0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
24 000 000.00 UAH
Замовник
Комунальне підприємство "Полтавська обласна клінічна лікарня ім.М.В.Скліфосовського Полтавської обласної ради"
Контакти та закупівліЗавершено. Порушення не знайдено
Дата: 26 серп. 19:54
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Паровий дезінфектор лікарняних матраців та подушок, система пом’якшення та очищення води і стерилізатор перекисом водню) НК 024:2023 код 35424 Машина мийна/ дезінфікувальна для хірургічних інструментів/устатковання; НК 024:2023 код 14437 Система очищення води зворотним осмосом; НК 024:2023 код 36305 Плазмовий стерилізатор» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-23-010931-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме, надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
28.08.2024 року о 12:27:36 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2024-08-26-000088), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень, а саме: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Паровий дезінфектор лікарняних матраців та подушок, система пом’якшення та очищення води і стерилізатор перекисом водню) НК 024:2023 код 35424 Машина мийна/ дезінфікувальна для хірургічних інструментів/устатковання; НК 024:2023 код 14437 Система очищення води зворотним осмосом; НК 024:2023 код 36305 Плазмовий стерилізатор» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-23-010931-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме, надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.». Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Згідно Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яка носить рекомендаційний характер, передбачено методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі товару – «Код ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Паровий дезінфектор лікарняних матраців та подушок, система пом’якшення та очищення води і стерилізатор перекисом водню) НК 024:2023 код 35424 Машина мийна/ дезінфікувальна для хірургічних інструментів/устатковання; НК 024:2023 код 14437 Система очищення води зворотним осмосом; НК 024:2023 код 36305 Плазмовий стерилізатор» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-23-010931-a), враховано ряд факторів: - закупівельні ціни минулих періодів; - електронна система закупівель "Prozorro" та аналогічних торгівельних електронних майданчиків та аналітика динаміки цін по закупівлях, що вже проведені в системі за останній тиждень, місяць, місяці тощо; - проведено аналіз цін на BI Prozorro; - використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту препарату, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах тощо); - проведено ринкові консультації. Додатково повідомляємо, що Замовником було отримано 3(три) комерційних пропозиції від постачальників аналогічних товарів, з яких за основу для визначення очікуваної вартості даної закупівлі було взято вартість на 100 тис. грн. меншу за вартість найдешевшої тендерної пропозиції. Копії комерційних пропозицій додаються.
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Паровий дезінфектор лікарняних матраців та подушок, система пом’якшення та очищення води і стерилізатор перекисом водню) НК 024:2023 код 35424 Машина мийна/ дезінфікувальна для хірургічних інструментів/устаткування; НК 024:2023 код 14437 Система очищення води зворотним осмосом; НК 024:2023 код 36305 Плазмовий стерилізатор» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-23-010931-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме, яким документом (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки) учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «ОЛФОМЕД» підтверджено відповідність вимогам: - п. 1.1 Загальних вимог додатку № 2 до тендерної документації в частині підтвердження відповідності технічних характеристик, запропонованого Учасником товару, зазначеним в Технічній специфікації (Паровий дезінфектор для дезінфекції VS 36 M та VS 48 M), пропозиції постачання (Паровий дезінфектор VS 36/2 Е M); - п. 1.6 Загальних вимог додатку № 2 до тендерної документації в частині надання оригіналу листа виробника такого обладнання (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, а також назву предмета закупівлі; - п. 1.7 Загальних вимог додатку № 2 до тендерної документації в частині відповідності у листі назви предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
