0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
400 000.00 UAH
Замовник
Головне управління Державної міграційної служби України в Харківській області
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 13 серп. 19:39
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш запит у межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (UA-2024-02-13-004877-a) повідомляю наступне: 1.Інформацію щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено на підставі доповідної записки начальника відділу інформаційних технологій та цифровізації (додається). 2.На сторінці власного веб-сайту не передбачено технічної можливості щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3.Тендерна документація складена відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та розміщена до моменту офіційної публікації змін, затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024.
На Ваш запит у межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (UA-2024-02-13-004877-a) повідомляю наступне: 1.Інформацію щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено на підставі доповідної записки начальника відділу інформаційних технологій та цифровізації (додається). 2.На сторінці власного веб-сайту не передбачено технічної можливості щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3.Тендерна документація складена відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та розміщена до моменту офіційної публікації змін, затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024.
На висновок від 23.08.2024 року, у межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (UA-2024-02-13-004877-a) в зв’язку зі встановленням порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, а саме: тендерна документація Замовника, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 13.02.2024року №5) складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024р. повідомляю наступне. Станом на сьогоднішній день усунути дане порушення неможливо в зв’язку з тим, що закупівля відбувалася, заключено договір та здійснено частину оплат за виконані послуги. Мною, як уповноваженою особою будуть прийняті до уваги зауваження, зазначені у висновку від 23.08.2024 року, при подальшому складанні тендерної документації будуть враховані всі норми Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами.