0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
274 770.72 UAH
Знайдено порушення
Дата: 26 серп. 13:11
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПОЯСНЕННЯ: На запит Держаудитслужби України під час проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги їдалень», очікуваною вартістю 274 770,72 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-24-009773-a повідомляю наступне: 1. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована згідно мережі дітей на 2024-2025 навчальний рік, та відповідно до рішення Прилуцької міської ради Чернігівської області від 02 грудня 2023 року №11 «Про встановлення вартості безоплатного гарячого харчування в закладах дошкільної, загальної середньої освіти м. Прилуки на 2024 рік» (посилання додається); - Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблялись виключно, що послуга їдалень повинна повністю відповідати фізіологічній потребі дитячого організму, а саме у поживному збалансованому харчуванні відповідно до віково-статевих особливостей, а також вимогам санітарного законодавства та нормам харчування, встановленим постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305. Окрім того, харчування учнів повинно здійснюватися за місцем безпосередньо у навчальному закладі, у дні, коли проводиться навчання, з дотриманням норм харчування, вимог санітарного законодавства та законодавства про безпечність якості харчових продуктів. Приготування готових страв повинно здійснюватися з дотриманням процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР). Виконання норм харчування здійснюється у межах відповідних бюджетних призначень. При виконанні послуг учасник повинен дотримуватися вимог чинних законодавчих актів, а саме: - Податкового кодексу України, Бюджетного кодексу України, Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України; - Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»; - Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280«Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб»(із змінами та доповненнями); - Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (із змінами та доповненнями); - Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.05.2017 № 2042-VIII (із змінами); - Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо приведення законодавства України у сфері забезпечення дитячим харчуванням у відповідність з вимогами законодавства Європейського Союзу» від 21 жовтня 2021 року № 1822-IX; - Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39; - Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх навчальних закладах та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 116 від 02 лютого 2011 року (із змінами). Учасник несе відповідальність за якість та безпеку готової продукції, яка видається до споживання згідно норм чинного законодавства України. Учасник має врахувати та суворо дотримуватися графіку харчування дітей визначеного керівником закладу. Окрім того, в процесі роботи використовувався порадник «Здійснюємо якісні закупівлі харчування для закладів освіти: Порадник для уповноважених осіб, які здійснюють закупівлі харчування для ЗЗСО / Нос О. /за заг. ред. Протасової Н., Полторак В., Жабенко Л., Пуцової А. – К. : Швейцарсько-український проект DECIDE – «Децентралізація для розвитку демократичної освіти», 2021. – 44 с.» - Постанова Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/305-2021-%D0%BF#Text%E2%80%99 - рішення Прилуцької міської ради Чернігівської області від 02 грудня 2023року № 11 «Про встановлення вартості безоплатного гарячого харчування в закладах дошкільної, загальної середньої освіти м. Прилуки на 2024 рік»: 11 Рішення Про встановлення вартості безоплатного гарячого харчування.doc Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, в додатку 2 тендерної документації зазначено віковий та кількісний склад дітей охоплених харчуванням в Прилуцькому ліцеї № 9 Прилуцької міської ради Чернігівської області для проведення розрахунку на вересень- грудень 2024 рік - сніданки, вікова група 6-11 років (1-4 класи) – 59 дітей, 80 день або 90% від річної норми робочих днів по школах; - обіди, вікова група 6-11 років (1-4 класи ГПД) – 30 дітей, 80 днів або 95% від річної норми робочих днів по школах; - посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://sites.google.com/prk-school9.ukr.education/pril-school9/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C-%D1%82%D0%B0-%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C/%D1%84%D1%96%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D0%B7%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C 2. Відповідно до договору про закупівлю послуги їдалень (послуги харчування)від 14.08.2024 №18 надання послуг здійснюється під час очного навчання і триває з 02 вересня по 31 грудня 2024 року, станом на 11.09.2024 послуги по Договору не сплачувалься.. 