0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
43 903 700.00 UAH
Замовник
Департамент освіти і науки Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Контакти та закупівліПорушення не знайдено
Дата: 5 серп. 11:41
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Дана закупівля мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів у кількості 408 комплектів, на очікувану вартість 43 903 700,00 грн передбачена кошторисними призначеннями на 2024 рік, за кодами бюджетних програм: 0611291 та 0611292. Очікувана вартість одного комплекту мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів визначено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275, а саме: методом порівняння ринкових цін. Кількість, а також технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розраховано відповідно до потреб закладів загальної середньої освіти області та у відповідності до переліку навчального обладнання, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України № 574 від 29 квітня 2020 року “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій” Дана закупівля здійснюється відповідно до пункту 14 Особливостей здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 та статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Водночас, надаємо посилання, за яким розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.if.gov.ua/publichni-zakupivli-if-oda/zakupivli-za-derzhavni-koshti-obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli/zakupivli-za-derzhavni-koshty-v-departamenti-osvity
Дана закупівля мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів у кількості 408 комплектів, на очікувану вартість 43 903 700,00 грн передбачена кошторисними призначеннями на 2024 рік, за кодами бюджетних програм: 0611291 та 0611292. Очікувана вартість одного комплекту мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів визначено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275, а саме: методом порівняння ринкових цін. Кількість, а також технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розраховано відповідно до потреб закладів загальної середньої освіти області та у відповідності до переліку навчального обладнання, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України № 574 від 29 квітня 2020 року “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій” Дана закупівля здійснюється відповідно до пункту 14 Особливостей здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 та статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Водночас, надаємо посилання, за яким розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.if.gov.ua/publichni-zakupivli-if-oda/zakupivli-za-derzhavni-koshti-obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli/zakupivli-za-derzhavni-koshty-v-departamenti-osvity
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
У Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надання учасниками копій чинних сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 та ISO 45001:2018 виробника інтерактивних панелей, засвідчені підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б., дати засвідчення. ТОВ «БМС ТЕХНО» надав у складі тендерної пропозиції: - скан-копії сертифікатів на іноземній мові, засвідчені підписом уповноваженої особи виробника та відповідним написом «Faithful to the original Alan Shen Sales manager Labotrix Group Limited July 8, 2024»; - скан-копії сертифікатів на українській мові засвідчені підписом уповноваженої особи виробника та відповідним написом «Згідно з оригіналом Алан Шен Менеджер з продажів Labotrix Group Limited 8 липня 2024 року». Слід зазначити, що надані скан-копії сертифікатів українською мовою не мають видимих ознак того, що вони є перекладами. Звертаємо увагу, що дані копії містять напис «Згідно з оригіналом», що, на думку замовника, вказує на те, що надано саме копію сертифікату, а не його переклад. Також зазначаємо, що замовник не володіє інформацією про те, чи видає (дублює) іноземний орган сертифікації (DCI Certification Ltd) сертифікати українською мовою. Чинність наданих сертифікатів була перевірена замовником: сертифікати містять QR-код (у відповідності до вимог тендерної документації) за яким здійсненна перевірка наданих сертифікатів за посиланням на спеціалізованому сайті. Чинність сертифікатів на сайті не викликає сумнівів, що вони є дійсними та відповідають вимогам, зазначеним у тендерній документації.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
До п. 1 Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, які повинні містити, зокрема, інформацію та документи щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічній специфікації (необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації), згідно з умовами та вимогами тендерної документації. Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам, встановленим замовником, учасник повинен надати у складі пропозиції окремо порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару вимогам технічних вимог тендерної документації за формою, наведеною у додатку 2 до тендерної документації. На виконання зазначеної вимоги, ТОВ «БМС ТЕХНО» надав відповідну Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару вимогам технічних вимог тендерної документації. Звертаємо увагу, що тендерна документація не містить вимоги про надання Листа-згоди про відповідність запропонованого товару технічним вимогам встановлених тендерною документацію згідно Додатку №2 та наданого технічного опису. Слід зазначити, що відповідно до Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, затверджених постановою МКУ від 12.10.2022 № 1178, не містять прямої заборони для учасника надавати додаткову інформацію у складі тендерної пропозиції. Законодавством також не встановлено, що подання учасником додаткової інформації, яку замовник не вимагав, є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Звертаємо увагу, що з переможцем було укладено договір на поставку запропонованого мультимедійного обладнання в обсягах, визначених замовником у тендерній документації та оголошення на проведення даної закупівлі. До п. 2 Доставка буде здійснена до закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської області. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі була врахована середня вартість витрат на доставку по області. Від учасників на етапі подання пропозицій не було питань в частині врахування витрат на доставку, що свідчить про відсутність заперечень і проблем з розрахунками. До п. 3 Відповідно до пункту 27 розділу «Порядок проведення відкритих торгів» Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника, така інформація може зазначатися як назва адміністративно-територіальної одиниці (область, район, місто, район у місті, селище, село) місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва адміністративно-територіальної одиниці (область, район, місто, район у місті, селище, село), в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги).
У Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надання учасниками копій чинних сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 та ISO 45001:2018 виробника інтерактивних панелей, засвідчені підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б., дати засвідчення. ТОВ «БМС ТЕХНО» надав у складі тендерної пропозиції: - скан-копії сертифікатів на іноземній мові, засвідчені підписом уповноваженої особи виробника та відповідним написом «Faithful to the original Alan Shen Sales manager Labotrix Group Limited July 8, 2024»; - скан-копії сертифікатів на українській мові засвідчені підписом уповноваженої особи виробника та відповідним написом «Згідно з оригіналом Алан Шен Менеджер з продажів Labotrix Group Limited 8 липня 2024 року». Слід зазначити, що надані скан-копії сертифікатів українською мовою не мають видимих ознак того, що вони є перекладами. Звертаємо увагу, що дані копії містять напис «Згідно з оригіналом», що, на думку замовника, вказує на те, що надано саме копію сертифікату, а не його переклад. Також зазначаємо, що замовник не володіє інформацією про те, чи видає (дублює) іноземний орган сертифікації (DCI Certification Ltd) сертифікати українською мовою. Чинність наданих сертифікатів була перевірена замовником: сертифікати містять QR-код (у відповідності до вимог тендерної документації) за яким здійсненна перевірка наданих сертифікатів за посиланням на спеціалізованому сайті. Чинність сертифікатів на сайті не викликає сумнівів, що вони є дійсними та відповідають вимогам, зазначеним у тендерній документації.
До п. 1 Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, які повинні містити, зокрема, інформацію та документи щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічній специфікації (необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації), згідно з умовами та вимогами тендерної документації. Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам, встановленим замовником, учасник повинен надати у складі пропозиції окремо порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару вимогам технічних вимог тендерної документації за формою, наведеною у додатку 2 до тендерної документації. На виконання зазначеної вимоги, ТОВ «БМС ТЕХНО» надав відповідну Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару вимогам технічних вимог тендерної документації. Звертаємо увагу, що тендерна документація не містить вимоги про надання Листа-згоди про відповідність запропонованого товару технічним вимогам встановлених тендерною документацію згідно Додатку №2 та наданого технічного опису. Слід зазначити, що відповідно до Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, затверджених постановою МКУ від 12.10.2022 № 1178, не містять прямої заборони для учасника надавати додаткову інформацію у складі тендерної пропозиції. Законодавством також не встановлено, що подання учасником додаткової інформації, яку замовник не вимагав, є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Звертаємо увагу, що з переможцем було укладено договір на поставку запропонованого мультимедійного обладнання в обсягах, визначених замовником у тендерній документації та оголошення на проведення даної закупівлі. До п. 2 Доставка буде здійснена до закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської області. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі була врахована середня вартість витрат на доставку по області. Від учасників на етапі подання пропозицій не було питань в частині врахування витрат на доставку, що свідчить про відсутність заперечень і проблем з розрахунками. До п. 3 Відповідно до пункту 27 розділу «Порядок проведення відкритих торгів» Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника, така інформація може зазначатися як назва адміністративно-територіальної одиниці (область, район, місто, район у місті, селище, село) місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва адміністративно-територіальної одиниці (область, район, місто, район у місті, селище, село), в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги).