0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
477 832.96 UAH
Замовник
Відділ освіти, культури, спорту та туризму Новоборисівської сільської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 2 вер. 17:45
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Щодо надання пояснення Замовником по закупівлі Ua-2024-07-26-004545-a: Відділ освіти, культури, спорту та туризму Новоборисівської сільської ради (далі – Замовник) на підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», повідомляє наступне. 26 липня 2024 року Замовник оголосив закупівлю: «Ноутбуки», код ДК 021:2015 — 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) у порядку процедури відкритих торгів із особливостями (ідентифікатор UA-2024-07-26-004545-a), з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Процедура закупівлі проведена із дотриманням вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оформлення тендерної документації закупівлі та дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, зокрема: Добросовісна конкуренція серед учасників; Максимальна економія, ефективність та пропорційність; Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; Недискримінація учасників та рівне ставлення до них; Об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; Запобігання корупційним діям і зловживанням. Технічне завдання, що наведене у Додатку № 3 Тендерної документації, передбачає поставку товарів «Ноутбуки» в кількості 23 одиниць. Місце поставки товарів: 67121, Україна, Одеська обл., село Новоборисівка, вул. Центральна, буд. 21. Замовник надає відповідь на запитувану інформацію на підставі проведення Управлінням Південного офісу Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-26-004545-a). Питання номер №1 моніторингу: «1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)..» Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін, доступних у мережі Інтернет, зокрема в електронній системі закупівель "Prozorro", та з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання коштів». Відповідно до зазначених документів, надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, та очікуваної вартості предмета закупівлі. Технічні характеристики ноутбуків визначені на підставі службової записки від внутрішнього підрозділу, відповідального за матеріальне забезпечення Замовника. Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни, включаючи вартість товару, податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені, а також усіх інших витрат відповідно до вимог чинного законодавства щодо формування ціни на ноутбуки. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі був проведений з урахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) за допомогою методу порівняння та аналізу ринкових цін, а також на основі роз’яснень Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року. Система електронних закупівель Prozorro надає відкритий доступ до публічних закупівель, що дозволяє аналізувати не тільки власні попередні закупівлі ідентичного або аналогічного товару, але й угоди купівлі-продажу інших Замовників з урахуванням індексу інфляції. При визначенні очікуваної вартості закупівлі також враховувалась інформація, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, зокрема зміни курсів іноземних валют та закупівельних цін на дорогоцінні метали і сплави, що використовуються у виготовленні предмету закупівлі. Замовник здійснював моніторинг середньоринкових цін товарної продукції згідно з переліком та умовами Додатку 3, що є актуальним на момент проведення закупівлі, а також на основі історії закупівель за період квітень-червень 2024 року із передбаченою потребою на 2024 рік (додаток - таблиця проаналізованих закупівель для розрахунку очікуваної вартості по аналогічних потребах). Під час проведення процедури відкритих торгів із особливостями за предметом закупівлі, код ДК 021:2015 — 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина), яка була здійснена на підставі господарських потреб Замовника, очікувана вартість закупівлі товару становить 477 832,96 грн (чотириста сімдесят сім тисяч вісімсот тридцять дві гривні 96 копійок) з урахуванням ПДВ. Вартість враховує інформацію ринку таких товарів. Замовник у Додатку 3 Тендерної документації визначив параметри та характеристики товару, а також встановив наступні вимоги: Умови поставки: по заявці Замовника; Термін поставки: після підписання договору, протягом 2024 року до 31.12.2024 р.; Місце поставки: 67121, Україна, Одеська область, Заклади освіти Новоборисівської сільської ради; Інші вимоги: Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати національним та/або міжнародним стандартам і технічним вимогам, встановленим у цьому додатку та всіх інших вимогах документації. Товар повинен бути новим і таким, що не був у використанні (не раніше 2022 року випуску). Не допускається поставка виставкових та/або дослідних зразків товару. Характеристики ноутбука повинні бути не нижче визначених у цьому Додатку та вказуватись в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням торгової марки та моделі кожної позиції для можливості перевірки відповідності технічним характеристикам на сайті виробника. Пропозиція Учасника має містити порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. У разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам і буде відхилена. Все програмне забезпечення повинно бути попередньо інстальованим, ліцензійно чистим і мати активовану ліцензію. Товар (упаковка) повинен містити маркування відповідно до стандартів виробника, що дозволяє ідентифікувати товар, його походження і дату виробництва. Товар повинен бути новим і укомплектованим інструкціями з використання та зберігання українською мовою. Замовником опубліковано інформацію про закупівлю на електронному майданчику за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/ua-2024-07-26-004545-a, а також було здійснено публікацію інформації про план використання кошторису за цим призначенням: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-07-26-005542-a. Питання номер №2 моніторингу: «Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі фізичної особи – підприємця Бондаренко Андрій Анатолійович та укладання з ним договору про закупівлю, тоді як переможцем процедури закупівлі не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5 та 12 пункту 47 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)?» - Замовник звертає увагу, що відповідно до положень частини 5 статті 17 Закону України № 922-VIII, замовник не вимагає від переможця процедури закупівлі документального підтвердження публічної інформації, оприлюдненої у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або інформації, що міститься в відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, доступної в електронній системі закупівель. - - Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» затверджено Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню. Згідно з цією постановою, всі розпорядники інформації створюють та оновлюють публічні дані відповідно до їх компетенції. Наприклад, Національне агентство з питань запобігання корупції створює та адмініструє «Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення». - - На підставі інформації з реєстрів публічних даних про юридичних осіб, офіційного реєстру Міністерства юстиції України, реєстру Судової влади та інших джерел (інформація надається в додатках), замовник встановив, що відсутні обставини для відхилення пропозиції ФОП Бондаренко Андрія Анатолійовича (код ЄДРПОУ – 2563416471): - - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6 або пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів. - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку. - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку. - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника. - Учасник процедури закупівлі не визнаний в установленому законом порядку банкрутом, і стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань” (крім нерезидентів). - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадків, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. - - Замовник підтверджує, що із учасником-переможцем не було випадків укладання договорів про закупівлю, за якими переможець процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до дострокового розірвання договору, і не було випадків, коли до учасника застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Таким чином, переможець процедури закупівлі не перебуває в обставинах, зазначених в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. - - Замовник здійснив повну, всебічну та об’єктивну перевірку пропозиції ФОП Бондаренко Андрія Анатолійовича (код ЄДРПОУ – 2563416471) відповідно до актуальних на момент проведення закупівлі вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами) та відповідно до вимог підпункту 3 пункту 44, підпункту 2 пункту 45 та абзацу 15 пункту 47 Особливостей і Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі наданих документів та публічних даних державних реєстрів. - - Замовник перевірив документи тендерної пропозиції ФОП Бондаренко Андрія Анатолійовича на достовірність і встановив, що недостовірна інформація відсутня згідно з публічними даними та державними реєстрами. Тому вимоги абзацу першого пункту 42 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами) виконані. - - Тендерна пропозиція учасника ФОП Бондаренко Андрія Анатолійовича містить документи на підтвердження відсутності обставин, зазначених у пункті 47 Особливостей, а документація закупівлі не містить вимоги про формування цих довідок після прийняття рішення про визначення переможця, зокрема:022 довідка про відсутність заборогованості; - 005 Витяг про відсутність судимості; - 005 Витяг-2495158-БОНДАРЕНКО-2024-04-09 - 008 про банкрутство - 019 дов про відсутність підстав п 47 особливостей - 009 довідка про корупцію. - Також учасник ФОП Бондаренко Андрій Анатолійович (код ЄДРПОУ - 2563416471) повідомив Замовнику, що через регламентні роботи на майданчику учасника не збереглися в онлайн-доступі завантажені документи переможця та накладений підпис. Тому такі документи були також надіслані на електронною поштою і додано лист пояснення. Замовник розглянув публічні відомості про учасника ФОП Бондаренко Андрія Анатолійовича (код ЄДРПОУ - 2563416471) та його документи як переможця, які підтверджують відсутність підстав для відхилення пропозиції згідно з п. 47 Особливостей у інших закупівлях (https://prozorro.gov.ua/uk/search/). Замовник також перевірив документи та встановив, що в пропозиції учасника-переможця є формальні помилки, такі як орфографічні помилки та помилки в нумерації документів тендерної пропозиції. Ці помилки не є підставою для відхилення пропозиції. Відповідь на питання №3:Надайте інформацію щодо стану виконання договору про закупівлю товарів від 26.08.2024 № 136. Станом на 09 вересня 2024 року Замовником за договором № 136 від 26 серпня 2024 року не здійснювалось замовлень на постачання товарів. Відповідно, відсутні будь-які проведені оплати. Таким чином, інформація щодо стану виконання договору про закупівлю товарів від 26.08.2024 № 136 в процентному відношенні становить 0%. Замовник звертає увагу на позицію Конституційного Суду України у Рішенні від 25 січня 2012 року № 3-рп/2012 (справа № 1-11/2012), згідно з якою одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності. Це означає необхідність дотримання балансу між несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване рішення (ст. 2 КАС України). Тому Замовник готовий захищати законність своїх дій у разі суперечливих рішень контролюючого органу. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», відповідь із необхідною інформацією Замовник завантажив через електронну систему закупівель Prozorro. Пояснення було надано Замовником через електронну систему закупівель у встановлені терміни — протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту, тобто в період з 5 по 9 вересня 2024 року. Додатки: 1. Таблиця аналізу аналогічних закупівель на 88 аркушах. 2. Дані реєстру юридичних осіб Міністерства юстиції України на 1 аркушах. 3. Публічні дані по переможцю на 8 аркушах. 4. Документи надані учасником-переможцем у складі пропозиції на 7 аркушах.
