0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
167 348.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 26 серп. 17:59
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Доброго дня, Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр сердцево-судинної патології» уважно вивчило Ваш Запит на надання пояснень від 2024-08-30 15:14:22 та повідомляє наступне. І. При здійсненні закупівлі по предмету: «код ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали Еритроцити збіднені на лейкоцити у додатковому розчині (завись еритроцитів збіднена на лейкоцити)»Уповноваженою особою було залучено фахівців, які відповідають за подальше отримання результатів наданих послуг, що будуть закуплені, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Технічні та якісні характеристики предмету сформовано на основі службової записки Завідувача відділу з інфекційного контролю, лікаря трансфузіолога Івацько В.В. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу закладу та пацієнтів лікувального закладу. Комунальним некомерційним підприємством «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» (надалі – Замовник) закупівлі здійснюються у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів. Звертаємо увагу, що проведена закупівля була здійснена на підставі пп. 6 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178. Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д. Окрім того, Замовником під час визначення очікуваної вартості послуг було проаналізовано інформацію про ціни аналогічних послуг, яка містилась в наступних джерелах: 1) у відкритих інформаційних джерелах; 2) в електронній системі закупівель; 3) у договорах про закупівлю аналогічних послуг за поточний рік, зокрема договору №7 від 05.01.2024р Про реалізацію компонентів крові. За результатами вказаного аналізу ринку було встановлено очікувану вартість процедури закупівлі «код ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали Еритроцити збіднені на лейкоцити у додатковому розчині (завись еритроцитів збіднена на лейкоцити)». ІІ та ІІІ. Щодо надання інформації, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх надання та яким чином Замовником дотримано норми підпункту 6 пункту 13 Особливостей в частині відповідності технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, проекту договору про закупівлю, а також вимог до КНП «Вінницький обласний центр служби крові Вінницької обласної ради» вимогам, визначеним у тендерній документації. Як зазначалось вище вказана закупівля здійснювалась на підставі пп. 6 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 Відповідно із підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Критерії визначення постачальника здійснювалось згідно підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей). Таким чином при визначені критеріїв визначення (відбору) надавача послуг Замовником враховано відповідність Учасника, з яким укладається договір про закупівлю без використання електронної системи закупівлі, вимог, що були визначені у тендерній документації згідно проведення процедури закупівлі UA-2024-07-26-005467-a (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей). Перелік критеріїв, що вимагались для підтвердження відповідності Учасника зазначено в умовах тендерної документації. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури закупівлі була ціна (питома вага критерію – 100%). Найбільш економічно вигідною пропозицією вважається пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ. Вказане повністю співпадає з принципами здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, що закріплені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме : 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Пропозиція КНП «Вінницький обласний центр служби крові Вінницької обласної ради» була найбільш економічно вигідною, тому повністю відповідала, як встановленому критерію оцінки (ціна) так і принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності. Щодо відповідності технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, проекту договору про закупівлю, а також вимог до КНП «Вінницький обласний центр служби крові Вінницької обласної ради» повідомляємо, що КНП «Вінницький обласний центр служби крові Вінницької обласної ради» в повному обсязі відповідав кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, що не відрізнялися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації на Закупівлю UA-2024-07-26-005467-a. IV. Щодо того, що зміст умов пунктів Договору (п.3.4.; абз.2 п.4.1.; абз.3 п.4.3.; абз.5 п.4.9.; п.4.12.; п.4.15.; п.9.2.; п.9.3.) та додатку №1 «Специфікація» не відповідають змісту проекту договору, що є додатком №6 до тендерної документації. Звертаємо увагу, що статтею 638 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Пунктами 2 і 3 статті 180 Господарського кодексу України (далі - ГК України) визначено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Так, під час публікації звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель було оприлюднено договір, який дещо відрізняється від проекту договору, що вказаний у тендерної документації на закупівлю UA-2024-07-26-005467-a, проте істотні умови договору залишились незмінними. Звертаємо увагу, щозгідно п.2.4. Постанови Пленуму Вищого господарського суду України № 11 від 29.05.2013 «Про деякі питання визнання правочинів (господарських договорів) недійсними» у процесі вирішення спору сторони можуть самі усунути у встановленому порядку порушення, які тягнуть за собою визнання правочину недійсним, зокрема, шляхом: вчинення нового правочину; погодження правочину з відповідним державним органом, якщо це необхідно було для даного правочину, а таке погодження не було раніше здійснено тощо. Сторони також не позбавлені права вчинити правочин про внесення змін до правочину з метою приведення його у відповідність із законом (крім зміни ціни в договорі після його виконання, оскільки згідно з частиною третьою статті 632 ЦК України