30.08.2024 року о 10:02:15 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2024-08-26-000088), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень, а саме: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Паровий дезінфектор лікарняних матраців та подушок, система пом’якшення та очищення води і стерилізатор перекисом водню) НК 024:2023 код 35424 Машина мийна/ дезінфікувальна для хірургічних інструментів/устаткування; НК 024:2023 код 14437 Система очищення води зворотним осмосом; НК 024:2023 код 36305 Плазмовий стерилізатор» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-23-010931-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме, яким документом (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки) учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «ОЛФОМЕД» підтверджено відповідність вимогам: - п. 1.1 Загальних вимог додатку № 2 до тендерної документації в частині підтвердження відповідності технічних характеристик, запропонованого Учасником товару, зазначеним в Технічній специфікації (Паровий дезінфектор для дезінфекції VS 36 M та VS 48 M), пропозиції постачання (Паровий дезінфектор VS 36/2 Е M); - п. 1.6 Загальних вимог додатку № 2 до тендерної документації в частині надання оригіналу листа виробника такого обладнання (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, а також назву предмета закупівлі; - п. 1.7 Загальних вимог додатку № 2 до тендерної документації в частині відповідності у листі назви предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.». Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З приводу поставлених питань повідомляємо наступне: 1. Відповідність вимогам п.1.1. Загальних вимог Додатку №2 до тендерної документації в частині підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого Учасником товару, зазначеним в Технічній специфікації (Паровий дезінфектор для дезінфекції VS 36 M та VS 48 M), пропозиції постачання (Паровий дезінфектор VS 36/2 Е M) підтверджено такими документами: - Заповнена таблиця 1.1. Медико-технічні вимоги, що містяться у файлі «10. Технічна частина заповнена». Заповнена таблиця 1.1. містить посилання на відповідні сторінки Технічної специфікації на Паровий дезінфектор для дезінфекції VS 36 M та VS 48 M, яка міститься у файлі «14. ST VS 36 48 M UA». Додатково звертаємо увагу, що згідно з позицією №1 Специфікації до Договору поставки №383/8 від 22.08.2024 року Постачальник зобов’язується передати Замовнику Паровий дезінфектор медичних виробів, лікарняних матраців та подушок VS 36/2 E M, виробника Steelco, S.p.a., Італія. Повідомляємо, що позначення «VS 36/2 E M» є позначенням конкретних марки/моделі/комплектації/типу товару, що буде постачатися та жодним чином не свідчить про наявність будь-яких невідповідностей, адже Технічна специфікація Паровий дезінфектор для дезінфекції VS 36 M та VS 48 M містить загальні характеристики парового дезінфектора для дезінфекції VS 36 M, а позначення «/2» свідчить про наявність двох дверей, а позначення «Е» свідчить про тип – «З вбудованим або зовнішнім генератором пари з електропідігрівом, розміщеним біля дезінфектора (VS M модель типу «E»)». 2. Відповідність вимогам п.1.6. Загальних вимог Додатку №2 до тендерної документації в частині надання оригіналу листа виробника такого обладнання (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, а також назву предмета закупівлі – підтверджується наступним документом – Інформаційним листом, вих.№29 від 25.07.2024 року, згідно з яким ТОВ «ОЛФОМЕД» в особі директора – Скібка Валентина Олександровича повідомляє, що є офіційним представником виробника Steelco S.p.A. (СТІЛКО С.п.А.), Італія, та підтверджує можливість поставки товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Назва Учасника – Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛФОМЕД», номер оголошення – UA-2024-07-23-010931-a, назва предмета закупівлі - Код ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Комплект обладнання для парової дезінфекції, 2 найменування) НК 024:2023 код 35424 Машина мийна/ дезінфікувальна для хірургічних інструментів/устатковання; НК 024:2023 код 14437 Система очищення води зворотним осмосом. Назва файлу із вказаним інформаційним листом – «29. Лист виробника позиція 1». 3. Відповідність вимогам п.1.7. Загальних вимог Додатку №2 до тендерної документації в частині відповідності у листі назви предмета закупівлі – підтверджується Інформаційним листо, вих.№1 від 25.07.2024 року, згідно з яким ТОВ «АРВІС ГРУП» повідомляє, що є виробником, та підтверджує можливість поставки товару Учасником ТОВ «ОЛФОМЕД», який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Назва Учасника – Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛФОМЕД», номер оголошення – UA-2024-07-23-010931-a, назва предмета закупівлі - Код ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Комплект обладнання для парової дезінфекції, 2 найменування) НК 024:2023 код 35424 Машина мийна/ дезінфікувальна для хірургічних інструментів/устатковання; НК 024:2023 код 14437 Система очищення води зворотним осмосом. Назва файлу із вказаним інформаційним листом – «30. Лист виробника позиція 2». Відповідно до пп.4.1. пункту 4 Розділу І тендерної документації – назва предмета закупівлі - Код ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Комплект обладнання для парової дезінфекції, 2 найменування) НК 024:2023 код 35424 Машина мийна/ дезінфікувальна для хірургічних інструментів/устатковання; НК 024:2023 код 14437 Система очищення води зворотним осмосом.
