0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
449 808.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 29 лип. 17:17
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
13.08.2024 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику про надання пояснень. На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту: Відповідь: 1. Щодо питання першого повідомляємо наступне. Враховуючи технологічні особливості виробничого (господарського) процесу КП «МАЛОРОГАНСЬКИЙ КОМУНГОСП» Вільхівської сільської ради, зокрема – здійснення заходів з організації благоустрою Вільхівської територіальної громади, у підприємства виникла потреба у придбанні щепорізу. Виходячи з вищезазначеного розпорядженням Вільхівської сільської військової адміністрації Харківського району Харківської області від 02.04.2024 № 381 «Про внесення змін до розпорядження начальника Вільхівської сільської військової адміністрації №927 від 22.12.2023 року «Про бюджет Вільхівської сільської територіальної громади на 2024 рік» КП «МАЛОРОГАНСЬКИЙ КОМУНГОСП», як одержувачу бюджетних коштів нижчого рівня, передбачено кошти по ТПКВ 0117670 «Внески до статутного капіталу суб’єктів господарювання» по КЕКВ 3210 «Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)» для поповнення статутного фонду шляхом перерахування коштів на рахунок відкритий в установі банку для придбання щепорізу, у розмірі 449800,00 грн., згідно якого комунальним підприємством було укладено з Вільхівською сільською радою договір про внески до статутного капіталу від 10 травня 2024 року №6 (додається). А також згідно наказу директора КП «МАЛОРОГАНСЬКИЙ КОМУНГОСП» № 19-3 від 27.06.2024 року було залучено кошти в сумі 8,00 грн, отриманих від господарської діяльності підприємства для придбання щепорізу. Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено методом порівняння ринкових цін, проведення попередніх ринкових консультацій, та відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 №275, а саме замовником використано загальнодоступну інформацію, яка міститься у відкритих джерелах мережі Інтернет, в електронній системі закупівель «Prozorro» по аналогічних закупівлях, а саме закупівлі: UA-2024-05-30-000656-a, UA-2024-05-14-008782-a, UA-2023-08-03-000426-a, UA-2023-11-01-011439-a, та направленням запитів цінових пропозицій виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам даного товару. У відповідь було отримано 3 (три) комерційні пропозиції від потенційних учасників, на підставі яких здійснено розрахунок очікуваної вартості товару (комерційні пропозиції прикладаються). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на основі наявної виробничої потреби підприємства відповідальними технічними працівниками замовника та з урахуванням вимог нормативних документів. Крім того, товар за своїми якісними, технічними характеристиками повинен відповідати державним стандартам, екологічним нормам, технічним умовам, нормам чинного законодавства України та вимогам Замовника. Зазначену потребу розраховано з урахуванням: - необхідності забезпечення максимальної надійності вузлів та агрегатів товару, їх ремонтопридатність та доступність технічного сервісу, безпечність та економічність його експлуатації; - надійності кріплення та фіксації до конструкцій рами трактору. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені в Додатку № 2 до тендерної документації. 2. Щодо питання другого повідомляємо наступне. В пункті 3 Розділу «Інші вимоги» Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу: «3. Технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати нормативним актам законодавства, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.». На виконання цієї вимоги учасник, повинен надати згоду з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації та гарантування їх виконання у вигляді окремого гарантійного листа-згоди та підписаної технічної специфікації (додаток 2 до Тендерної документації). Учасником ТОВ «АРПАЛ» на виконання вищезазначеної умови надано відповідну згоду (файли «14.Техн. х-ки (2).pdf» та «14. Техн. х-ки.pdf») у складі своє тендерної пропозиції, але у вказаних файлах не зазначено інформації щодо відповідності технічних, якісних характеристик предмету закупівлі нормативним актам законодавства, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, враховуючи вищевикладене, відсутність інформації щодо відповідності технічних, якісних характеристик предмету закупівлі нормативним актам законодавства, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, є помилкою, виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому, пропозиція учасника ТОВ «АРПАЛ» не була відхилена, як така, що не відповідає вимогам пункту 3 Розділу «Інші вимоги» Додатку 2 до тендерної документації, а було згідно пункту 43 Особливостей розміщено повідомлення в електронній системі закупівель з вимогою про усунення невідповідностей учасником. Вище зазначена позиція узгоджується з практикою ДАСУ (Моніторинг № UA-M-2024-06-18-000053, оголошення № UA-2024-01-17-004733-a, висновок про результати моніторингу процедури закупівлі). Додатки: 1. Розпорядження №381 від 02.04.2024 2. Договір про внески до статутного капіталу №6 від 10.05.2024 3. Наказ № 19-3 від 27.06.2024 4. Комерційна пропозиція ФОП Бойко О.В. 5. Комерційна пропозиція ФОП Дубчак Л.В. 6. Комерційна пропозиція ТОВ «АРПАЛ»
