0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
350 000.00 UAH
Замовник
БІГУНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І - ІІІ СТУПЕНІВ СЛОВЕЧАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 19 серп. 14:01
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
БІГУНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ СЛОВЕЧАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі –Замовник) на підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», повідомляє наступне. 01 серпня 2024 року замовником було оголошено закупівлю: «Деревина (Деревина дровяна непромислового використання)» за кодом «ДК ДК 021:2015:03410000-7: Деревина у порядку процедури відкритих торгів із особливостями (за ідентифікатором Ua-2024-08-01-005769-a) із врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Процедура закупівлі проведена із дотриманням вимог стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та здійснено оформлення тендерної документації закупівлі та дотримано принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник надає відповідь по запитуваній інформації на підставі проведення Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Житомирській області моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: Ua-2024-08-01-005769-a) Питання номер №1 моніторингу: «1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.» Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro" та здійснено до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання коштів» надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.» Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товари та податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідну товарну продукцію. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін товарної продукції згідно переліку та умов Додатку 3 що актуальна момент проведення закупівлі, та по історії закупівель за період червня та липня 2024 року із передбаченою потребую на 2024 рік (додаток - таблиця проаналізованих закупівель для розрахунку очікуваної вартості (по аналогічних потребах в закупівлях (Додаток № 1). Замовником встановлено наступні вимоги в технічному завданні закупівлі, а саме в Додатку № 3 Тендерної документації: Обсяг закупівлі товару : 350 м. куб; Місце доставки: Бігунський ліцей (с.Бігунь, вул. Механізаторів,4) - 350 м. куб. Доставка товару (навантаження та розвантаження шляхом складування ) до закладів освіти здійснюється транспортом постачальника згідно заявок. Розвантаження товару на території замовника здійснюється з автотранспорта маніпулятором. Вартість постачання товару враховується до вартості товару та є його невід’ємною частиною. Порядок оплати: по факту поставки буде здійснюватись оплата товару по безготівковому розрахунку протягом 10 банківських днів з дня отримання товарно- транспортних накладних та накладних Вимоги до якості: Деревина дров’яна непромислового використання – лісоматеріали хвойних та листяних порід повинна бути діаметром не менше 2 см (від 2 см до 7 см в обсязі – 1 відсоток, від 8 см – 99%), довжиною 1,9 м.Деревина дров’яна непромислового використання 1, 2 та 3 групи призначена для палива. Якість товару, що постачається за Договором, повинна відповідати вимогам діючих стандартів та технічних умов, чинних на території України ТУ У 16.1 – 00994207 – 001:2018 Учасник надає гарантійний лист щодо підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик товару. Питання номер №2 моніторингу: «2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду?» Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови Кабінету міністрів України № 710 від 11 жовтня 2016 року «Про ефективне використання державних коштів», розміщено в процедурі публічної закупівлі під назвою «Обґрунтування.docx». (Додаток 2 до цього пояснення Замовником). Питання номер №3 моніторингу: « 3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Свердан Богдан Костянтинович на відповідність тендерній документації БІГУНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ СЛОВЕЧАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).» Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено опис формальних помилок, які не можуть бути підставою для відхилення: формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Перелік формальних помилок, затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710: 1. інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: • уживання великої літери; • уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; • використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; • зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; • застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; • написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; • нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. 7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). 