0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 902 458 300.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 9 лип. 11:47
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
За результатами розгляду запиту про надання пояснень від 11.07.2024 року щодо процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Вінницькій області на 36 місяців (717,8 км) номер UA-2024-05-14-012616-a надаємо інформацію та відповідні документи: 1. Щодо надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі Дефектного акту (Технічного завдання) затвердженого Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Вінницькій області, діючих нормативних документів: Єдині правила ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.1994 № 198; наказ Державного агентства автомобільних доріг України від 21.01.2015 № 7 «Про забезпечення якості при виконанні дорожніх робіт»; ДБН А.3.1-5 :2016 Організація будівельного виробництва; ДСТУ-Н Б В.2.3-34:2016 Настанова з виконання робіт при будівництві мостів та труб; СОУ 45.2-00018112-028:2008 Забезпечення якості при будівництві, ремонті та експлуатаційному утриманні автомобільних доріг та мостових споруд; НПАОП 63.21-1.01-09 Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг; ГБН В 2.3-218-007:2012 Екологічні вимоги до автомобільних доріг; П Г.1-218-118:2005 Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг; ДСТУ 9185:2022 Настанова щодо зимового утримування автомобільних доріг; П Г.1-218-113:2009 Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України; ДСТУ 2587:2021 Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови ДСТУ 3587-2022 Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану; ДСТУ 4036:2021 Безпека дорожнього руху. Вставки розмічальні дорожні. Загальні технічні вимоги ДСТУ 4100:2021 Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування; ДСТУ 4241:2003 Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні та інформаційні табло зі змінною інформацією. Загальні технічні умови; ДСТУ 7168:2010 Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні тимчасові. Загальні технічні умови; ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання. ДСТУ 8749:2017 Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт; ДСТУ 8751:2017 Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги; ДСТУ Б В.2.3-10-2003 Споруди транспорту. Огородження дорожнє парапетного типу. Загальні технічні умови; ДСТУ Б В.2.3-11-2004 Споруди транспорту. Огородження дорожнє перильного типу. Загальні технічні умови; ДСТУ Б В.2.3-12-2004 Споруди транспорту. Огородження дорожнє металеве бар’єрного типу. Загальні технічні умови; ДСТУ Б В.2.3-25:2009 Огородження дорожнє тросового типу. Загальні технічні умови; ДСТУ 8732:2017 Безпека дорожнього руху. Смуги шумові. Загальні технічні вимоги. Правила застосування; Р.В.3.2-218-03450778-39-2003 Рекомендації з утримання смуги відведення автомобільних доріг; ДСТУ 4092-2002 Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги, правила застосування та вимоги безпеки; ГБН В.2.3-37641918-549:2018 Споруди транспорту. Стоянки і майданчики для відпочинку та короткочасної зупинки автомобілів; ГБН Г.1-218-182:2011 Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт; ДСТУ-Н Б В.3.2-5:2016 Настанова з ліквідації вибоїн покриття нежорсткого дорожнього одягу автомобільних доріг; ГБН В.2.3-37641918-550:2018 Зупинки маршрутного транспорту. Загальні вимоги проектування; ДСТУ 4123:2020 Безпека дорожнього руху. Засоби заспокоєння руху. Загальні технічні вимоги, та звіту Державного дорожнього науково-дослідного інституту імені М.П. Шульгіна від 29.12.2023 року за договором №426-23 від 14.09.2023 року на послуги з розроблення кошторисної документації та відомостей обсягів робіт на послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Вінницькій області на 36 місяців (ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги). Додатки до цього пункту: 1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик (Дефектний акт, відомість обсягів робіт, перелік автомобільних доріг, відомість ресурсів, перелік основних матеріальних ресурсів). 