0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
900 000.00 UAH
Замовник
УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ВІЙСЬКОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ СЄВЄРОДОНЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 16 лип. 16:49
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Відсутній механізм
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Відсутній механізм
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідь на питання «1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?»: З метою поліпшення соціального захисту дітей Сєвєродонецької міської територіальної громади, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, розпорядженням начальника Сєвєродонецької міської військової адміністрації від 14.06.2024 № 463ВА (додається окремим файлом) внесено зміни до Комплексної програми Сєвєродонецької міської територіальної громади «Літнє оздоровлення та відпочинок дітей» на 2024 рік, затвердженої розпорядженням начальника Сєвєродонецької міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області від 22.04.2024 № 338ВА, якими передбачено додаткові кошти для оздоровлення та відпочинку 45 дітей у закладах, які розташовані в Закарпатській області, в розмірі 900 000 грн. Для обґрунтування очікуваної вартості Замовником було здійснено розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі методом порівняння аналізу ринкових цін відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також відповідно до листа Національної соціальної сервісної служби України від 11.03.2024 № 3049/0/535-24 з інформацією щодо закладів, які будуть надавати послуги з оздоровлення та відпочинку дітей у 2024 році із вартістю ліжко-дня (лист з додатком окремим файлом додається). Крім того, Замовником здійснено моніторинг та аналіз ринкових цін ідентичних закупівель, що відображені в електронній системі закупівель PROZORRO, та які проводились іншими замовниками. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник мав на меті дотримання принципів здійснення закупівель, викладених у статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», зокрема принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, зазначені у Додатку 3 до тендерної документації щодо Закупівлі, встановлені Замовником відповідно до частини другої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема з описом усіх необхідних характеристик послуги з посиланням на стандартні характеристики, умови та вимоги, пов’язані з послугою, що закуповується, передбачені існуючими стандартами, нормами та правилами, а саме: - Закон України “Про оздоровлення та відпочинок дітей” від 04.09.2008 № 375-VI, в частині переліку складових державних соціальних стандартів оздоровлення та відпочинку дітей та встановлених вимог до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку; - Постанова Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку”, - Наказ Мінсім’ямолодьспорту від 13.08.2009 № 2881 «Про затвердження Державного соціального стандарту оздоровлення та відпочинку дітей» (зареєстровано в Мін’юсті 10.09.2009 за №854/16870); - Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.1996 № 172 «Про затвердження Державних санітарних правил розміщення, улаштування та експлуатації оздоровчих закладів» (зареєстровано в Мін’юсті від 24.07.1996 № 378/1403); - Державні санітарні правила і норм «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.99 № 23; - Наказ Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417 “Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні” (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.03.2015 №252/26697); - Постанова Кабінету Міністрів України від 28.04.2009 № 426 “Про затвердження Порядку проведення державної атестації дитячих закладів оздоровлення та відпочинку і присвоєння їм відповідних категорій”. Відповідь на питання «2.Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду»: Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) стосується закупівель, які здійснюються за кошти державного бюджету: «З метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України постановляє: 1. Затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, згідно з додатком». В свою чергу, джерелом фінансування закупівлі Замовника (UA-2024-06-19-011523-a, код ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку), є місцевий бюджет, про що, зокрема зазначено у річному плані закупівель (UA-P-2024-06-19-003380-а), який оприлюднено на авторизованому електронному майданчику Замовника за посиланням: https:// https://public-bid.com.ua/plan/28806949 До того ж п.4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) разом зі всіма підпунктами носить рекомендаційний характер: «4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель;». Відповідь на запитання «3. Чому у тендерній документації, яка затверджена протоколом уповноваженої особи від 19.06.2024 року № 14, зокрема у пункті 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» не належним чином визначена підстава для відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника, а саме у підпункті 11 пункту 47 Особливостей № 1178 ( у Вашій тендерній документації це пункт 11) після слів «згідно із Законом України «Про санкції» не доповнено словами «крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА»?»: У тендерній документації, яка затверджена протоколом уповноваженої особи від 19.06.2024 року № 14, зокрема у підпункті 11 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» після слів «згідно із Законом України «Про санкції» не доповнено словами «крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА», в зв’язку із допущенням технічної помилки, яка виникла під час копіювання тексту положень Особливостей в електронному вигляді. Відповідь на запитання «2. Чому тендерна документація, яка затверджена протоколом уповноваженої особи від 19.06.2024 року № 14, зокрема Додаток 2 до тендерної документації містить вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей № 1178, в той час як Постановою № 382 від 02.04.2024, що набрали чинності на момент оголошення Вами закупівлі (19.06.2024) було внесено зміни до пункту 47 Особливостей № 1178?»: Тендерна документація, яка затверджена протоколом уповноваженої особи від 19.06.2024 року № 14, зокрема Додаток 2 до тендерної документації, містить вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей № 1178, в зв’язку із допущенням технічної помилки, яка виникла під час копіювання тексту положень Особливостей в електронному вигляді.