10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Приклади формальних помилок: • «вінницька область» замість «Вінницька область» або «місто львів» замість «місто Львів»; • «у складі тендерна пропозиція» замість «у складі тендерної пропозиції»; • «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання матеріально-технічної бази та технологій» замість «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»; • «тендернапропозиція» замість «тендерна пропозиція»; • «срток поставки» замість «строк поставки»; • «Довідка» замість «Лист», «Гарантійний лист» замість «Довідка», «Лист» замість «Гарантійний лист» тощо; подання документа у форматі «PDF» замість «JPEG», «JPEG» замість «PDF», «RAR» замість «PDF», «7z» замість «PDF» тощо, тому наведені вище випадки не є підставою для відхилення. Одночасно із, Замовник звертає увагу, що перелік формальних помилок врахований ним під час перевірки тендерної пропозиції ФОП Свердан Богдан Костянтинович, на стадії прийняття рішення про визначення переможця закупівлі. Також Замовник звертає увагу, що згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом, проте Законом і Особливостями – не передбачено обов’язок Уповноваженої особи приймати окреме рішення, чи протокол про перевірку формальних помилок. Замовник наводить приклади, коли Особливості і Закон прямо передбачають складання протоколу: 1) Пункт 1 частини 1 статті 10 Закону. Пункт 28 Особливостей, але законом не передбачено обов’язку оприлюднення в ЕСЗ такого протоколу; 2) Пункт 1 частини 1 статті 10 Закону. Пункт 28 Особливостей Законом не передбачено обов’язку оприлюднення в ЕСЗ такого протоколу, а також ряд інших випадків. Тому Замовник не надає документального підтвердження про перевірку формальних помилок, так як це здійснюється в процесі перевірки тендерної пропозиції, та надає наступну інформацію: Уповноваженою особою враховано, що формальні помилки не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, Відповідно до абзацу дванадцятого пункту 11 частини першої статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі" Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України прийнято наказ від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» визначено наступний перелік формальних помилок. Замовником було здійснено перевірку документів та встановлено, що в пропозиції ФОП «Свердан Богдан Костянтинович» наявні формальні помилки, що є не підставою для відхилення, у вигляді орфографічних помилок, а також в частині нумерації документів Тендерної пропозиції. Питання номер №4 моніторингу: « 4. Відповідно до пункту 2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності встановленому критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надає сканкопію аналогічного договору з всіма додатковими угодами (в разі наявності угод ), виконаного в повному обсязі в період з 2021р.-2023р., або у разі якщо учасник є новоствореним в період 2023р. (що підтверджується витягом з ЄДРПОУ), він може надати інформацію про аналогічний договір, який виконується,. Однак, аналізом встановлено, що відповідно до витягу з ЄДРПОУ ФОП Свердан Богдан Костянтинович зареєстрований 15.07.2021 та наданий у складі тендерної пропозиції аналогічний договір від 18.03.2024 № 16 не відповідає вимогам пункту 2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації. Враховуючи викладене вище, поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ФОП Свердан Богдан Костянтинович критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)?» Частиною 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Відповідно до частини 4 статті 101 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі — Закон про доступ до публічної інформації) перелік наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, вимоги до формату і структури таких наборів даних, періодичність їх оновлення визначаються Кабінетом Міністрів України. При цьому до такого переліку Кабінет Міністрів України обов’язково включає інформацію, доступ до якої у формі відкритих даних передбачено законом. Майданчик прозорро є один із варіантів доступу до публічних даних, і Замовником було перевірено та підтверджено досвід повного виконання аналогічного договору за предметом закупівлі - учасника ФОП Свердан Богдан Костянтинович критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Також Замовником під час аналізу документів, встановлено, що відповідно наявний досвід ФОП Свердана Богдана Костянтиновича,та наданий у складі тендерної пропозиції аналогічний договір від 18.03.2024 № 16 відповідає кваліфікаційному критерію, а також такий договір є повністю виконаним, а відхилення за датою укладення стало б порушення принципу недискримінації учасників відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, Замовником було здійснено повну, всебічну та об’єктивну перевірку пропозиції Фізична особа-підприємець Свердан Богдан Костянтинович (код ЄДРПОУ 1862508990) із врахуванням актуальних на момент проведення закупівлі вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (із урахуванням змін) у відповідності до вимог підпункту 3 пункту 44, підпункту 2 пункту 45 та абзацу 15 пункту 47 Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі наданих документів та публічних даних державних реєстрів. Замовником було здійснено вивірку документів