0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 105 300.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 16 серп. 12:07
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Замовник КНП «Стоматологічна поліклініка Боярської міської ради» У відповідь на Ваш запит щодо прийнятих рішень про проведення моніторингу процедури закупівлі товарів ДК 021: 2015 код 33140000-3 «Медичні матеріали (Лот 1 - Керамічні маси; Лот 2 - Реставраційні матеріали; Лот 3 - Ортопедичні матеріали; Лот 4 - Шовний матеріал; Лот 5 - Терапевтичні матеріали) UA-2024-06-06-009129-a) надає пояснення: 1. Визначення очікуваної вартості є розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. Для розрахунку очікуваної вартості можуть використовуватись: ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг; ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro», з урахуванням індексу інфляції Технічні, та якісні характеристики розроблялися на підставі багаторічного досвіду використання різноманітних варіантів зазначеного Товару, лікарями Закладу прийнято рішення щодо оптимального варіанту для здійснення виробничого процесу. Тому Замовником було чітко визначено технічні вимоги предмета закупівлі які наведені в Додатках 3 «Медико технічні вимоги» до Тендерної документації. 2. Відповідальною особою за проведення процедури закупівель була підготовлена тендерна документація з урахуванням змін до Постанови №1178, але випадково підгрузили інший файл. В зв’язку з тим що в той період були постійні відключення світла та перевірити одразу не було технічної можливості. Вважаємо це виключно технічною помилкою. В подальшому будемо більш уважніші. 3. Постачальник ТОВ «КРІСТАР-ТРЕЙД» попередив про технічні проблеми через які не зможе завантажити в 4х денний термін документи, які підтверджують відсутність підстав зазначених у підпунктах 3,5,6 і 12 в телефонному режимі. Беручи до уваги те, що постачальник ТОВ «КРІСТАР-ТРЕЙД» надав аналогічні документи, які підтверджують відсутність підстав зазначених у підпунктах 3,5,6 та 12 до закупівлі UA-2024-06-06-009129-a Лот 1 - Керамічні маси, Лот 2 - Реставраційні матеріали та Лот 5 - Терапевтичні матеріали, то було прийняте рішення не відхиляти пропозицію постачальника. В даній ситуації змінити нічого не можемо. Договір заключено, оприлюднено, виконано. 4. Учасником ПП Фірма «Укр-Медмаркет» (Лот 3 «Ортопедичні матеріали») в пункті 6 файлу «Цінова пропозиція.pdf» вказано, що тендерна пропозиція дійсна протягом 90 днів, так як в пункті 4 «Строк, протягом якого тендерна пропозиція є дійсною» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації» зазначено, що Тендерна пропозиція Учасника вважається дійсною протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій - є виключно технічна помилка (опечаткою). В подальшому будемо більш детально розглядати пропозиції. В даній ситуації змінити нічого не можемо. Договір заключено, оприлюднено, виконано.
Замовник КНП «Стоматологічна поліклініка Боярської міської ради» У відповідь на Ваш запит щодо прийнятих рішень про проведення моніторингу процедури закупівлі товарів ДК 021: 2015 код 33140000-3 «Медичні матеріали (Лот 1 - Керамічні маси; Лот 2 - Реставраційні матеріали; Лот 3 - Ортопедичні матеріали; Лот 4 - Шовний матеріал; Лот 5 - Терапевтичні матеріали) UA-2024-06-06-009129-a) надає пояснення: 1. Визначення очікуваної вартості є розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. Для розрахунку очікуваної вартості можуть використовуватись: ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг; ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro», з урахуванням індексу інфляції Технічні, та якісні характеристики розроблялися на підставі багаторічного досвіду використання різноманітних варіантів зазначеного Товару, лікарями Закладу прийнято рішення щодо оптимального варіанту для здійснення виробничого процесу. Тому Замовником було чітко визначено технічні вимоги предмета закупівлі які наведені в Додатках 3 «Медико технічні вимоги» до Тендерної документації. 2. Відповідальною особою за проведення процедури закупівель була підготовлена тендерна документація з урахуванням змін до Постанови №1178, але випадково підгрузили інший файл. В зв’язку з тим що в той період були постійні відключення світла та перевірити одразу не було технічної можливості. Вважаємо це виключно технічною помилкою. В подальшому будемо більш уважніші. 3. Постачальник ТОВ «КРІСТАР-ТРЕЙД» попередив про технічні проблеми через які не зможе завантажити в 4х денний термін документи, які підтверджують відсутність підстав зазначених у підпунктах 3,5,6 і 12 в телефонному режимі. Беручи до уваги те, що постачальник ТОВ «КРІСТАР-ТРЕЙД» надав аналогічні документи, які підтверджують відсутність підстав зазначених у підпунктах 3,5,6 та 12 до закупівлі UA-2024-06-06-009129-a Лот 1 - Керамічні маси, Лот 2 - Реставраційні матеріали та Лот 5 - Терапевтичні матеріали, то було прийняте рішення не відхиляти пропозицію постачальника. В даній ситуації змінити нічого не можемо. Договір заключено, оприлюднено, виконано. 4. Учасником ПП Фірма «Укр-Медмаркет» (Лот 3 «Ортопедичні матеріали») в пункті 6 файлу «Цінова пропозиція.pdf» вказано, що тендерна пропозиція дійсна протягом 90 днів, так як в пункті 4 «Строк, протягом якого тендерна пропозиція є дійсною» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації» зазначено, що Тендерна пропозиція Учасника вважається дійсною протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій - є виключно технічна помилка (опечаткою). В подальшому будемо більш детально розглядати пропозиції. В даній ситуації змінити нічого не можемо. Договір заключено, оприлюднено, виконано.