28.08.2024 року о 12:27:36 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2024-08-26-000088), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень, а саме: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Паровий дезінфектор лікарняних матраців та подушок, система пом’якшення та очищення води і стерилізатор перекисом водню) НК 024:2023 код 35424 Машина мийна/ дезінфікувальна для хірургічних інструментів/устатковання; НК 024:2023 код 14437 Система очищення води зворотним осмосом; НК 024:2023 код 36305 Плазмовий стерилізатор» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-23-010931-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме, надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.». Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Згідно Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яка носить рекомендаційний характер, передбачено методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі товару – «Код ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Паровий дезінфектор лікарняних матраців та подушок, система пом’якшення та очищення води і стерилізатор перекисом водню) НК 024:2023 код 35424 Машина мийна/ дезінфікувальна для хірургічних інструментів/устатковання; НК 024:2023 код 14437 Система очищення води зворотним осмосом; НК 024:2023 код 36305 Плазмовий стерилізатор» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-23-010931-a), враховано ряд факторів: - закупівельні ціни минулих періодів; - електронна система закупівель "Prozorro" та аналогічних торгівельних електронних майданчиків та аналітика динаміки цін по закупівлях, що вже проведені в системі за останній тиждень, місяць, місяці тощо; - проведено аналіз цін на BI Prozorro; - використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту препарату, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах тощо); - проведено ринкові консультації. Додатково повідомляємо, що Замовником було отримано 3(три) комерційних пропозиції від постачальників аналогічних товарів, з яких за основу для визначення очікуваної вартості даної закупівлі було взято вартість на 100 тис. грн. меншу за вартість найдешевшої тендерної пропозиції. Копії комерційних пропозицій додаються.
30.08.2024 року о 10:02:15 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2024-08-26-000088), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень, а саме: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Паровий дезінфектор лікарняних матраців та подушок, система пом’якшення та очищення води і стерилізатор перекисом водню) НК 024:2023 код 35424 Машина мийна/ дезінфікувальна для хірургічних інструментів/устаткування; НК 024:2023 код 14437 Система очищення води зворотним осмосом; НК 024:2023 код 36305 Плазмовий стерилізатор» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-23-010931-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме, яким документом (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки) учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «ОЛФОМЕД» підтверджено відповідність вимогам: - п. 1.1 Загальних вимог додатку № 2 до тендерної документації в частині підтвердження відповідності технічних характеристик, запропонованого Учасником товару, зазначеним в Технічній специфікації (Паровий дезінфектор для дезінфекції VS 36 M та VS 48 M), пропозиції постачання (Паровий дезінфектор VS 36/2 Е M); - п. 1.6 Загальних вимог додатку № 2 до тендерної документації в частині надання оригіналу листа виробника такого обладнання (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, а також назву предмета закупівлі; - п. 1.7 Загальних вимог додатку № 2 до тендерної документації в частині відповідності у листі назви предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.». Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З приводу поставлених питань повідомляємо наступне: 1. Відповідність вимогам п.1.1. Загальних вимог Додатку №2 до тендерної документації в частині підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого Учасником товару, зазначеним в Технічній специфікації (Паровий дезінфектор для дезінфекції VS 36 M та VS 48 M), пропозиції постачання (Паровий дезінфектор VS 36/2 Е M) підтверджено такими документами: - Заповнена таблиця 1.1. Медико-технічні вимоги, що містяться у файлі «10. Технічна частина заповнена». Заповнена таблиця 1.1. містить посилання на відповідні сторінки Технічної специфікації на Паровий дезінфектор для дезінфекції VS 36 M та VS 48 M, яка міститься у файлі «14. ST VS 36 48 M UA». Додатково звертаємо увагу, що згідно з позицією №1 Специфікації до Договору поставки №383/8 від 22.08.2024 року Постачальник зобов’язується передати Замовнику Паровий дезінфектор медичних виробів, лікарняних матраців та подушок VS 36/2 E M, виробника Steelco, S.p.a., Італія. Повідомляємо, що позначення «VS 36/2 E M» є позначенням конкретних марки/моделі/комплектації/типу товару, що буде постачатися та жодним чином не свідчить про наявність будь-яких невідповідностей, адже Технічна специфікація Паровий дезінфектор для дезінфекції VS 36 M та VS 48 M містить загальні характеристики парового дезінфектора для дезінфекції VS 36 M, а позначення «/2» свідчить про наявність двох дверей, а позначення «Е» свідчить про тип – «З вбудованим або зовнішнім генератором пари з електропідігрівом, розміщеним біля дезінфектора (VS M модель типу «E»)». 