0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
460 000.00 UAH
Замовник
ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО АГЕНТСТВА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ, РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ, ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 30 лип. 16:26
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами (далі - Закон) не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими необхідно керуватись. Відповідно до частини першої статті 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами), закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник самостійно та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених згідно статті 5 Закону. Згідно чинного законодавства не визначено загальнообов’язкових вимог, інструкцій тощо, щодо планування закупівель, в тому числі щодо визначення очікуваної вартості таких закупівель. В той же час, замовником враховано положення наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», зокрема визначення потреби в товарах згідно предмету закупівлі (номенклатура, технічні та якісні показники тощо) здійснено з урахуванням завдань замовника щодо забезпечення здійснення повноважень та виконання функцій, покладених на Західне міжрегіональне територіальне управління АРМА (далі - Західне МТУ АРМА), яке поширює свою діяльність на Волинську, Закарпатську, Івано-Франківську, Львівську, Рівненську та Тернопільську області, для здійснення контролю за ефективністю управління активами, рухомого/нерухомого майна, які розташовані на зазначених територіях. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі були зазначені у Додатку №2 до тендерної документації, що оприлюднений у складі тендерної документації на авторизованому електронному майданчику у відповідності до вимог Закону та з урахуванням Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, та передбачали наступне: Надання послуг має здійснюватися автомобілями, що відповідають наступним вимогам: 4(5)-дверний, обов’язкова наявність клімат-контролю чи/або кондиціонера, не менше 4 подушок безпеки, рік випуску – не старший 2012 року, об’єм двигуна – від 2,0 дм³, колір автомобіля – одного відтінку без рекламних та інших наліпок і написів Автомобіль повинен бути технічно-справний, підготовлений до експлуатації. Неодмінна умова: надання транспортного засобу з водієм до місцезнаходження Замовника (м. Львів, вул. Генерала Чупринки, 71) або за вказаною Замовником адресою, не більше ніж протягом години з моменту отримання відповідного замовлення. Автомобіль використовується за ненормованим графіком: орієнтовний річний пробіг автомобіля – 25 000 км, орієнтовна кількість робочих годин на рік – 1 000. Термін надання послуг – з дати укладання договору до 31.12.2024. Місце надання послуг – за адресою: м. Львів, вул. Генерала Чупринки, 71, або іншою адресою, яка вказана Замовником. Можливі відрядження територією України. Відстань місцезнаходження приміщень для зберігання транспортних засобів учасника не повинна бути більше 10 км від основного місця надання послуг замовника. Для надання транспортних послуг учасник повинен використовувати транспортні засоби, які належать йому на праві власності або користування. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до Розрахунку видатків до кошторису із загального фонду держбюджету на 2024 рік за КПКВК 6431010 «Керівництво та управління у сфері розшуку та управління активами, одержаним від корупційних та інших злочинів» за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» Західного міжрегіонального територіального управління Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, затверджений Національним агентством України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (АРМА) (надісланий листом від 04.01.2024 №85/1-48-24/10), на закупівлю послуг транспортного забезпечення 460 000,00 грн за КЕКВ 2240. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі використовувалась Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме застосування методу визначення очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. Для розрахунку очікуваної вартості використовувались ціни попередніх закупівель Західного міжрегіонального територіального управління АРМА (Західне МТУ АРМА) (укладених договорів) на надання послуг з прокату пасажирських транспортних засобів із водієм: Послуги транспортного забезпечення, з урахуванням індексу інфляції. Як інформаційні джерела використано: для індексу інфляції – офіційний вебсайт Державної служби статистики України. З метою встановлення поточних цін, до цін попередніх закупівель застосовано коефіцієнт індексації, розрахований за допомогою калькулятора індексації на офіційному вебсайті Державної служби статистики України. Базисним місяцем, який застосовується для розрахунку коефіцієнта індексації, є місяць, наступний за місяцем укладання угоди у минулому періоді (березень 2023); коефіцієнт індексації розраховується відносно місяця, що передує місяцю, у якому здійснюється розрахунок очікуваної вартості (грудень 2023). Очікувана вартість послуг зберігання транспортних засобів, яка визначена на підставі цін попередніх закупівель, розрахована за такою формулою: ОВi = V * Цм.