0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 085 424.00 UAH
Замовник
Відділ освіти, молоді та спорту, у справах дітей та культури Чинадіївської селищної ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 28 серп. 10:17
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Відповідь на перше питання: Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до комерційних пропозицій та становить 2 085 424,00 грн з ПДВ, що відповідає розміру бюджетного призначення. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення аналізу ринку в регіоні Замовника та на території України шляхом порівняння цін на аналогічний товар. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відбувалось на підставі даних ринку, а саме інформації з Інтернет ресурсів на дату оголошення тендеру. Очікувана вартість включає вартість послуг з урахуванням всіх податків та зборів, а також інших витрат, що необхідні для надання послуг на умовах цього оголошення відповідає. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – з цією інформацією можна ознайомитися за посиланням: https://rada.info/upload/users_files/04350719/5bb23ea249fb22c2bdfd34b55d0e9e49.docx 2. Яким чином Уповноважена особа Відділ освіти, молоді та спорту, у справах дітей та культури Чинадіївської селищної ради може обґрунтувати прийняте рішення про невідхилення учасника - ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО «КВАДРО», який не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а всупереч вимог пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО «"КВАДРО», яке стосувалося відсутніх у складі його тендерної пропозиції інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, які вимагалися у п.3.1., п.3.2. п.3.3. п.3.5. розділу 3 «Інформація про відповідність запропонованого товару якісним характеристикам повинна бути підтверджена в складі тендерної пропозиції наступними документами:»Додатку 1 до тендерної документації ? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідь на друге питання: Відповідно до п.43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені в Додатку 3 до тендерної документації. Учасником ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО «КВАДРО» в складі тендерної пропозиції було надано підтвердження , що відповідає вимогам тендерної документації. В ході перевірки документів учасника ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО «КВАДРО», було встановлено невідповідності визначені в Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Замовником під час розгляду пропозиції було виявлено невідповідності та в установленому порядку надано можливість усунути виявлені невідповідності. Учасник ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО «КВАДРО» у встановленому порядку протягом 24 годин усунув виявлені невідповідності, таким чином у Замовника не було підстав для відхилення пропозиції ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО «КВАДРО».
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Відповідь на перше питання: Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до комерційних пропозицій та становить 2 085 424,00 грн з ПДВ, що відповідає розміру бюджетного призначення. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення аналізу ринку в регіоні Замовника та на території України шляхом порівняння цін на аналогічний товар. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відбувалось на підставі даних ринку, а саме інформації з Інтернет ресурсів на дату оголошення тендеру. Очікувана вартість включає вартість послуг з урахуванням всіх податків та зборів, а також інших витрат, що необхідні для надання послуг на умовах цього оголошення відповідає. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – з цією інформацією можна ознайомитися за посиланням: https://rada.info/upload/users_files/04350719/5bb23ea249fb22c2bdfd34b55d0e9e49.docx 2. Яким чином Уповноважена особа Відділ освіти, молоді та спорту, у справах дітей та культури Чинадіївської селищної ради може обґрунтувати прийняте рішення про невідхилення учасника - ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО «КВАДРО», який не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а всупереч вимог пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО «"КВАДРО», яке стосувалося відсутніх у складі його тендерної пропозиції інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, які вимагалися у п.3.1., п.3.2. п.3.3. п.3.5. розділу 3 «Інформація про відповідність запропонованого товару якісним характеристикам повинна бути підтверджена в складі тендерної пропозиції наступними документами:»Додатку 1 до тендерної документації ? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідь на друге питання: Відповідно до п.43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені в Додатку 3 до тендерної документації. Учасником ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО «КВАДРО» в складі тендерної пропозиції було надано підтвердження , що відповідає вимогам тендерної документації. В ході перевірки документів учасника ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО «КВАДРО», було встановлено невідповідності визначені в Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Замовником під час розгляду пропозиції було виявлено невідповідності та в установленому порядку надано можливість усунути виявлені невідповідності. Учасник ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО «КВАДРО» у встановленому порядку протягом 24 годин усунув виявлені невідповідності, таким чином у Замовника не було підстав для відхилення пропозиції ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО «КВАДРО».
На виконання рішення по моніторингу UA-M-2024-08-28-000003, Замовником вжито заходи в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань (розірвання договору) з ФГ «КВАДРО» від 27.08.2024 № 127. Додаткова угода додається.