2. Відповідність вимогам п.1.6. Загальних вимог Додатку №2 до тендерної документації в частині надання оригіналу листа виробника такого обладнання (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, а також назву предмета закупівлі – підтверджується наступним документом – Інформаційним листом, вих.№29 від 25.07.2024 року, згідно з яким ТОВ «ОЛФОМЕД» в особі директора – Скібка Валентина Олександровича повідомляє, що є офіційним представником виробника Steelco S.p.A. (СТІЛКО С.п.А.), Італія, та підтверджує можливість поставки товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Назва Учасника – Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛФОМЕД», номер оголошення – UA-2024-07-23-010931-a, назва предмета закупівлі - Код ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Комплект обладнання для парової дезінфекції, 2 найменування) НК 024:2023 код 35424 Машина мийна/ дезінфікувальна для хірургічних інструментів/устатковання; НК 024:2023 код 14437 Система очищення води зворотним осмосом. Назва файлу із вказаним інформаційним листом – «29. Лист виробника позиція 1». 3. Відповідність вимогам п.1.7. Загальних вимог Додатку №2 до тендерної документації в частині відповідності у листі назви предмета закупівлі – підтверджується Інформаційним листо, вих.№1 від 25.07.2024 року, згідно з яким ТОВ «АРВІС ГРУП» повідомляє, що є виробником, та підтверджує можливість поставки товару Учасником ТОВ «ОЛФОМЕД», який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Назва Учасника – Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛФОМЕД», номер оголошення – UA-2024-07-23-010931-a, назва предмета закупівлі - Код ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Комплект обладнання для парової дезінфекції, 2 найменування) НК 024:2023 код 35424 Машина мийна/ дезінфікувальна для хірургічних інструментів/устатковання; НК 024:2023 код 14437 Система очищення води зворотним осмосом. Назва файлу із вказаним інформаційним листом – «30. Лист виробника позиція 2». Відповідно до пп.4.1. пункту 4 Розділу І тендерної документації – назва предмета закупівлі - Код ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Комплект обладнання для парової дезінфекції, 2 найменування) НК 024:2023 код 35424 Машина мийна/ дезінфікувальна для хірургічних інструментів/устатковання; НК 024:2023 код 14437 Система очищення води зворотним осмосом.
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Паровий дезінфектор лікарняних матраців та подушок, система пом’якшення та очищення води і стерилізатор перекисом водню) НК 024:2023 код 35424 Машина мийна/ дезінфікувальна для хірургічних інструментів/устаткування; НК 024:2023 код 14437 Система очищення води зворотним осмосом; НК 024:2023 код 36305 Плазмовий стерилізатор» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-23-010931-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень щодо оприлюднення в електронній системі закупівель додаткової угоди від 02.09.2024 № 1 до договору поставки від 22.08.2024 № 383/3, враховуючи, що за результатами проведення процедури закупівлі за номером ID: UA-2024-07-23-010931-a між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «ОЛФОМЕД» укладено договір поставки від 22.08.2024 № 383/8. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
04.09.2024 року о 11:40:02 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2024-08-26-000088), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень, а саме: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Паровий дезінфектор лікарняних матраців та подушок, система пом’якшення та очищення води і стерилізатор перекисом водню) НК 024:2023 код 35424 Машина мийна/ дезінфікувальна для хірургічних інструментів/устаткування; НК 024:2023 код 14437 Система очищення води зворотним осмосом; НК 024:2023 код 36305 Плазмовий стерилізатор» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-23-010931-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень щодо оприлюднення в електронній системі закупівель додаткової угоди від 02.09.2024 № 1 до договору поставки від 22.08.2024 № 383/3, враховуючи, що за результатами проведення процедури закупівлі за номером ID: UA-2024-07-23-010931-a між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «ОЛФОМЕД» укладено договір поставки від 22.08.2024 № 383/8. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.». Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. 22 серпня 2024 року за результатом проведення відкритих торгів з особливостями було укладено договір про закупівлю, а саме – Договір поставки №383/8 від 22.08.2024 року та того ж дня вказаний договір було оприлюднено в електронній системі закупівель. Замовником було виявлено невідповідності положень договору положенням тендерної документації та оголошення про проведення даної процедури закупівлі. Так, відповідно до пункту 3 Розділу 3 «СТРОКИ ТА УМОВИ ПОСТАВКИ» Договору, Поставка Товару здійснюється Постачальником до 31 грудня 2024 року на умовах DDP-36011 м. Полтава, вул. Шевченка, 23, згідно правил ІНКОТЕРМС-2020. Таким чином, встановлено технічну помилку при заповненні даного пункту проекту договору, адже згідно з пунктом 4.4. Розділу 1 тендерної документації, строк поставки товару – до 25 грудня 2024 року. Зважаючи на наявні невідповідності, спричинені технічною помилкою, постала необхідність у внесенні змін до даного пункту, шляхом укладення додаткової угоди. Така додаткова угода №1 до Договору поставки №383/8 від 22.08.2024 року була укладена 02 вересня 2024 року та оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель того ж дня.
