0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 175 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 16 серп. 15:26
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу процедури закупівлі відкриті торги, повідомляємо наступне: 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів України для даного предмета закупівлі Обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначено очікувану вартість здійснено з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для даного предмета закупівлі, з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 та обрахована відповідно до середньо ринкового рівня цін. Відповідно до вищезазначеного Наказу Замовник під час визначення очікуваної вартості закупівлі може використати декілька методів її розрахунку, одним з яких є Метод порівняння ринкових цін. Даний метод полягає в ціновому аналізі та зборі актуальної інформації з ринку товарів/послуг. Замовником було проведено аналіз (моніторинг) вартості аналогічних закупівель з закупівлі аналогічного предмету закупівлі, згідно якого визначено очікувану вартість закупівлі. З метою економії бюджетних коштів під час воєнного стану, замовником визначено очікувану вартість предмету закупівлі за найнижчими ціновими пропозиціями. В Ямпільське дочірнє агролісогосподарське підприємство Ямпільський агролісгосп , код ЄДРПОУ 23637220, дрова паливні тверда порода 1 група (дуб) запропонували ціну 1368,00 з ПДВ за 1м3. Іншу комерційну пропозицію Замовником долучено до відповіді вкладеним документом. 2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, повідомляємо наступне. Закупівля була опублікована уповноваженою особою Замовника, яка керується затвердженим Положенням про уповноважену особу та Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон про публічні закупівлі, Закон) відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, установлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі «Прикінцеві положення» (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону. До Закону України «Про публічні закупівлі» не було внесено змін щодо обов’язку уповноваженою особою публікувати вказану вами інформації на веб-сайті. Таким чином, ані Постанова № 1266, ані в цілому Постанова № 710 не належать до законодавства про закупівлі. Вся необхідна інформація, що стосується публічної закупівлі відповідно до Закону оприлюднена уповноваженої особою на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель. Крім того, Постановою № 1266 передбачено , що з 19.12.2020 року головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки - доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування – рекомендовано розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Наразі такі дії є рекомендованими для Замовника, який є органом місцевого самоврядування. В подальшому Замовником будуть обов`язково розглянуті такі рекомендації та здійнені заходи щодо оприлюднення на власному веб-сайті або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. А також, будуть враховані розпорядження щодо вжиття заходів, спрямованих на недопущення поширення (розміщення) у відкритому доступі відповідної інформації. 3. Щодо неподання ненадання переможцем Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» - Філія «Свеське лісове господарство» у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, повідомляємо наступне. Хочемо зазначити, що такий документ був поданий учасником в складі тендерної пропозиції. Уповноваженою особою Переможця була спроба завантажити цей документ, проте, через перебої з електропостачанням та умовами життя у військовий стан, працівники відповідальні за внесення документів не змогли до кінця проконтролювати внесення таких документів в електронній системі. Переможець надав Замовнику такий документ в друкованому вигляді. Також, хочемо зазначити, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Тому Переможець мав надати Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Враховуючі умови діяльності прикордонних підприємств, замовником було отримано такий документ в паперовому вигляді.
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу процедури закупівлі відкриті торги, повідомляємо наступне: 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів України для даного предмета закупівлі Обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначено очікувану вартість здійснено з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для даного предмета закупівлі, з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 та обрахована відповідно до середньо ринкового рівня цін. Відповідно до вищезазначеного Наказу Замовник під час визначення очікуваної вартості закупівлі може використати декілька методів її розрахунку, одним з яких є Метод порівняння ринкових цін. Даний метод полягає в ціновому аналізі та зборі актуальної інформації з ринку товарів/послуг. Замовником було проведено аналіз (моніторинг) вартості аналогічних закупівель з закупівлі аналогічного предмету закупівлі, згідно якого визначено очікувану вартість закупівлі. З метою економії бюджетних коштів під час воєнного стану, замовником визначено очікувану вартість предмету закупівлі за найнижчими ціновими пропозиціями. В Ямпільське дочірнє агролісогосподарське підприємство Ямпільський агролісгосп , код ЄДРПОУ 23637220, дрова паливні тверда порода 1 група (дуб) запропонували ціну 1368,00 з ПДВ за 1м3. Іншу комерційну пропозицію Замовником долучено до відповіді вкладеним документом. 