3. Переможцем закупівлі КП КШХ «Шкільний», під час укладення договору про закупівлю були надані документи на право підписання договору про закупівлю, а саме на право підписання договору виконуючою обов’язки директор Цюпко Галиною Григорівною. Додаємо копії документів. 4. В Довідці № 367, під пунктом 10 зазначено Холодильник ERGO MR, кількість -2. На підтвердження учасником надано копію видаткової накладної № ТС0007231 від 24 травня 2018 року на Холодильник ERGO MR-156 та копію видаткової накладної №ТС0017366 від 27 серпня 2018 року на Холодильник ERGO MRF-166. Вказані холодильники є аналогічними. В Довідці № 367, під пунктом 11 зазначено Морозильна камера ERGO BD 125, кількість – 1. При цьому, відповідно до накладних, Морозильна камера ERGO BD 125 – 2 та в Довідці № 367, під пунктом 8 зазначено Морозильна камера TRGO BD 125, кількість – 1. При цьому, накладна, підтверджуюча наявність Морозильної камери TRGO BD 125 – відсутня. На підтвердження учасником надано копію видаткової накладної № ТС0007228 від 24 травня 2018 року на Морозильну камеру ERGO BD 125 та копію видаткової накладної № ТС0009745 від 25 травня 2018 року на Морозильну камеру ERGO BD 125. При цьому, в довідці № 367 Учасником в пункті 8 допущено помилку замість назви ERGO BD 125 вказано ТRGO BD 125. Згідно пункту 1 розділу 3 Тендерної документації, «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Враховуючи викладене вказані помилки є несуттєвими не впливають на зміст тендерної пропозиції та як наслідок не є підставою для відхилення пропозиції КП КШХ «Шкільний». 5. Відповідно до вимог додатку 5 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати скан-копію договору на санітарну обробку транспортних засобів учасника та останнього акту здачі-приймання наданих послуг за таким договором. У тендерні пропозиції КП «Шкільний» надано договір від 17.01.2024 № 3, укладений з Державною установою «Чернігівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я «країни Прилуцький міськрайонний відділ, відповідно до п. 1.1 розділу 1 «Предмет договору» якого «1.1. Предметом договору є надання платних послуг згідно Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення». Проведення дезінфекції автотранспорту. Дезінфекційній обробці підлягає дві одиниці автотранспорту площею 21 м2». Згаданий договір був чиним на час подачі тендерної пропозиції Учасника, посилання в договорі на Закон України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», який втратив чинність, не є умовою визнання його недійсним або незаконності його укладення та виконання. Крім того, дезінфекція є більш сильним методом дезактивації, ніж санітарна обробка, оскільки вона вбиває мікроби, а не просто скорочує їх кількість до безпечного рівня. Тобто, дезінфекція та санітарна обробка є аналогічними поняттями. Також, Учасником надано акт виконаних робіт (наданих послуг) від 22.07.2024 № 21-14.05/451 відповідно до якого було проведено дезінфекцію транспортних засобів КП КШХ «Шкільний», а отже виконано вимогу Тендерної документації щодо санітарної обробки транспортних засобів. 6. Відповідно до абзаців шістнадцятого та сімнадцятого пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту. Так, тендерною документацією не вимагалося подання підтверджуючих документів що «у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відсутня інформація про кінцевого беніфіціарного власника КП КШХ «Шкільний», оскільки комбінат є комунальним підприємством утвореним органом місцевого самоврядування – Прилуцькою міською радою та відповідно до пункту 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», вказані відомості про юридичну особу – комунальне підприємство не повинні міститися у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань». Додаємо сканкопії документів. 