04.09.2024 року о 11:40:02 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2024-08-26-000088), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень, а саме: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Паровий дезінфектор лікарняних матраців та подушок, система пом’якшення та очищення води і стерилізатор перекисом водню) НК 024:2023 код 35424 Машина мийна/ дезінфікувальна для хірургічних інструментів/устаткування; НК 024:2023 код 14437 Система очищення води зворотним осмосом; НК 024:2023 код 36305 Плазмовий стерилізатор» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-23-010931-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень щодо оприлюднення в електронній системі закупівель додаткової угоди від 02.09.2024 № 1 до договору поставки від 22.08.2024 № 383/3, враховуючи, що за результатами проведення процедури закупівлі за номером ID: UA-2024-07-23-010931-a між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «ОЛФОМЕД» укладено договір поставки від 22.08.2024 № 383/8. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.». Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. 22 серпня 2024 року за результатом проведення відкритих торгів з особливостями було укладено договір про закупівлю, а саме – Договір поставки №383/8 від 22.08.2024 року та того ж дня вказаний договір було оприлюднено в електронній системі закупівель. Замовником було виявлено невідповідності положень договору положенням тендерної документації та оголошення про проведення даної процедури закупівлі. Так, відповідно до пункту 3 Розділу 3 «СТРОКИ ТА УМОВИ ПОСТАВКИ» Договору, Поставка Товару здійснюється Постачальником до 31 грудня 2024 року на умовах DDP-36011 м. Полтава, вул. Шевченка, 23, згідно правил ІНКОТЕРМС-2020. Таким чином, встановлено технічну помилку при заповненні даного пункту проекту договору, адже згідно з пунктом 4.4. Розділу 1 тендерної документації, строк поставки товару – до 25 грудня 2024 року. Зважаючи на наявні невідповідності, спричинені технічною помилкою, постала необхідність у внесенні змін до даного пункту, шляхом укладення додаткової угоди. Така додаткова угода №1 до Договору поставки №383/8 від 22.08.2024 року була укладена 02 вересня 2024 року та оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель того ж дня.
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Паровий дезінфектор лікарняних матраців та подушок, система пом’якшення та очищення води і стерилізатор перекисом водню) НК 024:2023 код 35424 Машина мийна/ дезінфікувальна для хірургічних інструментів/устаткування; НК 024:2023 код 14437 Система очищення води зворотним осмосом; НК 024:2023 код 36305 Плазмовий стерилізатор» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-23-010931-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні договору поставки від 22.08.2024 № 383/3, до якого Замовником укладено додаткову угоду від 02.09.2024 № 1. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
06.09.2024 року о 15:39:31 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2024-08-26-000088), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень, а саме: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Паровий дезінфектор лікарняних матраців та подушок, система пом’якшення та очищення води і стерилізатор перекисом водню) НК 024:2023 код 35424 Машина мийна/ дезінфікувальна для хірургічних інструментів/устаткування; НК 024:2023 код 14437 Система очищення води зворотним осмосом; НК 024:2023 код 36305 Плазмовий стерилізатор» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-23-010931-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні договору поставки від 22.08.2024 № 383/3, до якого Замовником укладено додаткову угоду від 02.09.2024 № 1. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.». Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. 22 серпня 2024 року за результатом проведення відкритих торгів з особливостями було укладено договір про закупівлю, а саме – Договір поставки №383/8 від 22.08.2024 року та того ж дня вказаний договір було оприлюднено в електронній системі закупівель. Також, 02 вересня 2024 року в електронній системі закупівель було оприлюднено додаткову угоду №1 до Договору поставки №383/8 від 22.08.2024 року. Повідомляємо, що всі вищеописані документи оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель та вони є доступними для перегляду та ознайомлення будь-ким, в тому числі Державною аудиторською службою. При цьому, за вашим запитом надаємо до цього пояснення за запит скановані копії Договір поставки №383/8 від 22.08.2024 року та додаткової угоди №1 до Договору поставки №383/8 від 22.08.2024 року, яка є його невід’ємною частиною.
