0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
510 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 2 лип. 15:36
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 9 ЗУ «Про публічні закупівлі», Основними функціями Уповноваженого органу є розроблення та затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Наказом №275 від 18.02.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджено примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Визначення очікуваної вартості відбувалося методом «порівняння ринкових цін», який передбачено пунктом 1 розділом III Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена вищезгаданим Наказом № 275. Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено аналіз цін на ринку, отримані комерційні пропозиції від потенційних учасників, враховувалася інформація про ціни на товар, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, зокрема, на сайтах виробників та постачальників відповідних товарів, в електронній системі закупівель «ProZorro» щодо анологічних закупівель (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-08-005232-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-05-010072-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-25-011899-a ). Отримана під час аналізу ринку інформація дозволила визначити обґрунтовану очікувану вартість з урахуванням актуальних пропозицій ринку, кошторисних призначень та потреб Замовника. 2. Щодо підтвердження ступеню локалізації виробництва запропонованого товару – Насосний агрегат для системи господарсько-питного водопостачання вартістю 510 000,00 грн. учасником ТОВ "ЮГОВ-ПРОЕКТ". Порядок підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі - Постанова) та передбачає, що ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі, підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації на підставі поданої виробником заявки про включення товару до переліку (далі - заявка) за формою згідно з додатком 1, калькуляції собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів за формою згідно з додатком 2 та підтвердження здійснення на території України виробництва не менше одного з елементів товару (зокрема, вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або використання вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів, виготовлених на території України. Разом з тим, Постанова №861 виокремлює умови за яких відповідний товар може бути включено до такого переліку: - Наявна конструкторсько-технологічна документація та/або зареєстровано право інтелектуальної власності на товар, що є предметом закупівлі, що відображено в балансі, - На території України виробляється не менше одного з елементів таких товарів (зокрема, вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або для виробництва використовуються вузли, агрегати, деталі і комплектувальні вироби, виготовлені на території України, - Виробники товарів здійснюють їх гарантійне і післягарантійне обслуговування, - Виробники товарів мають сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, - Виробники колісних транспортних засобів мають сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI). Відповідність зазначеним вимогам підтверджується шляхом декларування виробником під його відповідність достовірності інформації, тобто без надання підтвердних документів, але пункт 13-1 Постанови №861 зобов’язує замовника встановити у тендерній документації вимоги щодо документального підтвердження під час участі у закупівлі : щодо надання учасником процедури закупівлі сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно ВИРОБНИКОМ ТОВАРУ, що є предметом закупівлі, та підтверджується УПОВНОВАЖЕНИМ ОРГАНОМ у порядку (Порядок підтвердження ступеня локалізації у виробництві), встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті. Так, проаналізувавши зміст тендерної документації, Замовником було встановлено факт не зазначення вимог щодо підтвердження локалізації у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та пункту 13-1 Порядку під час складання тендерної документації. Тому, враховуючи таку помилку з боку Замовника, як не врахування вимог пункту 13-1 Порядку, згідно з абзацом третім пункту 3 Особливостей (під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом), Замовником торгів буде прийнято рішення про розірвання договору з переможцем торгів - ТОВ "ЮГОВ-ПРОЕКТ" (35752228).