Щодо надання пояснення Замовником по закупівлі Ua-2024-07-26-004545-a: Відділ освіти, культури, спорту та туризму Новоборисівської сільської ради (далі – Замовник) на підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», повідомляє наступне. 26 липня 2024 року Замовник оголосив закупівлю: «Ноутбуки», код ДК 021:2015 — 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) у порядку процедури відкритих торгів із особливостями (ідентифікатор UA-2024-07-26-004545-a), з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Процедура закупівлі проведена із дотриманням вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оформлення тендерної документації закупівлі та дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, зокрема: Добросовісна конкуренція серед учасників; Максимальна економія, ефективність та пропорційність; Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; Недискримінація учасників та рівне ставлення до них; Об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; Запобігання корупційним діям і зловживанням. Технічне завдання, що наведене у Додатку № 3 Тендерної документації, передбачає поставку товарів «Ноутбуки» в кількості 23 одиниць. Місце поставки товарів: 67121, Україна, Одеська обл., село Новоборисівка, вул. Центральна, буд. 21. Замовник надає відповідь на запитувану інформацію на підставі проведення Управлінням Південного офісу Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-26-004545-a). Питання номер №1 моніторингу: «1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)..» Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін, доступних у мережі Інтернет, зокрема в електронній системі закупівель "Prozorro", та з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання коштів». Відповідно до зазначених документів, надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, та очікуваної вартості предмета закупівлі. Технічні характеристики ноутбуків визначені на підставі службової записки від внутрішнього підрозділу, відповідального за матеріальне забезпечення Замовника. Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни, включаючи вартість товару, податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені, а також усіх інших витрат відповідно до вимог чинного законодавства щодо формування ціни на ноутбуки. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі був проведений з урахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) за допомогою методу порівняння та аналізу ринкових цін, а також на основі роз’яснень Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року. Система електронних закупівель Prozorro надає відкритий доступ до публічних закупівель, що дозволяє аналізувати не тільки власні попередні закупівлі ідентичного або аналогічного товару, але й угоди купівлі-продажу інших Замовників з урахуванням індексу інфляції. При визначенні очікуваної вартості закупівлі також враховувалась інформація, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, зокрема зміни курсів іноземних валют та закупівельних цін на дорогоцінні метали і сплави, що використовуються у виготовленні предмету закупівлі. Замовник здійснював моніторинг середньоринкових цін товарної продукції згідно з переліком та умовами Додатку 3, що є актуальним на момент проведення закупівлі, а також на основі історії закупівель за період квітень-червень 2024 року із передбаченою потребою на 2024 рік (додаток - таблиця проаналізованих закупівель для розрахунку очікуваної вартості по аналогічних потребах). Під час проведення процедури відкритих торгів із особливостями за предметом закупівлі, код ДК 021:2015 — 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина), яка була здійснена на підставі господарських потреб Замовника, очікувана вартість закупівлі товару становить 477 832,96 грн (чотириста сімдесят сім тисяч вісімсот тридцять дві гривні 96 копійок) з урахуванням ПДВ. Вартість враховує інформацію ринку таких товарів. Замовник у Додатку 3 Тендерної документації визначив параметри та характеристики товару, а також встановив наступні вимоги: Умови поставки: по заявці Замовника; Термін поставки: після підписання договору, протягом 2024 року до 31.12.2024 р.; Місце поставки: 67121, Україна, Одеська область, Заклади освіти Новоборисівської сільської ради; Інші вимоги: Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати національним та/або міжнародним стандартам і технічним вимогам, встановленим у цьому додатку та всіх інших вимогах документації. Товар повинен бути новим і таким, що не був у використанні (не раніше 2022 року випуску). Не допускається поставка виставкових та/або дослідних зразків товару. Характеристики ноутбука повинні бути не нижче визначених у цьому Додатку та вказуватись в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням торгової марки та моделі кожної позиції для можливості перевірки відповідності технічним характеристикам на сайті виробника. Пропозиція Учасника має містити порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. У разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам і буде відхилена. Все програмне забезпечення повинно бути попередньо інстальованим, ліцензійно чистим і мати активовану ліцензію. Товар (упаковка) повинен містити маркування відповідно до стандартів виробника, що дозволяє ідентифікувати товар, його походження і дату виробництва. Товар повинен бути новим і укомплектованим інструкціями з використання