7. Відповідно додатку 1 та додатку 5 Тендерної документації встановлена вимога до учасника щодо наявності у кухаря посвідчення (скан-копія) з електробезпеки (з групою допуску не нижче ніж ІІ) та посвідчення про проходження пожежно-технічного мінімуму. Учасником надана довідка (17 Посвідчення з електробезпеки) в якій міститься дві скан-копії посвідчень Ляльченко Інна Іванівна: Результати перевірки знань з охорони праці, де зазначена група допуску з електробезпеки та Результати перевірки знань з технології робіт, саме цю відмітку Замовник зарахував, як результат прохоження пожежно-технічного мінімуму. 8. Від учасника вимагалося надати примірне чотиритижневе сезонне меню ( осінь, зима), тобто передбачається, що воно може змінюватися. Відповідно до абзацу першого пункту 3 Норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 в таблиці енергетичної цінності сніданків та обідів для різних вікових груп, наведена орієнтовна кількість калорій на сніданок, обід та вечерю тобто не обов'язкова в цих межах. Незважаючи, на незначне відхилення калорійності сніданків та обідів при складанні меню виконані умови: Відповідно до абзацу першого пункту 7 Норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 під час організації в закладах одно-, дво-, три-, чотири- або п’ятиразового харчування розрахунок калорійності за окремими прийомами їжі, кількості білків, жирів та вуглеводів проводиться відповідно до таблиці 5. У разі дотримання добової калорійності раціону та калорійності раціону за окремими прийомами їжі розрахунок кількості білків, жирів та вуглеводів не проводиться, тобто в меню крім розрахунку калорійності сніданків та обідів проведено розрахунок кількості білків, жирів та вуглеводів. Крім того, меню КП КШХ «Шкільний» погоджено Головним управлінням Держпродспоживслужби в Чернігівській області та відповідно до абзацу четвертого пункту 36 Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 дозволено до використання.
ПОЯСНЕННЯ: На запит Держаудитслужби України під час проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги їдалень», очікуваною вартістю 274 770,72 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-24-009773-a повідомляю наступне: 1. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована згідно мережі дітей на 2024-2025 навчальний рік, та відповідно до рішення Прилуцької міської ради Чернігівської області від 02 грудня 2023 року №11 «Про встановлення вартості безоплатного гарячого харчування в закладах дошкільної, загальної середньої освіти м. Прилуки на 2024 рік» (посилання додається); - Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблялись виключно, що послуга їдалень повинна повністю відповідати фізіологічній потребі дитячого організму, а саме у поживному збалансованому харчуванні відповідно до віково-статевих особливостей, а також вимогам санітарного законодавства та нормам харчування, встановленим постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305. Окрім того, харчування учнів повинно здійснюватися за місцем безпосередньо у навчальному закладі, у дні, коли проводиться навчання, з дотриманням норм харчування, вимог санітарного законодавства та законодавства про безпечність якості харчових продуктів. Приготування готових страв повинно здійснюватися з дотриманням процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР). Виконання норм харчування здійснюється у межах відповідних бюджетних призначень. При виконанні послуг учасник повинен дотримуватися вимог чинних законодавчих актів, а саме: - Податкового кодексу України, Бюджетного кодексу України, Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України; - Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»; - Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280«Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб»(із змінами та доповненнями); - Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (із змінами та доповненнями); - Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.05.2017 № 2042-VIII (із змінами); - Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо приведення законодавства України у сфері забезпечення дитячим харчуванням у відповідність з вимогами законодавства Європейського Союзу» від 21 жовтня 2021 року № 1822-IX; - Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39; - Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх навчальних закладах та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 116 від 02 лютого 2011 року (із змінами). Учасник несе відповідальність за якість