2. Звіт ДП «ДерждорНДІ». 2. Щодо надання пояснення на врахування Замовником вимог статті 6 Закону України «Про автомобільні дороги» та умов Типової форми (контракту) про утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 07.11.2023 №1023. Відповідно до абзаців 2 та 3 статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі», Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування та інших видів автомобільних доріг може здійснюватися на основі довгострокових (до семи років) договорів (контрактів) про утримання автомобільних доріг загального користування за принципом забезпечення їх експлуатаційного стану відповідно до нормативно-правових актів, норм та стандартів Істотними умовами такого договору є: - предмет договору; - ціна договору, порядок її коригування та застосування штрафних санкцій; - порядок оплати виконаних робіт та джерела фінансування; - розмір та порядок використання гарантійної суми (притримання) та резервної суми; - строки початку та закінчення виконання робіт; - порядок виконання та вимоги до організації робіт; - порядок приймання-передачі виконаних робіт; - права та обов’язки сторін; - умови страхування ризиків; - порядок забезпечення робіт проектною документацією та матеріальними ресурсами; - порядок залучення субпідрядників; - порядок здійснення замовником контролю якості ресурсів та виконаних робіт; - гарантійні обов’язки підрядника, порядок усунення недоліків; - відповідальність сторін за порушення умов договору; - відповідальність за шкоду, завдану внаслідок дорожньо-транспортної пригоди і зупинки руху; - спеціальні умови. Окрім того, абзацом 4 цієї ж статті передбачено, що Типова форма договору (контракту) про утримання автомобільних доріг загального користування затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства Отже, положення абзаців 2 – 4 статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» стосується довгострокових (до семи років) договорів (контрактів) за принципом забезпечення їх експлуатаційного стану відповідно до нормативно-правових актів, норм та стандартів Предметом закупівлі є Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Вінницькій області на 36 місяців (до 30 червня 2027 року). Договір, який укладено за результатами процедури закупівлі, не є за своєю правовою природою довгостроковим договором (контрактом) за принципом забезпечення експлуатаційного стану автомобільних доріг відповідно до нормативно-правових актів, норм та стандартів. Укладання та виконання довгострокових договорів (контрактів) регулюється ДСТУ 8993:2020 «Автомобільні дороги. Рівні обслуговування під час експлуатаційного утримання» та Р Д.2.4-37641918-926:2021 «Рекомендації з обгрунтування параметрів довгострокових договорів з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» Типова форма (контракту) про утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 07.11.2023 №1023, не застосовується до договору, який укладено за предметом закупівлі. 3. Щодо надання інформації та відповідних документів на виконання переможцем процедури товариством з обмеженою відповідальністю «Група компаній «Автострада» умов пункту 6 Розділу VI тендерної документації в частині надання супровідним листом на адресу Замовника оригіналу банківської гарантії. Переможцем процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «Група компаній «Автострада» на виконання умов пункту 6 Розділу VI тендерної документації було надано на адресу Замовника оригінал банківської гарантії №16-2600-19219-2024 від 13.06.2024 року разом з супровідним листом №286 від 13 червня 2024 року. Додатки до цього пункту: 4. Банківська гарантія (супровідний лист, гарантія, ліцензія, довіреність, витяг).
