0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
770 500 356.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 9 серп. 11:20
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
16.08.2024 №873 ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Департамент моніторингу та перевірок закупівель На Ваш запит від 14.08.2024 року щодо надання пояснень по здійсненні моніторингу процедури закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області (ДК 021:2015 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-04-010377-a) інформуємо наступне. Питання 1. 1. Надати інформацію та відповідні документи (експертні звіти, локальні кошториси, підсумкові відомості, договірну ціну з розрахунками, пояснювальну записку тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідь 1. У відповідності до Закону України « Про публічні закупівлі» Замовник визначає очікувану вартість закупівлі на основі чинних нормативних документів, постанов КМУ, тощо. Уданій закупівлі «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» , затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753 (далі Методика). Основою для складання кошторису є Дефектний акт, форма якого є у Методиці, додаток 2. Методологічною основою до складання кошторисної документації є Правила визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування , затверджені наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 № 273 (далі Правила) та вищезгаданої Методики. 1. Прямі витрати: - включають кошторисну заробітну плату, розмір якої є середньозважена по Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області і складає 16121,00 грн.; - вартість експлуатації дорожніх машин і механізмів визначена у поточних цінах (відповідно до Усереднених показників вартості експлуатації дорожніх машин і механізмів ); - поточні ціни на матеріальні ресурси прийняті на рівні середніх цін у регіоні, що склалися на момент складання кошторису. Для розрахунку кошторису були застосовані середні ціни на матеріальні ресурси з Бази даних цін (БДЦ) за даними ДП «НІРІ». 2. Загально-виробничі витрати (ЗВВ): - кошти на покриття ЗВВ визначаються на підставі відсоткового показника у розмірі 10 % від прямих витрат. 3. Інші витрати: - на основі розрахунку у програмному комплексі з наданням вхідних даних. 4. Кошторисний прибуток (КПр) та адміністративні витрати (АВ): - у відповідності до Методики: 15 % - для кошторисного прибутку, 5% - для адмін. витрат (від суми прямих). 5. Кошти на покриття ризиків визначалися відповідно до відсоткових показників, передбачених у додатку 27 Методики, що складає 15 %. 6. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються зважаючи на строки здійснення дорожніх робіт та послуг. Прогнозне зростання їх вартості, визначалося на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на послідуючі періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Структура кошторисних витрат: Прямі: = 367 150,140 тис.грн. (57,1 % від очікуваної вартості) - кошторисна заробітна плата = 60 309,426 тис. грн.; - експлуатація машин і механізмів = 93 265,488 тис. грн.; - матеріальні ресурси = 213 576,174 тис. грн. ЗВВ (10%): = 36 715,014 тис. грн. (5,7% від очікуваної вартості). Кошторисний прибуток (15%) = 55 0725,521 тис. грн. (8,6% від очікуваної вартості). Адміністративні витрати (5%) = 18 357,507 тис. грн. (2,9% від очікуваної вартості). Інші витрати (перевезення робітників) = 12 678,025 тис. грн. (2,0% від очікуваної вартості). Ризик (незмінна сума для усіх учасників) = 62 475,717 тис. грн. Інфляція (незмінна сума для усіх учасників) = 89 672,961 тис. грн. РАЗОМ (з ПДВ) = 770 500,356 тис. грн. (100 % ). Отже, Очікувана вартість відповідає нормативним документам ціноутворення, вимогам Т.Д., «Методиці визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» (далі Методика) і може бути погоджена у встановленому порядку. Питання 2. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідь 2. Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 “Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами). Закупівля за номером ID: UA-2024-07-04-010377-a оприлюднена на офіційному веб-сайті Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області за посиланням: https://cv.restoration.gov.ua/diialnist/5696/70522.html. Додатки: 1. Дефектний акт додається у файлі «Додаток 11_Дефектний акт.pdf». Начальник Ігор ГАХ Вик. В. Швець (0372) 58-38-72
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