06.09.2024 року о 15:39:31 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2024-08-26-000088), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень, а саме: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Паровий дезінфектор лікарняних матраців та подушок, система пом’якшення та очищення води і стерилізатор перекисом водню) НК 024:2023 код 35424 Машина мийна/ дезінфікувальна для хірургічних інструментів/устаткування; НК 024:2023 код 14437 Система очищення води зворотним осмосом; НК 024:2023 код 36305 Плазмовий стерилізатор» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-23-010931-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні договору поставки від 22.08.2024 № 383/3, до якого Замовником укладено додаткову угоду від 02.09.2024 № 1. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.». Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. 22 серпня 2024 року за результатом проведення відкритих торгів з особливостями було укладено договір про закупівлю, а саме – Договір поставки №383/8 від 22.08.2024 року та того ж дня вказаний договір було оприлюднено в електронній системі закупівель. Також, 02 вересня 2024 року в електронній системі закупівель було оприлюднено додаткову угоду №1 до Договору поставки №383/8 від 22.08.2024 року. Повідомляємо, що всі вищеописані документи оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель та вони є доступними для перегляду та ознайомлення будь-ким, в тому числі Державною аудиторською службою. При цьому, за вашим запитом надаємо до цього пояснення за запит скановані копії Договір поставки №383/8 від 22.08.2024 року та додаткової угоди №1 до Договору поставки №383/8 від 22.08.2024 року, яка є його невід’ємною частиною.
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Паровий дезінфектор лікарняних матраців та подушок, система пом’якшення та очищення води і стерилізатор перекисом водню) НК 024:2023 код 35424 Машина мийна/ дезінфікувальна для хірургічних інструментів/устаткування; НК 024:2023 код 14437 Система очищення води зворотним осмосом; НК 024:2023 код 36305 Плазмовий стерилізатор» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-23-010931-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень щодо невідповідності номеру договору від 22.08.2024 № 383/8, та додаткової угоди від 02.09.2024 № 1, що фактично укладена до іншого договору від 22.08.2024 з № 383/3. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
10.09.2024 року о 12:22 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2024-08-26-000088), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень, а саме: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Паровий дезінфектор лікарняних матраців та подушок, система пом’якшення та очищення води і стерилізатор перекисом водню) НК 024:2023 код 35424 Машина мийна/ дезінфікувальна для хірургічних інструментів/устаткування; НК 024:2023 код 14437 Система очищення води зворотним осмосом; НК 024:2023 код 36305 Плазмовий стерилізатор» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-23-010931-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень щодо невідповідності номеру договору від 22.08.2024 № 383/8, та додаткової угоди від 02.09.2024 № 1, що фактично укладена до іншого договору від 22.08.2024 з№ 383/3. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.». Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Як зазначалось в поясненнях від 06.09.2024 за результатом проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-07-23-010931-a було укладено договір про закупівлю, а саме – Договір поставки №383/8 від 22.08.2024 року та того ж дня вказаний договір було оприлюднено в електронній системі закупівель. Вподальшому, з метою виправлення технічної помилки до Договору поставки № 383/8 від 22.08.2024 Сторонами було укладено Додаткову угоду №1 від 02.09.2024, яку було оприлюднено в електронній системі закупівель за номером закупівлі UA-2024-07-23-010931-a. Проте, в Додатковій угоді від 02.09.2024 № 1 зазначено про внесення змін до Договору поставки від 22.08.2024 «№ 383/3», а не «№ 383/8», що є технічною опискою. Зміни внесені Додатковою угодою від 02.09.2024 № 1 є невід’ємною частиною Договору поставки № 383/8 від 22.08.2024. Між КП «Полтавська обласна клінічна лікарня ім. М.В. Скліфосовського Полтавської обласної ради» та ТОВ «Олфомед» договір поставки № 383/3 від 22.08.2024 не укладався. З метою уникнення неоднозначності та сумнівів відносно укладення Додаткової угоди № 1 до Договору поставки № 383/8 від 22.08.2024, Сторонами укладено Додаткову угоду від 10.09.2024 № 1/1, якою виправлено описку в Додатковій угоді від 02.09.2024 № 1.
