0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
490 000.00 UAH
Замовник
Тернопільська державна сільськогосподарська дослідна станція Інституту сільського господарства Карпатського регіону Національної академії аграрних наук України
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 2 вер. 16:20
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: В технічних характеристиках транспортних засобів і сільськогосподарської техніки, які залучені до виконання сільськогосподарських робіт Тернопільською державною сільськогосподарською дослідною станцією Інституту сільського господарства Карпатського регіону Національної академії аграрних наук України, вказується тип палива, який необхідний для експлуатації цих технічних засобів. Тому, технічні та якісні характеристики Товару, що закуповується, повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючим на період постачання Товару. Якість Товару повинна відповідати екологічним нормам ЄВРО – 5, Державним стандартам України, технічним вимогам заводу виробника та вимогам, ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палива (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927). Товар повинен відповідати температурному режиму експлуатації транспортних засобів в регіонах України. Також, повідомляємо, що технічне завдання на дану закупівлю сформоване на підставі службової записки, отриманої від завідувача відділу рослинництва та землеробства, який повідомив, що, з метою своєчасного збору наукоємної продукції сільськогосподарських культур, вирощених на полях Тернопільської державної сільськогосподарської дослідної станції Інституту сільського господарства Карпатського регіону Національної академії аграрних наук України і перевезення її до місць зберігання існує нагальна потреба в закупівлі дизельного палива для забезпечення експлуатації сільськогосподарської техніки, вчасного збору сільськогосподарської продукції та її перевезення. Попередні розрахунки для забезпечення виконання сільськогосподарських робіт підтверджують потребу у дизельному паливі у кількості 10 000 л. Щодо розміру витрат та очікуваної вартості: Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом середньомісячного використання паливно-мастильних матеріалів на потреби замовника за попередній аналогічний період та діючих ринкових цін, отриманих від потенційних постачальників комерційних пропозицій (або, наприклад, очікувана вартість предмета закупівлі може бути визначена в порядку, передбаченому організаційно-розпорядчими документами замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами), з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/) станом на дату оголошення закупівлі). Розрахунок потреби на пальне у 2024 році підтверджений розрахунками: — фактичних видатків на пальне у 2023 році на сільськогосподарську техніку; — забезпечення суворого режиму економії енергоносіїв у плановому періоді; — забезпечення в планових обсягах фінансового плану можливості здійснення відповідних видатків на пальне. 2. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Згідно статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Тернопільська державна сільськогосподарська дослідна станція Інституту сільського господарства Карпатського регіону Національної академії аграрних наук України оприлюднює в електронній системі закупівель, а саме на E-tender.ua - майданчику для здійснення державних і комерційних торгів, офіційному учаснику системи публічних закупівель Prozorro, всю інформацію стосовно закупівель. Частина 4 статті 10 Закону дає можливість, а не зобов’язує (носить імперативний характер зобов’язання) замовників додатково оприлюднювати в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування зазначену інформацію. Відповідно до статті 8 Конституції України Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Закони мають вищу юридичну силу щодо підзаконних нормативно-правових актів. Внесення змін до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» в частині забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель іде всупереч з вимогами закону, зокрема ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, звертаємо Вашу увагу, що у п. п. 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зазначено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування – затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель», а тому вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що дані норми носять рекомендаційний характер (відповідно до тексту Постанови: «Рекомендовано»), тобто не є імперативними і не зобов’язують Замовника здійснювати відповідні дії. Спеціальним Законом (яким є Закон України «Про публічні закупівлі») не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати вказану інформацію. Для можливості виконання Постанови Кабінету міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі – ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) Тернопільською державною сільськогосподарською дослідною станцією Інституту сільського господарства Карпатського регіону Національної академії аграрних наук України здійснено моніторинг та аналітику послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 56 000,00 грн. (декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta). Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги: Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг). Сплата за Домене ім’я понад 200,00 грн./рік. Сплата за послуги Хостингу понад 7 000,00 грн/рік. Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200 000 грн . (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності). Вважаємо дані витрати необґрунтованими і недоречними для здійснення під час дії воєнного стану.