За результатами розгляду запиту про надання пояснень від 11.07.2024 року щодо процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Вінницькій області на 36 місяців (717,8 км) номер UA-2024-05-14-012616-a надаємо інформацію та відповідні документи: 1. Щодо надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі Дефектного акту (Технічного завдання) затвердженого Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Вінницькій області, діючих нормативних документів: Єдині правила ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.1994 № 198; наказ Державного агентства автомобільних доріг України від 21.01.2015 № 7 «Про забезпечення якості при виконанні дорожніх робіт»; ДБН А.3.1-5 :2016 Організація будівельного виробництва; ДСТУ-Н Б В.2.3-34:2016 Настанова з виконання робіт при будівництві мостів та труб; СОУ 45.2-00018112-028:2008 Забезпечення якості при будівництві, ремонті та експлуатаційному утриманні автомобільних доріг та мостових споруд; НПАОП 63.21-1.01-09 Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг; ГБН В 2.3-218-007:2012 Екологічні вимоги до автомобільних доріг; П Г.1-218-118:2005 Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг; ДСТУ 9185:2022 Настанова щодо зимового утримування автомобільних доріг; П Г.1-218-113:2009 Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України; ДСТУ 2587:2021 Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови ДСТУ 3587-2022 Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану; ДСТУ 4036:2021 Безпека дорожнього руху. Вставки розмічальні дорожні. Загальні технічні вимоги ДСТУ 4100:2021 Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування; ДСТУ 4241:2003 Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні та інформаційні табло зі змінною інформацією. Загальні технічні умови; ДСТУ 7168:2010 Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні тимчасові. Загальні технічні умови; ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання. ДСТУ 8749:2017 Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт; ДСТУ 8751:2017 Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги; ДСТУ Б В.2.3-10-2003 Споруди транспорту. Огородження дорожнє парапетного типу. Загальні технічні умови; ДСТУ Б В.2.3-11-2004 Споруди транспорту. Огородження дорожнє перильного типу. Загальні технічні умови; ДСТУ Б В.2.3-12-2004 Споруди транспорту. Огородження дорожнє металеве бар’єрного типу. Загальні технічні умови; ДСТУ Б В.2.3-25:2009 Огородження дорожнє тросового типу. Загальні технічні умови; ДСТУ 8732:2017 Безпека дорожнього руху. Смуги шумові. Загальні технічні вимоги. Правила застосування; Р.В.3.2-218-03450778-39-2003 Рекомендації з утримання смуги відведення автомобільних доріг; ДСТУ 4092-2002 Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги, правила застосування та вимоги безпеки; ГБН В.2.3-37641918-549:2018 Споруди транспорту. Стоянки і майданчики для відпочинку та короткочасної зупинки автомобілів; ГБН Г.1-218-182:2011 Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт; ДСТУ-Н Б В.3.2-5:2016 Настанова з ліквідації вибоїн покриття нежорсткого дорожнього одягу автомобільних доріг; ГБН В.2.3-37641918-550:2018 Зупинки маршрутного транспорту. Загальні вимоги проектування; ДСТУ 4123:2020 Безпека дорожнього руху. Засоби заспокоєння руху. Загальні технічні вимоги, та звіту Державного дорожнього науково-дослідного інституту імені М.П. Шульгіна від 29.12.2023 року за договором №426-23 від 14.09.2023 року на послуги з розроблення кошторисної документації та відомостей обсягів робіт на послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Вінницькій області на 36 місяців (ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги). Додатки до цього пункту: 1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик (Дефектний акт, відомість обсягів робіт, перелік автомобільних доріг, відомість ресурсів, перелік основних матеріальних ресурсів). 2. Звіт ДП «ДерждорНДІ». 2. Щодо надання пояснення на врахування Замовником вимог статті 6 Закону України «Про автомобільні дороги» та умов Типової форми (контракту) про утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 07.11.2023 №1023. Відповідно до абзаців 2 та 3 статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі», Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування та інших видів автомобільних доріг може здійснюватися на основі довгострокових (до семи років) договорів (контрактів) про утримання автомобільних доріг загального користування за принципом забезпечення їх експлуатаційного стану відповідно до нормативно-правових актів, норм та стандартів Істотними умовами такого договору є: - предмет договору; - ціна договору, порядок її коригування та застосування штрафних санкцій; - порядок оплати виконаних робіт та джерела фінансування; - розмір та порядок використання гарантійної суми (притримання) та резервної суми; - строки початку та закінчення виконання