0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 085 000.00 UAH
Замовник
ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕТЕРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 27 серп. 15:37
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на запит щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2024-07-26-008440-a пояснюємо: 1) Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’ясненння Мінекономіки Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Щодо передумов здійснення закупівель № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020р. здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін на деревину, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товарів, що містить в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель «ProZorro» щодо анологічних закупівель. Також Замовник звернувся до потенційних постачальників деревини, щодо цін, на момент оголошення закупівлі, на предмет закупівлі, на підставі яких розраховано орієнтовну вартість предмета закупівлі в межах кошторисних призначень. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Якісні та технічні характеристики заявленої кількості товару визначені з урахуванням реальних потреб закладів освіти Відділу освіти Тетерівської сільської ради Житомирського району Житомирської області на жовтень-грудень 2024 року та оптимального співвідношення ціни та якості. Закупівля деревини, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі регулюється та відповідає ТУУ 16.1-00994207-005:2018; 2) Відділ освіти Тетерівської сільської ради не має власного веб-сайту. Відповідно до положення пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Так, виходячи з вищезазначеного, відсутність оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не являється фактом порушення законодавства саме у сфері закупівель. Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) не передбачено зобов’язання та порядку оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, тому Замовник своїми діями не порушив норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. На підтвердження пояснення надаємо такі документи: 1) Вих. №281 від 09.07.2024р., що додається (Додаток 1); 2) Запит №104, №105 від 03.07.2024р., що додається (Додаток 2)».
У відповідь на запит щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2024-07-26-008440-a пояснюємо: 1) Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’ясненння Мінекономіки Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Щодо передумов здійснення закупівель № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020р. здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін на деревину, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товарів, що містить в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель «ProZorro» щодо анологічних закупівель. Також Замовник звернувся до потенційних постачальників деревини, щодо цін, на момент оголошення закупівлі, на предмет закупівлі, на підставі яких розраховано орієнтовну вартість предмета закупівлі в межах кошторисних призначень. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Якісні та технічні характеристики заявленої кількості товару визначені з урахуванням реальних потреб закладів освіти Відділу освіти Тетерівської сільської ради Житомирського району Житомирської області на жовтень-грудень 2024 року та оптимального співвідношення ціни та якості. Закупівля деревини, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі регулюється та відповідає ТУУ 16.1-00994207-005:2018; 2) Відділ освіти Тетерівської сільської ради не має власного веб-сайту. Відповідно до положення пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Так, виходячи з вищезазначеного, відсутність оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не являється фактом порушення законодавства саме у сфері закупівель. Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) не передбачено зобов’язання та порядку оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, тому Замовник своїми діями не порушив норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. На підтвердження пояснення надаємо такі документи: 1) Вих. №281 від 09.07.2024р., що додається (Додаток 1); 2) Запит №104, №105 від 03.07.2024р., що додається (Додаток 2)».
«УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ 12 вересня 2024 року оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі від 26.07.2024 року за предметом закупівлі «Деревина дров’яна непромислового використання» за кодом ДК 021:2015 03410000-7 Деревина, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: : UA-2024-07-26-008440-a. У цьому висновку установлено правопорушення «За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо дотримання вимог Постанови № 710 установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей.». У висновку зазначено зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель шляхом «відміни тендеру з урахуванням вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей». Щодо зазначених зобов’язань повідомляємо, що Відділом освіти Тетерівської сільської ради Житомирського району Житомирської області були вжиті заходи в частині усунення виявленого правопорушення (правопорушень) в установленому законодавством порядку шляхом відміни тендеру з урахуванням вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей»