0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
195 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 29 лип. 17:00
Орган ДФК: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до наказу від 29.07.2024 № 56-з, Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель, розпочато моніторинг процедури закупівлі Бензину та Дизпалива за «єдиним закупівельним словником», код ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і Дистиляти», яка проводилась Державною установою Національним природним парком «Подільські Товтри» (НПП «Подільські Товтри»), моніторинг процедури закупівлі надійшов під час проведення даної закупівлі. На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на запитання: - Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких мною здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Відповідь. Для здійснення працівниками своїх посадових обов’язків такими структурними підрозділами: 1. Відділ державної охорони ПЗФ – патрулювання території природно-заповідного фонду та проведення заходів щодо охорони, відтворення лісових ресурсів на об’єктах території парку; 2. Відділ господарсько-технічного забезпечення та транспортного обслуговування – використання в господарській діяльності установи. Було прийнято рішення на закупівлю Бензину А-95 – 2000 л та Дизпалива – 1500 л. Кількісна потреба бензину та дизпалива визначена структурними підрозділами НПП «Подільські Товтри» згідно їх службових записок. Розмір бюджетного призначення на закупівлю Бензину А-95 – 2000 л та Дизпалива – 1500 л за «єдиним закупівельним словником», код за ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і Дистиляти» відповідає розрахунку видатків згідно кошторису та змін до нього НПП «Подільські Товтри» на 2024 рік (спеціальний фонд) КЕКВ 2210 за КПКВК 2701160 «Збереження природно-заповідного фонду». Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі, стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Один з них – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Розрахунок очікуваної вартості здійснювався замовником на етапі визначення доцільності та підготовки техніко-економічного обґрунтування можливості закупівлі необхідної кількості бензину А-95 та Дизпалива з урахуванням технічних вимог, специфікацій при підготовці тендерної документації для проведення процедури відкритих торгів з особливостями та безпосередньо перед її оголошенням. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до інформації, отриманої в результаті застосування методів, встановлених Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. Інформація про ціну збиралася в мережі Інтернет на сайтах постачальників: 1. https://index.minfin.com.ua; 2. https://wog.ua; 3. https://www.okko.ua; 4. https://upg.ua та інші сайти. Також, інформація моніторилась в електронній системі закупівель "Prozorro" на аналогічний товар (з урахуванням інфляції ціни на день оголошення закупівлі). Також брались до уваги попередні закупівлі НПП «Подільські Товтри» по даному виду товару та збиралась рекламна інформація. Запит щодо комерційних пропозицій не проводився, так як він є платним і займає великий проміжок часу. На сайтах можна довідатися технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Інформація що є загальнодоступною про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – визначена на підставі аналізу даного виду товару та викладена замовником у тендерній документації, що оприлюднена на авторизованому електронному майданчику у відповідності до вимог Закону з урахуванням особливостей. Додано скановані копії документів до пояснення, а саме: Довідка змін до кошторису №181 від 30.07.2024 р.; Розрахунок видатків на утримання у 2024 р.; Додаток до розрахунків видатків; Службові записки. - Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна до перегляду? Відповідь. Уповноваженою особою оприлюднено в системі закупівлі "Prozorro", обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, веб-сайт: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-15-002541-a. - Чому під час розроблення тендерної документації, а саме: інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення, встановлених пунктом 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), не враховано зміни, внесені постановами Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 р. № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 від 12.10.2022 р. №1178» та від 05.07.2024 р. №782 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування? Відповідь. Під час розроблення тендерної документації, а саме способу підтвердження відсутності підстав для відхилення було допущено помилку, в тендерну документацію не було внесено нові зміни відповідно до законодавства, в подальшому дана помилка буде врахована і допускатись не буде. Надалі при розробці тендерної документації на закупівлю товарів, робіт, послуг, будуть враховуватись усі зміни у законодавстві та дані помилки допускатись не будуть.
