0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
408 000.00 UAH
Замовник
"МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " КОМУНТРАНС" КОСТЯНТИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 29 серп. 10:56
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), цим надаємо пояснення на запит про надання пояснень Управління східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 30.08.2024 року щодо процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: ДК 021:2015: 09134200-9 Дизельне паливо (Дизельне паливо) (далі – Закупівля), яка проводилася Замовником – "МІСЬКИМ КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "КОМУНТРАНС" КОСТЯНТИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" (далі – Замовник). Щодо питання «яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?» надаємо наступні пояснення. Визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі здійснювалося Замовником з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами) в декілька етапів, таких як: визначення потреби в товарі (номенклатура, кількісні та якісні показники) з урахуванням наявної потреби та покладених на Замовника завдань; формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик; аналіз ринку з використанням загальнодоступної інформації щодо ціни на товар, яка міститься у відкритих джерелах (зокрема в електронній системі закупівель "Prozorro"), а також інформації, отриманої шляхом проведення ринкових консультацій; визначення вимог до умов поставки товару і оплати з урахуванням фінансових можливостей Замовника; визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі з урахуванням виду предмета Закупівлі, його розповсюдженості на ринку, порядку формування цін на нього. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено методом порівняння ринкових цін шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну та отримання комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання у відповідній сфері (постачальників конкретного товару), а саме від: ТОВ «ПАРАЛЛЕЛЬ-М ЛТД» 54 грн/літр з ПДВ. ТОВ «Вейт-ЛТД» 53 грн/літр з ПДВ. ПП «ОККО-СЕРВІС» 51 грн/літр з ПДВ. Комерційні пропозиції додаються до пояснення Замовника. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням реальної потреби Замовника (безперебійної експлуатації транспортних засобів, що знаходяться на балансі підприємства, в складних умовах воєнного часу) та оптимального співвідношення ціни та якості. Принагідно просимо прийняти пояснення щодо ненадання обґрунтування в електронній системі закупівель. Повідомляємо про те, що причиною не оприлюднення в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей, у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа який готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника стали об’єктивні обставинами, що не залежать від Замовника, а саме: перебування Костянтинівської міської територіальної громади в зоні проведення активних бойових дій (витяг з переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 (зі змінами відповідно Наказу №221 від 02 серпня 2024 року) (додається). Широкомасштабна військова агресія російської федерації проти України, перебування Замовника в зоні активних бойових дій, постійна загроза життю та здоров’ю працівників Замовника унеможливили своєчасність сканування або завантаження документів. Оскільки Замовник не має на меті перешкоджати діяльності органу державного фінансового контролю, створювати штучні перешкоди у його роботі, просимо врахувати вищезазначені обґрунтування при здійсненні моніторингу. Додатки до пояснення (документи): 1) комерційна пропозиція ТОВ «ПАРАЛЛЕЛЬ-М ЛТД»; 2) комерційна пропозиція ТОВ «Вейт-ЛТД»; 3) комерційна пропозиція ПП «ОККО-СЕРВІС»; 4) витяг з переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затверджений наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 (зі змінами відповідно Наказу №221 від 02 серпня 2024 року). 5) Обгрунтування підстави.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), цим надаємо пояснення на запит про надання пояснень Управління східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 30.08.2024 року щодо процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: ДК 021:2015: 09134200-9 Дизельне паливо (Дизельне паливо) (далі – Закупівля), яка проводилася Замовником – "МІСЬКИМ КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "КОМУНТРАНС" КОСТЯНТИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" (далі – Замовник). Щодо питання «яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?» надаємо наступні пояснення. Визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі здійснювалося Замовником з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами) в декілька етапів, таких як: визначення потреби в товарі (номенклатура, кількісні та якісні показники) з урахуванням наявної потреби та покладених на Замовника завдань; формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик; аналіз ринку з використанням загальнодоступної інформації щодо ціни на товар, яка міститься у відкритих джерелах (зокрема в електронній системі закупівель "Prozorro"), а також інформації, отриманої шляхом проведення ринкових консультацій; визначення вимог до умов поставки товару і оплати з урахуванням фінансових можливостей Замовника; визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі з урахуванням виду предмета Закупівлі, його розповсюдженості на ринку, порядку формування цін на нього. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено методом порівняння ринкових цін шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну та отримання комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання у відповідній сфері (постачальників конкретного товару), а саме від: ТОВ «ПАРАЛЛЕЛЬ-М ЛТД» 54 грн/літр з ПДВ. ТОВ «Вейт-ЛТД» 53 грн/літр з ПДВ. ПП «ОККО-СЕРВІС» 51 грн/літр з ПДВ. Комерційні пропозиції додаються до пояснення Замовника. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням реальної потреби Замовника (безперебійної експлуатації транспортних засобів, що знаходяться на балансі підприємства, в складних умовах воєнного часу) та оптимального співвідношення ціни та якості. Принагідно просимо прийняти пояснення щодо ненадання обґрунтування в електронній системі закупівель. Повідомляємо про те, що причиною не оприлюднення в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей, у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа який готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника стали об’єктивні обставинами, що не залежать від Замовника, а саме: перебування Костянтинівської міської територіальної громади в зоні проведення активних бойових дій (витяг з переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 (зі змінами відповідно Наказу №221 від 02 серпня 2024 року) (додається). Широкомасштабна військова агресія російської федерації проти України, перебування Замовника в зоні активних бойових дій, постійна загроза життю та здоров’ю працівників Замовника унеможливили своєчасність сканування або завантаження документів. Оскільки Замовник не має на меті перешкоджати діяльності органу державного фінансового контролю, створювати штучні перешкоди у його роботі, просимо врахувати вищезазначені обґрунтування при здійсненні моніторингу. Додатки до пояснення (документи): 1) комерційна пропозиція ТОВ «ПАРАЛЛЕЛЬ-М ЛТД»; 2) комерційна пропозиція ТОВ «Вейт-ЛТД»; 3) комерційна пропозиція ПП «ОККО-СЕРВІС»; 4) витяг з переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затверджений наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 (зі змінами відповідно Наказу №221 від 02 серпня 2024 року). 5) Обгрунтування підстави.
З метою виконання зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі UА-2024-08-16-000520-а, щодо врахування виявлених порушень та дотримання вимог частини п’ятої статті 8 Закону в частині дотримання строків надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повідомляю, що виявлені порушення враховані та в майбутніх закупівлях/процедурах закупівель такі порушення допущені не будуть. Зобов'язуюсь дотримуватись вимог частини п’ятої статті 8 Закону в частині дотримання строків надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.