0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
500 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 12 серп. 17:39
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
12 серпня 2024 року о 17 год. 49 хв. на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель ПІВНІЧНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ у Вінницькій області розміщено запит про надання пояснення Замовнику – ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА БІБЛІОТЕКА ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА ІМ.ІВАНА ФРАНКА (надалі по тексту - Замовник) в рамках проведеної закупівлі товарів: «Друковані книги для поповнення фонду бібліотеки», номер оголошення UA-2024-07-22-005259-a Згідно ч.5 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З урахуванням викладеного Замовник надає наступні пояснення: Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості було здійснено Замовником на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ № 275 від 18.02.2020 року. Враховуючи рекомендації передбачені постановою КМУ від 11 жовтня 2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» Замовником з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті за наступним посиланням: https://vinobu.vn.ua/. З урахуванням відсутності виконання Переможцем закупівлі вимог тендерної документації, норм Закону України “Про публічні закупівлі” та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України 12.10.2022 р. № 1178 а саме: не оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, прийнято рішення про розірвання укладеного між сторонами договору, у зв’язку з чим надіслано Постачальнику відповідний проект додаткової угоди.
12 серпня 2024 року о 17 год. 49 хв. на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель ПІВНІЧНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ у Вінницькій області розміщено запит про надання пояснення Замовнику – ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА БІБЛІОТЕКА ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА ІМ.ІВАНА ФРАНКА (надалі по тексту - Замовник) в рамках проведеної закупівлі товарів: «Друковані книги для поповнення фонду бібліотеки», номер оголошення UA-2024-07-22-005259-a Згідно ч.5 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З урахуванням викладеного Замовник надає наступні пояснення: Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості було здійснено Замовником на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ № 275 від 18.02.2020 року. Враховуючи рекомендації передбачені постановою КМУ від 11 жовтня 2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» Замовником з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті за наступним посиланням: https://vinobu.vn.ua/. З урахуванням відсутності виконання Переможцем закупівлі вимог тендерної документації, норм Закону України “Про публічні закупівлі” та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України 12.10.2022 р. № 1178 а саме: не оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, прийнято рішення про розірвання укладеного між сторонами договору, у зв’язку з чим надіслано Постачальнику відповідний проект додаткової угоди.
З метою недопущення порушень законодавства України у сфері публічних закупівель, Замовником - Вінницькою обласною бібліотекою для дітей та юнацтва ім. Івана Франка було розірвано договір № 43 від 08.08.2024 р. з Переможцем торгів ФОП «Пелех Андрій Ярославович», який не надав у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених в підпунктах 5 і 12 пункту 47 Постанов № 1178, чим порушив вимоги Додатку 2 тендерної документації на підставі додаткової угоди № 1 від 14.08.2024 р. , що також підтверджено висновком моніторингу, проведеного ПІВНІЧНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖЬИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ у Вінницькій області. З урахуванням частини 9 статті8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник просить підтвердити органом державного фінансового моніторингу факт усунення порушення. З метою недопущення в подальшому можливих порушень проведено роз’яснювальну роботу, здійснено передплату на літературу з публічних закупівель, проведено запис на участь уповноваженої особи у тренінгу з питань публічних закупівель .