19.08.2024 №_____ ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Департамент моніторингу та перевірок закупівель На Ваш запит від 15.08.2024 року щодо надання пояснень по здійсненні моніторингу процедури закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області (ДК 021:2015 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-04-010377-a) інформуємо наступне. Питання 1. 1. Чому Замовник при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «Автомагістраль» не застосував вимоги пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в частині уточнення інформації щодо права підпису посадових осіб (в тому числі підпису листів-підтвердження) надавача послуг ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» для субпідрядної організації ТОВ «БМБУД». Відповідь 1. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Пунктом 42 Особливостей визначено, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Тендерна документація містить такі вимоги: У Додатку 1 тендерної документації – «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону» Замовник встановив відповідно статті 16 Закону та з урахуванням Особливостей кваліфікаційний критерій: «1. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», згідно з яким: «1.1. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку у повній відповідності із формою Таблиці 1.1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) з урахуванням переліку та кількості необхідної техніки (Таблиця 1.1.1). : Інформаційна довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) Таблиця 1.1… З№ п/п Назва* Тип /марка/ модель, рік випуску** Кількість Зазначення приналежності*** Документ, підтверджуючий приналежність **** 1 2 3 4 5 6 Посада (особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції) _____________ (ПІБ) (підпис) … Учасники процедури закупівлі, на підтвердження інформації, зазначеної в довідці (Таблиця 1.1.), надають документи, що підтверджують право власності на транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування (далі – техніка): - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо техніка не підлягає державній реєстрації, – інший документ, що посвідчує право власності (інвентарні картки обліку об’єкта основних засобів, заповнені відповідно до вимог чинного законодавства). Якщо техніка не є власністю Учасника процедури закупівлі або Учасника (об’єднання учасників), а залучена ним за договорами оренди (лізингу), суборенди та ін., то на всю залучену техніку подаються документи, що підтверджують право власності орендодавця, лізингодавця та інше: - посвідчені власником копії документів, які підтверджують право власності на вказану техніку (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, інвентарні картки обліку об’єкта основних засобів, заповнені відповідно до вимог чинного законодавства). - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів оренди (лізингу), суборенди та ін., які укладені Учасником процедури закупівлі або Учасником (об’єднання учасників), дійсних та чинних, протягом всього строку3 виконання договору про закупівлю: Примітка3: Договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, зазначену Учасником або Учасником (об’єднання учасників) у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації на строк надання послуг, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю. Якщо власником техніки є фізична особа – копія договору має бути посвідчена нотаріально( ст.799 Цивільного кодексу України). - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику процедури закупівлі або Учаснику (об’єднання учасників) (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - посвідчений відповідно до умов тендерної документації лист-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його техніки для виконання робіт (надання послуг) Учасником або Учасником (об’єднання учасників) за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. …». Відповідно до пункту 8 «Інформація про Субпідрядника (у випадку закупівлі робіт або послуг)» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Учасник в складі тендерної пропозиції надає ПЕРЕЛІК СУБПІДРЯДНИКІВ яких учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання (Додаток 9 тендерної документації). У разі відсутності залучених субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт чи послуг, надається довідка у довільній формі, а у таблиці 5 Додатку 9 тендерної документації ставляться прочерки.». Згідно Додатку 9 тендерної документації: «У разі залучення субпідрядника в обсязі більше 20% від вартості суми пропозиції, Учасник додатково повинен надати на субпідрядника підтвердження кваліфікаційних вимог зазначених у Додатку 1 тендерної документації, з урахуванням видів послуг, які передбачається доручити субпідряднику (колонка 3 Таблиці 5 Додатку 9 тендерної документації). Таблиця 5 ПЕРЕЛІК СУБПІДРЯДНИКІВ… * Заповнюється на кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. …». Учасник у складі тендерної пропозиції завантажив архівну папку «Додаток 9.docx.asice.zip», підписану кваліфікованим ключем (підписувач – Скоростецький Микола Олексійович) в якій у файлі «Додаток 9.docx» міститься інформація, вих 89/ТВ від 18.07.2024, щодо субпідрядника: «Товариство з обмеженою відповідальністю «БМБУД», 47734, Тернопільська область, Тернопільський район, село Настасів, вулиця Плебанівка, будинок 712/9, Код ЄДРПОУ 41037833, Директор Носик Валерій Вікторович». Учасник вказав у колонці 3 Таблиці 5 «Види послуг, які передбачається доручити субпідряднику» та у колонці 4 «Орієнтовну вартість послуг субпідрядника у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції», яка за усіма видами послуг склала «80%». Учасник, для підтвердження кваліфікаційних вимог зазначених у Додатку 1 тендерної документації, з урахуванням видів послуг, які передбачається доручити субпідряднику (колонка 3 Таблиці 5 Додатку 9 тендерної документації), завантажив архівну папку «Чернівці субпідряд МТБ.rar» з файлом «1. Довідка МТБ.pdf», що містить Інформаційну довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (Таблиця 1.1.) вих.№1/17-07 від 17.07.2024 р., надана субпідрядником ТОВ «БМБУД». У рядку 5, рядку 6 Інформаційної довідки про наявність техніки вказані 2 одиниці техніки – «Машини для розподілення протиожеледних матеріалів (або еквівалент)», на правах користування (договір надання послуг), відповідно Договору надання послуг №10/02/2021 від 18.11.2021р. з ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» – файл «2.2 Договір надання послуг ТОВ Глобал.pdf». Учасник у файлі «2.2.1 Лист-підтвердження ТОВ ГЛОБАЛ БІЛД.pdf» надав, згідно умов тендерної документації, посвідчений лист-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, вих. № 1/18 від 18.07.2024 року, щодо не заперечення використання його техніки для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі, який має ознаки надання Учасником недостовірної інформації в частині вказаної юридичної адреси та підпису директора ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ»: «Юридична адреса: вул. Вербицького 4, оф.218, м. Тернопіль, Тернопільської області»; «Директор ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ Павло ГЛАДУН». Уповноваженою особою Замовника, відповідно до пункту 42 Особливостей, проведено запит для отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) для підтвердження вище зазначеної інформації. Запит №6399761601 від 24.07.2024, Квитанція №ULFZ-RBA6-KYBE. Відповідно до статті 11 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" на запит від 24.07.2024 за кодом 6399761601 станом на 24.07.2024 15:10:31 отримано ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Згідно з цим документом: «…Найменування юридичної особи та скорочене у разі його наявності: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ", ТОВ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" Ідентифікаційний код юридичної особи: 41422080 Актуальний стан на фактичну дату та час формування: зареєстровано Організаційно-правова форма юридичної особи: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ Місцезнаходження юридичної особи: Україна, 46008, Тернопільська обл., Тернопільський р-н, місто Тернопіль, вул.Микулинецька, будинок 3А, кабінет 313 Відомості про структуру власності: дата: 15.03.2024, ПІБ підписанта: Сєнченко Олександр, тип підписанта: Керівник Керівник юридичної особи, а також відомості про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: Сєнченко Олександр Олександрович - керівник ГЛАДУН ПАВЛО ЯРОСЛАВОВИЧ (Повноваження: Вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори тощо) – представник Дані про хронологію реєстраційних дій: …Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, 06.03.2024 16:07:49, 1006461070013011031, Зміна керівника або відомостей про керівника юридичної особи., Чупрун Р.І., Тернопільська міська рада… Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, 19.07.2024 08:58:02, 1006461070017011031, Зміна місцезнаходження юридичної особи., Гроховська О.Т., Тернопільська міська рада Дата та час формування витягу: 24.07.2024 15:14:53». Згідно даних з ЄДР, інформація завантажена в електронній системі закупівель 18.07.2024 Учасником у файлі «2.2.1 Лист-підтвердження ТОВ ГЛОБАЛ БІЛД.pdf»: Не містить недостовірну інформацію в частині вказаної юридичної адреси ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ», оскільки державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, в частині зміни місцезнаходження юридичної особи: «Юридична адреса: вул. Вербицького 4, оф.218, м. Тернопіль, Тернопільської області» відбулась за даними ЄДР 19.07.2024, після завантаження документів тендерної пропозиції 18.07.2024: «Місцезнаходження юридичної особи: Україна, 46008, Тернопільська обл., Тернопільський р-н, місто Тернопіль, вул.Микулинецька, будинок 3А, кабінет 313». Недостовірна інформація вказана в частині підпису: «Директор ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ Павло ГЛАДУН», оскільки Павло ГЛАДУН не перебував на посаді директора ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ», на дату завантаження документів тендерної пропозиції Учасником 18.07.2024. Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, в частині зміни керівника або відомостей про керівника юридичної особи відбулась за даними ЄДР 06.03.2024: «Керівник юридичної особи, а також відомості про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: Сєнченко Олександр Олександрович – керівник». При розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «Автомагістраль» не застосовано вимоги пункту 43 Особливостей, в частині уточнення інформації щодо права підпису посадових осіб (в тому числі підпису листів-підтвердження) надавача послуг ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» для субпідрядної організації ТОВ «БМБУД», оскільки Замовником не встановлена невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а встановлений факт надання недостовірної інформації, в частині підпису: «Директор ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ Павло ГЛАДУН», оскільки Павло ГЛАДУН не перебував на посаді директора ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ», на дату завантаження документів тендерної пропозиції Учасником 18.07.2024. Саме тому, Замовник скористався пунктом 42 Особливостей. Після звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції та отримання достовірної інформації про факт зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації, в частині підпису директора ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» у листі-підтвердження вих. № 1/18 від 18.07.2024 року, щодо не заперечення використання його техніки для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі, Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі, згідно з абзацом 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей: «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: …зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;…». Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Додатки: 1. Квитанція №ULFZ-RBA6-KYBE від 24.07.2024 додається у файлі «Квитанція №ULFZ-RBA6-KYBE.pdf». 2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань додається у файлі «Витяг ЄДР.pdf». Начальник Ігор ГАХ Вик. В. Швець (0372) 58-38-72
16.08.2024 №873 ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Департамент моніторингу та перевірок закупівель На Ваш запит від 14.08.2024 року щодо надання пояснень по здійсненні моніторингу процедури закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області (ДК 021:2015 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-04-010377-a) інформуємо наступне. Питання 1. 1. Надати інформацію та відповідні документи (експертні звіти, локальні кошториси, підсумкові відомості, договірну ціну з розрахунками, пояснювальну записку тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідь 1. У відповідності до Закону України « Про публічні закупівлі» Замовник визначає очікувану вартість закупівлі на основі чинних нормативних документів, постанов КМУ, тощо. Уданій закупівлі «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» , затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753 (далі Методика). Основою для складання кошторису є Дефектний акт, форма якого є у Методиці, додаток 2. Методологічною основою до складання кошторисної документації є Правила визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування , затверджені наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 № 273 (далі Правила) та вищезгаданої Методики. 1. Прямі витрати: - включають кошторисну заробітну плату, розмір якої є середньозважена по Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області і складає 16121,00 грн.; - вартість експлуатації дорожніх машин і механізмів визначена у поточних цінах (відповідно до Усереднених показників вартості експлуатації дорожніх машин і механізмів ); - поточні ціни на матеріальні ресурси прийняті на рівні середніх цін у регіоні, що склалися на момент складання кошторису. Для розрахунку кошторису були застосовані середні ціни на матеріальні ресурси з Бази даних цін (БДЦ) за даними ДП «НІРІ». 2. Загально-виробничі витрати (ЗВВ): - кошти на покриття ЗВВ визначаються на підставі відсоткового показника у розмірі 10 % від прямих витрат. 3. Інші витрати: - на основі розрахунку у програмному комплексі з наданням вхідних даних. 4. Кошторисний прибуток (КПр) та адміністративні витрати (АВ): - у відповідності до Методики: 15 % - для кошторисного прибутку, 5% - для адмін. витрат (від суми прямих). 5. Кошти на покриття ризиків визначалися відповідно до відсоткових показників, передбачених у додатку 27 Методики, що складає 15 %. 6. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються зважаючи на строки здійснення дорожніх робіт та послуг. Прогнозне зростання їх вартості, визначалося на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на послідуючі періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Структура кошторисних витрат: Прямі: = 367 150,140 тис.