тендерної пропозиції Фізична особа-підприємець Свердан Богдан Костянтинович на достовірність та встановлено, що недостовірна інформація відсутня згідно публічних даних та державних реєстрів, тому Замовником виконано вимоги згідно з абзацом першим пункту 42 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із урахуванням змін). Також, учасник Фізична особа-підприємець Свердан Богдан Костянтинович (код ЄДРПОУ 1862508990) надав документи переможця, які підтверджують відсутність підстав визначених п.44 Особливостей: довідку про відсутність кримінальної відповідальності щодо особи, та інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов`язані з корупцією правопорушення. Замовник звертає увагу, що згідно положень ч.5 ст.17 Закону №922-VIII замовник не вимагає від переможця процедури закупівлі документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Також замовником було здійснено перевірку документів та встановлено, що відсутні підстави для відхилення пропозиції Фізична особа-підприємець Свердан Богдан Костянтинович (код ЄДРПОУ 1862508990) на підставі пункту 47 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із урахуванням змін). Замовник звертає увагу на позицію Конституційного Суду України у Рішенні від 25 січня 2012 року №3-рп/2012 (справа №1-11/2012), де зазначено, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який серед іншого означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення (ст. 2 КАС України), а тому Замовник готовий до захисту позиції законності наведених ним вище дій, якщо рішення контролюючого органу в цьому моніторингу будуть суперечити судовій практиці. Крім того, звертаємо увагу, що дана закупівля безпосередньо пов’язана із потребами, що обумовлені зверненням окремого структурного підрозділу Збройних сил України в сприянні забезпечення технічної підтримки в спротиві військової агресії російської федерації, а тому просимо дотримуватися законного та об’єктивного порядку проведення моніторингу згідно до ст. 19 Конституції України, бо відповідно органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» відповідь із необхідною інформацією Замовник завантажив через електронну систему закупівель Prozorro. Пояснення надано Замовником через електронну систему закупівель у встановлені терміни - протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, тобто в період 21 із по 23 серпня 2024 року відповідно. Додатки: 1. Таблиця аналізу аналогічних закупівель на 1 аркуші. 2. Обґрунтування 1 аркуші. 3 Інформація на підтвердження виконання переможцем аналогічного договору згідно публічних даних 1 аркуші. 4. Інформація про участь переможця в закупілвях та про укладені договори 4 аркушах.
БІГУНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ СЛОВЕЧАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі –Замовник) на підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», повідомляє наступне. 01 серпня 2024 року замовником було оголошено закупівлю: «Деревина (Деревина дровяна непромислового використання)» за кодом «ДК ДК 021:2015:03410000-7: Деревина у порядку процедури відкритих торгів із особливостями (за ідентифікатором Ua-2024-08-01-005769-a) із врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Процедура закупівлі проведена із дотриманням вимог стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та здійснено оформлення тендерної документації закупівлі та дотримано принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник надає відповідь по запитуваній інформації на підставі проведення Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Житомирській області моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: Ua-2024-08-01-005769-a) Питання номер №1 моніторингу: «1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.» Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro" та здійснено до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання коштів» надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.» Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товари та податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідну товарну продукцію. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін товарної продукції згідно переліку та умов Додатку 3 що актуальна момент проведення закупівлі, та по історії закупівель за період червня та липня 2024 року із передбаченою потребую на 2024 рік (додаток - таблиця проаналізованих закупівель для розрахунку очікуваної вартості (по аналогічних потребах в закупівлях (Додаток № 1). Замовником встановлено наступні вимоги в технічному завданні закупівлі, а саме в Додатку № 3 Тендерної документації: Обсяг закупівлі товару : 350 м. куб; Місце доставки: Бігунський ліцей (с.Бігунь, вул. Механізаторів,4) - 350 м. куб. Доставка товару (навантаження та розвантаження шляхом складування ) до закладів освіти здійснюється транспортом постачальника згідно заявок. Розвантаження товару на території замовника здійснюється з автотранспорта маніпулятором. Вартість постачання товару враховується до вартості товару та є його невід’ємною частиною. Порядок оплати: по факту поставки буде здійснюватись оплата товару по безготівковому розрахунку протягом 10 банківських днів з дня отримання товарно- транспортних накладних та накладних Вимоги до якості: Деревина дров’яна непромислового використання – лісоматеріали хвойних та листяних порід повинна бути діаметром не менше 2 см (від 2 см до 7 см в обсязі – 1 відсоток, від 8 см – 99%), довжиною 1,9 м.