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: В технічних характеристиках транспортних засобів і сільськогосподарської техніки, які залучені до виконання сільськогосподарських робіт Тернопільською державною сільськогосподарською дослідною станцією Інституту сільського господарства Карпатського регіону Національної академії аграрних наук України, вказується тип палива, який необхідний для експлуатації цих технічних засобів. Тому, технічні та якісні характеристики Товару, що закуповується, повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючим на період постачання Товару. Якість Товару повинна відповідати екологічним нормам ЄВРО – 5, Державним стандартам України, технічним вимогам заводу виробника та вимогам, ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палива (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927). Товар повинен відповідати температурному режиму експлуатації транспортних засобів в регіонах України. Також, повідомляємо, що технічне завдання на дану закупівлю сформоване на підставі службової записки, отриманої від завідувача відділу рослинництва та землеробства, який повідомив, що, з метою своєчасного збору наукоємної продукції сільськогосподарських культур, вирощених на полях Тернопільської державної сільськогосподарської дослідної станції Інституту сільського господарства Карпатського регіону Національної академії аграрних наук України і перевезення її до місць зберігання існує нагальна потреба в закупівлі дизельного палива для забезпечення експлуатації сільськогосподарської техніки, вчасного збору сільськогосподарської продукції та її перевезення. Попередні розрахунки для забезпечення виконання сільськогосподарських робіт підтверджують потребу у дизельному паливі у кількості 10 000 л. Щодо розміру витрат та очікуваної вартості: Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом середньомісячного використання паливно-мастильних матеріалів на потреби замовника за попередній аналогічний період та діючих ринкових цін, отриманих від потенційних постачальників комерційних пропозицій (або, наприклад, очікувана вартість предмета закупівлі може бути визначена в порядку, передбаченому організаційно-розпорядчими документами замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами), з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/) станом на дату оголошення закупівлі). Розрахунок потреби на пальне у 2024 році підтверджений розрахунками: — фактичних видатків на пальне у 2023 році на сільськогосподарську техніку; — забезпечення суворого режиму економії енергоносіїв у плановому періоді; — забезпечення в планових обсягах фінансового плану можливості здійснення відповідних видатків на пальне. 2. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Згідно статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Тернопільська державна сільськогосподарська дослідна станція Інституту сільського господарства Карпатського регіону Національної академії аграрних наук України оприлюднює в електронній системі закупівель, а саме на E-tender.ua - майданчику для здійснення державних і комерційних торгів, офіційному учаснику системи публічних закупівель Prozorro, всю інформацію стосовно закупівель. Частина 4 статті 10 Закону дає можливість, а не зобов’язує (носить імперативний характер зобов’язання) замовників додатково оприлюднювати в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування зазначену інформацію. Відповідно до статті 8 Конституції України Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Закони мають вищу юридичну силу щодо підзаконних нормативно-правових актів. Внесення змін до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» в частині забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель іде всупереч з вимогами закону, зокрема ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, звертаємо Вашу увагу, що у п. п. 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зазначено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування – затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель», а тому вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що дані норми носять рекомендаційний характер (відповідно до тексту Постанови: «Рекомендовано»), тобто не є імперативними і не зобов’язують Замовника здійснювати відповідні дії. Спеціальним Законом (яким є Закон України «Про публічні закупівлі») не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати вказану інформацію. Для можливості виконання Постанови Кабінету міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі – ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) Тернопільською державною сільськогосподарською дослідною станцією Інституту сільського господарства Карпатського регіону Національної академії аграрних наук України здійснено моніторинг та аналітику послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 56 000,00 грн. (декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta). Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги: Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг). Сплата за Домене ім’я понад 200,00 грн./рік. Сплата за послуги Хостингу понад 7 000,00 грн/рік. Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200 000 грн . (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності). Вважаємо дані витрати необґрунтованими і недоречними для здійснення під час дії воєнного стану.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що замовник здійснює закупівлю палива дизельного для забезпечення експлуатації сільськогосподарської техніки, вчасного збору сільськогосподарської продукції та її перевезення. Замовник, Тернопільська державна сільськогосподарська дослідна станція Інституту сільського господарства Карпатського регіону Національної академії аграрних наук України, є науково-дослідною станцією, в штаті якої відсутня особа, яка б мала достатній рівень кваліфікація та знань про види та характеристики дизельного палива. Потребу для здійснення закупівлі уповноважена особа отримує від завідувача відділу рослинництва і землеробства, тобто від особи, яка за своїми функціональними обов’язками відповідає за збір наукоємної сільськогосподарської продукції. Зазначаємо, що в тендерній документації передбачено, що Запропоноване Учасником дизельне паливо повинне відповідати Державним стандартам та/або технічним умовам заводів-виробників, що повинно підтверджуватися паспортом якості, виданим підприємством-виробником пального та/або сертифікатами відповідності. Крім цього, варто зазначити, що у лютому 2024 р. Кабінет Міністрів України відновив дію вимог щодо якості пального не нижче екологічного стандарту «Євро-5». Тому, паливо стандартів «Євро-3» та «Євро-4» на даний час продавати заборонено. Враховуючи це, зазначений товар повинен відповідати діючим державним стандартам (ДСТУ) щодо пального екологічного класу «Євро-5». Також, варто зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості не встановлюють конкретні вимоги, що повинна містити інформація про технічні та якісних характеристик предмета закупівлі. Окрім цього, якщо потенційним учасникам було не достатньо інформації про технічні характеристики предмета закупівлі, то п. 54 Особливостей дозволяє не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). На дану закупівлю жодних запитань не надходило. 2. Щодо другого запитання повідомляємо, що фактичним місцем поставки товару є м. Хоростків Чортківського району Тернопільської області в кількості 8 000 л та АЗС Учасника розташовану в радіусі 15 км від місця розміщення земельних угідь Замовника, призначених для обробітку на території Мельнице-Подільської селищної об’єднаної територіальної громади Чортківського району Тернопільської області в кількості 2 000 л, про що зазначено в Тендерній документації. Щодо інформації, зазначеної в електронних полях, повідомляємо, що замовник здійснює оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів через електронний майданчик e-tender. Інтерфейс майданчика містить поля до заповнення «Реквізити для місця і дати поставки», зокрема поля область, місто, вулиця, будинок, квартира, індекс. Усі ці поля мають обмежену кількість символів. Також фактичним місцем поставки є земельні угіддя на території Мельнице-Подільської селищної об’єднаної територіальної громади, відтак, земельні поля не містять конкретної адреси, яку б можна було зазначити в електронних полях, які пропонує майданчик e-tender. 3. Щодо запитання щодо копії аналогічного договору, повідомляємо, що в складі пропозиції учасник надав довідку про наявність аналогічного договору в якому зазначає про наявність досвіду співпраці з Комунальним підприємством «Чисте місто» Козятинської міської ради. Даний контрагент є замовником в розумінні закону «Про публічні закупівлі», відтак, інформація про договір №84- 10/23 від 26.10.2023 р. міститься в відкритих джерелах, зокрема переглянути копію такого договору та стан його виконання можна в електронній системі закупівель (UA-2023-09-29-004004-a). 4. Форма «Відомості про учасника» надається учасником для з’ясування інформації про Повну та скорочену назву учасника, Назву документа, яким затверджено Статут учасника, його номер та дата, Місце та дату проведення державної реєстрації учасника, Статус учасника (виробник або надавач послуг або виконавець робіт, дилер, представник або ін.), Організаційно-правова форма, Форма власності, Юридична адреса, Поштова адреса, Реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку), у якому (яких) обслуговується учасник, Відомості про контактну (контактних) особу (осіб) учасника (ім’я ПРІЗВИЩЕ, посада, контактний телефон, е-mail, інше). В складі пропозиції учасник надає документи (на виконання інших вимог тендерної документації), в яких зазначено усю інформацію, яка вимагається в формі «Відомості про учасника». 