грн. (57,1 % від очікуваної вартості) - кошторисна заробітна плата = 60 309,426 тис. грн.; - експлуатація машин і механізмів = 93 265,488 тис. грн.; - матеріальні ресурси = 213 576,174 тис. грн. ЗВВ (10%): = 36 715,014 тис. грн. (5,7% від очікуваної вартості). Кошторисний прибуток (15%) = 55 0725,521 тис. грн. (8,6% від очікуваної вартості). Адміністративні витрати (5%) = 18 357,507 тис. грн. (2,9% від очікуваної вартості). Інші витрати (перевезення робітників) = 12 678,025 тис. грн. (2,0% від очікуваної вартості). Ризик (незмінна сума для усіх учасників) = 62 475,717 тис. грн. Інфляція (незмінна сума для усіх учасників) = 89 672,961 тис. грн. РАЗОМ (з ПДВ) = 770 500,356 тис. грн. (100 % ). Отже, Очікувана вартість відповідає нормативним документам ціноутворення, вимогам Т.Д., «Методиці визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» (далі Методика) і може бути погоджена у встановленому порядку. Питання 2. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідь 2. Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 “Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами). Закупівля за номером ID: UA-2024-07-04-010377-a оприлюднена на офіційному веб-сайті Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області за посиланням: https://cv.restoration.gov.ua/diialnist/5696/70522.html. Додатки: 1. Дефектний акт додається у файлі «Додаток 11_Дефектний акт.pdf». Начальник Ігор ГАХ Вик. В. Швець (0372) 58-38-72
19.08.2024 №_____ ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Департамент моніторингу та перевірок закупівель На Ваш запит від 15.08.2024 року щодо надання пояснень по здійсненні моніторингу процедури закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області (ДК 021:2015 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-04-010377-a) інформуємо наступне. Питання 1. 1. Чому Замовник при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «Автомагістраль» не застосував вимоги пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в частині уточнення інформації щодо права підпису посадових осіб (в тому числі підпису листів-підтвердження) надавача послуг ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» для субпідрядної організації ТОВ «БМБУД». Відповідь 1. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Пунктом 42 Особливостей визначено, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Тендерна документація містить такі вимоги: У Додатку 1 тендерної документації – «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону» Замовник встановив відповідно статті 16 Закону та з урахуванням Особливостей кваліфікаційний критерій: «1. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», згідно з яким: «1.1. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку у повній відповідності із формою Таблиці 1.1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) з урахуванням переліку та кількості необхідної техніки (Таблиця 1.1.1). : Інформаційна довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) Таблиця 1.1… З№ п/п Назва* Тип /марка/ модель, рік випуску** Кількість Зазначення приналежності*** Документ, підтверджуючий приналежність **** 1 2 3 4 5 6 Посада (особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції) _____________ (ПІБ) (підпис) … Учасники процедури закупівлі, на підтвердження інформації, зазначеної в довідці (Таблиця 1.1.), надають документи, що підтверджують право власності на транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування (далі – техніка): - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо техніка не підлягає державній реєстрації, – інший документ, що посвідчує право власності (інвентарні картки обліку об’єкта основних засобів, заповнені відповідно до вимог чинного законодавства). Якщо техніка не є власністю Учасника процедури закупівлі або Учасника (об’єднання учасників), а залучена ним за договорами оренди (лізингу), суборенди та ін., то на всю залучену техніку подаються документи, що підтверджують право власності орендодавця, лізингодавця та інше: - посвідчені власником копії документів, які підтверджують право власності на вказану техніку (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, інвентарні картки обліку об’єкта основних засобів, заповнені відповідно до вимог чинного законодавства). - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів оренди (лізингу), суборенди та ін., які укладені Учасником процедури закупівлі або Учасником (об’єднання учасників), дійсних та чинних, протягом всього строку3 виконання договору про закупівлю: Примітка3: Договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, зазначену Учасником або Учасником (об’єднання учасників) у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації на строк надання послуг, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю. Якщо власником техніки є фізична особа – копія договору має бути посвідчена нотаріально( ст.799 Цивільного кодексу України). - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику процедури закупівлі або Учаснику (об’єднання учасників) (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - посвідчений відповідно до умов тендерної документації лист-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його техніки для виконання робіт (надання послуг) Учасником або Учасником (об’єднання учасників) за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. …». Відповідно до пункту 8 «Інформація про Субпідрядника (у випадку закупівлі робіт або послуг)» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Учасник в складі тендерної пропозиції надає ПЕРЕЛІК СУБПІДРЯДНИКІВ яких учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання (Додаток 9 тендерної документації). У разі відсутності залучених субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт чи послуг, надається довідка у довільній формі, а у таблиці 5 Додатку 9 тендерної документації ставляться прочерки.». Згідно Додатку 9 тендерної документації: «У разі залучення субпідрядника в обсязі більше 20% від вартості суми пропозиції, Учасник додатково повинен надати на субпідрядника підтвердження кваліфікаційних вимог зазначених у Додатку 1 тендерної документації, з урахуванням видів послуг, які передбачається доручити субпідряднику (колонка 3 Таблиці 5 Додатку 9 тендерної документації). Таблиця 5 ПЕРЕЛІК СУБПІДРЯДНИКІВ… * Заповнюється на кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. …». Учасник у складі тендерної пропозиції завантажив архівну папку «Додаток 9.docx.asice.zip», підписану кваліфікованим ключем (підписувач – Скоростецький Микола Олексійович) в якій у файлі «Додаток 9.docx» міститься інформація, вих 89/ТВ від 18.07.2024, щодо субпідрядника: «Товариство з обмеженою відповідальністю «БМБУД», 47734, Тернопільська область, Тернопільський район, село Настасів, вулиця Плебанівка, будинок 712/9, Код ЄДРПОУ 41037833, Директор Носик Валерій Вікторович». Учасник вказав у колонці 3 Таблиці 5 «Види послуг, які передбачається доручити субпідряднику» та у колонці 4 «Орієнтовну вартість послуг субпідрядника у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції», яка за усіма видами послуг склала «80%». Учасник, для підтвердження кваліфікаційних вимог зазначених у Додатку 1 тендерної документації, з урахуванням видів послуг, які передбачається доручити субпідряднику (колонка 3 Таблиці 5 Додатку 9 тендерної документації), завантажив архівну папку «Чернівці субпідряд МТБ.rar» з файлом «1. Довідка МТБ.pdf», що містить Інформаційну довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (Таблиця 1.1.) вих.№1/17-07 від 17.07.2024 р., надана субпідрядником ТОВ «БМБУД». У рядку 5, рядку 6 Інформаційної довідки про наявність техніки вказані 2 одиниці техніки – «Машини для розподілення протиожеледних матеріалів (або еквівалент)», на правах користування (договір надання послуг), відповідно Договору надання послуг №10/02/2021 від 18.11.2021р. з ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» – файл «2.2 Договір надання послуг ТОВ Глобал.pdf». Учасник у файлі «2.2.1 Лист-підтвердження ТОВ ГЛОБАЛ БІЛД.pdf» надав, згідно умов тендерної документації, посвідчений лист-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, вих. № 1/18 від 18.07.2024 року, щодо не заперечення використання його техніки для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі, який має ознаки надання Учасником недостовірної інформації в частині вказаної юридичної адреси та підпису директора ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ»: «Юридична адреса: вул. Вербицького 4, оф.218, м. Тернопіль, Тернопільської області»; «Директор ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ Павло ГЛАДУН». Уповноваженою особою Замовника, відповідно до пункту 42 Особливостей, проведено запит для отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) для підтвердження вище зазначеної інформації. Запит №6399761601 від 24.07.2024, Квитанція №ULFZ-RBA6-KYBE. Відповідно до статті 11 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" на запит від 24.07.2024 за кодом 6399761601 станом на 24.07.2024 15:10:31 отримано ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Згідно з цим документом: «…Найменування юридичної особи та скорочене у разі його наявності: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ", ТОВ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" Ідентифікаційний код юридичної особи: 41422080 Актуальний стан на фактичну дату та час формування: зареєстровано Організаційно-правова форма юридичної особи: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ Місцезнаходження юридичної особи: Україна, 46008, Тернопільська обл., Тернопільський р-н, місто Тернопіль, вул.Микулинецька, будинок 3А, кабінет 313 Відомості про структуру власності: дата: 15.03.2024, ПІБ підписанта: Сєнченко Олександр, тип підписанта: Керівник Керівник юридичної особи, а також відомості про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: Сєнченко Олександр Олександрович - керівник ГЛАДУН ПАВЛО ЯРОСЛАВОВИЧ (Повноваження: Вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори тощо) – представник Дані про хронологію реєстраційних дій: …Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, 06.03.2024 16:07:49, 1006461070013011031, Зміна керівника або відомостей про керівника юридичної особи., Чупрун Р.І., Тернопільська міська рада… Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, 19.07.2024 08:58:02, 1006461070017011031, Зміна місцезнаходження юридичної особи., Гроховська О.Т., Тернопільська міська рада Дата та час формування витягу: 24.07.2024 15:14:53». Згідно даних з ЄДР, інформація завантажена в електронній системі закупівель 18.07.2024 Учасником у файлі «2.2.1 Лист-підтвердження ТОВ ГЛОБАЛ БІЛД.pdf»: Не містить недостовірну інформацію в частині вказаної юридичної адреси ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ», оскільки державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, в частині зміни місцезнаходження юридичної особи: «Юридична адреса: вул. Вербицького 4, оф.218, м. Тернопіль, Тернопільської області» відбулась за даними ЄДР 19.07.2024, після завантаження документів тендерної пропозиції 18.07.2024: «Місцезнаходження юридичної особи: Україна, 46008, Тернопільська обл., Тернопільський р-н, місто Тернопіль, вул.Микулинецька, будинок 3А, кабінет 313». Недостовірна інформація вказана в частині підпису: «Директор ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ Павло ГЛАДУН», оскільки Павло ГЛАДУН не перебував на посаді директора ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ», на дату завантаження документів тендерної пропозиції Учасником 18.07.2024. Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, в частині зміни керівника або відомостей про керівника юридичної особи відбулась за даними ЄДР 06.03.2024: «Керівник юридичної особи, а також відомості про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: Сєнченко Олександр Олександрович – керівник». При розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «Автомагістраль» не застосовано вимоги пункту 43 Особливостей, в частині уточнення інформації щодо права підпису посадових осіб (в тому числі підпису листів-підтвердження) надавача послуг ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» для субпідрядної організації ТОВ «БМБУД», оскільки Замовником не встановлена невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а встановлений факт надання недостовірної інформації, в частині підпису: «Директор ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ Павло ГЛАДУН», оскільки Павло ГЛАДУН не перебував на посаді директора ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ», на дату завантаження документів тендерної пропозиції Учасником 18.07.2024. Саме тому, Замовник скористався пунктом 42 Особливостей. Після звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції та отримання достовірної інформації про факт зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації, в частині підпису директора ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» у листі-підтвердження вих. № 1/18 від 18.07.2024 року, щодо не заперечення використання його техніки для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі, Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі, згідно з абзацом 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей: «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: …зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;…». Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Додатки: 1. Квитанція №ULFZ-RBA6-KYBE від 24.07.2024 додається у файлі «Квитанція №ULFZ-RBA6-KYBE.pdf». 2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань додається у файлі «Витяг ЄДР.pdf». Начальник Ігор ГАХ Вик. В. Швець (0372) 58-38-72
У відповідності до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду…». Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області не погодившись із висновком ДАСУ від 30.08.2024 року про результати проведення моніторингу подає Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку від 30.08.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області (ДК 021:2015 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)». Інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-04-010377-a. Додатки: 1. Платіжна інструкція №436 від 05.09.2024 (сплата судового збору за позовом) на 2 аркуші (файл «Платіжна інструкція №436_Судовий збір.pdf»).