0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 525 242.00 UAH
Замовник
КП Комбінат комунальних підприємств Старокостянтинівської міської ради
Контакти та закупівліПорушення не знайдено
Дата: 19 серп. 15:19
Орган ДФК: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.)
ПРИХОВАНО
На запит УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ від 20.08.2024 року за предметом закупівлі: «Труба профільна, арматура» код ДК 021:2015 – 44330000-2 Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі» (далі - Закупівля), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-01-008370-a , Комунальне підприємство комбінат комунальних підприємств Старокостянтинівської міської ради (далі – Замовник) надає наступні пояснення: 1. З метою формування актуальної очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовником використана «Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме: здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, використовуючи метод порівняння ринкових цін. Під час збору інформації про ціну було враховувано, що умови запланованої закупівлі (обсяги закупівлі, умови оплати та поставку товару, тощо) мають бути співставні з умовами закупівель, інформація про які міститься у відкритих джерелах та може бути використана для розрахунку очікуваної вартості. При визначенні вартості бралось до уваги строки поставки, місця поставки, крім того, було враховано інші можливі чинники, що впливають на ціну товарів та послуг, а саме місцезнаходження майбутнього постачальника, коливання ціни на ринку відповідного товару, що є предметом закупівлі.Також було використано загальнодоступну інформацію щодо цін на труби профільні та арматуру яка міститься у відкритих джерелах, а саме – посилання: https://bi.prozorro.org/sense/app/ec65fa69-14a5-4337-b907-23682ef09702/sheet/6a7ce1a3-738f-493b-bb07-daca9128794b/state/analysis та взято до уваги комерційні пропозиції. Так, 04.07. 2024 року було направлено письмові запити цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам товару, що є предметом закупівлі: АВ «Метал Груп», ТОВ «Бойлер УА», ТОВ «Мікс Трейдинг», ТОВ «Континент Саль», ПП «Яромак», ТОВ НВП «Супутник», ТОВ «Баско». ТОВ «Епіцентр». Відповідь на запит цінової пропозиції було отримано від ТОВ «Континент Сталь», ПП «Яромак», ТОВ «Континент Сталь», інші постачальники вищезазначеного товару відповились від надання цінових пропозицій. Отже, відповідно до інформації щодо актуальних ринкових цін та з метою найбільшої економії наше підприємство запланувало провести дану закупівлю з очікуваною вартістю закупівлі 1 525 242 грн з ПДВ. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі розроблені виходячи з основних виробничих показників на підставі наявної потреби для здійснення та забезпечення безперебійної роботи комунального підприємства та для виконання покладених на нього функцій . При визначенні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Замовник керується технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України діючими на період постачання товару. Інформація, документи щодо вищезазначеного пояснення додається 2.Відповідно до вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, а також відповідно до вимог, встановлених Замовником у підпункті 5.3 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації» та у Таблиці 3.1 Додатку 8 до тендерної документації, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. У разі якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, встановлених пунктом 47 Особливостей або надав документи, які не відповідають вимогам визначним у тендерній документації або надав їх з порушенням строків визначених Особливостями або наявні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі визначені пунктом 47 Особливостей замовник відхиляє його на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Відповідно до вищезазначеного повідомляємо наступне: 14.08.2024р. Замовником було визначено переможцем процедури закупівлі ФОП Гладюка Ігора Івановича. Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель переможець процедури закупівлі ФОП Гладюк Ігор Іванович надав Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 п.47 Особливостей проятгом чотирьох днів, а саме: 16.08.2024р. Підтвердженням того є документи, які завантаженні в електронну систему закупівель (скрін додається). Тому Замовником не було відхилено його пропозицію, в зв`язку з тим, що документи були надані вчасно. Документи які розміщено повторно 19.08.2024р. ідентичним документам розміщених 16.08.2024р. та поданій пропозиції до уваги не брались та були визначені, як додаткова інформація
На запит УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ від 20.08.2024 року за предметом закупівлі: «Труба профільна, арматура» код ДК 021:2015 – 44330000-2 Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі» (далі - Закупівля), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-01-008370-a , Комунальне підприємство комбінат комунальних підприємств Старокостянтинівської міської ради (далі – Замовник) надає наступні пояснення: 1. З метою формування актуальної очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовником використана «Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме: здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, використовуючи метод порівняння ринкових цін. Під час збору інформації про ціну було враховувано, що умови запланованої закупівлі (обсяги закупівлі, умови оплати та поставку товару, тощо) мають бути співставні з умовами закупівель, інформація про які міститься у відкритих джерелах та може бути використана для розрахунку очікуваної вартості. При визначенні вартості бралось до уваги строки поставки, місця поставки, крім того, було враховано інші можливі чинники, що впливають на ціну товарів та послуг, а саме місцезнаходження майбутнього постачальника, коливання ціни на ринку відповідного товару, що є предметом закупівлі.Також було використано загальнодоступну інформацію щодо цін на труби профільні та арматуру яка міститься у відкритих джерелах, а саме – посилання: https://bi.prozorro.org/sense/app/ec65fa69-14a5-4337-b907-23682ef09702/sheet/6a7ce1a3-738f-493b-bb07-daca9128794b/state/analysis та взято до уваги комерційні пропозиції. Так, 04.07. 2024 року було направлено письмові запити цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам товару, що є предметом закупівлі: АВ «Метал Груп», ТОВ «Бойлер УА», ТОВ «Мікс Трейдинг», ТОВ «Континент Саль», ПП «Яромак», ТОВ НВП «Супутник», ТОВ «Баско». ТОВ «Епіцентр». Відповідь на запит цінової пропозиції було отримано від ТОВ «Континент Сталь», ПП «Яромак», ТОВ «Континент Сталь», інші постачальники вищезазначеного товару відповились від надання цінових пропозицій. Отже, відповідно до інформації щодо актуальних ринкових цін та з метою найбільшої економії наше підприємство запланувало провести дану закупівлю з очікуваною вартістю закупівлі 1 525 242 грн з ПДВ. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі розроблені виходячи з основних виробничих показників на підставі наявної потреби для здійснення та забезпечення безперебійної роботи комунального підприємства та для виконання покладених на нього функцій . При визначенні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Замовник керується технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України діючими на період постачання товару. Інформація, документи щодо вищезазначеного пояснення додається 2.Відповідно до вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, а також відповідно до вимог, встановлених Замовником у підпункті 5.3 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації» та у Таблиці 3.1 Додатку 8 до тендерної документації, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. У разі якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, встановлених пунктом 47 Особливостей або надав документи, які не відповідають вимогам визначним у тендерній документації або надав їх з порушенням строків визначених Особливостями або наявні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі визначені пунктом 47 Особливостей замовник відхиляє його на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Відповідно до вищезазначеного повідомляємо наступне: 14.08.2024р. Замовником було визначено переможцем процедури закупівлі ФОП Гладюка Ігора Івановича. Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель переможець процедури закупівлі ФОП Гладюк Ігор Іванович надав Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 п.47 Особливостей проятгом чотирьох днів, а саме: 16.08.2024р. Підтвердженням того є документи, які завантаженні в електронну систему закупівель (скрін додається). Тому Замовником не було відхилено його пропозицію, в зв`язку з тим, що документи були надані вчасно. Документи які розміщено повторно 19.08.2024р. ідентичним документам розміщених 16.08.2024р. та поданій пропозиції до уваги не брались та були визначені, як додаткова інформація