0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
529 112.00 UAH
Замовник
Відділ освіти, культури, молоді, спорту та туризму Зарічанської сільської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 28 серп. 10:16
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На вимогу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області щодо моніторингу процедури закупівлі «Комплект мультимедійного обладнання (Тип 1), комплект мультимедійного обладнання (Тип 2) для навчальних кабінетів 5-6 класів НУШ за ДК 021:2015:32320000-2- Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-26-007787-a, Відділ освіти, культури, молоді, спорту та туризму Зарічанської сільської ради (надалі – Замовник) надає пояснення та наступну інформацію: 1. Обгрунтування розміру бюджетного призначення визначено Рішенням Зарічанської сільської ради від 06.05.2024р. №1147 «Про внесення змін до рішення сільської ради» від 21.12.2023 року №1051 «Про бюджет Зарічанської сільської територіальної громади на 2024» (із внесеними змінами від 23.01.2024, 27.02.2024). Відповідно до цих розпорядчих документів на придбання комплектів мультимедійного обладнання спрямовано всього 529 112.00 грн., в тому числі; • 476 200 грн. – кошти отриманої субвенції з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду; • 52 912 грн. – кошти місцевого бюджету для забезпечення співфінансування до коштів отриманої субвенції. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та відповідають базовим технічним вимогам до таких товарів з урахуванням Наказу №574 від 29.04.2020 Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій». Очікувана вартість предмета закупівлі: 529 112.00 грн. з ПДВ Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» тощо). Також надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» розміщено на офіційному сайті замовника за наступним посиланням: https://zar.osv.org.ua/news/1722345170/ 2. З приводу поставленого запитання пояснюємо наступне. Згідно вимог п. 44 Особливостей визначає підстави для відхилення, що стосуються поданої учасником тендерної пропозиції, а саме – тендерна пропозиція відхиляється, якщо вона: – не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до п. 43 цих Особливостей. Тобто невідповідність технічним умовам, вимогам щодо предмета закупівлі, якщо ці невідповідності не підлягають виправленню є підставою для відхилення тендерної пропозиції. «п. 43 Особливостей зазначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Тому уповноважена особа Відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Зарічанської сільської ради прийняла рішення надати 24 години на усунення невідповідностей учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" яке стосувалося відсутніх у складі його тендерної пропозиції технічного паспорта на виріб. З метою усунення виявленого порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, договір з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" ще не підписаний, тому уповноважена особа прийняла рішення скасувати процедуру відкритих торгів з особливостями.
На вимогу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області щодо моніторингу процедури закупівлі «Комплект мультимедійного обладнання (Тип 1), комплект мультимедійного обладнання (Тип 2) для навчальних кабінетів 5-6 класів НУШ за ДК 021:2015:32320000-2- Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-26-007787-a, Відділ освіти, культури, молоді, спорту та туризму Зарічанської сільської ради (надалі – Замовник) надає пояснення та наступну інформацію: 1. Обгрунтування розміру бюджетного призначення визначено Рішенням Зарічанської сільської ради від 06.05.2024р. №1147 «Про внесення змін до рішення сільської ради» від 21.12.2023 року №1051 «Про бюджет Зарічанської сільської територіальної громади на 2024» (із внесеними змінами від 23.01.2024, 27.02.2024). Відповідно до цих розпорядчих документів на придбання комплектів мультимедійного обладнання спрямовано всього 529 112.00 грн., в тому числі; • 476 200 грн. – кошти отриманої субвенції з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду; • 52 912 грн. – кошти місцевого бюджету для забезпечення співфінансування до коштів отриманої субвенції. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та відповідають базовим технічним вимогам до таких товарів з урахуванням Наказу №574 від 29.04.2020 Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій». Очікувана вартість предмета закупівлі: 529 112.00 грн. з ПДВ Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» тощо). Також надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» розміщено на офіційному сайті замовника за наступним посиланням: https://zar.osv.org.ua/news/1722345170/ 2. З приводу поставленого запитання пояснюємо наступне. Згідно вимог п. 44 Особливостей визначає підстави для відхилення, що стосуються поданої учасником тендерної пропозиції, а саме – тендерна пропозиція відхиляється, якщо вона: – не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до п. 43 цих Особливостей. Тобто невідповідність технічним умовам, вимогам щодо предмета закупівлі, якщо ці невідповідності не підлягають виправленню є підставою для відхилення тендерної пропозиції. «п. 43 Особливостей зазначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Тому уповноважена особа Відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Зарічанської сільської ради прийняла рішення надати 24 години на усунення невідповідностей учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" яке стосувалося відсутніх у складі його тендерної пропозиції технічного паспорта на виріб. З метою усунення виявленого порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, договір з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" ще не підписаний, тому уповноважена особа прийняла рішення скасувати процедуру відкритих торгів з особливостями.