0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
16 359 737.97 грн.
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контакти та закупівліЗавершено. Знайдено порушення
Дата: 2 вер. 10:46
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі частотно–регулюючих перетворювачів: Частотний перетворювач із віддаленою панеллю керування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-02-010796-a) проведеною КП «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» в інтересах Комунального підприємства «Харківводоканал» (далі – Замовник) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). 1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін та асортименту товарів (цінові пропозиції, прайс, тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
![]() |
sign.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Дезінфікуючий засіб.pdf
pdf,
Підписаний договір. |
Питання 1: Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін та асортименту товарів (цінові пропозиції, прайс, тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідь. Відповідно до рішення 15 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 28.02.2023 № 350/23 «Про організацію діяльності комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (із змінами та доповненнями) (далі - Рішення) Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (надалі по тексту – КП ЦЗО, Замовник) здійснює закупівлю товарів та послуг (крім поточного ремонту) в інтересах Харківської міської ради, її виконавчих органів, підприємств, установ та організацій, що належить до комунальної власності Харківської міської територіальної громади (надалі по тексту - Замовники-ініціатори). Додатком 2 Рішення встановлено перелік товарів та послуг (крім поточного ремонту), закупівля яких через ЦЗО є обов’язковою для виконавчих органів, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності Харківської міської територіальної громади, в тому числі: Частотні перетворювачі - код ДК 021:2015 - 31680000-6: «Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання». ЦЗО в інтересах Замовників-ініціаторів проводить тендери, що передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 року № 1216 «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій». На період проведення процедур закупівель правовідносини між ЦЗО та Замовниками-ініціаторами регулюються Регламентом взаємодії між комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» та замовниками, що здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім поточного ремонту) через централізовану закупівельну організацію, затверджений директором КП «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» 19.03.2024 року, погоджений директором Департаменту розвитку муніципального менеджменту Харківської міської ради 19.03.2024 року (далі - Регламент). Відповідно до Регламенту, Замовник-ініціатор самостійно відповідно до законодавства про публічні закупівлі визначає потребу в закупівлі (-ях) товарів, послуг (крім поточного ремонту), та їх очікувану вартість, визначає предмет закупівлі у своєму річному плані закупівель, закупівлю яких планує здійснити через ЦО. Замовник-ініціатор подає ЦЗО інформацію про потребу в закупівлі, разом із Заявкою, з зазначенням технічних характеристик предмета закупівлі та розрахунком очікуваної вартості закупівлі згідно з Регламентом. ЦЗО з метою проведення аналізу планованої закупівлі, здійснює попереднє опрацювання поданих документів Замовника-ініціатора, зокрема, щодо правильного визначення предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України, визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, коректного зазначення технічних характеристик предмета закупівлі та іншої інформації, необхідної для підготовки тендерної документації, зокрема, щодо критеріїв оцінки, кількості, місця та строків постачання товарів, надання послуг (крім поточного ремонту), у тому числі умов договору про закупівлю, щодо дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників тощо. За наявними повними даними ЦЗО із залученням замовників-ініціаторів розробляє технічні специфікації для товарів, послуг (крім поточного ремонту), уніфікує технічні вимоги і специфікації для товарів, послуг (крім поточного ремонту), що закуповуються, уніфікує проєкти договорів про закупівлю тощо. Крім того, ЦЗО опрацювало та визначило очікувану вартість закупівлі. Очікувана вартість закупівлі була визначена на підставі Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів і послуг (крім поточного ремонту), закупівля яких здійснюється через комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради», затверджена директором КП «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» від 15.07.2024 року (далі - Методика), розробленої на підставі та у відповідності з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 року № 275. Враховуючи положення Регламенту та Методики, відділом аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами ЦЗО було опрацьовано розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі Замовника-ініціатора, що був поданий разом із заявкою про потребу у проведенні закупівлі, а також самостійно проведено аналіз ринку виробників та постачальників Частотних перетворювачів. На підставі інформації отриманої від Замовника-ініціатора, запити цінових пропозицій були направлені: ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП», ТОВ «Кузня Рішень», ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ», ТОВ «ТД ИРБИС», ТОВ «Інженерно-виробниче підприємство «ЮГОВ-ПРОЕКТ», ТОВ «ЕТА». Цінові пропозиції були отримані від ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП», ТОВ «ЕТА», ТОВ «Кузня Рішень», ТОВ «Інженерно-виробниче підприємство «ЮГОВ-ПРОЕКТ». Результати опрацьованої інформації надаються в службовій записці начальника відділу аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами ЦЗО від 02 серпня 2024 року № 118/2024-08-02 та в таблиці до неї. Відповідно до таблиці, доданої до службової записки, очікувана вартість предмета закупівлі, розрахована ЦЗО, на 576 657,59 гривень була нижчою від очікуваної вартості, розрахованої Замовником-ініціатором. Сума очікуваної вартості закупівлі для Замовника-ініціатора (Комунальне підприємство «Харківводоканал») склала – 16 359 737,97 грн. в т.ч. ПДВ. Надалі, Замовник-ініціатор, в інтересах якого проводилась дана закупівля, опублікував в електронній системі закупівель план на проведення закупівлі за предметом: Частотно–регулюючі перетворювачі: Частотний перетворювач із віддаленою панеллю керування, код ДК 021:2015 - 31680000-6 «Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання». План Замовника -ініціатора був взятий в роботу, включений до плану закупівель ЦЗО та оголошено закупівлю за предметом: Частотно–регулюючі перетворювачі: Частотний перетворювач із віддаленою панеллю керування, код ДК 021:2015 - 31680000-6 «Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання» з очікуваною вартістю 16 359 737,97 грн. в т.