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 9 ЗУ «Про публічні закупівлі», Основними функціями Уповноваженого органу є розроблення та затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Наказом №275 від 18.02.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджено примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Визначення очікуваної вартості відбувалося методом «порівняння ринкових цін», який передбачено пунктом 1 розділом III Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена вищезгаданим Наказом № 275. Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено аналіз цін на ринку, отримані комерційні пропозиції від потенційних учасників, враховувалася інформація про ціни на товар, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, зокрема, на сайтах виробників та постачальників відповідних товарів, в електронній системі закупівель «ProZorro» щодо анологічних закупівель (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-08-005232-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-05-010072-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-25-011899-a ). Отримана під час аналізу ринку інформація дозволила визначити обґрунтовану очікувану вартість з урахуванням актуальних пропозицій ринку, кошторисних призначень та потреб Замовника. 2. Щодо підтвердження ступеню локалізації виробництва запропонованого товару – Насосний агрегат для системи господарсько-питного водопостачання вартістю 510 000,00 грн. учасником ТОВ "ЮГОВ-ПРОЕКТ". Порядок підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі - Постанова) та передбачає, що ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі, підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації на підставі поданої виробником заявки про включення товару до переліку (далі - заявка) за формою згідно з додатком 1, калькуляції собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів за формою згідно з додатком 2 та підтвердження здійснення на території України виробництва не менше одного з елементів товару (зокрема, вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або використання вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів, виготовлених на території України. Разом з тим, Постанова №861 виокремлює умови за яких відповідний товар може бути включено до такого переліку: - Наявна конструкторсько-технологічна документація та/або зареєстровано право інтелектуальної власності на товар, що є предметом закупівлі, що відображено в балансі, - На території України виробляється не менше одного з елементів таких товарів (зокрема, вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або для виробництва використовуються вузли, агрегати, деталі і комплектувальні вироби, виготовлені на території України, - Виробники товарів здійснюють їх гарантійне і післягарантійне обслуговування, - Виробники товарів мають сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, - Виробники колісних транспортних засобів мають сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI). Відповідність зазначеним вимогам підтверджується шляхом декларування виробником під його відповідність достовірності інформації, тобто без надання підтвердних документів, але пункт 13-1 Постанови №861 зобов’язує замовника встановити у тендерній документації вимоги щодо документального підтвердження під час участі у закупівлі : щодо надання учасником процедури закупівлі сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно ВИРОБНИКОМ ТОВАРУ, що є предметом закупівлі, та підтверджується УПОВНОВАЖЕНИМ ОРГАНОМ у порядку (Порядок підтвердження ступеня локалізації у виробництві), встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті. Так, проаналізувавши зміст тендерної документації, Замовником було встановлено факт не зазначення вимог щодо підтвердження локалізації у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та пункту 13-1 Порядку під час складання тендерної документації. Тому, враховуючи таку помилку з боку Замовника, як не врахування вимог пункту 13-1 Порядку, згідно з абзацом третім пункту 3 Особливостей (під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом), Замовником торгів буде прийнято рішення про розірвання договору з переможцем торгів - ТОВ "ЮГОВ-ПРОЕКТ" (35752228).
На виконання вимог ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Комунальним підприємством «Міськводоканал» Дунаєвецької міської ради розглянуто висновок про результати моніторингу закупівлі щодо закупівлі UA-2024-05-27-005455-a. За результатами розгляду Висновку надаємо інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у резолютивній частині Висновку. Згідно із ст. 19 Конституції України, органи державної влади та їх посадові особи зобов’язанні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що чітко передбачені Конституцією та Законами України. При цьому, враховуючи обставини щодо того, що на даний час проведено розгляд тендерних пропозицій учасників та обрано Учасника-переможця процедури закупівлі Замовником, в силу норм Закону України «Про публічні закупівлі» та технічних можливостей електронної системи закупівель, не можуть бути внесені зміни до умов тендерної документації. Разом з тим, повідомляємо, що Замовником взято до уваги вказану у Висновку інформацію. Вказана інформація буде врахована під час проведення подальших процедур закупівель, що здійснюватимуться замовником. Враховуючи вищевикладене повідомляємо, що Висновок про результати моніторингу закупівлі розглянуто. За результатами розгляду прийнято відповідні рішення начальником підприємства щодо направлення уповноваженої особи на курси підвищення кваліфікації. Додатково повідомляємо, що Уповноважена особа з метою підвищення кваліфікації зі здійснення публічних закупівель пройшла відповідне навчання. Враховуючи вищевказане, Комунальним підприємством «Міськводоканал» Дунаєвецької міської ради усунуто порушення, що вказане у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-05-27-005455-a, шляхом виконання зобов'язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель. А саме, Замовником вжито заходів, що направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення вимог пунктів 3, 28 та 47 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, зокрема Замовником проведено роз’яснювальну роботу, а Уповноваженою особою пройдено навчання щодо підвищення кваліфікації із публічних закупівель. Документальним підтвердженням вказаної інформації сертифікат Уповноваженої про успішне завершення курсу «Публічні закупівлі: управління та оцінка ефективності». Автентичність сертифікату можна перевірити за посиланням: https://certs.prometheus.org.ua/cert/ae427e9de0e44fefac1f606fe915ed21.