Деревина дров’яна непромислового використання 1, 2 та 3 групи призначена для палива. Якість товару, що постачається за Договором, повинна відповідати вимогам діючих стандартів та технічних умов, чинних на території України ТУ У 16.1 – 00994207 – 001:2018 Учасник надає гарантійний лист щодо підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик товару. Питання номер №2 моніторингу: «2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду?» Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови Кабінету міністрів України № 710 від 11 жовтня 2016 року «Про ефективне використання державних коштів», розміщено в процедурі публічної закупівлі під назвою «Обґрунтування.docx». (Додаток 2 до цього пояснення Замовником). Питання номер №3 моніторингу: « 3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Свердан Богдан Костянтинович на відповідність тендерній документації БІГУНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ СЛОВЕЧАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).» Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено опис формальних помилок, які не можуть бути підставою для відхилення: формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Перелік формальних помилок, затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710: 1. інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: • уживання великої літери; • уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; • використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; • зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; • застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; • написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; • нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. 7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). 10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Приклади формальних помилок: • «вінницька область» замість «Вінницька область» або «місто львів» замість «місто Львів»; • «у складі тендерна пропозиція» замість «у складі тендерної пропозиції»; • «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання матеріально-технічної бази та технологій» замість «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»; • «тендернапропозиція» замість «тендерна пропозиція»; • «срток поставки» замість «строк поставки»; • «Довідка» замість «Лист», «Гарантійний лист» замість «Довідка», «Лист» замість «Гарантійний лист» тощо; подання документа у форматі «PDF» замість «JPEG», «JPEG» замість «PDF», «RAR» замість «PDF», «7z» замість «PDF» тощо, тому наведені вище випадки не є підставою для відхилення. Одночасно із, Замовник звертає увагу, що перелік формальних помилок врахований ним під час перевірки тендерної пропозиції ФОП Свердан Богдан Костянтинович, на стадії прийняття рішення про визначення переможця закупівлі. Також Замовник звертає увагу, що згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом, проте Законом і Особливостями – не передбачено обов’язок Уповноваженої особи приймати окреме рішення, чи протокол про перевірку формальних помилок. Замовник наводить приклади, коли Особливості і Закон прямо передбачають складання протоколу: 1) Пункт 1 частини 1 статті 10 Закону. Пункт 28 Особливостей, але законом не передбачено обов’язку оприлюднення в ЕСЗ такого протоколу; 2) Пункт 1 частини 1 статті 10 Закону. Пункт 28 Особливостей Законом не передбачено обов’язку оприлюднення в ЕСЗ такого протоколу, а також ряд інших випадків. Тому Замовник не надає документального підтвердження про перевірку формальних помилок, так як це здійснюється в процесі перевірки тендерної пропозиції, та надає наступну інформацію: Уповноваженою особою враховано, що формальні помилки не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, Відповідно до абзацу дванадцятого пункту 11 частини першої статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі" Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України прийнято наказ від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» визначено наступний перелік формальних помилок. Замовником було здійснено перевірку документів та встановлено, що в пропозиції ФОП «Свердан Богдан Костянтинович» наявні формальні помилки, що є не підставою для відхилення, у вигляді орфографічних помилок, а також в частині нумерації документів Тендерної пропозиції. Питання номер №4 моніторингу: « 4. Відповідно до пункту 2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності встановленому критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надає сканкопію аналогічного договору з всіма додатковими угодами (в разі наявності угод ), виконаного в повному обсязі в період з 2021р.