ч. ПДВ., оголошення № UA-2024-08-02-010796-a. Питання 2: Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду. Відповідь: Для надання відповіді на поставлене запитання ЦЗО 09.09.2024 року листом № 2449/0/960-24 звернулось до Замовника-ініціатора (Комунального підприємства «Харківводоканал). Відповідь на зазначене запитання міститься в листі Комунального підприємства «Харківводоканал» від 09.09.2024 р. №01-01-23/3426-24, який додається до даних пояснень. Додатки: 1. Службова записка начальника відділу аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами від 02 серпня 2024 року № 118/2024-08-02 2. Запити цінових пропозицій до ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП», ТОВ «Кузня Рішень», ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ», ТОВ «ТД ИРБИС», ТОВ «Інженерно-виробниче підприємство «ЮГОВ-ПРОЕКТ», ТОВ «ЕТА». 3. Цінові пропозиції ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП», ТОВ «ЕТА», ТОВ «Кузня Рішень», ТОВ «Інженерно-виробниче підприємство «ЮГОВ-ПРОЕКТ». 4. Лист комунально підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» від 09.09.2024 №2449/0/960-24 до комунального підприємства «Харківводоканал» 5. Лист-відповідь від 09.09.2024 р.№ 01-01-23/3426-24 комунального підприємства «Харківводоканал». Директор Валерій ОСТАПЧУК Уповноважена особа- фахівець з публічних закупівель Олександр Малихін
Питання 1: Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін та асортименту товарів (цінові пропозиції, прайс, тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідь. Відповідно до рішення 15 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 28.02.2023 № 350/23 «Про організацію діяльності комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (із змінами та доповненнями) (далі - Рішення) Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (надалі по тексту – КП ЦЗО, Замовник) здійснює закупівлю товарів та послуг (крім поточного ремонту) в інтересах Харківської міської ради, її виконавчих органів, підприємств, установ та організацій, що належить до комунальної власності Харківської міської територіальної громади (надалі по тексту - Замовники-ініціатори). Додатком 2 Рішення встановлено перелік товарів та послуг (крім поточного ремонту), закупівля яких через ЦЗО є обов’язковою для виконавчих органів, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності Харківської міської територіальної громади, в тому числі: Частотні перетворювачі - код ДК 021:2015 - 31680000-6: «Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання». ЦЗО в інтересах Замовників-ініціаторів проводить тендери, що передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 року № 1216 «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій». На період проведення процедур закупівель правовідносини між ЦЗО та Замовниками-ініціаторами регулюються Регламентом взаємодії між комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» та замовниками, що здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім поточного ремонту) через централізовану закупівельну організацію, затверджений директором КП «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» 19.03.2024 року, погоджений директором Департаменту розвитку муніципального менеджменту Харківської міської ради 19.03.2024 року (далі - Регламент). Відповідно до Регламенту, Замовник-ініціатор самостійно відповідно до законодавства про публічні закупівлі визначає потребу в закупівлі (-ях) товарів, послуг (крім поточного ремонту), та їх очікувану вартість, визначає предмет закупівлі у своєму річному плані закупівель, закупівлю яких планує здійснити через ЦО. Замовник-ініціатор подає ЦЗО інформацію про потребу в закупівлі, разом із Заявкою, з зазначенням технічних характеристик предмета закупівлі та розрахунком очікуваної вартості закупівлі згідно з Регламентом. ЦЗО з метою проведення аналізу планованої закупівлі, здійснює попереднє опрацювання поданих документів Замовника-ініціатора, зокрема, щодо правильного визначення предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України, визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, коректного зазначення технічних характеристик предмета закупівлі та іншої інформації, необхідної для підготовки тендерної документації, зокрема, щодо критеріїв оцінки, кількості, місця та строків постачання товарів, надання послуг (крім поточного ремонту), у тому числі умов договору про закупівлю, щодо дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників тощо. За наявними повними даними ЦЗО із залученням замовників-ініціаторів розробляє технічні специфікації для товарів, послуг (крім поточного ремонту), уніфікує технічні вимоги і специфікації для товарів, послуг (крім поточного ремонту), що закуповуються, уніфікує проєкти договорів про закупівлю тощо. Крім того, ЦЗО опрацювало та визначило очікувану вартість закупівлі. Очікувана вартість закупівлі була визначена на підставі Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів і послуг (крім поточного ремонту), закупівля яких здійснюється через комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради», затверджена директором КП «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» від 15.07.2024 року (далі - Методика), розробленої на підставі та у відповідності з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 року № 275. Враховуючи положення Регламенту та Методики, відділом аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами ЦЗО було опрацьовано розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі Замовника-ініціатора, що був поданий разом із заявкою про потребу у проведенні закупівлі, а також самостійно проведено аналіз ринку виробників та постачальників Частотних перетворювачів. На підставі інформації отриманої від Замовника-ініціатора, запити цінових пропозицій були направлені: ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП», ТОВ «Кузня Рішень», ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ», ТОВ «ТД ИРБИС», ТОВ «Інженерно-виробниче підприємство «ЮГОВ-ПРОЕКТ», ТОВ «ЕТА». Цінові пропозиції були отримані від ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП», ТОВ «ЕТА», ТОВ «Кузня Рішень», ТОВ «Інженерно-виробниче підприємство «ЮГОВ-ПРОЕКТ». Результати опрацьованої інформації надаються в службовій записці начальника відділу аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами ЦЗО від 02 серпня 2024 року № 118/2024-08-02 та в таблиці до неї. Відповідно до таблиці, доданої до службової записки, очікувана вартість предмета закупівлі, розрахована ЦЗО, на 576 657,59 гривень була нижчою від очікуваної вартості, розрахованої Замовником-ініціатором. Сума очікуваної вартості закупівлі для Замовника-ініціатора (Комунальне підприємство «Харківводоканал») склала – 16 359 737,97 грн. в т.