0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 482 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 30 лип. 15:41
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Уповноважена особа з питань проведення публічних закупівель Ярошенко Діана Олегівна Виконавчий комітет Шевченківської сільської ради (далі – Замовник) на «запит замовнику на пояснення» від 01 серпня 2024 року (час подання: 15:31:31 год.) в межах проведення моніторингу закупівлі за предметом Деревина код ДК 021:2015: 03410000-7 — «Деревина» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-20-005836-a) надає наступну ІНФОРМАЦІЮ: 1. Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі «03410000-7 Деревина (Деревина дров’яна непромислового використання твердолистяних порід 1-ї групи)» відповідає розрахунку видатків до кошторису на 2024 рік Виконавчому комітету Шевченківської сільської ради. Очікувана вартість закупівлі по даній процедурі було визначено Замовником у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом використання загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах, у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, прайс-листах постачальників аналогічної продукції, в електронній системі закупівель «PROZORRO» (комерційні пропозиції від українських виробників аналогічної продукції – ДОДАЮТЬСЯ). Разом з тим дана закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовником на підставі наявної потреби включено до річного плану закупівель відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-06-20-002348-a забезпечення безперебійної діяльності навчальних закладів Виконавчого комітету Шевченківської сільської ради в холодну пору року. Замовником були визначені технічні та якісні характеристики предмета закупівлі на товар Деревина код ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина», а саме деревина дров’яна непромислового використання твердолистяних порід І групи які будуть доцільні при здійснення опалення в холодну пору року закладів освіти Шевченківської сільської ради та затверджено рішенням Шевченківської сільської ради Звенигородського району №39-3/VIII від 22 травня 2024р. Окрім того, під час визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Замовником вжито заходи щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників закупівлі, у тому числі шляхом визначення предмета закупівлі та його характеристик таким чином, щоб сукупність вимог щодо товару Деревина (відповідний діаметр, довжина, вологість, зольність, нижча теплота згорання тощо) не призвели до можливості здійснення закупівлі лише в одного постачальника. Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Бойко О.В. не виявлено невідповідностей у документах/інформації, подання яких передбачалося тендерною документацією. На вимогу пункту 2 додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції ФОП Бойко О.В. надано документ про наявність/відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника, виданий Головним управління Пенсійного фонду України в Черкаській області від 21.05.2024 №2300-1107-8/36235. Даний документ підтверджує відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника в 2024 році. Також в ході розгляду документів які надано учасником встановлено, що відповідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, державна реєстрація фізичної особи-підприємця Бойко Ольги Василівни відбулася 03.04.2024 року. Отже, дотримано принцип та гарантію недискримінації, забезпечено рівні права на участь у закупівлі всіх учасників (як новостворених, так і учасників, які здійснюють свою діяльність на відповідному ринку більше року) недискримінацію, забезпечено рівні права учасників (стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі»). В тендерній документації пп. 1.6. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником». Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Також, згідно ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим вимогам тендерній документації. Відповідно до п.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Тому тендерна документація складена згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» Отже, враховуючи вище викладене, учасником не надано документ про наявність/відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника за 2023 рік, так як учасник в даний період не здійснював підприємницьку діяльність, тому подання даного документа для учасника не є обов’язковим, відповідно законодавству. 2. На виконання пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником ЗАБЕЗПЕЧЕНО оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://shevchenkove-gromada.gov.ua/news/1722848389/
Додаються комерційні пропозиції від українських виробників аналогічної продукції На вимогу пункту 2 додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції ФОП Бойко О.В. надано документ про наявність/відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника, виданий Головним управління Пенсійного фонду України в Черкаській області від 21.05.2024 № 2300-1107-8/36235 Даний документ підтверджує відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника в 2024 році. Також в ході розгляду документів які надано учасником встановлено, що відповідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, державна реєстрація фізичної особи-підприємця Бойко Ольги Василівни відбулася 03.04.2024 року.
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Керуючись підпунктом 2 пункту 50 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників», а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень (в складі тендерної документації відсутній документ, який підтверджує те, що відомості, інформація та документи, що подані учасником у складі тендерної пропозиції є чинними, дійсними та достовірними.) та згідно пункту 9.1 Договору №9 від 09 липня 2024 року дійшли взаємної згоди про дострокове розірвання Договору з 07.08.2024 року. .