та безпеку готової продукції, яка видається до споживання згідно норм чинного законодавства України. Учасник має врахувати та суворо дотримуватися графіку харчування дітей визначеного керівником закладу. Окрім того, в процесі роботи використовувався порадник «Здійснюємо якісні закупівлі харчування для закладів освіти: Порадник для уповноважених осіб, які здійснюють закупівлі харчування для ЗЗСО / Нос О. /за заг. ред. Протасової Н., Полторак В., Жабенко Л., Пуцової А. – К. : Швейцарсько-український проект DECIDE – «Децентралізація для розвитку демократичної освіти», 2021. – 44 с.» - Постанова Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/305-2021-%D0%BF#Text%E2%80%99 - рішення Прилуцької міської ради Чернігівської області від 02 грудня 2023року № 11 «Про встановлення вартості безоплатного гарячого харчування в закладах дошкільної, загальної середньої освіти м. Прилуки на 2024 рік»: 11 Рішення Про встановлення вартості безоплатного гарячого харчування.doc Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, в додатку 2 тендерної документації зазначено віковий та кількісний склад дітей охоплених харчуванням в Прилуцькому ліцеї № 9 Прилуцької міської ради Чернігівської області для проведення розрахунку на вересень- грудень 2024 рік - сніданки, вікова група 6-11 років (1-4 класи) – 59 дітей, 80 день або 90% від річної норми робочих днів по школах; - обіди, вікова група 6-11 років (1-4 класи ГПД) – 30 дітей, 80 днів або 95% від річної норми робочих днів по школах; - посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://sites.google.com/prk-school9.ukr.education/pril-school9/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C-%D1%82%D0%B0-%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C/%D1%84%D1%96%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D0%B7%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C 2. Відповідно до договору про закупівлю послуги їдалень (послуги харчування)від 14.08.2024 №18 надання послуг здійснюється під час очного навчання і триває з 02 вересня по 31 грудня 2024 року, станом на 11.09.2024 послуги по Договору не сплачувалься.. 3. Переможцем закупівлі КП КШХ «Шкільний», під час укладення договору про закупівлю були надані документи на право підписання договору про закупівлю, а саме на право підписання договору виконуючою обов’язки директор Цюпко Галиною Григорівною. Додаємо копії документів. 4. В Довідці № 367, під пунктом 10 зазначено Холодильник ERGO MR, кількість -2. На підтвердження учасником надано копію видаткової накладної № ТС0007231 від 24 травня 2018 року на Холодильник ERGO MR-156 та копію видаткової накладної №ТС0017366 від 27 серпня 2018 року на Холодильник ERGO MRF-166. Вказані холодильники є аналогічними. В Довідці № 367, під пунктом 11 зазначено Морозильна камера ERGO BD 125, кількість – 1. При цьому, відповідно до накладних, Морозильна камера ERGO BD 125 – 2 та в Довідці № 367, під пунктом 8 зазначено Морозильна камера TRGO BD 125, кількість – 1. При цьому, накладна, підтверджуюча наявність Морозильної камери TRGO BD 125 – відсутня. На підтвердження учасником надано копію видаткової накладної № ТС0007228 від 24 травня 2018 року на Морозильну камеру ERGO BD 125 та копію видаткової накладної № ТС0009745 від 25 травня 2018 року на Морозильну камеру ERGO BD 125. При цьому, в довідці № 367 Учасником в пункті 8 допущено помилку замість назви ERGO BD 125 вказано ТRGO BD 125. Згідно пункту 1 розділу 3 Тендерної документації, «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Враховуючи викладене вказані помилки є несуттєвими не впливають на зміст тендерної пропозиції та як наслідок не є підставою для відхилення пропозиції КП КШХ «Шкільний». 5. Відповідно до вимог додатку 5 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати скан-копію договору на санітарну обробку транспортних засобів учасника та останнього акту здачі-приймання наданих послуг за таким договором. У тендерні пропозиції КП «Шкільний» надано договір від 17.01.2024 № 3, укладений з Державною установою «Чернігівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я «країни Прилуцький міськрайонний відділ, відповідно до п. 1.1 розділу 1 «Предмет договору» якого «1.1. Предметом договору є надання платних послуг згідно Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення». Проведення дезінфекції автотранспорту. Дезінфекційній обробці підлягає