ч. ПДВ. Надалі, Замовник-ініціатор, в інтересах якого проводилась дана закупівля, опублікував в електронній системі закупівель план на проведення закупівлі за предметом: Частотно–регулюючі перетворювачі: Частотний перетворювач із віддаленою панеллю керування, код ДК 021:2015 - 31680000-6 «Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання». План Замовника -ініціатора був взятий в роботу, включений до плану закупівель ЦЗО та оголошено закупівлю за предметом: Частотно–регулюючі перетворювачі: Частотний перетворювач із віддаленою панеллю керування, код ДК 021:2015 - 31680000-6 «Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання» з очікуваною вартістю 16 359 737,97 грн. в т.ч. ПДВ., оголошення № UA-2024-08-02-010796-a. Питання 2: Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду. Відповідь: Для надання відповіді на поставлене запитання ЦЗО 09.09.2024 року листом № 2449/0/960-24 звернулось до Замовника-ініціатора (Комунального підприємства «Харківводоканал). Відповідь на зазначене запитання міститься в листі Комунального підприємства «Харківводоканал» від 09.09.2024 р. №01-01-23/3426-24, який додається до даних пояснень. Додатки: 1. Службова записка начальника відділу аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами від 02 серпня 2024 року № 118/2024-08-02 2. Запити цінових пропозицій до ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП», ТОВ «Кузня Рішень», ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ», ТОВ «ТД ИРБИС», ТОВ «Інженерно-виробниче підприємство «ЮГОВ-ПРОЕКТ», ТОВ «ЕТА». 3. Цінові пропозиції ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП», ТОВ «ЕТА», ТОВ «Кузня Рішень», ТОВ «Інженерно-виробниче підприємство «ЮГОВ-ПРОЕКТ». 4. Лист комунально підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» від 09.09.2024 №2449/0/960-24 до комунального підприємства «Харківводоканал» 5. Лист-відповідь від 09.09.2024 р.№ 01-01-23/3426-24 комунального підприємства «Харківводоканал». Директор Валерій ОСТАПЧУК Уповноважена особа- фахівець з публічних закупівель Олександр Малихін
![]() |
sign.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Дезінфікуючий засіб.pdf
pdf,
Підписаний договір. |
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі частотно–регулюючих перетворювачів: Частотний перетворювач із віддаленою панеллю керування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-02-010796-a) проведеною КП «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» в інтересах Комунального підприємства «Харківводоканал» (далі – Замовник) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). Згідно із протокольним рішенням від 13.08.2024 № 57/3 Замовник відхилив пропозицію учасника ТОВ «Кузня Рішень» (далі – Учасник) як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: 1. В наданих учасником документах виробника відсутня інформація про призначення товару; 2. Номінальна напруга мережі живлення зазначена 380 – 480 ± 15%, замовником-ініціатором вимагалось 380 В…400В – 15%...+10%; 3. В наданих учасником документах виробника відсутня інформація про гарантії виробника.» Однак, під час проведення моніторингу встановлено, що у своїй тендерній пропозиції Учасник надав інструкцію з експлуатації в якій у розділі 3 міститься інформація про призначення товару, інформація про номінальну потужність 380 – 480 В, що включає мінімальні показники 380 В…400В – 15%...+10% (при цьому Замовник визначив переможця закупівлі ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП», який у складі цінової пропозиції від 05.08.2024 № 05/08/2024-08 запропонував у п.1 Перетворювач частоти потужністю 380 – 480 В). Також в тендерній пропозиції Учасника знаходиться лист від 03.07.2024 № 102/24, в якому міститься інформація про гарантію виробника терміном 24 місяці від дати постачання. Просимо пояснити чи врахували Ви під час розгляду тендерної пропозиції Учасника вище вказані документи та інформацію, а також під час прийняття рішення стосовно відхилення Учасника? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
![]() |
sign.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Дезінфікуючий засіб.pdf
pdf,
Підписаний договір. |
На запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу по закупівлі: «Частотно–регулюючі перетворювачі: Частотний перетворювач із віддаленою панеллю керування, код ДК 021:2015-31680000-6 «Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання» ID: UA-2024-08-02-010796-a Питання 1: Згідно із протокольним рішенням від 13.08.2024 № 57/3 Замовник відхилив пропозицію учасника ТОВ «Кузня Рішень» (далі – Учасник) як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: 1. В наданих учасником документах виробника відсутня інформація про призначення товару; 2. Номінальна напруга мережі живлення зазначена 380 – 480 ± 15%, замовником-ініціатором вимагалось 380 В…400В – 15%...+10%; 3. В наданих учасником документах виробника відсутня інформація про гарантії виробника.» Однак, під час проведення моніторингу встановлено, що у своїй тендерній пропозиції Учасник надав інструкцію з експлуатації в якій у розділі 3 міститься інформація про призначення товару, інформація про номінальну потужність 380 – 480 В, що включає мінімальні показники 380 В…400В – 15%...+10% (при цьому Замовник визначив переможця закупівлі ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП», який у складі цінової пропозиції від 05.08.2024 № 05/08/2024-08 запропонував у п.1 Перетворювач частоти потужністю 380 – 480 В). Також в тендерній пропозиції Учасника знаходиться лист від 03.07.2024 № 102/24, в якому міститься інформація про гарантію виробника терміном 24 місяці від дати постачання. Просимо пояснити чи врахували Ви під час розгляду тендерної пропозиції Учасника вище вказані документи та інформацію, а також під час прийняття рішення стосовно відхилення Учасника? Відповідь. 1. Щодо відсутності інформації про призначення товару в пропозиції учасника ТОВ «Кузня Рішень». В додатку 1 до тендерної документації в таблиці 2 Замовником вимагалось призначення товару - для регулювання асинхронних електродвигунів: В наданих Учасником ТОВ «Кузня Рішень» інструкціях з експлуатації конкретне призначення, яке вимагалось Замовником відсутнє: Отже, за встановленою Замовником вимогою щодо призначення товару тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Кузня Рішень» не відповідає встановленій Замовником вимозі. 2. Щодо номінальної напруги мережі живлення в пропозиції учасника ТОВ «Кузня Рішень». В додатку 1 до тендерної документації в таблиці 2 Замовником вимагалась номінальна напруга мережі живлення 380 В … 400 В -15%... +10%: В наданих Учасником ТОВ «Кузня Рішень» інструкціях з експлуатації номінальна потужність перевищує номінальну напругу мережі живлення, яка встановлена Замовником (400 В + 10% = 440): Отже, за встановленою Замовником вимогою щодо номінальної напруги мережі живлення тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Кузня Рішень» не відповідає встановленій Замовником вимозі. 