Реалізуючи своє право, передбачене нормами абзацу 2 частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» в доповнення до наданих пояснень від 02.09.2024, від 06.09.2024, від 09.09.2024 повідомляємо про наступне. 1. Відносно Запиту замовнику на пояснення від 30.08.2024: 1.1. Щодо підтвердження ТОВ «ОЛФОМЕД» відповідності технічних характеристик запропонованого Учасником товару, зазначеним в Технічній специфікації (Паровий дезінфектор для дезінфекції VS 36 M та VS 48 M), пропозиції постачання (Паровий дезінфектор VS 36/2 Е M) в доповнення до пояснень наданих Замовником 02.09.2024 інформуємо. Як зазначено, в поясненні від 02.09.2024 у відповідності до вимог Додатку 2 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції Учасник надано: - Заповненену таблицю 1.1. Медико-технічні вимоги на паровий дезінфектор лікарняних матраців та подушок, двох-дверний (корисний об’єм до 12 матраців) – 1 од., в якій зазначається про відповідність запропонованого облднання характеристикам визначеним в тендерній документації з посиланням на відповідні сторінки технічного документу виробника – технічної специфікації (файл 14. ST VS 36 48 M UA.pdf). - Технічну специфікацію Steelco (файл 14. ST VS 36 48 M UA.pdf) на Парові дезінфектори для дезінфекції VS 36 M та VS 48 M. Зазначена Технічна специфікація Steelco (файл 14. ST VS 36 48 M UA.pdf) на Парові дезінфектори для дезінфекції VS 36 M та VS 48 M відображає загальні технічні характеристики і параметри, в тому числі й відносно парового дезінфектора для дезінфекції VS 36/2 E M. З огляду на надану Технічну специфікацію Steelco на Парові дезінфектори для дезінфекції VS 36 M та VS 48 M запропонований паровий дезінфектор для дезінфекції VS 36/2 E M є конфігурацією машини VS 36 M (з двома дверима та вбудованим або зовнішнім генератором пари з електропідігрівом, розміщеним біля дезінфектора). Враховуючи зазначене, надані документи Учасником, зокрема зазначені вище підтверджують повну відповідність запропонованого обладнання вимогам Замовника, в тому числі Додатку 2 до тендерної документації. 1.2 Відносно підтвердження відповідності вимогам пункту 1.6 Загальних вимог додатку № 2 до тендерної документації. На виконання вимог пункту 1.6. Загальних вимог Додатку №2 до тендерної документації в частині надання оригіналу листа виробника такого обладнання (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, а також назву предмета закупівлі. В складі тендерної пропозиції ТОВ «ОЛФОМЕД» надано Інформаційний лист від 25.07.2024 № 29, в якому Учасником повідомлено, що ТОВ «ОЛФОМЕД» є офіційним представником виробника Steelco S.p.A., Італія, та підтверджено можливість поставки товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені Документацією та пропозицією Учасника. Крім цього, вказано назву Учасника - ТОВ «ОЛФОМЕД», номер оголошення - UA-2024-07-23-010931-a та назву предмету закупівлі із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку - ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, що відповідає предмету закупівлі процедури закупівлі UA-2024-07-23-010931-a. Зазначений лист, повністю відповідає вимогам Замовника, передбаченим в пункті 1.6 Загальних вимог Додатку №2 до тендерної документації, в тому числі в частині предмету закупівлі, з огляду на наступне. Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Таким чином, зазначення в листі від 25.07.2024 № 29 предмету закупівлі за кодом Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку підтверджує відповідність зазначеного листа вимогам тендерної документації Замовника. 