13.08.2024 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику про надання пояснень. На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту: Відповідь: 1. Щодо питання першого повідомляємо наступне. Враховуючи технологічні особливості виробничого (господарського) процесу КП «МАЛОРОГАНСЬКИЙ КОМУНГОСП» Вільхівської сільської ради, зокрема – здійснення заходів з організації благоустрою Вільхівської територіальної громади, у підприємства виникла потреба у придбанні щепорізу. Виходячи з вищезазначеного розпорядженням Вільхівської сільської військової адміністрації Харківського району Харківської області від 02.04.2024 № 381 «Про внесення змін до розпорядження начальника Вільхівської сільської військової адміністрації №927 від 22.12.2023 року «Про бюджет Вільхівської сільської територіальної громади на 2024 рік» КП «МАЛОРОГАНСЬКИЙ КОМУНГОСП», як одержувачу бюджетних коштів нижчого рівня, передбачено кошти по ТПКВ 0117670 «Внески до статутного капіталу суб’єктів господарювання» по КЕКВ 3210 «Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)» для поповнення статутного фонду шляхом перерахування коштів на рахунок відкритий в установі банку для придбання щепорізу, у розмірі 449800,00 грн., згідно якого комунальним підприємством було укладено з Вільхівською сільською радою договір про внески до статутного капіталу від 10 травня 2024 року №6 (додається). А також згідно наказу директора КП «МАЛОРОГАНСЬКИЙ КОМУНГОСП» № 19-3 від 27.06.2024 року було залучено кошти в сумі 8,00 грн, отриманих від господарської діяльності підприємства для придбання щепорізу. Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено методом порівняння ринкових цін, проведення попередніх ринкових консультацій, та відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 №275, а саме замовником використано загальнодоступну інформацію, яка міститься у відкритих джерелах мережі Інтернет, в електронній системі закупівель «Prozorro» по аналогічних закупівлях, а саме закупівлі: UA-2024-05-30-000656-a, UA-2024-05-14-008782-a, UA-2023-08-03-000426-a, UA-2023-11-01-011439-a, та направленням запитів цінових пропозицій виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам даного товару. У відповідь було отримано 3 (три) комерційні пропозиції від потенційних учасників, на підставі яких здійснено розрахунок очікуваної вартості товару (комерційні пропозиції прикладаються). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на основі наявної виробничої потреби підприємства відповідальними технічними працівниками замовника та з урахуванням вимог нормативних документів. Крім того, товар за своїми якісними, технічними характеристиками повинен відповідати державним стандартам, екологічним нормам, технічним умовам, нормам чинного законодавства України та вимогам Замовника. Зазначену потребу розраховано з урахуванням: - необхідності забезпечення максимальної надійності вузлів та агрегатів товару, їх ремонтопридатність та доступність технічного сервісу, безпечність та економічність його експлуатації; - надійності кріплення та фіксації до конструкцій рами трактору. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені в Додатку № 2 до тендерної документації. 2. Щодо питання другого повідомляємо наступне. В пункті 3 Розділу «Інші вимоги» Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу: «3. Технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати нормативним актам законодавства, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.». На виконання цієї вимоги учасник, повинен надати згоду з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації та гарантування їх виконання у вигляді окремого гарантійного листа-згоди та підписаної технічної специфікації (додаток 2 до Тендерної документації). Учасником ТОВ «АРПАЛ» на виконання вищезазначеної умови надано відповідну згоду (файли «14.Техн. х-ки (2).pdf» та «14. Техн. х-ки.pdf») у складі своє тендерної пропозиції, але у вказаних файлах не зазначено інформації щодо відповідності технічних, якісних характеристик предмету закупівлі нормативним актам законодавства, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, враховуючи вищевикладене, відсутність інформації щодо відповідності технічних, якісних характеристик предмету закупівлі нормативним актам законодавства, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, є помилкою, виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому, пропозиція учасника ТОВ «АРПАЛ» не була відхилена, як така, що не відповідає вимогам пункту 3 Розділу «Інші вимоги» Додатку 2 до тендерної документації, а було згідно пункту 43 Особливостей розміщено повідомлення в електронній системі закупівель з вимогою про усунення невідповідностей учасником. Вище зазначена позиція узгоджується з практикою ДАСУ (Моніторинг № UA-M-2024-06-18-000053, оголошення № UA-2024-01-17-004733-a, висновок про результати моніторингу процедури закупівлі). Додатки: 1. Розпорядження №381 від 02.04.2024 2. Договір про внески до статутного капіталу №6 від 10.05.2024 3. Наказ № 19-3 від 27.06.2024 4. Комерційна пропозиція ФОП Бойко О.В. 5. Комерційна пропозиція ФОП Дубчак Л.В. 6. Комерційна пропозиція ТОВ «АРПАЛ»
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі UA-2024-07-03-002745-a «Щепоріз МК-170ТР Antistress «або еквівалент»» за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 34390000-7 - Приладдя до тракторів», а саме припинення зобов’язань за договором, укладеним за результатами даної закупівлі, Договір про закупівлю товару № 29/07-24 від 29 липня 2024 року, укладений між КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «МАЛОРОГАНСЬКИЙ КОМУНГОСП» та ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРПАЛ», розірвано (припинено) з 27 серпня 2024 року на підставі Додаткової угоди №1 від 27 серпня 2024 року, що додається.