0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
31 251 810.00 UAH
Замовник
Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради
Контакти та закупівліЗавершено. Порушення не знайдено
Дата: 9 лип. 11:55
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару суміш асфальтобетонна гаряча дрібнозерниста тип Б(10) марка 1; Бітум дорожній марки 70/100; Емульсія бітумна дорожня (ДК 021:2015 44110000-4 — Конструкційні матеріали) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-14-010274-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, та/або інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Чи оприлюднювали на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання, яке буде доступне для перегляду Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. 1. На підставі наявної потреби було заплановано проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: - Суміш асфальтобетонна гаряча дрібнозерниста тип Б(10) марка 1; Бітум дорожній марки 70/100; Емульсія бітумна дорожня (ДК 021:2015 44110000-4 — Конструкційні матеріали). Зважаючи на це, 14.06.2024 було оголошено про проведення відкритих торгів на закупівлю: Суміш асфальтобетонна гаряча дрібнозерниста тип Б(10) марка 1; Бітум дорожній марки 70/100; Емульсія бітумна дорожня (ДК 021:2015 44110000-4 — Конструкційні матеріали), очікуваною вартістю 31 251 810,00 грн (ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-14-010274-a). При розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, КП «ЧЕЛУАШ» було застосовано примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Методом порівняння ринкових цін, спеціалістами КП «ЧЕЛУАШ» був проведений запит комерційної пропозиції постачальникові товару та взято середню ціну по Черкаській області на сайті prises.nidi.org.ua з метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (службова записка, комерційна пропозиція та скріни з свйту prises.nidi.org.ua додаються). Таким чином, була визначена очікувана вартість закупівлі в сумі – 31 251 810,00 грн з ПДВ. Обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням реальної потреби Замовника, специфіки предмета закупівлі, для виконання робіт працівниками підприємства по поточному ремонту асфальтобетонного покриття в місті Черкаси. Розмір бюджетного призначення визначено на підставі кількісних та вартісних показників Товару, для виконання робіт по утриманню об’єктів вулично-дорожньої мережі міста у 2024 році. 2. ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (відповідно до пункту 4¹ постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) розміщено на власному вебсайті, в розділі публічна інформація за наступним посиланням: http://cheluash.chmr.gov.ua/publichna-informatsiia/ ».
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. 1. На підставі наявної потреби було заплановано проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: - Суміш асфальтобетонна гаряча дрібнозерниста тип Б(10) марка 1; Бітум дорожній марки 70/100; Емульсія бітумна дорожня (ДК 021:2015 44110000-4 — Конструкційні матеріали). Зважаючи на це, 14.06.2024 було оголошено про проведення відкритих торгів на закупівлю: Суміш асфальтобетонна гаряча дрібнозерниста тип Б(10) марка 1; Бітум дорожній марки 70/100; Емульсія бітумна дорожня (ДК 021:2015 44110000-4 — Конструкційні матеріали), очікуваною вартістю 31 251 810,00 грн (ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-14-010274-a). При розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, КП «ЧЕЛУАШ» було застосовано примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Методом порівняння ринкових цін, спеціалістами КП «ЧЕЛУАШ» був проведений запит комерційної пропозиції постачальникові товару та взято середню ціну по Черкаській області на сайті prises.nidi.org.ua з метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (службова записка, комерційна пропозиція та скріни з свйту prises.nidi.org.ua додаються). Таким чином, була визначена очікувана вартість закупівлі в сумі – 31 251 810,00 грн з ПДВ. Обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням реальної потреби Замовника, специфіки предмета закупівлі, для виконання робіт працівниками підприємства по поточному ремонту асфальтобетонного покриття в місті Черкаси. Розмір бюджетного призначення визначено на підставі кількісних та вартісних показників Товару, для виконання робіт по утриманню об’єктів вулично-дорожньої мережі міста у 2024 році. 2. ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (відповідно до пункту 4¹ постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) розміщено на власному вебсайті, в розділі публічна інформація за наступним посиланням: http://cheluash.chmr.gov.ua/publichna-informatsiia/ ».
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару суміш асфальтобетонна гаряча дрібнозерниста тип Б(10) марка 1; Бітум дорожній марки 70/100; Емульсія бітумна дорожня (ДК 021:2015 44110000-4 — Конструкційні матеріали) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-14-010274-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні обґрунтованої інформації (документів) щодо необхідності продовження строку для укладання договору з переможцем торгів – приватним підприємством «ДОРСТРОЙ». Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. Відповідно до пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Відповідно до п. 5.5.1 Статуту КП «ЧЕЛУАШ» до виключної компетенції виконавчого комітету власника відноситься надання згоди щодо укладання господарських угод, якщо вартість такої угоди перевищує 10 % зареєстрованого в установленому порядку Статутного капіталу підприємства. Враховуючи те, що очікувана вартість договору про закупівлю перевищує 10 % Статутного капіталу нашого підприємства, було направлено звернення до Виконавчого комітету Черкаської міської ради про надання згоди на укладення договору з переможцем процедури відкритих торгів. Погодження фактично було отримано 08 липня 2024 року, проте в зв’язку з тим, що директор підприємства знаходиться в щорічній відпустці згідно наказу № 223-к/тм від 28.06.2024, відсутня можливість підписати договір та виникла необхідність продовжити строк для укладання договору про закупівлю. Таким чином, були наявні підстави для продовження строку для укладання договору про закупівлю з переможцем торгів до 60 днів. Враховуючи вищевикладене, уповноваженою особою, 12 липня 2024 року протокольним рішенням № 193 було продовжено строк для укладення договору про закупівлю з переможцем торгів до 60 днів. Оскільки в електронній системі закупівель відсутній функціонал який дозволяє підгрузити даний протокол, було вирішено підгрузити його до електронної системи закупівель окремим файлом разом з договором про закупівлю.»
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. Відповідно до пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Відповідно до п. 5.5.1 Статуту КП «ЧЕЛУАШ» до виключної компетенції виконавчого комітету власника відноситься надання згоди щодо укладання господарських угод, якщо вартість такої угоди перевищує 10 % зареєстрованого в установленому порядку Статутного капіталу підприємства. Враховуючи те, що очікувана вартість договору про закупівлю перевищує 10 % Статутного капіталу нашого підприємства, було направлено звернення до Виконавчого комітету Черкаської міської ради про надання згоди на укладення договору з переможцем процедури відкритих торгів. Погодження фактично було отримано 08 липня 2024 року, проте в зв’язку з тим, що директор підприємства знаходиться в щорічній відпустці згідно наказу № 223-к/тм від 28.06.2024, відсутня можливість підписати договір та виникла необхідність продовжити строк для укладання договору про закупівлю. Таким чином, були наявні підстави для продовження строку для укладання договору про закупівлю з переможцем торгів до 60 днів. Враховуючи вищевикладене, уповноваженою особою, 12 липня 2024 року протокольним рішенням № 193 було продовжено строк для укладення договору про закупівлю з переможцем торгів до 60 днів. Оскільки в електронній системі закупівель відсутній функціонал який дозволяє підгрузити даний протокол, було вирішено підгрузити його до електронної системи закупівель окремим файлом разом з договором про закупівлю.»