Відповідь на питання «1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?»: З метою поліпшення соціального захисту дітей Сєвєродонецької міської територіальної громади, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, розпорядженням начальника Сєвєродонецької міської військової адміністрації від 14.06.2024 № 463ВА (додається окремим файлом) внесено зміни до Комплексної програми Сєвєродонецької міської територіальної громади «Літнє оздоровлення та відпочинок дітей» на 2024 рік, затвердженої розпорядженням начальника Сєвєродонецької міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області від 22.04.2024 № 338ВА, якими передбачено додаткові кошти для оздоровлення та відпочинку 45 дітей у закладах, які розташовані в Закарпатській області, в розмірі 900 000 грн. Для обґрунтування очікуваної вартості Замовником було здійснено розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі методом порівняння аналізу ринкових цін відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також відповідно до листа Національної соціальної сервісної служби України від 11.03.2024 № 3049/0/535-24 з інформацією щодо закладів, які будуть надавати послуги з оздоровлення та відпочинку дітей у 2024 році із вартістю ліжко-дня (лист з додатком окремим файлом додається). Крім того, Замовником здійснено моніторинг та аналіз ринкових цін ідентичних закупівель, що відображені в електронній системі закупівель PROZORRO, та які проводились іншими замовниками. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник мав на меті дотримання принципів здійснення закупівель, викладених у статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», зокрема принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, зазначені у Додатку 3 до тендерної документації щодо Закупівлі, встановлені Замовником відповідно до частини другої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема з описом усіх необхідних характеристик послуги з посиланням на стандартні характеристики, умови та вимоги, пов’язані з послугою, що закуповується, передбачені існуючими стандартами, нормами та правилами, а саме: - Закон України “Про оздоровлення та відпочинок дітей” від 04.09.2008 № 375-VI, в частині переліку складових державних соціальних стандартів оздоровлення та відпочинку дітей та встановлених вимог до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку; - Постанова Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку”, - Наказ Мінсім’ямолодьспорту від 13.08.2009 № 2881 «Про затвердження Державного соціального стандарту оздоровлення та відпочинку дітей» (зареєстровано в Мін’юсті 10.09.2009 за №854/16870); - Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.1996 № 172 «Про затвердження Державних санітарних правил розміщення, улаштування та експлуатації оздоровчих закладів» (зареєстровано в Мін’юсті від 24.07.1996 № 378/1403); - Державні санітарні правила і норм «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.99 № 23; - Наказ Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417 “Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні” (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.03.2015 №252/26697); - Постанова Кабінету Міністрів України від 28.04.2009 № 426 “Про затвердження Порядку проведення державної атестації дитячих закладів оздоровлення та відпочинку і присвоєння їм відповідних категорій”. Відповідь на питання «2.Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду»: Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) стосується закупівель, які здійснюються за кошти державного бюджету: «З метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України постановляє: 1. Затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, згідно з додатком». В свою чергу, джерелом фінансування закупівлі Замовника (UA-2024-06-19-011523-a, код ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку), є місцевий бюджет, про що, зокрема зазначено у річному плані закупівель (UA-P-2024-06-19-003380-а), який оприлюднено на авторизованому електронному майданчику Замовника за посиланням: https:// https://public-bid.com.ua/plan/28806949 До того ж п.4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) разом зі всіма підпунктами носить рекомендаційний характер: «4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель;». Відповідь на запитання «3. Чому у тендерній документації, яка затверджена протоколом уповноваженої особи від 19.06.2024 року № 14, зокрема у пункті 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» не належним чином визначена підстава для відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника, а саме у підпункті 11 пункту 47 Особливостей № 1178 ( у Вашій тендерній документації це пункт 11) після слів «згідно із Законом України «Про санкції» не доповнено словами «крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА»?»: У тендерній документації, яка затверджена протоколом уповноваженої особи від 19.06.2024 року № 14, зокрема у підпункті 11 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» після слів «згідно із Законом України «Про санкції» не доповнено словами «крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА», в зв’язку із допущенням технічної помилки, яка виникла під час копіювання тексту положень Особливостей в електронному вигляді. Відповідь на запитання «2. Чому тендерна документація, яка затверджена протоколом уповноваженої особи від 19.06.2024 року № 14, зокрема Додаток 2 до тендерної документації містить вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей № 1178, в той час як Постановою № 382 від 02.04.2024, що набрали чинності на момент оголошення Вами закупівлі (19.06.2024) було внесено зміни до пункту 47 Особливостей № 1178?»: Тендерна документація, яка затверджена протоколом уповноваженої особи від 19.06.2024 року № 14, зокрема Додаток 2 до тендерної документації, містить вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей № 1178, в зв’язку із допущенням технічної помилки, яка виникла під час копіювання тексту положень Особливостей в електронному вигляді.
Управління соціального захисту населення Сєвєродонецької міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області на виконання пункту 3 розділу ІІ Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-06-19-011523-а повідомляє, що у відношенні Уповноваженої особи здійснено заходи, направлені на недопущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь-яких інших порушень. Уповноваженою особою проведено детальний аналіз висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-06-19-011523-а, Закону України «Про публічні закупівлі», постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. Також, з метою удосконалення знань, Уповноважена особа планує найближчим часом пройти навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважену особу попереджено про недопустимість встановленого порушення в подальшому.