0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
200 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 15 лип. 15:21
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Відсутній механізм
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Відсутній механізм
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
У ході проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021: 2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95 по скретч-карткам та/або талонам)»з очікуваною вартістю 200 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-11-006430-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо наступні пояснення: Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 № 275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Очікувана вартість предмета закупівлі сформована на підставі аналізу ринку через мережу Інтернет (https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/ternopolskaya/2024-06/), також аналізуючи сайт - vseazs.com, що підтверджується фото матеріалом (додається 1), та відповідно до комерційної пропозиції ТОВ «ВВА» від 11.06.2024 р. №82 (додається 2) Таким чином, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником дотримано вимоги Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на власному веб-сайті. Посилання на сайт: https://gromada.org.ua/gromada/zolotnykivska/news/1721302504/ Відповідо до Постанови КМУ №927 від 01.08.2013 р. «Про затвердження Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив» Бензин А-95 який запропонований учасником ТОВ «ВВА» відповідає ДСТУ 7687: 2015 відповідно до наданого документу (паспорт якості Бензин А-95) (додається 3) та встановлений екологічний клас ЄВРО-5. Оскільки, для автомобілів замовника не передбачена вимога щодо екологічного класу бензину, тому замовником при розробленні технічного завдання ця вимога не конкретизувалась.
У ході проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021: 2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95 по скретч-карткам та/або талонам)»з очікуваною вартістю 200 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-11-006430-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо наступні пояснення: Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 № 275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Очікувана вартість предмета закупівлі сформована на підставі аналізу ринку через мережу Інтернет (https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/ternopolskaya/2024-06/), також аналізуючи сайт - vseazs.com, що підтверджується фото матеріалом (додається 1), та відповідно до комерційної пропозиції ТОВ «ВВА» від 11.06.2024 р. №82 (додається 2) Таким чином, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником дотримано вимоги Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на власному веб-сайті. Посилання на сайт: https://gromada.org.ua/gromada/zolotnykivska/news/1721302504/ Відповідо до Постанови КМУ №927 від 01.08.2013 р. «Про затвердження Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив» Бензин А-95 який запропонований учасником ТОВ «ВВА» відповідає ДСТУ 7687: 2015 відповідно до наданого документу (паспорт якості Бензин А-95) (додається 3) та встановлений екологічний клас ЄВРО-5. Оскільки, для автомобілів замовника не передбачена вимога щодо екологічного класу бензину, тому замовником при розробленні технічного завдання ця вимога не конкретизувалась.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
У ході проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021: 2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95 по скретч-карткам та/або талонам)»з очікуваною вартістю 200 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-11-006430-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо наступні пояснення: Відповідно до п. 43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією. А також враховуючи п. 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Оскільки у тендерній документації відсутнє підтвердження про те що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. Тому уповноваженою особою прийнято рішення про надання 24 год. на виправлення невідповідностей, оскільки дані довідки не призводять до зміни предмету закупівлі, а лише уточнюють інформацію, для того щоб уповноважена особа об’єктивно визначила переможця.
У ході проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021: 2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95 по скретч-карткам та/або талонам)»з очікуваною вартістю 200 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-11-006430-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо наступні пояснення: Відповідно до п. 43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією. А також враховуючи п. 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Оскільки у тендерній документації відсутнє підтвердження про те що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. Тому уповноваженою особою прийнято рішення про надання 24 год. на виправлення невідповідностей, оскільки дані довідки не призводять до зміни предмету закупівлі, а лише уточнюють інформацію, для того щоб уповноважена особа об’єктивно визначила переможця.
За результатами моніторингу було встановлено порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень під час складання вимоги про усунення невідповідностей та тендерної документації (частини першої статті 23 Закону, пункту 47 Особливостей №1178). Зі свого боку хочемо зазначити, що усі зауваження прийняті до уваги, і ми зобов'язуємось у подальшому чітко дотримуватися вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до законодавства про публічні закупівлі. Також, доводимо до Вашого відома, що Замовником було проведено роз'яснювальну роботу з посадовою особою відповідальною за організацію та проведення публічних закупівель Гузій Аліною Володимирівною, з питань дотримання вимог чинного законодавства та нормативно-правових актів, також з вдосконалення вимог тендерних документацій та додатків до неї. Замовник зобов'язується дотримуватись вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи вищесказане, Замовник вживатиме усіх можливих заходів для недопущення порушень при проведенні публічних закупівель в подальшому. Повідомляємо наступне, що уповноваженою собою було пройдено навчання 25-26 липня у м. Львів «Ефективна організація публічних закупівель в умовах воєнного стану» (сертифікат додається).