3. Щодо відсутності інформації про гарантії виробника в пропозиції учасника ТОВ «Кузня Рішень». В додатку 1 до тендерної документації в таблиці 2 Замовником встановлено гарантії виробника: Таблиця 2 На підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам до предмета закупівлі Учасники повинні були надати для пунктів 1-7 Таблиці 2 документ виробника товару: сертифікат якості / паспорт якості / технічний опис / технічний паспорт / інструкцію з експлуатації / керівництво по монтажу / керівництво по обслуговуванню / тощо, який містить та підтверджує Значення/вимоги встановлені Замовником до пунктів 1-7. Надані Учасником ТОВ «Кузня Рішень» інструкції з експлуатації не містять інформацію про гарантії виробника. Отже, за встановленою Замовником вимогою щодо гарантій виробника, які повинні міститись в документі виробника товару: сертифікат якості / паспорт якості / технічний опис / технічний паспорт / інструкцію з експлуатації / керівництво по монтажу / керівництво по обслуговуванню / тощо - тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Кузня Рішень» не відповідає встановленій Замовником вимозі. 4. Замовник визначив переможця закупівлі ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП», який у складі цінової пропозиції від 05.08.2024 № 05/08/2024-08 запропонував у п.1 Перетворювач частоти потужністю 380 – 480 В. В додатку 1 до тендерної документації в таблиці 2 Замовником вимагалась номінальна напруга мережі живлення 380 В … 400 В -15%... +10%: На підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам до предмета закупівлі Учасники повинні були надати для пунктів 1-7 Таблиці 2 документ виробника товару: сертифікат якості / паспорт якості / технічний опис / технічний паспорт / інструкцію з експлуатації / керівництво по монтажу / керівництво по обслуговуванню / тощо, який містить та підтверджує Значення/вимоги встановлені Замовником до пунктів 1-7. Учасником ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам до предмета закупівлі по п. 1 ПЕРЕТВОРЮВАЧ ЧАСТОТИ ATV630 75кВт 380 - 480В, вмонтовано в шафу з рівнем захисту IP54, з ЕМС-фільтром кат.С3 ATV630D75N4 надано паспорт продукту (технічні характеристики), згідно якого номінальна напруга живлення знаходиться в межах, які встановлені Замовником: Директор Валерій ОСТАПЧУК Уповноважена особа- фахівець з публічних закупівель Олександр МАЛИХІН
На запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу по закупівлі: «Частотно–регулюючі перетворювачі: Частотний перетворювач із віддаленою панеллю керування, код ДК 021:2015-31680000-6 «Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання» ID: UA-2024-08-02-010796-a Питання 1: Згідно із протокольним рішенням від 13.08.2024 № 57/3 Замовник відхилив пропозицію учасника ТОВ «Кузня Рішень» (далі – Учасник) як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: 1. В наданих учасником документах виробника відсутня інформація про призначення товару; 2. Номінальна напруга мережі живлення зазначена 380 – 480 ± 15%, замовником-ініціатором вимагалось 380 В…400В – 15%...+10%; 3. В наданих учасником документах виробника відсутня інформація про гарантії виробника.» Однак, під час проведення моніторингу встановлено, що у своїй тендерній пропозиції Учасник надав інструкцію з експлуатації в якій у розділі 3 міститься інформація про призначення товару, інформація про номінальну потужність 380 – 480 В, що включає мінімальні показники 380 В…400В – 15%...+10% (при цьому Замовник визначив переможця закупівлі ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП», який у складі цінової пропозиції від 05.08.2024 № 05/08/2024-08 запропонував у п.1 Перетворювач частоти потужністю 380 – 480 В). Також в тендерній пропозиції Учасника знаходиться лист від 03.07.2024 № 102/24, в якому міститься інформація про гарантію виробника терміном 24 місяці від дати постачання. Просимо пояснити чи врахували Ви під час розгляду тендерної пропозиції Учасника вище вказані документи та інформацію, а також під час прийняття рішення стосовно відхилення Учасника? Відповідь. 1. Щодо відсутності інформації про призначення товару в пропозиції учасника ТОВ «Кузня Рішень». В додатку 1 до тендерної документації в таблиці 2 Замовником вимагалось призначення товару - для регулювання асинхронних електродвигунів: В наданих Учасником ТОВ «Кузня Рішень» інструкціях з експлуатації конкретне призначення, яке вимагалось Замовником відсутнє: Отже, за встановленою Замовником вимогою щодо призначення товару тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Кузня Рішень» не відповідає встановленій Замовником вимозі. 2. Щодо номінальної напруги мережі живлення в пропозиції учасника ТОВ «Кузня Рішень». В додатку 1 до тендерної документації в таблиці 2 Замовником вимагалась номінальна напруга мережі живлення 380 В … 400 В -15%... +10%: В наданих Учасником ТОВ «Кузня Рішень» інструкціях з експлуатації номінальна потужність перевищує номінальну напругу мережі живлення, яка встановлена Замовником (400 В + 10% = 440): Отже, за встановленою Замовником вимогою щодо номінальної напруги мережі живлення тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Кузня Рішень» не відповідає встановленій Замовником вимозі. 3. Щодо відсутності інформації про гарантії виробника в пропозиції учасника ТОВ «Кузня Рішень». В додатку 1 до тендерної документації в таблиці 2 Замовником встановлено гарантії виробника: Таблиця 2 На підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам до предмета закупівлі Учасники повинні були надати для пунктів 1-7 Таблиці 2 документ виробника товару: сертифікат якості / паспорт якості / технічний опис / технічний паспорт / інструкцію з експлуатації / керівництво по монтажу / керівництво по обслуговуванню / тощо, який містить та підтверджує Значення/вимоги встановлені Замовником до пунктів 1-7. Надані Учасником ТОВ «Кузня Рішень» інструкції з експлуатації не містять інформацію про гарантії виробника. Отже, за встановленою Замовником вимогою щодо гарантій виробника, які повинні міститись в документі виробника товару: сертифікат якості / паспорт якості / технічний опис / технічний паспорт / інструкцію з експлуатації / керівництво по монтажу / керівництво по обслуговуванню / тощо - тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Кузня Рішень» не відповідає встановленій Замовником вимозі. 4. Замовник визначив переможця закупівлі ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП», який у складі цінової пропозиції від 05.08.2024 № 05/08/2024-08 запропонував у п.1 Перетворювач частоти потужністю 380 – 480 В. В додатку 1 до тендерної документації в таблиці 2 Замовником вимагалась номінальна напруга мережі живлення 380 В … 400 В -15%... +10%: На підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам до предмета закупівлі Учасники повинні були надати для пунктів 1-7 Таблиці 2 документ виробника товару: сертифікат якості / паспорт якості / технічний опис / технічний паспорт / інструкцію з експлуатації / керівництво по монтажу / керівництво по обслуговуванню / тощо, який містить та підтверджує Значення/вимоги встановлені Замовником до пунктів 1-7. Учасником ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам до предмета закупівлі по п. 1 ПЕРЕТВОРЮВАЧ ЧАСТОТИ ATV630 75кВт 380 - 480В, вмонтовано в шафу з рівнем захисту IP54, з ЕМС-фільтром кат.С3 ATV630D75N4 надано паспорт продукту (технічні характеристики), згідно якого номінальна напруга живлення знаходиться в межах, які встановлені Замовником: Директор Валерій ОСТАПЧУК Уповноважена особа- фахівець з публічних закупівель Олександр МАЛИХІН
