0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
650 000.00 UAH
Замовник
МИКУЛИЧИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ЯРЕМЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 26 серп. 12:08
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
МИКУЛИЧИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ЯРЕМЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі - Замовник) на Ваш Запит про надання пояснень при проведенні процедури закупівлі: “ДК 021:2015 - 44620000-2 Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (котел сталевий водогрійний з пальником)” повідомляє наступне. Питання: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Відповідь: на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) товарів, робіт і послуг. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (надалі - Особливості). Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі. Один з них — принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Процес та особливості визначення очікуваної вартості предмета закупівлі регулюється наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Однак враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом Замовника, але не обов’язком. Очікувана вартість формувалася з огляду на особливості ціноутворення предмету закупівлі. Для даного товару замовником використовувався метод порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості товару, який використовує дані ринку, а саме загальнодоступну відкриту цінову інформацію та інформацію з отриманих прайс-листів і комерційних пропозицій на момент дослідження ринку. Порядок отримання цінової інформації щодо товарів здійснювалось Замовником: а) шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься в тому числі: – Інформація про ціни товарів, що міститься в Інтернет-мережі у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в системі електронних закупівель Prozorro та на аналогічних торговельних електронних майданчиках; – Довідкові ціни на товари, що публікуються в спеціалізованих виданнях, які випускаються в друкованій та електронній формі або розміщуються в мережі Інтернет; б) шляхом направлення комерційних запитів щодо цін продавцям, виробникам, постачальникам товару, дилерам, представникам та інше. Зазначаємо, що збір інформації не тягне за собою ніяких зобов’язань Замовника.Після отримання певного цінового масиву всі ціни приведено до єдиних умов, враховуючи умови поставки, умови оплати тощо. А також: для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. На підставі зазначеного вище, Замовником були проведені попередні консультації з потенційними учасниками ринку, отримано цінові пропозиції від учасників та визначено очікувану вартість предмету закупівель. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): ______________________________ (додається). Враховуючи вище викладене, дії Замовника не суперечать чинному законодавству України. Тому просимо прийняти та врахувати дані обґрунтовані та змістовні пояснення.
МИКУЛИЧИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ЯРЕМЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі - Замовник) на Ваш Запит про надання пояснень при проведенні процедури закупівлі: “ДК 021:2015 - 44620000-2 Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (котел сталевий водогрійний з пальником)” повідомляє наступне. Питання: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Відповідь: на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) товарів, робіт і послуг. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (надалі - Особливості). Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі. Один з них — принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Процес та особливості визначення очікуваної вартості предмета закупівлі регулюється наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Однак враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом Замовника, але не обов’язком. Очікувана вартість формувалася з огляду на особливості ціноутворення предмету закупівлі. Для даного товару замовником використовувався метод порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості товару, який використовує дані ринку, а саме загальнодоступну відкриту цінову інформацію та інформацію з отриманих прайс-листів і комерційних пропозицій на момент дослідження ринку. Порядок отримання цінової інформації щодо товарів здійснювалось Замовником: а) шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься в тому числі: – Інформація про ціни товарів, що міститься в Інтернет-мережі у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в системі електронних закупівель Prozorro та на аналогічних торговельних електронних майданчиках; – Довідкові ціни на товари, що публікуються в спеціалізованих виданнях, які випускаються в друкованій та електронній формі або розміщуються в мережі Інтернет; б) шляхом направлення комерційних запитів щодо цін продавцям, виробникам, постачальникам товару, дилерам, представникам та інше. Зазначаємо, що збір інформації не тягне за собою ніяких зобов’язань Замовника.Після отримання певного цінового масиву всі ціни приведено до єдиних умов, враховуючи умови поставки, умови оплати тощо. А також: для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. На підставі зазначеного вище, Замовником були проведені попередні консультації з потенційними учасниками ринку, отримано цінові пропозиції від учасників та визначено очікувану вартість предмету закупівель. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): ______________________________ (додається). Враховуючи вище викладене, дії Замовника не суперечать чинному законодавству України. Тому просимо прийняти та врахувати дані обґрунтовані та змістовні пояснення.
МИКУЛИЧИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ЯРЕМЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі - Замовник) звітує про виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі: “ДК 021:2015 - 44620000-2 Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (котел сталевий водогрійний з пальником)” №UA-2024-07-08-010213-a та надає інформацію, яка свідчить про вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме: Замовником здійснено заходи, направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань уповноваженої особи Замовника) виявлених порушень при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію, що свідчать про вжиття таких заходів.