п. * ki, де: ОВi – очікувана вартість послуг зберігання та складування на підставі закупівельних цін минулого періоду. V – обсяг надання послуг що закуповується: 1) Орієнтовний плановий пробіг - 25 000 км; 2) Орієнтовна норма часу - 1 000 год. Цм.п. – ціна минулого періоду, а саме: 1) Ціна за 1км (грн.) – 13,71 грн./км.; 2) Ціна 1 год. роботи – 107,74 грн/год. ki – коефіцієнт індексації з урахуванням прогнозованого збільшення ціни (з урахуванням збільшення розміру мінімальної заробітної плати та враховуючи майбутні інфляційні процеси) заплановане орієнтовно на рівні 2,1 %. ki = 1,021 Отже, на підставі розрахунків, очікувана вартість послуг транспортного забезпечення у 2022 році становить (сумарна вартість перевезення та оплата годин роботи водія): 1) ОВi = 25 000 км. * 13,71 грн./км. * 1,021 = 350 000,00 грн. 2) ОВi = 1 000 год. * 107,74 грн./год. * 1,021 = 110 000,00 грн. Σ ОВi = 460 000,00 грн. Враховуючи вищезазначене, замовник обґрунтовано, у відповідності до існуючих методик та без перевищення розміру бюджетного призначення визначив очікувану вартість предмета закупівлі з подальшим оголошенням вказаної закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу. 2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). По суті дотримання Замовником вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) та ч. 5 ст. 8 Закону України «Про державні закупівлі» в частині необхідності публікації на сторінці веб-сайту повідомляємо наступне. Так, відповідно до п.4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб`єкта управління об`єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб`єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів є обов`язковим. Так, відповідно до положень ст. 2 Бюджетного кодексу України, головні розпорядники бюджетних коштів це бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень. Відповідно до п. 47 ч. ст. 2 Бюджетного кодексу України, розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, довгострокових зобов’язань у рамках державно-приватного партнерства, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету. Відповідно до ч. 2 ст. 22 Бюджетного кодексу України головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно: 1) за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, - установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Служба безпеки України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників; 2) за бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим, - уповноважені юридичні особи (бюджетні установи), що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим, а також міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників; 3) за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, - місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників. Головним розпорядником коштів за бюджетною програмою 6431010 «Керівництво та управління у сфері розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів» є - Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. Західне МТУ АРМА є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня за зазначеною бюджетною програмою. З огляду на відсутність у Західного МТУ АРМА власного вебсайту, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено шляхом їх розміщення на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів За посиланням: https://arma.gov.ua/ Львів Додатково повідомляємо, що відповідно до наказу Західного МТУ АРМА від 23.01.2024 № 4 уповноваженою особою за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель визначено завідувача Сектору виявлення та розшуку активів АНДРЕЙКА Павла Михайловича. Уповноважена особа Андрейко П.М. приступив до виконання посадових обов’язків з 08 серпня 2024 року після тимчасової непрацездатності у період з 05.07.2024 по 02.08.2024 (Листок непрацездатності № 12868958-2024362053-1) та перебування у щорічній основній відпустці у період з 05.08.2024 по 07.08.2024 (Наказ Західного МТУ АРМА від 02.08.2024 №12-в).