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Замовник КНП «Стоматологічна поліклініка Боярської міської ради» У відповідь на Ваш запит про проведення моніторингу процедури закупівлі товарів ДК 021: 2015 код 33140000-3 «Медичні матеріали (Лот 1 - Керамічні маси; Лот 2 - Реставраційні матеріали; Лот 3 - Ортопедичні матеріали; Лот 4 - Шовний матеріал; Лот 5 - Терапевтичні матеріали) UA-2024-06-06-009129-a), щодо неможливості ТОВ «КРІСТАР-ТРЕЙД» протягом чотирьох днів завантажити документи, які підтверджують відсутність підстав зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, надає пояснення: Згідно пункту 47 Особливостей: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. В даному пункті не вказано, що на четвертий календарний день. Згідно до штатного розкладу постачальника субота та неділя - вихідні дні. Документи були завантажені на третій робочий день від дня повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, тому вважаємо, що документи отримані вчасно, причин для відхилення пропозиції постачальника немає.
Замовник КНП «Стоматологічна поліклініка Боярської міської ради» У відповідь на Ваш запит про проведення моніторингу процедури закупівлі товарів ДК 021: 2015 код 33140000-3 «Медичні матеріали (Лот 1 - Керамічні маси; Лот 2 - Реставраційні матеріали; Лот 3 - Ортопедичні матеріали; Лот 4 - Шовний матеріал; Лот 5 - Терапевтичні матеріали) UA-2024-06-06-009129-a), щодо неможливості ТОВ «КРІСТАР-ТРЕЙД» протягом чотирьох днів завантажити документи, які підтверджують відсутність підстав зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, надає пояснення: Згідно пункту 47 Особливостей: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. В даному пункті не вказано, що на четвертий календарний день. Згідно до штатного розкладу постачальника субота та неділя - вихідні дні. Документи були завантажені на третій робочий день від дня повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, тому вважаємо, що документи отримані вчасно, причин для відхилення пропозиції постачальника немає.
Згідно висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області щодо виявлених порушень Замовник КНП «Стоматологічна поліклініка Боярської міської ради» надає інформацію: 1. За результатами аналізу проведеного моніторингу процедури закупівлі ДК 021: 2015 код 33140000-3 «Медичні матеріали (Лот 1 - Керамічні маси; Лот 2 - Реставраційні матеріали; Лот 3 - Ортопедичні матеріали; Лот 4 - Шовний матеріал; Лот 5 - Терапевтичні матеріали) UA-2024-06-06-009129-a) встановлено порушення абзацу першого пункту 28 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону щодо тендерної документації та зобов`язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому. Проведено роз’яснювально-профілактичну роботу з уповноваженою особою Тищенко Н.О. щодо недопущення відповідних порушень в майбутньому. Зобов’язано Тищенко Н.О. (уповноважену особу з питань публічних закупівель) пройти навчання з підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель. 2.За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця ТОВ «КРІСТАР-ТРЕЙД» (лот 4) встановлено порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Станом на цей час Договір №Л4/2220 від 27.06.2024 року, який укладений між КНП «Стоматологічна поліклініка Боярської міської ради» та ТОВ «КРІСТАР-ТРЕЙД» на поставку шовного матеріалу, а саме Голка атравматична (кетгут) на загальну суму 138 880 грн., даний договір виконаний на 100%, в свою чергу Постачальник ТОВ «КРІСТАР-ТРЕЙД» добросовісно виконав умови договору та поставив вище зазначений товар у повному обсязі. Тому розірвання договору між КНП «Стоматологічна поліклініка Боярської міської ради» та ТОВ «КРІСТАР-ТРЕЙД» не має можливості.