робіт; - порядок виконання та вимоги до організації робіт; - порядок приймання-передачі виконаних робіт; - права та обов’язки сторін; - умови страхування ризиків; - порядок забезпечення робіт проектною документацією та матеріальними ресурсами; - порядок залучення субпідрядників; - порядок здійснення замовником контролю якості ресурсів та виконаних робіт; - гарантійні обов’язки підрядника, порядок усунення недоліків; - відповідальність сторін за порушення умов договору; - відповідальність за шкоду, завдану внаслідок дорожньо-транспортної пригоди і зупинки руху; - спеціальні умови. Окрім того, абзацом 4 цієї ж статті передбачено, що Типова форма договору (контракту) про утримання автомобільних доріг загального користування затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства Отже, положення абзаців 2 – 4 статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» стосується довгострокових (до семи років) договорів (контрактів) за принципом забезпечення їх експлуатаційного стану відповідно до нормативно-правових актів, норм та стандартів Предметом закупівлі є Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Вінницькій області на 36 місяців (до 30 червня 2027 року). Договір, який укладено за результатами процедури закупівлі, не є за своєю правовою природою довгостроковим договором (контрактом) за принципом забезпечення експлуатаційного стану автомобільних доріг відповідно до нормативно-правових актів, норм та стандартів. Укладання та виконання довгострокових договорів (контрактів) регулюється ДСТУ 8993:2020 «Автомобільні дороги. Рівні обслуговування під час експлуатаційного утримання» та Р Д.2.4-37641918-926:2021 «Рекомендації з обгрунтування параметрів довгострокових договорів з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» Типова форма (контракту) про утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 07.11.2023 №1023, не застосовується до договору, який укладено за предметом закупівлі. 3. Щодо надання інформації та відповідних документів на виконання переможцем процедури товариством з обмеженою відповідальністю «Група компаній «Автострада» умов пункту 6 Розділу VI тендерної документації в частині надання супровідним листом на адресу Замовника оригіналу банківської гарантії. Переможцем процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «Група компаній «Автострада» на виконання умов пункту 6 Розділу VI тендерної документації було надано на адресу Замовника оригінал банківської гарантії №16-2600-19219-2024 від 13.06.2024 року разом з супровідним листом №286 від 13 червня 2024 року. Додатки до цього пункту: 4. Банківська гарантія (супровідний лист, гарантія, ліцензія, довіреність, витяг).
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
За результатами розгляду запиту про надання пояснень від 19.07.2024 року щодо процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Вінницькій області на 36 місяців (717,8 км) номер UA-2024-05-14-012616-a надаємо інформацію та відповідні документи: 1. Щодо надання пояснень (інформації та документів), а саме стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» вимогам пункту 1.3 Додатку 1 тендерної документації, враховуючи, що учасник ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 22.05.2024 № 277/29 «Інформація про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)», в якій зазначив: асфальтобетон дрібнозернистий, тип В, марки 2; асфальтобетон дрібнозернистий, тип А; піщаний, тип Г. Водночас Переліком основних матеріальних ресурсів Технічного завдання (Додаток № 4 до цього оголошення) передбачені суміші асфальтобетонні гарячі [асфальтобетон щільний] дрібнозернисті, на бітумах БНД, марки І та суміші асфальтобетонні гарячі [асфальтобетон щільний] крупнозернисті, марки І. Відповідно до пункту 1.3 Додатку №1 тендерної документації, Учасник надає у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про наявність асфальтобетонного (них) заводу (ів) за формою, наведеною в таблиці 1.3. Згідно підпункту вищезгадано пункту передбачено, що у разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці п. 1.3 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником протягом строку виконання робіт (надання послуг) з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС. В підтвердження інформації, Учасник надає: - копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка та тип асфальтобетону та/або ЩМАС); - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС. У гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі. Отже, Учасник який не має власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів), а планує здійснювати закупівлю асфальтобетону та/або ЩМАС за договором поставки, то такий Учасник повинен надати довідку згідно форми Таблиці п. 1.3 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником протягом строку виконання робіт (надання послуг) з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС. По перше, ТОВ «ГК «Автострада» в підтверджуючих документах про наявність АБЗ надано всю необхідну кількість асфальтобетонних сумішей та відповідні марки згідно технічного завдання та відомості ресурсів. В довідці № 277/29 від 22.05.2024 «Інформація про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)» учасником допущено технічну помилку (описку) в колонці «Тип асфальтобетону», проте, в колонці «Марка асфальтобетону» вид зазначено вірно. В колонці «Тип асфальтобетону» зазначено короткі назви асфальтобетонних сумішей, в той час як колонка «Марка асфальтобетону» передбачає повну та технічно правильні познаки марок, які повністю відповідають маркам які зазначені в технічному завдані та відомості ресурсів, а саме на прикладі пункту № 2 АСГ.Кр.Щ.А НП.І.БНД 70/100: клас суміші – АСГ (асфальтобетонна суміш гаряча), вид суміші та асфальтобетону – Кр (крупнозерниста), група асфальтобетону – Щ (щільна), тип асфальтобетонної суміші – А, різновид гранулометрії – НП (непереривчастий), марка асфальтобетону – марка І, та марку бітуму – БНД 70/100. Також хочемо зазначити, що перелік основних матеріальних ресурсів не зазначає та не деталізує всі необхідні марки асфальтобетонних сумішей для поставки, що передбачені технічним завданням та відомістю ресурсів до нього. По друге, згідно вимоги підпункту пункту 1.3 Додатку №1 тендерної документації передбачалося надання довідки згідно форми Таблиці п. 1.3 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником протягом строку виконання робіт (надання послуг) з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС. ТОВ «ГК «Автострада» виконано вимогу тендерної документації «додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником протягом строку виконання робіт (надання послуг) з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС». Такою вимогою не передбачалося зазначення «Типу асфальтобетону» та/ або «Марку асфальтобетону». Отже, допущення технічної помилки (описки) жодним чином не впливає на виконання таким Учасником вимог тендерної документації, оскільки зазначення інформації про «Тип асфальтобетону» та/ або «Марки асфальтобетону» умовами тендерної документації не вимагалося. Додатки до цього пункту: 1. Технічне завдання (Дефектний акт, відомість обсягів робіт, перелік автомобільних доріг, відомість ресурсів, перелік основних матеріальних ресурсів); 2. Витяг з тендерної документації пункт 1.3 Додатку 1; 3. Довідка учасника про наявність АБЗ.
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
За результатами розгляду запиту про надання пояснень від 22.07.2024 року щодо процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Вінницькій області на 36 місяців (717,8 км) номер UA-2024-05-14-012616-a надаємо інформацію та відповідні документи: 1. Щодо надання пояснень (інформації та документів) стосовно відповідності умов забезпечення виконання договору про закупівлю, визначених пунктом 6 Розділу VI тендерної документації, в частині обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією, враховуючи, що Гарантія виконання зобов’язань № 16-2600-19219-2024, надана переможцем процедури закупівлі ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА», містить наступне обмеження: «Відповідальність Гаранта перед Бенефіціаром за цією банківською гарантією в будь-якому випадку обмежуються сумою, на яку вона видана».. Відповідно до ст.566 Цивільного кодексу України «Обов'язок гаранта перед кредитором обмежується сплатою суми, на яку видано гарантію. У разі порушення гарантом свого обов'язку його відповідальність перед кредитором не обмежується сумою, на яку видано гарантію, якщо інше не встановлено у гарантії». Аналогічна норма передбачена пунктом 9 Розділу 1 Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639, «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». За умовами, зазначеними в гарантії, зобов'язання Банка за умови отримання відповідної вимоги Бенефіціара, у випадку невиконання або неналежного виконання принципалом його договірних зобов'язань за договором, полягає в сплаті повної суми, визначеної у вимозі, але – в межах суми гарантії. Тобто, мається на увазі, що розмір відповідальності Банка як гаранта дорівнює сумі гарантії відповідно до умов тендерної документації процедури відкритих торгів з особливостями. Таким чином, відповідальність Банка у разі порушення принципалом основного зобов’язання за будь-яких умов дорівнює сумі, на яку видано гарантію, та не може бути збільшена бенефіціаром під час надіслання вимоги гаранту. При цьому, додаткового обмеження відповідальності Гаранта у разі порушенні банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією у гарантії № 16-2600-19219-2024 – не встановлено. На підтвердження вказаної інформації надаємо лист відповідь Акціонерного банку «Південний» №0101/0101/23547/2024-БТ від 24.07.2024 року, яка надана на наш запит №1111 від 23.07.2024 року. Додатки до цього пункту: 1. Лист відповідь банку Південний.
За результатами розгляду запиту про надання пояснень від 19.07.2024 року щодо процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Вінницькій області на 36 місяців (717,8 км) номер UA-2024-05-14-012616-a надаємо інформацію та відповідні документи: 1. Щодо надання пояснень (інформації та документів), а саме стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» вимогам пункту 1.3 Додатку 1 тендерної документації, враховуючи, що учасник ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 22.05.2024 № 277/29 «Інформація про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)», в якій зазначив: асфальтобетон дрібнозернистий, тип В, марки 2; асфальтобетон дрібнозернистий, тип А; піщаний, тип Г. Водночас Переліком основних матеріальних ресурсів Технічного завдання (Додаток № 4 до цього оголошення) передбачені суміші асфальтобетонні гарячі [асфальтобетон щільний] дрібнозернисті, на бітумах БНД, марки І та суміші асфальтобетонні гарячі [асфальтобетон щільний] крупнозернисті, марки І. Відповідно до пункту 1.3 Додатку №1 тендерної документації, Учасник надає у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про наявність асфальтобетонного (них) заводу (ів) за формою, наведеною в таблиці 1.3. Згідно підпункту вищезгадано пункту передбачено, що у разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці п. 1.3 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником протягом строку виконання робіт (надання послуг) з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС. В підтвердження інформації, Учасник надає: - копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка та тип асфальтобетону та/або ЩМАС); - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС. У гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі. Отже, Учасник який не має власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів), а планує здійснювати закупівлю асфальтобетону та/або ЩМАС за договором поставки, то такий Учасник повинен надати довідку згідно форми Таблиці п. 1.3 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником протягом строку виконання робіт (надання послуг) з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС. По перше, ТОВ «ГК «Автострада» в підтверджуючих документах про наявність АБЗ надано всю необхідну кількість асфальтобетонних сумішей та відповідні марки згідно технічного завдання та відомості ресурсів. В довідці № 277/29 від 22.05.2024 «Інформація про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)» учасником допущено технічну помилку (описку) в колонці «Тип асфальтобетону», проте, в колонці «Марка асфальтобетону» вид зазначено вірно. В колонці «Тип асфальтобетону» зазначено короткі назви асфальтобетонних сумішей, в той час як колонка «Марка асфальтобетону» передбачає повну та технічно правильні познаки марок, які повністю відповідають маркам які зазначені в технічному завдані та відомості ресурсів, а саме на прикладі пункту № 2 АСГ.Кр.Щ.А НП.І.БНД 70/100: клас суміші – АСГ (асфальтобетонна суміш гаряча), вид суміші та асфальтобетону – Кр (крупнозерниста), група асфальтобетону – Щ (щільна), тип асфальтобетонної суміші – А, різновид гранулометрії – НП (непереривчастий), марка асфальтобетону – марка І, та марку бітуму – БНД 70/100. Також хочемо зазначити, що перелік основних матеріальних ресурсів не зазначає та не деталізує всі необхідні марки асфальтобетонних сумішей для поставки, що передбачені технічним завданням та відомістю ресурсів до нього. По друге, згідно вимоги підпункту пункту 1.3 Додатку №1 тендерної документації передбачалося надання довідки згідно форми Таблиці п. 1.3 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником протягом строку виконання робіт (надання послуг) з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС. ТОВ «ГК «Автострада» виконано вимогу тендерної документації «додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником протягом строку виконання робіт (надання послуг) з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС». Такою вимогою не передбачалося зазначення «Типу асфальтобетону» та/ або «Марку асфальтобетону». Отже, допущення технічної помилки (описки) жодним чином не впливає на виконання таким Учасником вимог тендерної документації, оскільки зазначення інформації про «Тип асфальтобетону» та/ або «Марки асфальтобетону» умовами тендерної документації не вимагалося. Додатки до цього пункту: 1. Технічне завдання (Дефектний акт, відомість обсягів робіт, перелік автомобільних доріг, відомість ресурсів, перелік основних матеріальних ресурсів); 2. Витяг з тендерної документації пункт 1.3 Додатку 1; 3. Довідка учасника про наявність АБЗ.
За результатами розгляду запиту про надання пояснень від 22.07.2024 року щодо процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Вінницькій області на 36 місяців (717,8 км) номер UA-2024-05-14-012616-a надаємо інформацію та відповідні документи: 1. Щодо надання пояснень (інформації та документів) стосовно відповідності умов забезпечення виконання договору про закупівлю, визначених пунктом 6 Розділу VI тендерної документації, в частині обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією, враховуючи, що Гарантія виконання зобов’язань № 16-2600-19219-2024, надана переможцем процедури закупівлі ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА», містить наступне обмеження: «Відповідальність Гаранта перед Бенефіціаром за цією банківською гарантією в будь-якому випадку обмежуються сумою, на яку вона видана».. Відповідно до ст.566 Цивільного кодексу України «Обов'язок гаранта перед кредитором обмежується сплатою суми, на яку видано гарантію. У разі порушення гарантом свого обов'язку його відповідальність перед кредитором не обмежується сумою, на яку видано гарантію, якщо інше не встановлено у гарантії». Аналогічна норма передбачена пунктом 9 Розділу 1 Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639, «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». За умовами, зазначеними в гарантії, зобов'язання Банка за умови отримання відповідної вимоги Бенефіціара, у випадку невиконання або неналежного виконання принципалом його договірних зобов'язань за договором, полягає в сплаті повної суми, визначеної у вимозі, але – в межах суми гарантії. Тобто, мається на увазі, що розмір відповідальності Банка як гаранта дорівнює сумі гарантії відповідно до умов тендерної документації процедури відкритих торгів з особливостями. Таким чином, відповідальність Банка у разі порушення принципалом основного зобов’язання за будь-яких умов дорівнює сумі, на яку видано гарантію, та не може бути збільшена бенефіціаром під час надіслання вимоги гаранту. При цьому, додаткового обмеження відповідальності Гаранта у разі порушенні банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією у гарантії № 16-2600-19219-2024 – не встановлено. На підтвердження вказаної інформації надаємо лист відповідь Акціонерного банку «Південний» №0101/0101/23547/2024-БТ від 24.07.2024 року, яка надана на наш запит №1111 від 23.07.2024 року. Додатки до цього пункту: 1. Лист відповідь банку Південний.
Відповідно пункту 8 статті 8 ЗУ Про публічні закупівлі Замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Як було раніше зазначено у відповіді на запит Держаудитслужби України №1114 від 23.07.2024 року, в підтверджуючих документах про наявність АБЗ надано всю необхідну кількість асфальтобетонних сумішей та відповідні марки згідно технічного завдання та відомості ресурсів. В довідці № 277/29 від 22.05.2024 «Інформація про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)» учасником в колонці «Марка асфальтобетону» вид зазначено вірно. В колонці «Тип асфальтобетону» зазначено короткі назви асфальтобетонних сумішей, в той час як колонка «Марка асфальтобетону» передбачає повну та технічно правильні познаки марок, які повністю відповідають маркам які зазначені в технічному завдані та відомості ресурсів. На виконання пункту 3 Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-05-14-012616-a повідомляємо, що уповноважені особи Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Вінницькій області у подальшому врахують зауваження які вказані у висновку та пройдуть додаткове підвищення кваліфікації.