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Західним міжрегіональним територіальним управлінням Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (далі – Замовник) проводилась закупівля за ІD: UA-2024-01-24-011032-a. 01.02.2024 відбулось відкриття тендерних пропозицій щодо закупівлі за процедурою відкритих торгів з особливостями, по предмету «ДК 021:2015 60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм: Послуги транспортного забезпечення». Оцінка тендерної пропозиції проводилась електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Тендерну пропозицію подано двома учасниками: ФОП "ПЛАЩОВИЙ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" (РНОКПП: 3166424370) – 395 000,00 грн без ПДВ та ФОП ЗАБОЛОТНИЙ ЛЮБОМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ (РНОКПП: 1739313530) у сумі 430 000,00 грн без ПДВ. Електронною системою закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкривається вся інформація, зазначена в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформація про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій). Дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону було визначено електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель і встановлено на -01.02.2024. Розкриття тендерних пропозицій здійснювалося відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються). Оцінка тендерної пропозиції проводилась електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Після відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі за процедурою відкритих торгів з особливостями, по предмету «ДК 021:2015 60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм: Послуги транспортного забезпечення» – ФОП "ПЛАЩОВИЙ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" (РНОКПП: 3166424370), як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Оцінка тендерної пропозиції проводилась електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною, що була наступною. 01.02.2024 відбулось відкриття тендерних пропозицій щодо закупівлі за процедурою відкритих торгів з особливостями, ФОП ЗАБОЛОТНИЙ ЛЮБОМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ (РНОКПП: 1739313530) у сумі 430 000,00 грн без ПДВ. Керуючись вимогами статті 11 та 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом Західного міжрегіонального територіального управління Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів від 21.10.2021 №69, рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. Протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. За результатами розгляду тендерної пропозиції, поданої на участь у процедурі відкритих торгів «ДК 021:2015 60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм: Послуги транспортного забезпечення»», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-24-011032-a, уповноваженою особою було прийнято наступні рішення: 1. Визначити переможцем процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями «ДК 021:2015 60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм: Послуги транспортного забезпечення»», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-24-011032-a – ФОП ЗАБОЛОТНИЙ ЛЮБОМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ (РНОКПП: 1739313530). 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів з особливостями «ДК 021:2015 60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм: Послуги транспортного забезпечення»», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-24-011032-a – ФОП ЗАБОЛОТНИЙ ЛЮБОМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ (РНОКПП: 1739313530) у сумі 430 000,00 грн без ПДВ. Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Враховуючи зазначене повідомляємо, що зазначена інформація та підтверджуючі документи були надані переможцем процедури закупівлі разом із поданням тендерної пропозиції до предмета закупівлі ДК 021:2015 60170000-0 Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм: «Послуги транспортного забезпечення». Крім цього під час укладення договору переможцем надано оригінали відповідних документів, паспорта громадянина України та Довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами (далі - Закон) не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими необхідно керуватись. Відповідно до частини першої статті 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами), закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник самостійно та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених згідно статті 5 Закону. Згідно чинного законодавства не визначено загальнообов’язкових вимог, інструкцій тощо, щодо планування закупівель, в тому числі щодо визначення очікуваної вартості таких закупівель. В той же час, замовником враховано положення наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», зокрема визначення потреби в товарах згідно предмету закупівлі (номенклатура, технічні та якісні показники тощо) здійснено з урахуванням завдань замовника щодо забезпечення здійснення повноважень та виконання функцій, покладених на Західне міжрегіональне територіальне управління АРМА (далі - Західне МТУ АРМА), яке поширює свою діяльність на Волинську, Закарпатську, Івано-Франківську, Львівську, Рівненську та Тернопільську області, для здійснення контролю за ефективністю управління активами, рухомого/нерухомого майна, які розташовані на зазначених територіях. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі були зазначені у Додатку №2 до тендерної документації, що оприлюднений у складі тендерної документації на авторизованому електронному майданчику у відповідності до вимог Закону та з урахуванням Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, та передбачали наступне: Надання послуг має здійснюватися автомобілями, що відповідають наступним вимогам: 4(5)-дверний, обов’язкова наявність клімат-контролю чи/або кондиціонера, не менше 4 подушок безпеки, рік випуску – не старший 2012 року, об’єм двигуна – від 2,0 дм³, колір автомобіля – одного відтінку без рекламних та інших наліпок і написів Автомобіль повинен бути технічно-справний, підготовлений до експлуатації. Неодмінна умова: надання транспортного засобу з водієм до місцезнаходження Замовника (м. Львів, вул. Генерала Чупринки, 71) або за вказаною Замовником адресою, не більше ніж протягом години з моменту отримання відповідного замовлення. Автомобіль використовується за ненормованим графіком: орієнтовний річний пробіг автомобіля – 25 000 км, орієнтовна кількість робочих годин на рік – 1 000. Термін надання послуг – з дати укладання договору до 31.12.2024. Місце надання послуг – за адресою: м. Львів, вул. Генерала Чупринки, 71, або іншою адресою, яка вказана Замовником. Можливі відрядження територією України. Відстань місцезнаходження приміщень для зберігання транспортних засобів учасника не повинна бути більше 10 км від основного місця надання послуг замовника. Для надання транспортних послуг учасник повинен використовувати транспортні засоби, які належать йому на праві власності або користування. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до Розрахунку видатків до кошторису із загального фонду держбюджету на 2024 рік за КПКВК 6431010 «Керівництво та управління у сфері розшуку та управління активами, одержаним від корупційних та інших злочинів» за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» Західного міжрегіонального територіального управління Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, затверджений Національним агентством України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (АРМА) (надісланий листом від 04.01.2024 №85/1-48-24/10), на закупівлю послуг транспортного забезпечення 460 000,00 грн за КЕКВ 2240. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі використовувалась Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме застосування методу визначення очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. Для розрахунку очікуваної вартості використовувались ціни попередніх закупівель Західного міжрегіонального територіального управління АРМА (Західне МТУ АРМА) (укладених договорів) на надання послуг з прокату пасажирських транспортних засобів із водієм: Послуги транспортного забезпечення, з урахуванням індексу інфляції. Як інформаційні джерела використано: для індексу інфляції – офіційний вебсайт Державної служби статистики України. З метою встановлення поточних цін, до цін попередніх закупівель застосовано коефіцієнт індексації, розрахований за допомогою калькулятора індексації на офіційному вебсайті Державної служби статистики України. Базисним місяцем, який застосовується для розрахунку коефіцієнта індексації, є місяць, наступний за місяцем укладання угоди у минулому періоді (березень 2023); коефіцієнт індексації розраховується відносно місяця, що передує місяцю, у якому здійснюється розрахунок очікуваної вартості (грудень 2023). Очікувана вартість послуг зберігання транспортних засобів, яка визначена на підставі цін попередніх закупівель, розрахована за такою формулою: ОВi = V * Цм.п. * ki, де: ОВi – очікувана вартість послуг зберігання та складування на підставі закупівельних цін минулого періоду. V – обсяг надання послуг що закуповується: 1) Орієнтовний плановий пробіг - 25 000 км; 2) Орієнтовна норма часу - 1 000 год. Цм.п. – ціна минулого періоду, а саме: 1) Ціна за 1км (грн.) – 13,71 грн./км.; 2) Ціна 1 год. роботи – 107,74 грн/год. ki – коефіцієнт індексації з урахуванням прогнозованого збільшення ціни (з урахуванням збільшення розміру мінімальної заробітної плати та враховуючи майбутні інфляційні процеси) заплановане орієнтовно на рівні 2,1 %. ki = 1,021 Отже, на підставі розрахунків, очікувана вартість послуг транспортного забезпечення у 2022 році становить (сумарна вартість перевезення та оплата годин роботи водія): 1) ОВi = 25 000 км. * 13,71 грн./км. * 1,021 = 350 000,00 грн. 2) ОВi = 1 000 год. * 107,74 грн./год. * 1,021 = 110 000,00 грн. Σ ОВi = 460 000,00 грн. Враховуючи вищезазначене, замовник обґрунтовано, у відповідності до існуючих методик та без перевищення розміру бюджетного призначення визначив очікувану вартість предмета закупівлі з подальшим оголошенням вказаної закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу. 2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). По суті дотримання Замовником вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) та ч. 5 ст. 8 Закону України «Про державні закупівлі» в частині необхідності публікації на сторінці веб-сайту повідомляємо наступне. Так, відповідно до п.4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб`єкта управління об`єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб`єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів є обов`язковим. Так, відповідно до положень ст. 2 Бюджетного кодексу України, головні розпорядники бюджетних коштів це бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень. Відповідно до п. 47 ч. ст. 2 Бюджетного кодексу України, розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, довгострокових зобов’язань у рамках державно-приватного партнерства, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету. Відповідно до ч. 2 ст. 22 Бюджетного кодексу України головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно: 1) за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, - установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Служба безпеки України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників; 2) за бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим, - уповноважені юридичні особи (бюджетні установи), що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим, а також міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників; 3) за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, - місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників. Головним розпорядником коштів за бюджетною програмою 6431010 «Керівництво та управління у сфері розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів» є - Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. Західне МТУ АРМА є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня за зазначеною бюджетною програмою. З огляду на відсутність у Західного МТУ АРМА власного вебсайту, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено шляхом їх розміщення на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів За посиланням: https://arma.gov.ua/ Львів Додатково повідомляємо, що відповідно до наказу Західного МТУ АРМА від 23.01.2024 № 4 уповноваженою особою за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель визначено завідувача Сектору виявлення та розшуку активів АНДРЕЙКА Павла Михайловича. Уповноважена особа Андрейко П.М. приступив до виконання посадових обов’язків з 08 серпня 2024 року після тимчасової непрацездатності у період з 05.07.2024 по 02.08.2024 (Листок непрацездатності № 12868958-2024362053-1) та перебування у щорічній основній відпустці у період з 05.08.2024 по 07.08.2024 (Наказ Західного МТУ АРМА від 02.08.2024 №12-в).