-2023р., або у разі якщо учасник є новоствореним в період 2023р. (що підтверджується витягом з ЄДРПОУ), він може надати інформацію про аналогічний договір, який виконується,. Однак, аналізом встановлено, що відповідно до витягу з ЄДРПОУ ФОП Свердан Богдан Костянтинович зареєстрований 15.07.2021 та наданий у складі тендерної пропозиції аналогічний договір від 18.03.2024 № 16 не відповідає вимогам пункту 2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації. Враховуючи викладене вище, поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ФОП Свердан Богдан Костянтинович критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)?» Частиною 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Відповідно до частини 4 статті 101 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі — Закон про доступ до публічної інформації) перелік наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, вимоги до формату і структури таких наборів даних, періодичність їх оновлення визначаються Кабінетом Міністрів України. При цьому до такого переліку Кабінет Міністрів України обов’язково включає інформацію, доступ до якої у формі відкритих даних передбачено законом. Майданчик прозорро є один із варіантів доступу до публічних даних, і Замовником було перевірено та підтверджено досвід повного виконання аналогічного договору за предметом закупівлі - учасника ФОП Свердан Богдан Костянтинович критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Також Замовником під час аналізу документів, встановлено, що відповідно наявний досвід ФОП Свердана Богдана Костянтиновича,та наданий у складі тендерної пропозиції аналогічний договір від 18.03.2024 № 16 відповідає кваліфікаційному критерію, а також такий договір є повністю виконаним, а відхилення за датою укладення стало б порушення принципу недискримінації учасників відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, Замовником було здійснено повну, всебічну та об’єктивну перевірку пропозиції Фізична особа-підприємець Свердан Богдан Костянтинович (код ЄДРПОУ 1862508990) із врахуванням актуальних на момент проведення закупівлі вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (із урахуванням змін) у відповідності до вимог підпункту 3 пункту 44, підпункту 2 пункту 45 та абзацу 15 пункту 47 Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі наданих документів та публічних даних державних реєстрів. Замовником було здійснено вивірку документів тендерної пропозиції Фізична особа-підприємець Свердан Богдан Костянтинович на достовірність та встановлено, що недостовірна інформація відсутня згідно публічних даних та державних реєстрів, тому Замовником виконано вимоги згідно з абзацом першим пункту 42 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із урахуванням змін). Також, учасник Фізична особа-підприємець Свердан Богдан Костянтинович (код ЄДРПОУ 1862508990) надав документи переможця, які підтверджують відсутність підстав визначених п.44 Особливостей: довідку про відсутність кримінальної відповідальності щодо особи, та інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов`язані з корупцією правопорушення. Замовник звертає увагу, що згідно положень ч.5 ст.17 Закону №922-VIII замовник не вимагає від переможця процедури закупівлі документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Також замовником було здійснено перевірку документів та встановлено, що відсутні підстави для відхилення пропозиції Фізична особа-підприємець Свердан Богдан Костянтинович (код ЄДРПОУ 1862508990) на підставі пункту 47 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із урахуванням змін). Замовник звертає увагу на позицію Конституційного Суду України у Рішенні від 25 січня 2012 року №3-рп/2012 (справа №1-11/2012), де зазначено, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який серед іншого означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення (ст. 2 КАС України), а тому Замовник готовий до захисту позиції законності наведених ним вище дій, якщо рішення контролюючого органу в цьому моніторингу будуть суперечити судовій практиці. Крім того, звертаємо увагу, що дана закупівля безпосередньо пов’язана із потребами, що обумовлені зверненням окремого структурного підрозділу Збройних сил України в сприянні забезпечення технічної підтримки в спротиві військової агресії російської федерації, а тому просимо дотримуватися законного та об’єктивного порядку проведення моніторингу згідно до ст. 19 Конституції України, бо відповідно органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» відповідь із необхідною інформацією Замовник завантажив через електронну систему закупівель Prozorro. Пояснення надано Замовником через електронну систему закупівель у встановлені терміни - протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, тобто в період 21 із по 23 серпня 2024 року відповідно. Додатки: 1. Таблиця аналізу аналогічних закупівель на 1 аркуші. 2. Обґрунтування 1 аркуші. 3 Інформація на підтвердження виконання переможцем аналогічного договору згідно публічних даних 1 аркуші. 4. Інформація про участь переможця в закупілвях та про укладені договори 4 аркушах.