![]() |
sign.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Дезінфікуючий засіб.pdf
pdf,
Підписаний договір. |
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі частотно–регулюючих перетворювачів: Частотний перетворювач із віддаленою панеллю керування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-02-010796-a) проведеною КП «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» в інтересах Комунального підприємства «Харківводоканал» (далі – Замовник) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). Під час проведення моніторингу встановлено, що у своїй тендерній пропозиції ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» (далі – Учасник) надав цінову пропозицію від 05.08.2024 № 05/08/2024-08 (файл «08. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_НОВ.pdf» від 09.08.2024) на суму 12 500 000,00 грн з ПДВ. Аналогічна сума вказана в системі закупівель PROZORRO. Просимо пояснити чи врахували Ви під час розгляду тендерної пропозиції Учасника те, що фактично за перерахунком загальних сум позицій 1-5 вартість цієї цінової пропозиції становить 12 108 600,00 грн з ПДВ? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
![]() |
sign.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Дезінфікуючий засіб.pdf
pdf,
Підписаний договір. |
На запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу по закупівлі: «Частотно–регулюючі перетворювачі: Частотний перетворювач із віддаленою панеллю керування, код ДК 021:2015-31680000-6 «Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання» ID: UA-2024-08-02-010796-a Питання 1: Під час проведення моніторингу встановлено, що у своїй тендерній пропозиції ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» (далі – Учасник) надав цінову пропозицію від 05.08.2024 № 05/08/2024-08 (файл «08. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_НОВ.pdf» від 09.08.2024) на суму 12 500 000,00 грн з ПДВ. Аналогічна сума вказана в системі закупівель PROZORRO. Просимо пояснити чи врахували Ви під час розгляду тендерної пропозиції Учасника те, що фактично за перерахунком загальних сум позицій 1-5 вартість цієї цінової пропозиції становить 12 108 600,00 грн з ПДВ? Відповідь. ДОДАТОК 5 до тендерної документації містить виключний перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Надання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції цінової пропозиції Замовником не вимагалось. Умови пункту 6. Розділу І. Загальні положення тендерної документації «Мова (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» містять наступну інформацію: «…Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.» Отже, Замовник не зобов’язаний розглядати надану учасником ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» цінову пропозицію від 05.08.2024 № 05/08/2024-08 (файл «08. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_НОВ.pdf» від 09.08.2024), надання якої не передбачалось вимогами тендерної документації та додатками до неї та яку Учасник ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» додатково надав на власний розсуд. Директор Валерій ОСТАПЧУК Уповноважена особа- фахівець з публічних закупівель Олександр МАЛИХІН
На запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу по закупівлі: «Частотно–регулюючі перетворювачі: Частотний перетворювач із віддаленою панеллю керування, код ДК 021:2015-31680000-6 «Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання» ID: UA-2024-08-02-010796-a Питання 1: Під час проведення моніторингу встановлено, що у своїй тендерній пропозиції ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» (далі – Учасник) надав цінову пропозицію від 05.08.2024 № 05/08/2024-08 (файл «08. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_НОВ.pdf» від 09.08.2024) на суму 12 500 000,00 грн з ПДВ. Аналогічна сума вказана в системі закупівель PROZORRO. Просимо пояснити чи врахували Ви під час розгляду тендерної пропозиції Учасника те, що фактично за перерахунком загальних сум позицій 1-5 вартість цієї цінової пропозиції становить 12 108 600,00 грн з ПДВ? Відповідь. ДОДАТОК 5 до тендерної документації містить виключний перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Надання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції цінової пропозиції Замовником не вимагалось. Умови пункту 6. Розділу І. Загальні положення тендерної документації «Мова (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» містять наступну інформацію: «…Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.» Отже, Замовник не зобов’язаний розглядати надану учасником ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» цінову пропозицію від 05.08.2024 № 05/08/2024-08 (файл «08. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_НОВ.pdf» від 09.08.2024), надання якої не передбачалось вимогами тендерної документації та додатками до неї та яку Учасник ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» додатково надав на власний розсуд. Директор Валерій ОСТАПЧУК Уповноважена особа- фахівець з публічних закупівель Олександр МАЛИХІН
![]() |
sign.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Дезінфікуючий засіб.pdf
pdf,
Підписаний договір. |