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Західним міжрегіональним територіальним управлінням Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (далі – Замовник) проводилась закупівля за ІD: UA-2024-01-24-011032-a. 01.02.2024 відбулось відкриття тендерних пропозицій щодо закупівлі за процедурою відкритих торгів з особливостями, по предмету «ДК 021:2015 60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм: Послуги транспортного забезпечення». Оцінка тендерної пропозиції проводилась електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Тендерну пропозицію подано двома учасниками: ФОП "ПЛАЩОВИЙ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" (РНОКПП: 3166424370) – 395 000,00 грн без ПДВ та ФОП ЗАБОЛОТНИЙ ЛЮБОМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ (РНОКПП: 1739313530) у сумі 430 000,00 грн без ПДВ. Електронною системою закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкривається вся інформація, зазначена в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформація про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій). Дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону було визначено електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель і встановлено на -01.02.2024. Розкриття тендерних пропозицій здійснювалося відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються). Оцінка тендерної пропозиції проводилась електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Після відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі за процедурою відкритих торгів з особливостями, по предмету «ДК 021:2015 60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм: Послуги транспортного забезпечення» – ФОП "ПЛАЩОВИЙ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" (РНОКПП: 3166424370), як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Оцінка тендерної пропозиції проводилась електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною, що була наступною. 01.02.2024 відбулось відкриття тендерних пропозицій щодо закупівлі за процедурою відкритих торгів з особливостями, ФОП ЗАБОЛОТНИЙ ЛЮБОМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ (РНОКПП: 1739313530) у сумі 430 000,00 грн без ПДВ. Керуючись вимогами статті 11 та 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом Західного міжрегіонального територіального управління Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів від 21.10.2021 №69, рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. Протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. За результатами розгляду тендерної пропозиції, поданої на участь у процедурі відкритих торгів «ДК 021:2015 60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм: Послуги транспортного забезпечення»», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-24-011032-a, уповноваженою особою було прийнято наступні рішення: 1. Визначити переможцем процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями «ДК 021:2015 60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм: Послуги транспортного забезпечення»», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-24-011032-a – ФОП ЗАБОЛОТНИЙ ЛЮБОМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ (РНОКПП: 1739313530). 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів з особливостями «ДК 021:2015 60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм: Послуги транспортного забезпечення»», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-24-011032-a – ФОП ЗАБОЛОТНИЙ ЛЮБОМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ (РНОКПП: 1739313530) у сумі 430 000,00 грн без ПДВ. Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Враховуючи зазначене повідомляємо, що зазначена інформація та підтверджуючі документи були надані переможцем процедури закупівлі разом із поданням тендерної пропозиції до предмета закупівлі ДК 021:2015 60170000-0 Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм: «Послуги транспортного забезпечення». Крім цього під час укладення договору переможцем надано оригінали відповідних документів, паспорта громадянина України та Довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.
Розглянувши висновки за результатами моніторингу процедури закупівлі по предмету «ДК 021:2015 60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм: Послуги транспортного забезпечення», ІD: UA-2024-01-24-011032-a, Західне МТУ АРМА повідомляє наступне. На усунення порушення підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 » (далі – Особливості №1178) вжито заходів щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами процедури закупівлі договору шляхом письмового звернення до Заболотного Л.В. щодо розірвання договору та надання проекту відповідної додаткової угоди листом від 27.04.2023 №627/01-40-24/02 (копія листа додається). Після підписання зазначеної додаткової угоди її буде оприлюднено через електронну систему закупівель у встановленому законом порядку. З метою недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 26 Особливостей №1178, пункту 7 частини другої статті 21 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, а також частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом, у Західному МТУ АРМА 26.08.2024 проведено економічні заняття, про що сформовано відповідний протокол (додається). Додатки: 1) лист Західного МТУ АРМА від 27.04.2023 №627/01-40-24/02 на 2 арк.; 2) Протокол економічних навчань від 26.08.2024 на 2 арк.