Щодо виконання висновку моніторингу: Бігунський ліцей Словечанської сільської ради, як замовник по закупівлі: «Деревина» за кодом ДК 021:2015: 03410000-7 у порядку процедури відкритих торгів із особливостями за ідентифікатором № UA-2024-08-01-005769-а на виконання висновку по результати моніторингу процедури закупівлі від 19.08.2024 року (далі – моніторинг) у порядку частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» якої встановлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, та повідомляє наступне: 1. Замовником взято до уваги, що за результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством– порушень не встановлено. 2. Замовником опрацьовано випадок за яким встановлено, що визначений в моніторингу, за результатами аналізу питань: Замовник склав тендерну документацію без урахування редакції Особливостей, чинної на дату оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, відповідно до абзацу десятого пункту 28 Особливостей (в редакції від 09.07.2024, чинної на дату оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів) тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. При цьому, тендерна документація Замовника не містить окремого додатку з переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, чим не дотримано вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей. Також, за результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в частині включення до неї інформації не у відповідності до вимог законодавства, а саме: - в підпункті 4.1 пункту 4 розділу V тендерної документації Замовником зазначено підстави відхилення тендерних пропозицій, що визначені в пункті 44 Особливостей, без врахування змін, внесених постановою КМУ від 09.02.2024 № 131, а саме Замовником не враховано, що тендерна пропозиція відхиляється у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином Ісламської Республіки Іран або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран, або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Ісламська Республіка Іран, громадянин Ісламської Республіки Іран, або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Ісламської Республіки Іран - в Додатку № 1 до тендерної документації, Замовником зазначено підстави відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах без врахування змін внесених постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382, як наслідок встановлено спосіб документального підтвердження відсутності підстави відмови учаснику процедури закупівлі, без урахування вказаних змін (надання учасником у складі тендерної пропозиції довідки у довільній формі про відсутність підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей (в редакції, що діяла до 08.04.2024 року)). За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено, що тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ФОП Свердан Богдан Костянтинович не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та підпункту 1.1 пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надати «скан-копію аналогічного договору з всіма додатковими угодами (в разі наявності угод ), виконаного в повному обсязі в період з 2021р.-2023р., або у разі якщо учасник є новоствореним в період 2023р. (що підтверджується витягом з ЄДРПОУ), він може надати інформацію про аналогічний договір, який виконується, але виконання такого договору, на момент подання пропозиції, повинно складати не менше 50% від загальної суми договору, копії належно оформлених накладних(ої) або реєстр накладних(ої) поставленого товару». На виконання вказаних вимог, у складі тендерної пропозиції ФОП Свердан Богдан Костянтинович надано скан-копію аналогічного договору від 18.03.2024 № 16, тобто, за період 2024 року, при тому, що тендерною документацією імперативно вимагалось надати скан-копію аналогічного договору з всіма додатковими угодами (в разі наявності угод), виконаного в повному обсязі в період з 2021р.-2023р. Крім того, згідно наданого в складі тендерної пропозиції витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань дату реєстрації ФОП Свердан Богдан Костянтинович зазначено 15.07.2021, що свідчить про те, що ФОП Свердан Богдан Костянтинович не є новоствореним в період 2023р., а тому, надана скан-копія аналогічного договору від 18.03.2024 № 16 не підтверджує відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та підпункту 1.1 пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В свою чергу, відсутність документу, передбаченого пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації та підпунктом 1.1 пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, не призводить до зміни предмета закупівлі та може бути усунена шляхом виправлення такої невідповідності. Однак, Замовником в порушення вимог пункту 43 Особливостей, не розміщено в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення ФОП Свердан Богдан Костянтинович невідповідностей у тендерній пропозиції. 3. На підставі цього, Замовник керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснив заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому шляхом проведення роз’яснень та здійснено попереджень для працівників, що задіяні у сфері проведення публічних закупівель. Також проведено заходити із покращення і оновлення роботи із нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель. Додатково здійснено вивірку наявних документів, що стосуються процесу проведення публічних закупівель на відповідність вимог пунктів 28 та 44 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Також Замовником здійснено заходи щодо щодо усунення виявленого порушення шляхом застосування правових наслідків розірвання договору поставки від 21 серпня 2024 року № 14, укладеного з ФОП Свердан Богдаг Костянтинович передбачених статтею 216 Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, а саме Замовник надає до цієї інформації Додаткову угода № 1 від 10.09. 2024 року про розірвання договору укладеного з ФОП Свердан Богдаг Костянтинович відповідно до статті 216 Цивільного кодексу України. Замовником протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку від 06.09.2024 року здійснюється оприлюднення через електронну систему закупівель інформацію, що свідчать про вжиття зазначених у моніторингу заходів. На підставі зазначеного вище просимо здійснити дії відповідно до частини дев’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відобразити в електронній системі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що такий орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що так як Замовником були усунуті встановленні порушення відповідно до висновку.