0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
401 399.82 UAH
Замовник
Державна установа "Івано-Франківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 26 серп. 12:30
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш запит, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Підставки металеві під лабораторне обладнання з полицею ДК 021:2015 (CPV) : 39180000-7 Лабораторні меблі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-05-010462-a), надаємо пояснення: 1. Розрахунок очікувальної вартості зазначеного товару було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін на такі товари. На підставі отриманих трьох комерційних пропозицій (Додається) а саме: (1) 12000 +2) 14000+3) 15600) : 3 = 14 866, 66 (середня ціна за штуку) *27 (шт) = 401 399, 82. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розраховано відповідно до технічних характеристик обладнання та його експлуатації (автоклав лабораторний) отриманого на підставі Наказу МОЗ України від 04.04.2024 №569. Посилання на веб-сторінку: https://www.ses.if.ua/ua/publichni_zakupivli https://www.ses.if.ua/files/d2e314a00c9f2ad486ed_81503.pdf
На Ваш запит, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Підставки металеві під лабораторне обладнання з полицею ДК 021:2015 (CPV) : 39180000-7 Лабораторні меблі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-05-010462-a), надаємо пояснення: 1. Розрахунок очікувальної вартості зазначеного товару було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін на такі товари. На підставі отриманих трьох комерційних пропозицій (Додається) а саме: (1) 12000 +2) 14000+3) 15600) : 3 = 14 866, 66 (середня ціна за штуку) *27 (шт) = 401 399, 82. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розраховано відповідно до технічних характеристик обладнання та його експлуатації (автоклав лабораторний) отриманого на підставі Наказу МОЗ України від 04.04.2024 №569. Посилання на веб-сторінку: https://www.ses.if.ua/ua/publichni_zakupivli https://www.ses.if.ua/files/d2e314a00c9f2ad486ed_81503.pdf
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш запит, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Підставки металеві під лабораторне обладнання з полицею ДК 021:2015 (CPV) : 39180000-7 Лабораторні меблі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-05-010462-a), надаємо пояснення: Тендерної документацією передбачено, що матеріали які використовуються мають відповідати ДСТУ. Виокремивши ДСТУ до прокату це є: ДСТУ 3760:2019 Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій. Загальні технічні умови та/або ДСТУ 4484:2005 Прокат сортовий і фасонний зі сталі вуглецевої звичайної якості. Загальні технічні умови та/або ДСТУ 4747:2007 Прокат сортовий сталевий гарячекатаний штабовий та/або ДСТУ 4746:2007 Прокат сортовий сталевий гарячекатаний квадратний. Проте, натомість ФОП Харченко Вікторія Василівна запропонувала ДСТУ 7809:2015 Прокат сортовий, калібрований зі спеціальним обробленням поверхні з вуглецевої ЯКІСНОЇ конструкційної сталі, що є з переліку кращою якості по зазначеному ДСТУ 4484:2005 Прокат сортовий і фасонний зі сталі вуглецевої ЗВИЧАЙНОЇ якості. Зважаючи на те що, я як уповноважена особа, при складанні технічного завдання, в межах своєї компетенції не передбачила у переліку ДСТУ матеріали для виготовлення виробів з кращого сегменту, тому зважаючи на те що, запропонований матеріал з якого планувалося виготовлення підставок для обладнання (ДСТУ 7809:2015 Прокат сортовий, калібрований зі спеціальним обробленням поверхні з вуглецевої ЯКІСНОЇ конструкційної сталі.) та зважаючи на те що, ФОП Харченко Вікторія Василівна у складі тендерної пропозиції надано паспорт виробу (додається), що підтверджує, що ця підставка витримає експлуатацію обладнання (вага, габарити, тощо), а також, оскільки у пріоритеті щоб підставки були металеві, а запропонований матеріал також є сортом металопродукції, даний сертифікат було взято до уваги. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2.-18-1/6076 від 21.03.2020 містить додаток (додається) у якому відповідно до пунктів 13-14 в тому числі може виготовлятися столи лабораторні, тому я як УО вважала надані документи достатніми для акцептування тендерної пропозиції ФОП Харченко Вікторія Василівна.
На Ваш запит, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Підставки металеві під лабораторне обладнання з полицею ДК 021:2015 (CPV) : 39180000-7 Лабораторні меблі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-05-010462-a), надаємо пояснення: Тендерної документацією передбачено, що матеріали які використовуються мають відповідати ДСТУ. Виокремивши ДСТУ до прокату це є: ДСТУ 3760:2019 Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій. Загальні технічні умови та/або ДСТУ 4484:2005 Прокат сортовий і фасонний зі сталі вуглецевої звичайної якості. Загальні технічні умови та/або ДСТУ 4747:2007 Прокат сортовий сталевий гарячекатаний штабовий та/або ДСТУ 4746:2007 Прокат сортовий сталевий гарячекатаний квадратний. Проте, натомість ФОП Харченко Вікторія Василівна запропонувала ДСТУ 7809:2015 Прокат сортовий, калібрований зі спеціальним обробленням поверхні з вуглецевої ЯКІСНОЇ конструкційної сталі, що є з переліку кращою якості по зазначеному ДСТУ 4484:2005 Прокат сортовий і фасонний зі сталі вуглецевої ЗВИЧАЙНОЇ якості. Зважаючи на те що, я як уповноважена особа, при складанні технічного завдання, в межах своєї компетенції не передбачила у переліку ДСТУ матеріали для виготовлення виробів з кращого сегменту, тому зважаючи на те що, запропонований матеріал з якого планувалося виготовлення підставок для обладнання (ДСТУ 7809:2015 Прокат сортовий, калібрований зі спеціальним обробленням поверхні з вуглецевої ЯКІСНОЇ конструкційної сталі.) та зважаючи на те що, ФОП Харченко Вікторія Василівна у складі тендерної пропозиції надано паспорт виробу (додається), що підтверджує, що ця підставка витримає експлуатацію обладнання (вага, габарити, тощо), а також, оскільки у пріоритеті щоб підставки були металеві, а запропонований матеріал також є сортом металопродукції, даний сертифікат було взято до уваги. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2.-18-1/6076 від 21.03.2020 містить додаток (додається) у якому відповідно до пунктів 13-14 в тому числі може виготовлятися столи лабораторні, тому я як УО вважала надані документи достатніми для акцептування тендерної пропозиції ФОП Харченко Вікторія Василівна.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, сторони домовились припинити усі зобов’язання за Договором № 540 від 20.08.2024р. шляхом укладення Додаткової угоди №01 До Договору № 540 від 20.08.2024р. Зобов’язання за Договором № 540 від 20.08.2024р. на момент укладання цієї угоди сторонами не виконувались (товар не постачалася, оплата не здійснювалася).