0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
690 050.00 UAH
Замовник
Відділ освіти Корсунь-Шевченківської районної державної адміністрації
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 24 квіт. 12:43
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.)
ПРИХОВАНО
Керуючись ч. 5 ст. 7/1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) аргументовано повідомляємо наступне
1. При розробці тендерної документації Замовник керувався наказом МЕРТУ № 680 від 13.04.2016 року «Про затвердження примірної тендерної документації», та ч. 2 ст. 22 Закону. Згідно ч.2 ст. 22 Закону - тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно абз. 4 ч. 3 ст. 17 Закону - уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Станом на сьогодні МЕРТУ надало роз’яснення (лист № 3304-04/1983-06 від 17.01.2019) щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Підстава закону Яку інформацію перевірити В якому реєстрі шукати Сайт держреєстру п. 2, 3, ч. 1 ст. 17 Наявність/відсутність факту притягнення службової (посадової) особи учасника чи фізичної особи – учасника до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення Єдиний державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення http://corrupt.informjust.ua/ п. 8, ч. 1 ст. 17 Наявність/відсутність факту визнання учасника у встановленому законом порядку банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство https://kap.minjust.gov.ua/login/index/ п. 9, ч. 1 ст. 17 Наявність/відсутність інформації про кінцевого бенефіціарного власника Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch Отже, відповідно до вищезазначеного, вважаємо, що тендерна документація складена із дотриманням положень Закону. 2. Згідно ч. 1 ст. 10 Закону, а також положення про тендерний комітет затвердженого у відповідності до примірного положення про тендерний комітет затвердженого Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557 - відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника. Згідно ч. 1 ст. 10 Закону договір про закупівлю оприлюднюється протягом двох днів з дня його укладення. Договір укладений 02.04.2019 року. В період часу, що відведений для оприлюднення договору, а саме з 02.05.2019 року – до 04.04.2019 року були відсутні відповідальні особи за оприлюднення інформації. Секретар тендерного комітету була відсутня у зв’язку із її звільненням, а голова тендерного комітету була відсутня по причину термінового відрядження на навчання. Отже, сукупність зовнішніх обставин унеможливили оприлюднення інформації відповідальними особами у строк передбачений