1.3. Щодо підтвердження відповідності вимогам пункту 1.7 Загальних вимог додатку № 2 до тендерної документації в частині відповідності у листі назви предмета закупівлі інформуємо, що на виконання даної вимоги тендерної документації ТОВ «ОЛФОМЕД» надано Інформаційний лист ТОВ «Арвіс груп» вих. № 1 від 25.07.2024 в якому підтверджено про можливість поставки товару Учасником ТОВ «ОЛФОМЕД», який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Крім цього, вказано назву Учасника - ТОВ «ОЛФОМЕД», номер оголошення - UA-2024-07-23-010931-a та назву предмету закупівлі із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку - ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, що відповідає предмету закупівлі процедури закупівлі UA-2024-07-23-010931-a. З огляду на пункт 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначення в листі ТОВ «Арвіс груп» вих. № 1 від 25.07.2024 предмету закупівлі за кодом Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку підтверджує відповідність зазначеного листа вимогам тендерної документації Замовника, в тому числі в частині відповідності у листі назви предмета закупівлі. 2. Відносно Запитів замовнику на пояснення від 04.09.2024 та від 06.09.2024 зазначаємо наступне. Як зазначалось в поясненнях від 06.09.2024 за результатом проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-07-23-010931-a було укладено договір про закупівлю, а саме – Договір поставки №383/8 від 22.08.2024 року та того ж дня вказаний договір було оприлюднено в електронній системі закупівель. Вподальшому, з метою виправлення технічної помилки до Договору поставки № 383/8 від 22.08.2024 Сторонами було укладено Додаткову угоду №1 від 02.09.2024, яка було оприлюднено в електронній системі закупівель за номером закупівлі UA-2024-07-23-010931-a. Проте, в Додатковій угоді від 02.09.2024 № 1 зазначено про внесення змін до Договору поставки від 22.08.2024 «№ 383/3», а не «№ 383/8», що є технічною опискою. Зміни внесені Додатковою угодою від 02.09.2024 № 1 є невід’ємною частиною Договору поставки № 383/8 від 22.08.2024. Між КП «ПОКЛ ім.М.В. Скліфосовського ПОР» та ТОВ «Олфомед» договір поставки № 383/3 від 22.08.2024 не укладався. З метою уникнення неоднозначності та сумнівів відносно укладення Додаткової угоди № 1 до Договору поставки № 383/8 від 22.08.2024, Сторонами укладено Додаткову угоду від 10.09.2024 № 1/1, якою виправлено описку в Додатковій угоді від 02.09.2024 № 1.
10.09.2024 року о 12:22 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2024-08-26-000088), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень, а саме: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Паровий дезінфектор лікарняних матраців та подушок, система пом’якшення та очищення води і стерилізатор перекисом водню) НК 024:2023 код 35424 Машина мийна/ дезінфікувальна для хірургічних інструментів/устаткування; НК 024:2023 код 14437 Система очищення води зворотним осмосом; НК 024:2023 код 36305 Плазмовий стерилізатор» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-23-010931-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень щодо невідповідності номеру договору від 22.08.2024 № 383/8, та додаткової угоди від 02.09.2024 № 1, що фактично укладена до іншого договору від 22.08.2024 з№ 383/3. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.». Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Як зазначалось в поясненнях від 06.09.2024 за результатом проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-07-23-010931-a було укладено договір про закупівлю, а саме – Договір поставки №383/8 від 22.08.2024 року та того ж дня вказаний договір було оприлюднено в електронній системі закупівель. Вподальшому, з метою виправлення технічної помилки до Договору поставки № 383/8 від 22.08.2024 Сторонами було укладено Додаткову угоду №1 від 02.09.2024, яку було оприлюднено в електронній системі закупівель за номером закупівлі UA-2024-07-23-010931-a. Проте, в Додатковій угоді від 02.09.2024 № 1 зазначено про внесення змін до Договору поставки від 22.08.2024 «№ 383/3», а не «№ 383/8», що є технічною опискою. Зміни внесені Додатковою угодою від 02.09.2024 № 1 є невід’ємною частиною Договору поставки № 383/8 від 22.08.2024. Між КП «Полтавська обласна клінічна лікарня ім. М.В. Скліфосовського Полтавської обласної ради» та ТОВ «Олфомед» договір поставки № 383/3 від 22.08.2024 не укладався. З метою уникнення неоднозначності та сумнівів відносно укладення Додаткової угоди № 1 до Договору поставки № 383/8 від 22.08.2024, Сторонами укладено Додаткову угоду від 10.09.2024 № 1/1, якою виправлено описку в Додатковій угоді від 02.09.2024 № 1.