0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
577 620.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 27 серп. 15:36
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Розглянувши запит від 02 вересня 2024 року про надання пояснень (інформації, документів) Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Мультимедійне обладнання для НУШ, код ДК 021:2015: 32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання, (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-07-26-004123-a), надаємо наступну інформацію: 1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей використання обладнання, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі для даної закупівлі визначено в сумі: 577 620,00 грн. з ПДВ. Визначення очікуваної вартості зроблено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом моніторингу середньо ринкових цін актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель. Окрім того, зазначаємо, що у вартість товару входять: доставка, розвантаження, монтаж, встановлення та підключення обладнання, а також технічна підтримка (надання консультацій, що до налаштування запропонованого обладнання) повинна тривати на протязі 90 днів, з моменту постачання обладнання. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану на 2024 рік та наявного фінансування для здійснення відповідних видатків з бюджету. 2. Щодо оприлюднення на власному вебсайті. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://stanyshivska-gromada.gov.ua 3. Щодо виконання вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону. У пункті 2 (Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій) розділу V (ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) Тендерної документації зазначено наступне: 2.1. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах, відсутність на окремих документах підпису або печатки учасника. Перелік формальних помилок (Наказ №710 від 15.04.2020р.; діє з 14.08.2020р.): 1) Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: уживання великої літери; уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 2) Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3) Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. (Наприклад: учасник на вимогу тендерної документації надати довідку в довільній формі надав лист-пояснення. Зміст такого документа повністю відповідає вимогам тендерної документації). 4) Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 5) У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. (Наприклад: учасник зробив посилання в довідці у складі тендерної пропозиції на договір оренди без його надання. Проте умовами тендерної документації договір оренди не вимагається). 6) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. 7) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 8) Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. (Наприклад:вимогами тендерної документації передбачене надання копії статуту (або іншого установчого документа). Проте учасник надав сканований оригінал статуту (або іншого установчого документа)). 9) Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). 10) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 11) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 12) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. (Наприклад: вимогами тендерної документації передбачено, що документи, які учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді у форматі .pdf. Проте учасник надав документи у форматі .jpeg, .png та/або у вигляді архівних даних). Уповноваженою особою замовника був встановлений факт формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Дидактиклаб» на відповідність тендерній документації Замовника, що підтверджується рішенням уповноваженої особи від 12.08.2024 року (протокол №137-ФП). Додатки: - каталог 2023/2024, Інтерактичні комплексти для навчання, osvita mag, - каталог Професійна освіта – PRO-OSVITA, - комерційна пропозиція ТОВ «Інтерактивні системи навчання», - комерційна пропозиція osvita mag, - обгрунтування, яке оприлюднено на сайті, - протокол формальна помилка.
Розглянувши запит від 02 вересня 2024 року про надання пояснень (інформації, документів) Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Мультимедійне обладнання для НУШ, код ДК 021:2015: 32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання, (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-07-26-004123-a), надаємо наступну інформацію: 1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей використання обладнання, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі для даної закупівлі визначено в сумі: 577 620,00 грн. з ПДВ. Визначення очікуваної вартості зроблено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом моніторингу середньо ринкових цін актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель. Окрім того, зазначаємо, що у вартість товару входять: доставка, розвантаження, монтаж, встановлення та підключення обладнання, а також технічна підтримка (надання консультацій, що до налаштування запропонованого обладнання) повинна тривати на протязі 90 днів, з моменту постачання обладнання. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану на 2024 рік та наявного фінансування для здійснення відповідних видатків з бюджету. 2. Щодо оприлюднення на власному вебсайті. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://stanyshivska-gromada.gov.ua 3. Щодо виконання вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону. У пункті 2 (Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій) розділу V (ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) Тендерної документації зазначено наступне: 2.1. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах, відсутність на окремих документах підпису або печатки учасника. Перелік формальних помилок (Наказ №710 від 15.04.2020р.; діє з 14.08.2020р.): 1) Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: уживання великої літери; уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 2) Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3) Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. (Наприклад: учасник на вимогу тендерної документації надати довідку в довільній формі надав лист-пояснення. Зміст такого документа повністю відповідає вимогам тендерної документації). 4) Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 5) У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. (Наприклад: учасник зробив посилання в довідці у складі тендерної пропозиції на договір оренди без його надання. Проте умовами тендерної документації договір оренди не вимагається). 6) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. 7) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 8) Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. (Наприклад:вимогами тендерної документації передбачене надання копії статуту (або іншого установчого документа). Проте учасник надав сканований оригінал статуту (або іншого установчого документа)). 9) Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). 10) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 11) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 12) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. (Наприклад: вимогами тендерної документації передбачено, що документи, які учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді у форматі .pdf. Проте учасник надав документи у форматі .jpeg, .png та/або у вигляді архівних даних). Уповноваженою особою замовника був встановлений факт формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Дидактиклаб» на відповідність тендерній документації Замовника, що підтверджується рішенням уповноваженої особи від 12.08.2024 року (протокол №137-ФП). Додатки: - каталог 2023/2024, Інтерактичні комплексти для навчання, osvita mag, - каталог Професійна освіта – PRO-OSVITA, - комерційна пропозиція ТОВ «Інтерактивні системи навчання», - комерційна пропозиція osvita mag, - обгрунтування, яке оприлюднено на сайті, - протокол формальна помилка.
Висновок моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області в частині здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм пункту 3 частини першої статті 19 Закону, пункту 3 частини 2 статті 21 Закону та пунктів 4, 26 та 27 Особливостей виконано, а саме: розпорядженням сільського голови Станишівської сільської ради від 19.09.2024р. №157 провідного спеціаліста відділу публічних закупівель Козенюк Ірини Станіславівни позбавлено премію за вересень 2024 року. Також проведено роз’яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильне дотримання норм законодавства у своїй подальшій роботі. Також рекомендовано уповноваженій особі пройти навчання на інформаційному ресурсі PROZORRO ІНФОБОКС стосовно проведення публічних закупівель.