така зміна не допускається). Якщо згаданий правочин (про внесення змін) не суперечить вимогам закону, господарський суд приймає судове рішення, виходячи з його умов. При цьому господарським судам необхідно мати на увазі, що законом не передбачено заборони стосовно надання правочинові, - в тому числі про внесення змін до іншого правочину, - за згодою сторін зворотної дії в часі. Статтею 526 ЦК України передбачено, що зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Виконання зобов’язань, реалізація, зміна та припинення певних прав у договірному зобов’язанні можуть бути зумовлені вчиненням або утриманням від вчинення однією із сторін у зобов’язанні певних дій чи настанням інших обставин, передбачених договором, у тому числі обставин, які повністю залежать від волі однієї із сторін. При цьому, відповідно до чт.525 ЦК України, одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Статтею 214 ЦК України встановлено, що особи, які вчинили дво- або багатосторонній правочин, мають право за взаємною згодою сторін, а також у випадках, передбачених законом, відмовитися від нього, навіть і в тому разі, якщо його умови повністю ними виконані. Відмова від правочину вчиняється у такій самій формі, в якій було вчинено правочин. Правові наслідки відмови від правочину встановлюються законом або домовленістю сторін. Таким чином, розірвання укладеного із переможцем процедури (Підрядником) можливе лише за взаємною згодою сторін. Окрім того, одностороння відмова від договору та невиконання його умов зі сторони замовника може мати наслідком стягнення із Замовника штрафних санкцій та понесення в майбутньому судових та інших витрат. Разом з тим, на сьогоднішній день, Замовником, в порядку ч.6 ст.222 Господарського кодексу України та п.п.13.9.1 Договору, підготовлено та надіслано на адресу Виконавця проект додаткової угоди про розірвання Договору. Після розгляду Виконавцем та підписання додаткової угоди Сторонами буде розірвано Договір та оприлюднено відповідну інформацію в електронній системі закупівель. Про укладання додаткової угоди та розірвання Договору Державну аудиторську службу України буде повідомлено додатково. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також принципів здійснення закупівель, закріплених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Додатки: - Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року N 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» - 6 арк. - Інформаційний лист МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року b – 3 арк. - Копія службової записки - 2 арк. - Копія Додаткової угоди № 1 арк. - Копія договору про реалізацію компонентів крові №7 від 05 січня 2024р. Уповноважена особа Комунального некомерційного підприємство «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» ________________ Євген МОГИР
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Доброго дня, Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр сердцево-судинної патології» уважно вивчило Ваш Запит на надання пояснень від 2024-08-30 15:14:22 та повідомляє наступне. І. При здійсненні закупівлі по предмету: «код ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали Еритроцити збіднені на лейкоцити у додатковому розчині (завись еритроцитів збіднена на лейкоцити)»Уповноваженою особою було залучено фахівців, які відповідають за подальше отримання результатів наданих послуг, що будуть закуплені, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Технічні та якісні характеристики предмету сформовано на основі службової записки Завідувача відділу з інфекційного контролю, лікаря трансфузіолога Івацько В.В. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу закладу та пацієнтів лікувального закладу. Комунальним некомерційним підприємством «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» (надалі – Замовник) закупівлі здійснюються у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів. Звертаємо увагу, що проведена закупівля була здійснена на підставі пп. 6 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178. Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д. Окрім того, Замовником під час визначення очікуваної вартості послуг було проаналізовано інформацію про ціни аналогічних послуг, яка містилась в наступних джерелах: 1) у відкритих інформаційних джерелах; 2) в електронній системі закупівель; 3) у договорах про закупівлю аналогічних послуг за поточний рік, зокрема договору №7 від 05.01.2024р Про реалізацію компонентів крові. За результатами вказаного аналізу ринку було встановлено очікувану вартість процедури закупівлі «код ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали Еритроцити збіднені на лейкоцити у додатковому розчині (завись еритроцитів збіднена на лейкоцити)». ІІ та ІІІ. Щодо надання інформації, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх надання та яким чином Замовником дотримано норми підпункту 6 пункту 13 Особливостей в частині відповідності технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, проекту договору про закупівлю, а також вимог до КНП «Вінницький обласний центр служби крові Вінницької обласної ради» вимогам, визначеним у тендерній документації. Як зазначалось вище вказана закупівля здійснювалась на підставі пп. 6 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 Відповідно із підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Критерії визначення постачальника здійснювалось згідно підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей). Таким чином при визначені критеріїв визначення (відбору) надавача послуг Замовником враховано відповідність Учасника, з яким укладається договір про закупівлю без використання електронної системи закупівлі, вимог, що були визначені у тендерній документації згідно проведення процедури закупівлі UA-2024-07-26-005467-a (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей). Перелік критеріїв, що вимагались для підтвердження відповідності Учасника зазначено в умовах тендерної документації. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури закупівлі була ціна (питома вага критерію – 100%). Найбільш економічно вигідною пропозицією вважається пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ. Вказане повністю співпадає з принципами здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, що закріплені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме : 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Пропозиція КНП «Вінницький обласний центр служби крові Вінницької обласної ради» була найбільш економічно вигідною, тому повністю відповідала, як встановленому критерію оцінки (ціна) так і принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності. Щодо відповідності технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, проекту договору про закупівлю, а також вимог до КНП «Вінницький обласний центр служби крові Вінницької обласної ради» повідомляємо, що КНП «Вінницький обласний центр служби крові Вінницької обласної ради» в повному обсязі відповідав кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, що не відрізнялися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації на Закупівлю UA-2024-07-26-005467-a. IV. Щодо того, що зміст умов пунктів Договору (п.3.4.; абз.2 п.4.1.; абз.3 п.4.3.; абз.5 п.4.9.; п.4.12.; п.4.15.; п.9.2.; п.9.3.) та додатку №1 «Специфікація» не відповідають змісту проекту договору, що є додатком №6 до тендерної документації. Звертаємо увагу, що статтею 638 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Пунктами 2 і 3 статті 180 Господарського кодексу України (далі - ГК України) визначено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Так, під час публікації звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель було оприлюднено договір, який дещо відрізняється від проекту договору, що вказаний у тендерної документації на закупівлю UA-2024-07-26-005467-a, проте істотні умови договору залишились незмінними. Звертаємо увагу, щозгідно п.2.4. Постанови Пленуму Вищого господарського суду України № 11 від 29.05.2013 «Про деякі питання визнання правочинів (господарських договорів) недійсними» у процесі вирішення спору сторони можуть самі усунути у встановленому порядку порушення, які тягнуть за собою визнання правочину недійсним, зокрема, шляхом: вчинення нового правочину; погодження правочину з відповідним державним органом, якщо це необхідно було для даного правочину, а таке погодження не було раніше здійснено тощо. Сторони також не позбавлені права вчинити правочин про внесення змін до правочину з метою приведення його у відповідність із законом (крім зміни ціни в договорі після його виконання, оскільки згідно з частиною третьою статті 632 ЦК України така зміна не допускається). Якщо згаданий правочин (про внесення змін) не суперечить вимогам закону, господарський суд приймає судове рішення, виходячи з його умов. При цьому господарським судам необхідно мати на увазі, що законом не передбачено заборони стосовно надання правочинові, - в тому числі про внесення змін до іншого правочину, - за згодою сторін зворотної дії в часі. Статтею 526 ЦК України передбачено, що зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Виконання зобов’язань, реалізація, зміна та припинення певних прав у договірному зобов’язанні можуть бути зумовлені вчиненням або утриманням від вчинення однією із сторін у зобов’язанні певних дій чи настанням інших обставин, передбачених договором, у тому числі обставин, які повністю залежать від волі однієї із сторін. При цьому, відповідно до чт.525 ЦК України, одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Статтею 214 ЦК України встановлено, що особи, які вчинили дво- або багатосторонній правочин, мають право за взаємною згодою сторін, а також у випадках, передбачених законом, відмовитися від нього, навіть і в тому разі, якщо його умови повністю ними виконані. Відмова від правочину вчиняється у такій самій формі, в якій було вчинено правочин. Правові наслідки відмови від правочину встановлюються законом або домовленістю сторін. Таким чином, розірвання укладеного із переможцем процедури (Підрядником) можливе лише за взаємною згодою сторін. Окрім того, одностороння відмова від договору та невиконання його умов зі сторони замовника може мати наслідком стягнення із Замовника штрафних санкцій та понесення в майбутньому судових та інших витрат. Разом з тим, на сьогоднішній день, Замовником, в порядку ч.6 ст.222 Господарського кодексу України та п.п.13.9.1 Договору, підготовлено та надіслано на адресу Виконавця проект додаткової угоди про розірвання Договору. Після розгляду Виконавцем та підписання додаткової угоди Сторонами буде розірвано Договір та оприлюднено відповідну інформацію в електронній системі закупівель. Про укладання додаткової угоди та розірвання Договору Державну аудиторську службу України буде повідомлено додатково. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також принципів здійснення закупівель, закріплених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Додатки: - Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року N 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» - 6 арк. - Інформаційний лист МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року b – 3 арк. - Копія службової записки - 2 арк. - Копія Додаткової угоди № 1 арк. - Копія договору про реалізацію компонентів крові №7 від 05 січня 2024р. Уповноважена особа Комунального некомерційного підприємство «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» ________________ Євген МОГИР
ІНФОРМАЦІЯ про усунення порушення В наслідок виявлених, під час здійснення моніторингу за ID : UA-M-2024-08-26-000039, порушень, Замовником вжито заходів щодо розірвання Договору про реалізацію компонентів донорської крові № 192 від 06.08.2024 р. шляхом укладання додаткової угоди №1 від 13.09.2024р. про що свідчить звіт за ID UA-2024-08-06-008469-a-contract-ongoing Разом з тим, замовник зобов’язується не допускати подібних порушень в подальшому.