5. У відповідь на запитання щодо порушення законодавства а саме ДСТУ 4163:2020 Державної уніфікованої системи документації «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів»» прийнятого наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 01.07.2020 р. № 144., повідомляємо, що відповідно до пункту 1.1. ДСТУ 4163:2020 цей стандарт поширюється на організаційно-розпорядчі документи незалежно від носія інформації (далі – документи), зокрема на: організаційні (положення, статути, посадові інструкції, штатні розписи тощо); розпорядчі (постанови, рішення, накази, розпорядження); інформаційно-аналітичні (акти, довідки, доповідні записки, пояснювальні записки, службові листи тощо) документи, створювані в результаті діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, установ, підприємств, організацій та інших юридичних осіб (далі – юридична особа) незалежно від їхнього функціонально- цільового призначення, рівня і масштабу діяльності та форми власності. Виходячи з цього переліку, можна зробити висновок, що документи тендерної пропозиції, не входить до жодної категорії організаційно-розпорядчих документів, які зазначено в п. 1.1. даного стандарту. Відповідно до п. 5.16. ДСТУ 4163:2020, Перелік видів документів, що мають бути затверджені з проставлянням грифа затвердження, визначає юридична особа на підставі законодавства та з унесенням в інструкцію з діловодства. Таким чином ДСТУ 4163-2020 носить рекомендаційний характер. Отже, враховуючи вище сказане, Замовником не було допущено порушень норм чинного законодавства України, оскільки не має обов’язку здійснювати підготовку документів тендерної пропозиції на відповідність вимогам цього ДСТУ.
1. У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що замовник здійснює закупівлю палива дизельного для забезпечення експлуатації сільськогосподарської техніки, вчасного збору сільськогосподарської продукції та її перевезення. Замовник, Тернопільська державна сільськогосподарська дослідна станція Інституту сільського господарства Карпатського регіону Національної академії аграрних наук України, є науково-дослідною станцією, в штаті якої відсутня особа, яка б мала достатній рівень кваліфікація та знань про види та характеристики дизельного палива. Потребу для здійснення закупівлі уповноважена особа отримує від завідувача відділу рослинництва і землеробства, тобто від особи, яка за своїми функціональними обов’язками відповідає за збір наукоємної сільськогосподарської продукції. Зазначаємо, що в тендерній документації передбачено, що Запропоноване Учасником дизельне паливо повинне відповідати Державним стандартам та/або технічним умовам заводів-виробників, що повинно підтверджуватися паспортом якості, виданим підприємством-виробником пального та/або сертифікатами відповідності. Крім цього, варто зазначити, що у лютому 2024 р. Кабінет Міністрів України відновив дію вимог щодо якості пального не нижче екологічного стандарту «Євро-5». Тому, паливо стандартів «Євро-3» та «Євро-4» на даний час продавати заборонено. Враховуючи це, зазначений товар повинен відповідати діючим державним стандартам (ДСТУ) щодо пального екологічного класу «Євро-5». Також, варто зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості не встановлюють конкретні вимоги, що повинна містити інформація про технічні та якісних характеристик предмета закупівлі. Окрім цього, якщо потенційним учасникам було не достатньо інформації про технічні характеристики предмета закупівлі, то п. 54 Особливостей дозволяє не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). На дану закупівлю жодних запитань не надходило. 2. Щодо другого запитання повідомляємо, що фактичним місцем поставки товару є м. Хоростків Чортківського району Тернопільської області в кількості 8 000 л та АЗС Учасника розташовану в радіусі 15 км від місця розміщення земельних угідь Замовника, призначених для обробітку на території Мельнице-Подільської селищної об’єднаної територіальної громади Чортківського району Тернопільської області в кількості 2 000 л, про що зазначено в Тендерній документації. Щодо інформації, зазначеної в електронних полях, повідомляємо, що замовник здійснює оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів через електронний майданчик e-tender. Інтерфейс майданчика містить поля до заповнення «Реквізити для місця і дати поставки», зокрема поля область, місто, вулиця, будинок, квартира, індекс. Усі ці поля мають обмежену кількість символів. Також фактичним місцем поставки є земельні угіддя на території Мельнице-Подільської селищної об’єднаної територіальної громади, відтак, земельні поля не містять конкретної адреси, яку б можна було зазначити в електронних полях, які пропонує майданчик e-tender. 