дві одиниці автотранспорту площею 21 м2». Згаданий договір був чиним на час подачі тендерної пропозиції Учасника, посилання в договорі на Закон України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», який втратив чинність, не є умовою визнання його недійсним або незаконності його укладення та виконання. Крім того, дезінфекція є більш сильним методом дезактивації, ніж санітарна обробка, оскільки вона вбиває мікроби, а не просто скорочує їх кількість до безпечного рівня. Тобто, дезінфекція та санітарна обробка є аналогічними поняттями. Також, Учасником надано акт виконаних робіт (наданих послуг) від 22.07.2024 № 21-14.05/451 відповідно до якого було проведено дезінфекцію транспортних засобів КП КШХ «Шкільний», а отже виконано вимогу Тендерної документації щодо санітарної обробки транспортних засобів. 6. Відповідно до абзаців шістнадцятого та сімнадцятого пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту. Так, тендерною документацією не вимагалося подання підтверджуючих документів що «у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відсутня інформація про кінцевого беніфіціарного власника КП КШХ «Шкільний», оскільки комбінат є комунальним підприємством утвореним органом місцевого самоврядування – Прилуцькою міською радою та відповідно до пункту 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», вказані відомості про юридичну особу – комунальне підприємство не повинні міститися у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань». Додаємо сканкопії документів. 7. Відповідно додатку 1 та додатку 5 Тендерної документації встановлена вимога до учасника щодо наявності у кухаря посвідчення (скан-копія) з електробезпеки (з групою допуску не нижче ніж ІІ) та посвідчення про проходження пожежно-технічного мінімуму. Учасником надана довідка (17 Посвідчення з електробезпеки) в якій міститься дві скан-копії посвідчень Ляльченко Інна Іванівна: Результати перевірки знань з охорони праці, де зазначена група допуску з електробезпеки та Результати перевірки знань з технології робіт, саме цю відмітку Замовник зарахував, як результат прохоження пожежно-технічного мінімуму. 8. Від учасника вимагалося надати примірне чотиритижневе сезонне меню ( осінь, зима), тобто передбачається, що воно може змінюватися. Відповідно до абзацу першого пункту 3 Норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 в таблиці енергетичної цінності сніданків та обідів для різних вікових груп, наведена орієнтовна кількість калорій на сніданок, обід та вечерю тобто не обов'язкова в цих межах. Незважаючи, на незначне відхилення калорійності сніданків та обідів при складанні меню виконані умови: Відповідно до абзацу першого пункту 7 Норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 під час організації в закладах одно-, дво-, три-, чотири- або п’ятиразового харчування розрахунок калорійності за окремими прийомами їжі, кількості білків, жирів та вуглеводів проводиться відповідно до таблиці 5. У разі дотримання добової калорійності раціону та калорійності раціону за окремими прийомами їжі розрахунок кількості білків, жирів та вуглеводів не проводиться, тобто в меню крім розрахунку калорійності сніданків та обідів проведено розрахунок кількості білків, жирів та вуглеводів. Крім того, меню КП КШХ «Шкільний» погоджено Головним управлінням Держпродспоживслужби в Чернігівській області та відповідно до абзацу четвертого пункту 36 Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 дозволено до використання.
На виконання висновку Державної аудиторської служби України Управління Північного офісу Держаудитслужби України в Чернігівській області від 13.09.2024р. (закупівля за номером UA-2024-07-24-009773-a) повідомляємо, що з огляду на встановлені правопорушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на те, що Державна аудиторська служба України в Чернігівській області конкретизувала яких саме заходів потрібно вжити, Прилуцьким ліцеєм № 9 Прилуцької міської ради Чернігівської області здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому.1. Уповноваженій особі з публічних закупівель Скрипник О.В. проведено роз’яснювальну роботу по недопущенню порушень законодавства у сфері державних закупівель. 2. Зобов’язано уповноважену особу з публічних закупівель Скрипник О.В. пройти навчання у сфері публічних закупівель, для недопущення в подальшому подібних порушень. Наказ додається.