Відповідно до наказу від 29.07.2024 № 56-з, Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель, розпочато моніторинг процедури закупівлі Бензину та Дизпалива за «єдиним закупівельним словником», код ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і Дистиляти», яка проводилась Державною установою Національним природним парком «Подільські Товтри» (НПП «Подільські Товтри»), моніторинг процедури закупівлі надійшов під час проведення даної закупівлі. На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на запитання: - Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких мною здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Відповідь. Для здійснення працівниками своїх посадових обов’язків такими структурними підрозділами: 1. Відділ державної охорони ПЗФ – патрулювання території природно-заповідного фонду та проведення заходів щодо охорони, відтворення лісових ресурсів на об’єктах території парку; 2. Відділ господарсько-технічного забезпечення та транспортного обслуговування – використання в господарській діяльності установи. Було прийнято рішення на закупівлю Бензину А-95 – 2000 л та Дизпалива – 1500 л. Кількісна потреба бензину та дизпалива визначена структурними підрозділами НПП «Подільські Товтри» згідно їх службових записок. Розмір бюджетного призначення на закупівлю Бензину А-95 – 2000 л та Дизпалива – 1500 л за «єдиним закупівельним словником», код за ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і Дистиляти» відповідає розрахунку видатків згідно кошторису та змін до нього НПП «Подільські Товтри» на 2024 рік (спеціальний фонд) КЕКВ 2210 за КПКВК 2701160 «Збереження природно-заповідного фонду». Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі, стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Один з них – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Розрахунок очікуваної вартості здійснювався замовником на етапі визначення доцільності та підготовки техніко-економічного обґрунтування можливості закупівлі необхідної кількості бензину А-95 та Дизпалива з урахуванням технічних вимог, специфікацій при підготовці тендерної документації для проведення процедури відкритих торгів з особливостями та безпосередньо перед її оголошенням. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до інформації, отриманої в результаті застосування методів, встановлених Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. Інформація про ціну збиралася в мережі Інтернет на сайтах постачальників: 1. https://index.minfin.com.ua; 2. https://wog.ua; 3. https://www.okko.ua; 4. https://upg.ua та інші сайти. Також, інформація моніторилась в електронній системі закупівель "Prozorro" на аналогічний товар (з урахуванням інфляції ціни на день оголошення закупівлі). Також брались до уваги попередні закупівлі НПП «Подільські Товтри» по даному виду товару та збиралась рекламна інформація. Запит щодо комерційних пропозицій не проводився, так як він є платним і займає великий проміжок часу. На сайтах можна довідатися технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Інформація що є загальнодоступною про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – визначена на підставі аналізу даного виду товару та викладена замовником у тендерній документації, що оприлюднена на авторизованому електронному майданчику у відповідності до вимог Закону з урахуванням особливостей. Додано скановані копії документів до пояснення, а саме: Довідка змін до кошторису №181 від 30.07.2024 р.; Розрахунок видатків на утримання у 2024 р.; Додаток до розрахунків видатків; Службові записки. - Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна до перегляду? Відповідь. Уповноваженою особою оприлюднено в системі закупівлі "Prozorro", обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, веб-сайт: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-15-002541-a. - Чому під час розроблення тендерної документації, а саме: інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення, встановлених пунктом 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), не враховано зміни, внесені постановами Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 р. № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 від 12.10.2022 р. №1178» та від 05.07.2024 р. №782 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування? Відповідь. Під час розроблення тендерної документації, а саме способу підтвердження відсутності підстав для відхилення було допущено помилку, в тендерну документацію не було внесено нові зміни відповідно до законодавства, в подальшому дана помилка буде врахована і допускатись не буде. Надалі при розробці тендерної документації на закупівлю товарів, робіт, послуг, будуть враховуватись усі зміни у законодавстві та дані помилки допускатись не будуть.
Відповідь на висновок. Ознайомившись із результатами моніторингу процедури закупівлі, зазначеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі по предмету закупівлі за єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 09130000-5 «Нафта та дистиляти», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями присвоєний електронною системою закупівель: 2024-07-15-002541-a, яка проводилась Національним природним парком «Подільські Товтри», керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, встановлено, порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: - порушення пункту 24 Особливостей під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 14 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082) щодо зазначення коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить наступну позицію щодо групи цифр за категорією та відповідають назві, що описує товар, який становить предмет закупівлі та який має намір придбати Замовник згідно інформації, розміщеної у пункті 5 річного плану закупівель, а саме: 09132000-3 — Бензин (Petrol); 09134200-9 — Дизельне паливо (Diesel fuel); - під час розроблення тендерної документації, а саме: інформації про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення, встановлених пунктом 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), не враховано зміни, внесені постановами Кабінету Міністрів України від 2 квітня 2024 р. № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (далі – Постанова № 382) та від 05 липня 2024 р. № 782 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 782); Відповідно до висновку Держаудитслужби в Хмельницькій області, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено. Тому на результати проведених торгів Національним природним парком «Подільські Товтри» по предмету закупівлі за єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 09130000-5 «Нафта та дистиляти», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, присвоєний електронною системою закупівель: 2024-07-15-002541-a не виплинуло, а так як закупівля знаходиться на стадії «Завершено», тому Замовником (НПП «Подільські Товтри») неможливо внести в тендерну документацію зміни та виправити порушення. Тому, з метою подальшого запобігання порушень законодавства у сфері закупівель до уповноваженої особи буде застосовано наступні дії: - проведення роз’яснювальних робіт; - економічні навчання по Державних закупівлях відповідно до чинного законодавства, для того, щоб недопустити знову порушення абзацу восьмого, десятого пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей під час розроблення тендерної документації та дотриманням вимог пункту 14 Порядку № 1082 під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів; - контроль за додержанням чинного законодавства при розробці тендерної документації для здійснення державних закупівель. Отже, для недопущення в подальшому порушень при здійснені Державних закупівель, уповноваженою особою, буде здійснюватися контроль за додержанням чинного законодавства України при розробці тендерної документації, також буде проведено навчання по тендерних закупівлях. Враховуючи вказане, Замовником буде враховано зауваження Держаудитслужби, щоб не допускати на майбутнє виявленні порушення.