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі частотно–регулюючих перетворювачів: Частотний перетворювач із віддаленою панеллю керування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-02-010796-a) проведеною КП «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» в інтересах Комунального підприємства «Харківводоканал» (далі – Замовник) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). Згідно з Додатком 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання «Інформації про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі». Відповідно тендерної документації надаються Додатки, зокрема, Додаток 6 «Цінова пропозиція (форма)». 1. Згідно Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлені загальні вимоги до предмета закупівлі, а саме: п. 2 Таблиці 1: для електродвигуна насосу 0,4 кВ, 90 кВт, 186 А; для електродвигуна насосу 0,4 кВ, 100 кВт, 185 А; для електродвигуна насосу 0,4 кВ, 105 кВт, 192 А; п. 3 Таблиці 1: для електродвигуна насосу 0,4 кВ, 130 кВт, 247 А. Під час проведення моніторингу встановлено, що у своїй тендерній пропозиції ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» (далі – Учасник) надав цінову пропозицію від 05.08.2024 № 05/08/2024-08, в якій надані назви номенклатурної позиції Учасника/Продавця: п. 2 ПЕРЕТВОРЮВАЧ ЧАСТОТИ комплектний ATV650F 110кВт 380-440В, IP54,ЕМС фільтр кат.С3 ATV650C11N4F; п. 3 ПЕРЕТВОРЮВАЧ ЧАСТОТИ комплектний ATV650F 132кВт 380-440В, IP54,ЕМС фільтр кат.С3 ATV650C13N4F. 2. Згідно Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації встановлені технічні параметри, значення/вимога, які встановлені Замовником, зокрема: номінальна напруга мережі живлення 380 В … 400 В -15 %…+10 %, рівень захисту корпусу перетворювача не менше за ІР54. Під час проведення моніторингу встановлено, що у своїй тендерній пропозиції Учасник надав цінову пропозицію від 05.08.2024 № 05/08/2024-08, в якій надана назва номенклатурної позиції Учасника/Продавця: п. 1 ПЕРЕТВОРЮВАЧ ЧАСТОТИ ATV630 75кВт 380 - 480В, IP21, з ЕМС-фільтром кат.С3 ATV630D75N4. Просимо пояснити чи врахували Ви під час розгляду тендерної пропозиції Учасника невідповідності. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
![]() |
sign.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Дезінфікуючий засіб.pdf
pdf,
Підписаний договір. |
Відповідь. Відповідно до вимог Тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи замовника від «02» серпня 2024 р. № 57/2, зокрема, згідно Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання «Інформації про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі». Документи та інформація, які Учасник повинен надати на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам до предмета закупівлі вказані у пункті 5 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: «5.1. Лист-згода Учасника з ДОДАТКОМ 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ на закупівлю. 5.2. На підтвердження інформації (технічної пропозиції) про відповідність технічним, якісним, кількісним характеристикам, значенням та вимогам предмета закупівлі, Учасником надаються наступні документи: Для показника «Номінальний вихідний струм, А» вказаного Замовинком в Таблиці 1: документ виробника товару: сертифікат якості / паспорт якості / технічний опис / технічний паспорт / інструкція з експлуатації / керівництво по монтажу / керівництво по обслуговуванню / тощо, який містить та підтверджує встановлені вимоги Замовника до «Номінального вихідного струму, А» по усім позиціям. Для пунктів 1-7 Таблиці 2 учасник надає: документ виробника товару: сертифікат якості / паспорт якості / технічний опис / технічний паспорт / інструкцію з експлуатації / керівництво по монтажу / керівництво по обслуговуванню / тощо, який містить та підтверджує Значення/вимоги встановлені Замовником до пунктів 1-7. Для пунктів 8-50 Таблиці 2 учасник надає: гарантійний лист в довільній форми, який підтверджує Значення/вимоги встановлені Замовником до пунктів 8-50. Якщо учасником надається документ, що складено іноземною мовою, Учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою засвідчений компетентною особою. Для цілей цього абзацу компетентною особою є особа (фізична, юридична), яка: має зареєстрований вид діяльності за КВЕД клас 74.30 Надання послуг перекладу або є нотаріусом; або є Міністерством юстиції». Згідно Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлені загальні вимоги до предмета закупівлі, а саме: п. 2 Таблиці 1: для електродвигуна насосу 0,4 кВ, 90 кВт, 186 А; для електродвигуна насосу 0,4 кВ, 100 кВт, 185 А; для електродвигуна насосу 0,4 кВ, 105 кВт, 192 А; п. 3 Таблиці 1: для електродвигуна насосу 0,4 кВ, 130 кВт, 247 А. Згідно Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації встановлені технічні параметри, значення/вимога, які встановлені Замовником, зокрема: номінальна напруга мережі живлення 380 В … 400 В -15 %…+10 %, рівень захисту корпусу перетворювача не менше за ІР54. Під час проведення моніторингу встановлено, що у своїй тендерній пропозиції Учасник надав цінову пропозицію від 05.08.2024 № 05/08/2024-08, в якій надана назва номенклатурної позиції Учасника/Продавця: п. 1 ПЕРЕТВОРЮВАЧ ЧАСТОТИ ATV630 75кВт 380 - 480В, IP21, з ЕМС-фільтром кат.С3 ATV630D75N4. Відповідно до пункту 2 Додатку 4.1 (документи які подаються учасником процедури закупівлі, що визнаний переможцем) учасник процедури, що визнаний переможцем повинен оприлюднити в електронній системі закупівель цінову пропозицію згідно з Додатком 6. ДОДАТОК 5 до тендерної документації містить вичерпний перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Звертаємо увагу, що надання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції цінової пропозиції Замовником, згідно тендерної документації, не вимагалось. Умови пункту 6. Розділу І. Загальні положення тендерної документації «Мова (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» містять наступну вимогу: «…Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.» Отже, Замовник не зобов’язаний розглядати та і не розглядав, надану учасником ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» цінову пропозицію від 05.08.2024 № 05/08/2024-08 (файл «08. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_НОВ.pdf» від 09.08.2024), надання якої не передбачалось вимогами тендерної документації та додатками до неї, та яку Учасник ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» додатково надав на власний розсуд. Під час проведення моніторингу встановлено, що у своїй тендерній пропозиції ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» (далі – Учасник) надав цінову пропозицію від 05.08.2024 № 05/08/2024-08, в якій надані назви номенклатурної позиції Учасника/Продавця: п. 2 ПЕРЕТВОРЮВАЧ ЧАСТОТИ комплектний ATV650F 110кВт 380-440В, IP54,ЕМС фільтр кат.С3 ATV650C11N4F; п. 3 ПЕРЕТВОРЮВАЧ ЧАСТОТИ комплектний ATV650F 132кВт 380-440В, IP54,ЕМС фільтр кат.С3 ATV650C13N4F. Державною аудиторською службою правильно підібрано вислів «Назва номенклатурної позиції», що, наголошуємо, не є технічною характеристикою товару, а є його назвою. Технічні характеристики підтверджуються переліком документів, які вказані у пункті 5 Додатку 1. Підкреслюємо, що цінова пропозиція згідно Додатку 6 до тендерної документації подається згідно з пунктом 2 Додатку 4.1, а саме переможцем процедури закупівлі. Виходячи з цього, Додаток 6 не може підтверджувати технічні характеристики товару, оскільки тендерною документацією передбачено його подання після визнання учасника переможем процедури закупівлі. Отже, технічні характеристики підтверджуються до моменту визнання учасника переможцем, а цінова пропозиція після визнання переможцем. Враховуючи вищевикладене, файл «08. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_НОВ.pdf» при кваліфікації учасника Замовником не розглядався.