2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, повідомляємо наступне. Закупівля була опублікована уповноваженою особою Замовника, яка керується затвердженим Положенням про уповноважену особу та Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон про публічні закупівлі, Закон) відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, установлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі «Прикінцеві положення» (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону. До Закону України «Про публічні закупівлі» не було внесено змін щодо обов’язку уповноваженою особою публікувати вказану вами інформації на веб-сайті. Таким чином, ані Постанова № 1266, ані в цілому Постанова № 710 не належать до законодавства про закупівлі. Вся необхідна інформація, що стосується публічної закупівлі відповідно до Закону оприлюднена уповноваженої особою на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель. Крім того, Постановою № 1266 передбачено , що з 19.12.2020 року головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки - доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування – рекомендовано розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Наразі такі дії є рекомендованими для Замовника, який є органом місцевого самоврядування. В подальшому Замовником будуть обов`язково розглянуті такі рекомендації та здійнені заходи щодо оприлюднення на власному веб-сайті або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. А також, будуть враховані розпорядження щодо вжиття заходів, спрямованих на недопущення поширення (розміщення) у відкритому доступі відповідної інформації. 3. Щодо неподання ненадання переможцем Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» - Філія «Свеське лісове господарство» у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, повідомляємо наступне. Хочемо зазначити, що такий документ був поданий учасником в складі тендерної пропозиції. Уповноваженою особою Переможця була спроба завантажити цей документ, проте, через перебої з електропостачанням та умовами життя у військовий стан, працівники відповідальні за внесення документів не змогли до кінця проконтролювати внесення таких документів в електронній системі. Переможець надав Замовнику такий документ в друкованому вигляді. Також, хочемо зазначити, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Тому Переможець мав надати Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Враховуючі умови діяльності прикордонних підприємств, замовником було отримано такий документ в паперовому вигляді.
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на запит повідомляємо. Щодо неподання ненадання переможцем Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» - Філія «Свеське лісове господарство» у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, повідомляємо наступне. Хочемо зазначити, що такий документ був поданий учасником в складі тендерної пропозиції. Уповноваженою особою Переможця була спроба завантажити цей документ, проте, через перебої з електропостачанням та умовами життя у військовий стан, працівники відповідальні за внесення документів не змогли до кінця проконтролювати внесення таких документів в електронній системі. Переможець надав Замовнику такий документ в друкованому вигляді. Також, хочемо зазначити, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Тому Переможець мав надати Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Враховуючі умови діяльності прикордонних підприємств, замовником було отримано такий документ в паперовому вигляді.
У відповідь на запит повідомляємо. Щодо неподання ненадання переможцем Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» - Філія «Свеське лісове господарство» у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, повідомляємо наступне. Хочемо зазначити, що такий документ був поданий учасником в складі тендерної пропозиції. Уповноваженою особою Переможця була спроба завантажити цей документ, проте, через перебої з електропостачанням та умовами життя у військовий стан, працівники відповідальні за внесення документів не змогли до кінця проконтролювати внесення таких документів в електронній системі. Переможець надав Замовнику такий документ в друкованому вигляді. Також, хочемо зазначити, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Тому Переможець мав надати Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Враховуючі умови діяльності прикордонних підприємств, замовником було отримано такий документ в паперовому вигляді.
На зобов’язання Державної аудиторська служба України Північно-східний офіс Держаудитслужби Управління Уівнічно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області здійснити заходи щодо розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, не допускати виявлені порушення в подальшому та притягнути до відповідальності винних осіб, повідомляємо. Замовником Відділом освіти, культури, молоді та спорту Свеської селищної ради розміщено відповідну інформацію на сайті Відділу освіти, культури, молоді та спорту Свеської селищної ради за наступним посиланням https:// sveska.osv.org.ua/obgruntuvannya-14-31-59-09-09-2024/. На зобов’язання Державної аудиторська служба України не допускати виявлені порушення в подальшому та притягнути до відповідальності винних осіб, якими допущені порушення, повідомляємо, що Замовником Відділом освіти, культури, молоді та спорту Свеської селищної ради детально опрацьовано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та вимоги чинного законодавства в сфері публічних закупівель. Відділом освіти, культури, молоді та спорту Свеської селищної ради здійснено необхідні заходи для недопущення таких порушень в подальшому. Від уповноваженої особи отримано пояснення щодо виявлених порушень за результатами моніторингу та притягнуто її до відповідальності. Уповноваженою особою опрацьована законодавча база з метою не допущення встановлених порушень в подальшому. Уповноваженою особою складено план підпищення кваліфікації, згідно з яким нею будуть опрацьовані останні зміни до законодавства на вебінарах та тренінгах з публічних закупівель. Наразі Замовником Відділом освіти, культури, молоді та спорту Свеської селищної ради ведеться узгодження проекту додаткової угоди на розірвання договору з постачальником, який обраний переможцем торгів Державне спеціалізоване господарське підприємство «Ліси України» - Філія «Свеське лісове господарство». В найближчий час в електронній системі буде оприлюднено додаткову угоду про розірвання договору.