0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
445 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 29 лип. 17:02
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідь Вільхуватська сільська рада (надалі - Замовник) на Ваш Запит про надання пояснень про проведеня процедури закупівлі: ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (Зарядна портативна електростанція Eco Flow RIVER 2 PRO (Eco Flow)» повідомляє наступне. 1. Обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості закупівлі здійснено у відповідності до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”. Так, згідно з п.1 розділу ІІІ Методики визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося наступним методом - методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Крім цього, згідно п. 14 Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Відповідно до ст.4 Закону України України “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст.5 Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. На підставі зазначеного вище, замовником після проведення зазначених дій, затверджено та оприлюднено річний план закупівель за адресою: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-07-08-006596-a, на підставі якого оголошено закупівлю. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені потребами замовника та нормами чинного законодавства. 2. Щодо інформації про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, то така інформація розміщувалася на момент початку проведення торгів (в день оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів – 08 липня 2024 року) за посиланням https://vilhuvatska-gromada.gov.ua/news/1722621420/ . 3. На питання чому тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024 та Постановою КМУ від 02.04.2024 №382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178», та чому визначено переможцем Учасника ТОВ "Роботікс Трейдінг", котрим згідно пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей», не виконано вимоги щодо надання у якості документального підтвердження відсутності підстав у відмові в торгах згідно п.47 Особливостей, пояснюємо наступне. Замовником було допущено помилку при складанні тендерної документації та розгляді документів переможця торгів - ТОВ "Роботікс Трейдінг". У зв’язку з вищезазначеним, було вирішено розірвати договір про закупівлю «ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (Зарядна портативна електростанція Eco Flow RIVER 2 PRO (Eco Flow)» за згодою сторін. Звіт про розірвання договору про закупівлю Замовник зобов’язується оприлюднити у встановлені законодавством строки.
Відповідь Вільхуватська сільська рада (надалі - Замовник) на Ваш Запит про надання пояснень про проведеня процедури закупівлі: ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (Зарядна портативна електростанція Eco Flow RIVER 2 PRO (Eco Flow)» повідомляє наступне. 1. Обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості закупівлі здійснено у відповідності до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”. Так, згідно з п.1 розділу ІІІ Методики визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося наступним методом - методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Крім цього, згідно п. 14 Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Відповідно до ст.4 Закону України України “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст.5 Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. На підставі зазначеного вище, замовником після проведення зазначених дій, затверджено та оприлюднено річний план закупівель за адресою: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-07-08-006596-a, на підставі якого оголошено закупівлю. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені потребами замовника та нормами чинного законодавства. 2. Щодо інформації про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, то така інформація розміщувалася на момент початку проведення торгів (в день оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів – 08 липня 2024 року) за посиланням https://vilhuvatska-gromada.gov.ua/news/1722621420/ . 3. На питання чому тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024 та Постановою КМУ від 02.04.2024 №382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178», та чому визначено переможцем Учасника ТОВ "Роботікс Трейдінг", котрим згідно пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей», не виконано вимоги щодо надання у якості документального підтвердження відсутності підстав у відмові в торгах згідно п.47 Особливостей, пояснюємо наступне. Замовником було допущено помилку при складанні тендерної документації та розгляді документів переможця торгів - ТОВ "Роботікс Трейдінг". У зв’язку з вищезазначеним, було вирішено розірвати договір про закупівлю «ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (Зарядна портативна електростанція Eco Flow RIVER 2 PRO (Eco Flow)» за згодою сторін. Звіт про розірвання договору про закупівлю Замовник зобов’язується оприлюднити у встановлені законодавством строки.
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідь Вільхуватська сільська рада (надалі - Замовник) на Ваш Запит про надання пояснень про проведеня процедури закупівлі: ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (Зарядна портативна електростанція Eco Flow RIVER 2 PRO (Eco Flow)» повідомляє наступне. В звіті про виконання Договору № 119 від 29.07.2024р. сума оплати за договором була зазначена помилково. Внести зміни в звіт після його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу технічно неможливо. Відповідно до пункту 6 та пункту 11 частини 1 статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII (далі — Закон) наказом Мінекономрозвитку від 11 червня 2020 р. № 1082 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі — Порядок), що визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель у складі Електронної системи. Згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації в Електронній системі здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів в Електронній системі та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в Електронній системі в інтерактивному режимі реального часу (п. 10 Порядку). Порядок не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником під час заповнення в Електронній системі інформації та документів у сфері публічних закупівель. З огляду на зазначене та зміст статті 11 Закону після оприлюднення відповідної інформації уповноважена особа може прийняти рішення про виправлення таких помилок шляхом оформлення відповідного протоколу, який підписується уповноваженою особою. У зв’язку з цим, уповноважена особа прийняла рішення виправити технічну (механічну помилку) в звіті про виконання договору про закупівлю «ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (Зарядна портативна електростанція Eco Flow RIVER 2 PRO (Eco Flow)» (№ оголошення UA-2024-07-08-005523-a), виклавши пункт «сума оплати за договором» у наступній редакції: «0,00 UAH». Рішення було оформлено відповідним протоколом (додається).
Відповідь Вільхуватська сільська рада (надалі - Замовник) на Ваш Запит про надання пояснень про проведеня процедури закупівлі: ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (Зарядна портативна електростанція Eco Flow RIVER 2 PRO (Eco Flow)» повідомляє наступне. В звіті про виконання Договору № 119 від 29.07.2024р. сума оплати за договором була зазначена помилково. Внести зміни в звіт після його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу технічно неможливо. Відповідно до пункту 6 та пункту 11 частини 1 статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII (далі — Закон) наказом Мінекономрозвитку від 11 червня 2020 р. № 1082 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі — Порядок), що визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель у складі Електронної системи. Згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації в Електронній системі здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів в Електронній системі та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в Електронній системі в інтерактивному режимі реального часу (п. 10 Порядку). Порядок не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником під час заповнення в Електронній системі інформації та документів у сфері публічних закупівель. З огляду на зазначене та зміст статті 11 Закону після оприлюднення відповідної інформації уповноважена особа може прийняти рішення про виправлення таких помилок шляхом оформлення відповідного протоколу, який підписується уповноваженою особою. У зв’язку з цим, уповноважена особа прийняла рішення виправити технічну (механічну помилку) в звіті про виконання договору про закупівлю «ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (Зарядна портативна електростанція Eco Flow RIVER 2 PRO (Eco Flow)» (№ оголошення UA-2024-07-08-005523-a), виклавши пункт «сума оплати за договором» у наступній редакції: «0,00 UAH». Рішення було оформлено відповідним протоколом (додається).
Замовник повідомляє, що уважно ознайомившись з висновками ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, вжито необхідні заходи для забзпечення проведння закупівель відподвільними особами без порушень у майбутньому, зокрема проходження додаткових навчань у сфері публічних закупівель.