0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 200 000.00 UAH
Порушення не знайдено
Дата: 28 серп. 15:02
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Старосалтівська селищна рада (надалі - Замовник) на Ваш Запит про надання пояснень про проведення процедури закупівлі: «ДК 021:2015 - 71340000-3 – Комплексні інженерні послуги (Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок на частину території Старосалтівської селищної територіальної громади (Гонтарівський, Молодівський, Хотімлянський, Кирилівський (колишня Червоноармійська), Шестаківський старостинські округи), у відповідності до проектів формування теріторії (колишніх сільських рад) які увійшли до складу Старосалтівської селищної територіальної громади Чугуївського району Харківської області)» повідомляє наступне. Очікувана вартість закупівлі визначалися наступним чином. Згідно з ч.4 ст.4 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі-Закон) для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст.5 Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. Замовником було проведено маркетингові дослідження щодо пошуку потенційних виконавців робіт у нашому регіоні. Надалі, було надіслано запити (з вказанням обсягів, технічних та якісних характеристик послуг, строків надання послуг, умов оплати та інших основних умов договору про закупівлю) щодо отримання цінових пропозицій від цих виконавців послуг. На адресу Замовника надійшло комерційні пропозиції від трьох організацій (комерційні пропозиції надаються). Замовником було обрано найбільш економічно вигідну комерційну пропозицію, а саме пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕМТЕХСТАНДАРТ", серед пропозицій трьох потенційних надавачів послуг. Найбільш економічно вигідна ціна і була визначена замовником як очікувана вартість закупівлі. Обґрунтування розміру витрат. Розмір витрат визначався на підставі роз-міру бюджетних призначень, що затверджувався розпорядженням №277 від 03 травня 2024р. Старосалтівської селищної військової адміністрації. На фінансування робіт з розробки технічної документації з нормативно грошової оцінки було виділено кошти у розмірі 1 200 000,00 грн. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися на підставі розпорядження № 106-ОД від 08 квітня 2024 року Старосалтівської селищної ради Чугуївського району Харківської області «Про розробку технічної документації з нормативно грошової оцінки частини території Старосалтівської селищної територіальної громади ((Гонтарівськоий, Молодівський, Хотімлянський, Кирилівський (колишня Червоноармійська), Шестаківський старостинські округи)». Крім цього, для встановлення технічних та якісних характеристик використовувалися наступні нормативно-правові акти: Земельний кодекс України; Податковий кодекс України; Закони України «Про землеустрій», «Про Державний земельний кадастр», «Про оцінку земель»; Порядок ведення Державного земельного кадастру, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 року №1051; Методика нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2021року № 1147; інші підзаконні нормативні акти та технічних норм, що застосовуються при проведенні нормативної грошової оцінки земельних ділянок.
Старосалтівська селищна рада (надалі - Замовник) на Ваш Запит про надання пояснень про проведення процедури закупівлі: «ДК 021:2015 - 71340000-3 – Комплексні інженерні послуги (Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок на частину території Старосалтівської селищної територіальної громади (Гонтарівський, Молодівський, Хотімлянський, Кирилівський (колишня Червоноармійська), Шестаківський старостинські округи), у відповідності до проектів формування теріторії (колишніх сільських рад) які увійшли до складу Старосалтівської селищної територіальної громади Чугуївського району Харківської області)» повідомляє наступне. Очікувана вартість закупівлі визначалися наступним чином. Згідно з ч.4 ст.4 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі-Закон) для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст.5 Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. Замовником було проведено маркетингові дослідження щодо пошуку потенційних виконавців робіт у нашому регіоні. Надалі, було надіслано запити (з вказанням обсягів, технічних та якісних характеристик послуг, строків надання послуг, умов оплати та інших основних умов договору про закупівлю) щодо отримання цінових пропозицій від цих виконавців послуг. На адресу Замовника надійшло комерційні пропозиції від трьох організацій (комерційні пропозиції надаються). Замовником було обрано найбільш економічно вигідну комерційну пропозицію, а саме пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕМТЕХСТАНДАРТ", серед пропозицій трьох потенційних надавачів послуг. Найбільш економічно вигідна ціна і була визначена замовником як очікувана вартість закупівлі. Обґрунтування розміру витрат. Розмір витрат визначався на підставі роз-міру бюджетних призначень, що затверджувався розпорядженням №277 від 03 травня 2024р. Старосалтівської селищної військової адміністрації. На фінансування робіт з розробки технічної документації з нормативно грошової оцінки було виділено кошти у розмірі 1 200 000,00 грн. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися на підставі розпорядження № 106-ОД від 08 квітня 2024 року Старосалтівської селищної ради Чугуївського району Харківської області «Про розробку технічної документації з нормативно грошової оцінки частини території Старосалтівської селищної територіальної громади ((Гонтарівськоий, Молодівський, Хотімлянський, Кирилівський (колишня Червоноармійська), Шестаківський старостинські округи)». Крім цього, для встановлення технічних та якісних характеристик використовувалися наступні нормативно-правові акти: Земельний кодекс України; Податковий кодекс України; Закони України «Про землеустрій», «Про Державний земельний кадастр», «Про оцінку земель»; Порядок ведення Державного земельного кадастру, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 року №1051; Методика нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2021року № 1147; інші підзаконні нормативні акти та технічних норм, що застосовуються при проведенні нормативної грошової оцінки земельних ділянок.