0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 040 000.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування І рівня м. Горішні Плавні» Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 2 лип. 17:45
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідь на звернення щодо монітоингу закупівлі UA-2024-06-24-009263-a Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 02.07.2024 № 60-З, Полтава «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівлі Комунального некомерційного підприємства «Лікарня інтенсивного лікування І рівня м. Горішні Плавні» Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі Замовник). Під час розпочатого моніторингу процедури, щодо закупівлі ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо; Бензин А-95) через електронну систему закупівель 03 липня 2024 року надійшов запит про надання пояснень (інформації та документів): 1.Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого питання (-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. На виконання ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення: Перед початком оголошення закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2024-06-24-009263-a, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro". Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на Товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р., здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін палива, що актуальна на момент проведення закупівлі, та по історії закупівель за період квітень 2024 року із передбаченою потребую на 2024 рік (посилання на відповідні сторінки закупівель надано нижче): https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-01-011621-a; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-05-010098-a; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-01-009617-a; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-25-010318-a Окрім вище зазначених обґрунтувань позицій ціни були враховані нормативно -правові документи, а саме, проєкт закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо наближення законодавства України до законодавства Європейського Союзу в частині акцизного податку» Згідно з ним, в Україні з 1 липня 2024 року планувалось збільшення розміру ставок акцизного податку для пального. Цього року акциз на бензин повинен був подорожчати на 29,1 євро, дизельне паливо – на 38,1 євро за 1 тис. літрів. Така запобігливість обумовлена тим, що підприємство Замовника виконує роботу та надає послуги, які носять соціально важливий характер, є багатопрофільним лікувальним закладом, що входить до складу госпітального округу та надає спеціалізовану медичну допомогу як цілодобовий стаціонар дорослим і дітям і відсутність палива може негативно вплинути надання послуг, що в свою чергу може призвести до негативних наслідків. За результатами проведеної процедури фактична вартість бензину А95 склала 51,50 грн, дизельне паливо 47,53 грн., що на даний момент значно нижча за роздрібну ціну наявних на території Кременчуцького району АЗС. На підставі вище викладеного, Замовник діяв в межах і спосіб, визначений чинним законодавством України. Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, Замовник керувався нормами Закону України «Про публічні закупівлі», національних стандартів України: ДСТУ 7687:2015 та ДСТУ 7688:2015.
Відповідь на звернення щодо монітоингу закупівлі UA-2024-06-24-009263-a Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 02.07.2024 № 60-З, Полтава «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівлі Комунального некомерційного підприємства «Лікарня інтенсивного лікування І рівня м. Горішні Плавні» Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі Замовник). Під час розпочатого моніторингу процедури, щодо закупівлі ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо; Бензин А-95) через електронну систему закупівель 03 липня 2024 року надійшов запит про надання пояснень (інформації та документів): 1.Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого питання (-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. На виконання ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення: Перед початком оголошення закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2024-06-24-009263-a, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro". Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на Товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р., здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін палива, що актуальна на момент проведення закупівлі, та по історії закупівель за період квітень 2024 року із передбаченою потребую на 2024 рік (посилання на відповідні сторінки закупівель надано нижче): https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-01-011621-a; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-05-010098-a; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-01-009617-a; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-25-010318-a Окрім вище зазначених обґрунтувань позицій ціни були враховані нормативно -правові документи, а саме, проєкт закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо наближення законодавства України до законодавства Європейського Союзу в частині акцизного податку» Згідно з ним, в Україні з 1 липня 2024 року планувалось збільшення розміру ставок акцизного податку для пального. Цього року акциз на бензин повинен був подорожчати на 29,1 євро, дизельне паливо – на 38,1 євро за 1 тис. літрів. Така запобігливість обумовлена тим, що підприємство Замовника виконує роботу та надає послуги, які носять соціально важливий характер, є багатопрофільним лікувальним закладом, що входить до складу госпітального округу та надає спеціалізовану медичну допомогу як цілодобовий стаціонар дорослим і дітям і відсутність палива може негативно вплинути надання послуг, що в свою чергу може призвести до негативних наслідків. За результатами проведеної процедури фактична вартість бензину А95 склала 51,50 грн, дизельне паливо 47,53 грн., що на даний момент значно нижча за роздрібну ціну наявних на території Кременчуцького району АЗС. На підставі вище викладеного, Замовник діяв в межах і спосіб, визначений чинним законодавством України. Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, Замовник керувався нормами Закону України «Про публічні закупівлі», національних стандартів України: ДСТУ 7687:2015 та ДСТУ 7688:2015.
