застосованих до учасника закупівлі санкцій він надає гарантійний лист про те, що не перебуває у списку суб’єктів господарювання, до яких застосовані санкції. Однак, у складі тендерної пропозиції ФОП Бойко О.В. відсутній гарантійний лист. На порушення пункту 43 Особливостей Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення протягом 24 годин невідповідностей в інформації/документах, які виявлені під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Бойко О.В. Натомість, повідомлення про усунення невідповідностей в інформації/документах, що подані ФОП Бойко О.В., містить інформацію для ФОП Омельченко Р.О. Враховуючи вищевикладене, тендерні пропозиції ФОП Омельченка Р.О. та ФОП Бойко О.В. підлягали відхиленню відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Суть другого питання порядку денного: Зазначеним висновком передбачено наступні зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом відхилення тендерної пропозиції ФОП Бойко О.В., відміни процедури закупівлі згідно з підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, надалі не допускати такі порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. А, отже, закупля Деревини дров’яної непромислового використання код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 03410000-7 – Деревина, № UA-2024-06-10-010059-a підлягає скасуванню. ВИРІШЕНО: 1. Врахувати в подальшій роботі висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 22.07.2024 щодо процедури закупівлі Деревина дров’яна непромислового використання код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 03410000-7 – Деревина, № UA-2024-06-10-010059-a, надалі не допускати такі порушення. 2. Усунути виявлені порушення у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом відхилення тендерної пропозиції ФОП Бойко О.В., відміни процедури закупівлі згідно з підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, надалі не допускати такі порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Уповноважена особа Оксана ЛУЦЕНКО
Мототранспортні вантажні засоби
Лабораторія спеціальна для дослідження свердловин (гідропривід лебідки) згідно коду Д...
42 923 127 00 грн
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів згідно коду ДК 021:2015 - ...
30 518 499 00 грн
Інші завершальні будівельні роботи
«Реконструкція процедурного приміщення (бункер №2) та прилеглих приміщень радіологічн...
30 023 102 39 грн