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі частотно–регулюючих перетворювачів: Частотний перетворювач із віддаленою панеллю керування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-02-010796-a) проведеною КП «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» в інтересах Комунального підприємства «Харківводоканал» (далі – Замовник) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). Під час проведення моніторингу встановлено, що у своїй тендерній пропозиції Учасник надав цінову пропозицію від 05.08.2024 № 05/08/2024-08, в якій міститься інформація про назву номенклатурної позиції Учасника/Продавця. Наприклад, п. 1 ПЕРЕТВОРЮВАЧ ЧАСТОТИ ATV630 75кВт 380-480В, IP21, з ЕМС-фільтром кат.С3 ATV630D75N4. Проте, як переможець процедури закупівлі ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» надав цінову пропозицію від 23.08.2024 № 23/08/2024-01, в якій змінилась назва номенклатурної позиції Учасника/Продавця: п. 1 ПЕРЕТВОРЮВАЧ ЧАСТОТИ ATV630 75кВт 380- 480В, вмонтовано в шафу з рівнем захисту IP54, з ЕМС-фільтром кат.С3 ATV630D75N4. Аналогічні зміни стосуються всіх назв номенклатурних позицій Учасника/Продавця. Надайте пояснення чи звертали Ви увагу на те, що переможець процедури закупівлі ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» вніс зміни до назв номенклатурних позицій Учасника/Продавця? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
![]() |
sign.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Дезінфікуючий засіб.pdf
pdf,
Підписаний договір. |
Вимоги тендерної документації Замовника не передбачають обов’язкове надання цінової пропозиції у складі тендерної пропозиції Учасника до проведення аукціону. Додаток 5 до тендерної документації містить виключний перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Також Розділу І тендерної документації Замовника передбачає, що «Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.». Отже, у Замовника відсутній обов’язок розглядати цінову пропозицію від 05.08.2024 № 05/08/2024-08 (файл «08. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_НОВ.pdf» від 09.08.2024), надану ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» (далі – Учасник/Продавець) одразу у складі тендерної пропозиції, до проведення аукціону. Оскільки такий обов’язок у Замовника відсутній, безпосередньо під час кваліфікації Учасника, файл «08. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_НОВ.pdf» не розглядався. Відповідно до Розділу VІ тендерної документації Замовника: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен оприлюднити в електронній системі закупівель цінову пропозицію згідно з Додатком 6 до тендерної документації. Допускається коригування розрахунку цінової пропозиції учасника-переможця (у бік зменшення) з метою виправлення/коригування складених розрахунків у поданій ціновій пропозиції. У разі завантаження переможцем декількох цінових пропозицій у зв’язку з виправленням/коригуванням складених розрахунків, замовником приймається до розгляду та вважається тендерною пропозицією переможця останній за часом завантажений файл з ціновою пропозицією.» Після проведення електронною системою аукціону та оголошення ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» переможцем, в електронній системі закупівлі було оприлюднено оновлену та скореговану цінову пропозицію від 29.08.2024 року № 29/08/2024-01, яка відповідно до умов тендерної документації приймається до розгляду та вважається остаточною тендерною пропозицією для укладення договору закупівлі. Щодо найменування номенклатурної позиції, запропонованої Учасником/Продавцем, то слід зазначити наступне. Замовником, у тендерній документації, визначається загальна назва предмета закупівлі, яка в подальшому відображається в оголошенні про проведення процедури закупівлі. Одночасно Замовник залишає порожніми поля у документах, які Учасник/Покупець заповнює самостійно, враховуючи внутрішні документи та первинні документи бухгалтерського обліку. З урахування відповідної інформації Учасник/Продавець заповнює відповідний стовпчик під назвою «Назва номенклатурної позиції Учасника/Продавця». Слід підкреслити, що назва номенклатурної позиції не відображає технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а вказує на конкретну назву Товару, який пропонує Учасник/Постачальник. Технічні та якісні показники визначаються іншими документами наданими у складі тендерної пропозиції Учасника/Постачальника, які розглядаються Замовником під час кваліфікації Учасника. ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» було завантажено цінову пропозицію, яка повністю відповідає формі Додатку 6 до тендерної документації, що повністю відповідає умовам та вимогам тендерної документації Замовника.
Вимоги тендерної документації Замовника не передбачають обов’язкове надання цінової пропозиції у складі тендерної пропозиції Учасника до проведення аукціону. Додаток 5 до тендерної документації містить виключний перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Також Розділу І тендерної документації Замовника передбачає, що «Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.». Отже, у Замовника відсутній обов’язок розглядати цінову пропозицію від 05.08.2024 № 05/08/2024-08 (файл «08. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_НОВ.pdf» від 09.08.2024), надану ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» (далі – Учасник/Продавець) одразу у складі тендерної пропозиції, до проведення аукціону. Оскільки такий обов’язок у Замовника відсутній, безпосередньо під час кваліфікації Учасника, файл «08. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_НОВ.pdf» не розглядався. Відповідно до Розділу VІ тендерної документації Замовника: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен оприлюднити в електронній системі закупівель цінову пропозицію згідно з Додатком 6 до тендерної документації. Допускається коригування розрахунку цінової пропозиції учасника-переможця (у бік зменшення) з метою виправлення/коригування складених розрахунків у поданій ціновій пропозиції. У разі завантаження переможцем декількох цінових пропозицій у зв’язку з виправленням/коригуванням складених розрахунків, замовником приймається до розгляду та вважається тендерною пропозицією переможця останній за часом завантажений файл з ціновою пропозицією.» Після проведення електронною системою аукціону та оголошення ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» переможцем, в електронній системі закупівлі було оприлюднено оновлену та скореговану цінову пропозицію від 29.08.2024 року № 29/08/2024-01, яка відповідно до умов тендерної документації приймається до розгляду та вважається остаточною тендерною пропозицією для укладення договору закупівлі. Щодо найменування номенклатурної позиції, запропонованої Учасником/Продавцем, то слід зазначити наступне. Замовником, у тендерній документації, визначається загальна назва предмета закупівлі, яка в подальшому відображається в оголошенні про проведення процедури закупівлі. Одночасно Замовник залишає порожніми поля у документах, які Учасник/Покупець заповнює самостійно, враховуючи внутрішні документи та первинні документи бухгалтерського обліку. З урахування відповідної інформації Учасник/Продавець заповнює відповідний стовпчик під назвою «Назва номенклатурної позиції Учасника/Продавця». Слід підкреслити, що назва номенклатурної позиції не відображає технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а вказує на конкретну назву Товару, який пропонує Учасник/Постачальник. Технічні та якісні показники визначаються іншими документами наданими у складі тендерної пропозиції Учасника/Постачальника, які розглядаються Замовником під час кваліфікації Учасника. ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» було завантажено цінову пропозицію, яка повністю відповідає формі Додатку 6 до тендерної документації, що повністю відповідає умовам та вимогам тендерної документації Замовника.