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідь на звернення щодо монітоингу закупівлі UA-2024-05-08-006676-a Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 02.07.2024 № 60-З, Полтава «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівлі Комунального некомерційного підприємства «Лікарня інтенсивного лікування І рівня м. Горішні Плавні» Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі Замовник). Під час розпочатого моніторингу процедури, щодо закупівлі ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо; Бензин А-95) через електронну систему закупівель 03 липня 2024 року надійшов запит про надання пояснень (інформації та документів): 1. Тендерна документація замовника (Додаток 1) містить вимогу про надання документів, а саме: Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (юридичною особою): Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий/сформований/ отриманий в поточному році. Згідно відомостей електронної системи закупівель, переможцем процедури закупівлі ТОВ "ІНКАМ ФІНАНС" не завантажено вищевказаний документ. З якої причини замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця? 19 червня 2024 року на адресу Замовника надійшов лист від ТОВ "ІНКАМ ФІНАНС" (додається), щодо виникнення помилки під час завантаження документів переможця по процедурі UA-2024-05-08-006676-a. Уповноваженою особою Замовника вивчені обставини, що зазначені в листі Учасника- ТОВ "ІНКАМ ФІНАНС", а також враховано нагальність потреби Замовника у закупівлі даного товару так як в зв’язку із недобросовісними діями іншого Учасника даної закупівля, ТОВ "ФУЕЛПОСТАЧ", якого було визначено переможцем (протокольне рішення № 245 від 21.05.2024) та рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.06.2024 р. № 284 було дискваліфіковано на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, час проведення даної закупівлі подовжився майже до 2 (двох) місяців, враховуючи що підприємство Замовника виконує роботу та надає послуги, які носять соціально важливий характер, є багатопрофільним лікувальним закладом, що входить до складу госпітального округу та надає спеціалізовану медичну допомогу як цілодобовий стаціонар дорослим і дітям і відсутність палива може негативно вплинути на надання послуг, що в свою чергу може призвести до негативних наслідків. Відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник має право здійснювати перевірку та ознайомлюватися з інформацією щодо учасників за допомогою даних у відкритому доступі. Окрім того згідно, ч.6 ст. 10 Закону Доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується в електронній системі закупівель безоплатно через авторизовані електронні майданчики. З урахуванням зазначеного Замовником було перевірено Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що міститься у відкритому доступі (наприклад за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-11-006893-a ), де Замовник ознайомився із зазначеною довідкою. Відображена інформація не стосується ні кваліфікаційних критеріїв до учасника, ні повноважень представників ТОВ, ні предмету закупівлі. З урахуванням наявності зазначеного документу у вільному доступі Замовником було прийнято до розгляду даний документ та не відхилено тендерну пропозицію переможця.
Відповідь на звернення щодо монітоингу закупівлі UA-2024-05-08-006676-a Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 02.07.2024 № 60-З, Полтава «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівлі Комунального некомерційного підприємства «Лікарня інтенсивного лікування І рівня м. Горішні Плавні» Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі Замовник). Під час розпочатого моніторингу процедури, щодо закупівлі ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо; Бензин А-95) через електронну систему закупівель 03 липня 2024 року надійшов запит про надання пояснень (інформації та документів): 1. Тендерна документація замовника (Додаток 1) містить вимогу про надання документів, а саме: Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (юридичною особою): Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий/сформований/ отриманий в поточному році. Згідно відомостей електронної системи закупівель, переможцем процедури закупівлі ТОВ "ІНКАМ ФІНАНС" не завантажено вищевказаний документ. З якої причини замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця? 19 червня 2024 року на адресу Замовника надійшов лист від ТОВ "ІНКАМ ФІНАНС" (додається), щодо виникнення помилки під час завантаження документів переможця по процедурі UA-2024-05-08-006676-a. Уповноваженою особою Замовника вивчені обставини, що зазначені в листі Учасника- ТОВ "ІНКАМ ФІНАНС", а також враховано нагальність потреби Замовника у закупівлі даного товару так як в зв’язку із недобросовісними діями іншого Учасника даної закупівля, ТОВ "ФУЕЛПОСТАЧ", якого було визначено переможцем (протокольне рішення № 245 від 21.05.2024) та рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.06.2024 р. № 284 було дискваліфіковано на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, час проведення даної закупівлі подовжився майже до 2 (двох) місяців, враховуючи що підприємство Замовника виконує роботу та надає послуги, які носять соціально важливий характер, є багатопрофільним лікувальним закладом, що входить до складу госпітального округу та надає спеціалізовану медичну допомогу як цілодобовий стаціонар дорослим і дітям і відсутність палива може негативно вплинути на надання послуг, що в свою чергу може призвести до негативних наслідків. Відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник має право здійснювати перевірку та ознайомлюватися з інформацією щодо учасників за допомогою даних у відкритому доступі. Окрім того згідно, ч.6 ст. 10 Закону Доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується в електронній системі закупівель безоплатно через авторизовані електронні майданчики. З урахуванням зазначеного Замовником було перевірено Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що міститься у відкритому доступі (наприклад за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-11-006893-a ), де Замовник ознайомився із зазначеною довідкою. Відображена інформація не стосується ні кваліфікаційних критеріїв до учасника, ні повноважень представників ТОВ, ні предмету закупівлі. З урахуванням наявності зазначеного документу у вільному доступі Замовником було прийнято до розгляду даний документ та не відхилено тендерну пропозицію переможця.
Замовником прийнято рішення про розірвання договору та надіслано ТОВ "Інкам Фінанс" додаткову угода про розірвання Договору № 121-СК/11-б від 24.06.2024 р. Очікується підписання для завершення дії розірвання зазначеного Договору.