3. Щодо запитання щодо копії аналогічного договору, повідомляємо, що в складі пропозиції учасник надав довідку про наявність аналогічного договору в якому зазначає про наявність досвіду співпраці з Комунальним підприємством «Чисте місто» Козятинської міської ради. Даний контрагент є замовником в розумінні закону «Про публічні закупівлі», відтак, інформація про договір №84- 10/23 від 26.10.2023 р. міститься в відкритих джерелах, зокрема переглянути копію такого договору та стан його виконання можна в електронній системі закупівель (UA-2023-09-29-004004-a). 4. Форма «Відомості про учасника» надається учасником для з’ясування інформації про Повну та скорочену назву учасника, Назву документа, яким затверджено Статут учасника, його номер та дата, Місце та дату проведення державної реєстрації учасника, Статус учасника (виробник або надавач послуг або виконавець робіт, дилер, представник або ін.), Організаційно-правова форма, Форма власності, Юридична адреса, Поштова адреса, Реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку), у якому (яких) обслуговується учасник, Відомості про контактну (контактних) особу (осіб) учасника (ім’я ПРІЗВИЩЕ, посада, контактний телефон, е-mail, інше). В складі пропозиції учасник надає документи (на виконання інших вимог тендерної документації), в яких зазначено усю інформацію, яка вимагається в формі «Відомості про учасника». 5. У відповідь на запитання щодо порушення законодавства а саме ДСТУ 4163:2020 Державної уніфікованої системи документації «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів»» прийнятого наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 01.07.2020 р. № 144., повідомляємо, що відповідно до пункту 1.1. ДСТУ 4163:2020 цей стандарт поширюється на організаційно-розпорядчі документи незалежно від носія інформації (далі – документи), зокрема на: організаційні (положення, статути, посадові інструкції, штатні розписи тощо); розпорядчі (постанови, рішення, накази, розпорядження); інформаційно-аналітичні (акти, довідки, доповідні записки, пояснювальні записки, службові листи тощо) документи, створювані в результаті діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, установ, підприємств, організацій та інших юридичних осіб (далі – юридична особа) незалежно від їхнього функціонально- цільового призначення, рівня і масштабу діяльності та форми власності. Виходячи з цього переліку, можна зробити висновок, що документи тендерної пропозиції, не входить до жодної категорії організаційно-розпорядчих документів, які зазначено в п. 1.1. даного стандарту. Відповідно до п. 5.16. ДСТУ 4163:2020, Перелік видів документів, що мають бути затверджені з проставлянням грифа затвердження, визначає юридична особа на підставі законодавства та з унесенням в інструкцію з діловодства. Таким чином ДСТУ 4163-2020 носить рекомендаційний характер. Отже, враховуючи вище сказане, Замовником не було допущено порушень норм чинного законодавства України, оскільки не має обов’язку здійснювати підготовку документів тендерної пропозиції на відповідність вимогам цього ДСТУ.
У відповідь на Ваш висновок по моніторингу UA-M-2024-09-02-000043 на закупівлю «ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (Дизельне паливо)» повідомляємо наступне: На даний час Замовник вживає заходів щодо розірвання договору, зокрема, шляхом надсилання до Постачальника письмового повідомлення щодо розірвання договору за взаємною згодою.( копія додається). Інформація про припинення зобов’язань за договором №2024/07/22-1 від 22 липня 2024 року буде оприлюднена на веб – порталі Уповноваженого органу згідно із вимогами чинного законодавства Зважаючи на Висновок про результати моніторингу закупівлі щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, повідомляємо, що Уповноваженою особою було виконано висновок та проведено заходи направлені на недопущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь яких інших порушень, зокрема і в частині складання тендерної документації. Зокрема, Уповноважена особа провела детальний аналіз висновку моніторингу Державної аудиторської служби, Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. Також, Уповноважена особа планує відвідати онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважена особа, зобов’язується в майбутньому не допускати встановлених порушень та прикласти всі зусилля для проведення закупівель виключно з відповідністю до чинного законодавства.