![]() |
sign.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Дезінфікуючий засіб.pdf
pdf,
Підписаний договір. |
Відповідь. Відповідно до вимог Тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи замовника від «02» серпня 2024 р. № 57/2, зокрема, згідно Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання «Інформації про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі». Документи та інформація, які Учасник повинен надати на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам до предмета закупівлі вказані у пункті 5 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: «5.1. Лист-згода Учасника з ДОДАТКОМ 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ на закупівлю. 5.2. На підтвердження інформації (технічної пропозиції) про відповідність технічним, якісним, кількісним характеристикам, значенням та вимогам предмета закупівлі, Учасником надаються наступні документи: Для показника «Номінальний вихідний струм, А» вказаного Замовинком в Таблиці 1: документ виробника товару: сертифікат якості / паспорт якості / технічний опис / технічний паспорт / інструкція з експлуатації / керівництво по монтажу / керівництво по обслуговуванню / тощо, який містить та підтверджує встановлені вимоги Замовника до «Номінального вихідного струму, А» по усім позиціям. Для пунктів 1-7 Таблиці 2 учасник надає: документ виробника товару: сертифікат якості / паспорт якості / технічний опис / технічний паспорт / інструкцію з експлуатації / керівництво по монтажу / керівництво по обслуговуванню / тощо, який містить та підтверджує Значення/вимоги встановлені Замовником до пунктів 1-7. Для пунктів 8-50 Таблиці 2 учасник надає: гарантійний лист в довільній форми, який підтверджує Значення/вимоги встановлені Замовником до пунктів 8-50. Якщо учасником надається документ, що складено іноземною мовою, Учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою засвідчений компетентною особою. Для цілей цього абзацу компетентною особою є особа (фізична, юридична), яка: має зареєстрований вид діяльності за КВЕД клас 74.30 Надання послуг перекладу або є нотаріусом; або є Міністерством юстиції». Згідно Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлені загальні вимоги до предмета закупівлі, а саме: п. 2 Таблиці 1: для електродвигуна насосу 0,4 кВ, 90 кВт, 186 А; для електродвигуна насосу 0,4 кВ, 100 кВт, 185 А; для електродвигуна насосу 0,4 кВ, 105 кВт, 192 А; п. 3 Таблиці 1: для електродвигуна насосу 0,4 кВ, 130 кВт, 247 А. Згідно Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації встановлені технічні параметри, значення/вимога, які встановлені Замовником, зокрема: номінальна напруга мережі живлення 380 В … 400 В -15 %…+10 %, рівень захисту корпусу перетворювача не менше за ІР54. Під час проведення моніторингу встановлено, що у своїй тендерній пропозиції Учасник надав цінову пропозицію від 05.08.2024 № 05/08/2024-08, в якій надана назва номенклатурної позиції Учасника/Продавця: п. 1 ПЕРЕТВОРЮВАЧ ЧАСТОТИ ATV630 75кВт 380 - 480В, IP21, з ЕМС-фільтром кат.С3 ATV630D75N4. Відповідно до пункту 2 Додатку 4.1 (документи які подаються учасником процедури закупівлі, що визнаний переможцем) учасник процедури, що визнаний переможцем повинен оприлюднити в електронній системі закупівель цінову пропозицію згідно з Додатком 6. ДОДАТОК 5 до тендерної документації містить вичерпний перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Звертаємо увагу, що надання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції цінової пропозиції Замовником, згідно тендерної документації, не вимагалось. Умови пункту 6. Розділу І. Загальні положення тендерної документації «Мова (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» містять наступну вимогу: «…Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.» Отже, Замовник не зобов’язаний розглядати та і не розглядав, надану учасником ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» цінову пропозицію від 05.08.2024 № 05/08/2024-08 (файл «08. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_НОВ.pdf» від 09.08.2024), надання якої не передбачалось вимогами тендерної документації та додатками до неї, та яку Учасник ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» додатково надав на власний розсуд. Під час проведення моніторингу встановлено, що у своїй тендерній пропозиції ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» (далі – Учасник) надав цінову пропозицію від 05.08.2024 № 05/08/2024-08, в якій надані назви номенклатурної позиції Учасника/Продавця: п. 2 ПЕРЕТВОРЮВАЧ ЧАСТОТИ комплектний ATV650F 110кВт 380-440В, IP54,ЕМС фільтр кат.С3 ATV650C11N4F; п. 3 ПЕРЕТВОРЮВАЧ ЧАСТОТИ комплектний ATV650F 132кВт 380-440В, IP54,ЕМС фільтр кат.С3 ATV650C13N4F. Державною аудиторською службою правильно підібрано вислів «Назва номенклатурної позиції», що, наголошуємо, не є технічною характеристикою товару, а є його назвою. Технічні характеристики підтверджуються переліком документів, які вказані у пункті 5 Додатку 1. Підкреслюємо, що цінова пропозиція згідно Додатку 6 до тендерної документації подається згідно з пунктом 2 Додатку 4.1, а саме переможцем процедури закупівлі. Виходячи з цього, Додаток 6 не може підтверджувати технічні характеристики товару, оскільки тендерною документацією передбачено його подання після визнання учасника переможем процедури закупівлі. Отже, технічні характеристики підтверджуються до моменту визнання учасника переможцем, а цінова пропозиція після визнання переможцем. Враховуючи вищевикладене, файл «08. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_НОВ.pdf» при кваліфікації учасника Замовником не розглядався.
![]() |
sign.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Дезінфікуючий засіб.pdf
pdf,
Підписаний договір. |
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
Інші завершальні будівельні роботи
Поточний ремонт пішохідного огородження на вулично-дорожній мережі міста Луцька
423 000 00 грн