та зберігання українською мовою. Замовником опубліковано інформацію про закупівлю на електронному майданчику за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/ua-2024-07-26-004545-a, а також було здійснено публікацію інформації про план використання кошторису за цим призначенням: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-07-26-005542-a. Питання номер №2 моніторингу: «Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі фізичної особи – підприємця Бондаренко Андрій Анатолійович та укладання з ним договору про закупівлю, тоді як переможцем процедури закупівлі не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5 та 12 пункту 47 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)?» - Замовник звертає увагу, що відповідно до положень частини 5 статті 17 Закону України № 922-VIII, замовник не вимагає від переможця процедури закупівлі документального підтвердження публічної інформації, оприлюдненої у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або інформації, що міститься в відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, доступної в електронній системі закупівель. - - Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» затверджено Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню. Згідно з цією постановою, всі розпорядники інформації створюють та оновлюють публічні дані відповідно до їх компетенції. Наприклад, Національне агентство з питань запобігання корупції створює та адмініструє «Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення». - - На підставі інформації з реєстрів публічних даних про юридичних осіб, офіційного реєстру Міністерства юстиції України, реєстру Судової влади та інших джерел (інформація надається в додатках), замовник встановив, що відсутні обставини для відхилення пропозиції ФОП Бондаренко Андрія Анатолійовича (код ЄДРПОУ – 2563416471): - - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6 або пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів. - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку. - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку. - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника. - Учасник процедури закупівлі не визнаний в установленому законом порядку банкрутом, і стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань” (крім нерезидентів). - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадків, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. - - Замовник підтверджує, що із учасником-переможцем не було випадків укладання договорів про закупівлю, за якими переможець процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до дострокового розірвання договору, і не було випадків, коли до учасника застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Таким чином, переможець процедури закупівлі не перебуває в обставинах, зазначених в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. - - Замовник здійснив повну, всебічну та об’єктивну перевірку пропозиції ФОП Бондаренко Андрія Анатолійовича (код ЄДРПОУ – 2563416471) відповідно до актуальних на момент проведення закупівлі вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами) та відповідно до вимог підпункту 3 пункту 44, підпункту 2 пункту 45 та абзацу 15 пункту 47 Особливостей і Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі наданих документів та публічних даних державних реєстрів. - - Замовник перевірив документи тендерної пропозиції ФОП Бондаренко Андрія Анатолійовича на достовірність і встановив, що недостовірна інформація відсутня згідно з публічними даними та державними реєстрами. Тому вимоги абзацу першого пункту 42 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами) виконані. - - Тендерна пропозиція учасника ФОП Бондаренко Андрія Анатолійовича містить документи на підтвердження відсутності обставин, зазначених у пункті 47 Особливостей, а документація закупівлі не містить вимоги про формування цих довідок після прийняття рішення про визначення переможця, зокрема:022 довідка про відсутність заборогованості; - 005 Витяг про відсутність судимості; - 005 Витяг-2495158-БОНДАРЕНКО-2024-04-09 - 008 про банкрутство - 019 дов про відсутність підстав п 47 особливостей - 009 довідка про корупцію. - Також учасник ФОП Бондаренко Андрій Анатолійович (код ЄДРПОУ - 2563416471) повідомив Замовнику, що через регламентні роботи на майданчику учасника не збереглися в онлайн-доступі завантажені документи переможця та накладений підпис. Тому такі документи були також надіслані на електронною поштою і додано лист пояснення. Замовник розглянув публічні відомості про учасника ФОП Бондаренко Андрія Анатолійовича (код ЄДРПОУ - 2563416471) та його документи як переможця, які підтверджують відсутність підстав для відхилення пропозиції згідно з п. 47 Особливостей у інших закупівлях (https://prozorro.gov.ua/uk/search/). Замовник також перевірив документи та встановив, що в пропозиції учасника-переможця є формальні помилки, такі як орфографічні помилки та помилки в нумерації документів тендерної пропозиції. Ці помилки не є підставою для відхилення пропозиції. Відповідь на питання №3:Надайте інформацію щодо стану виконання договору про закупівлю товарів від 26.08.2024 № 136. Станом на 09 вересня 2024 року Замовником за договором № 136 від 26 серпня 2024 року не здійснювалось замовлень на постачання товарів. Відповідно, відсутні будь-які проведені оплати. Таким чином, інформація щодо стану виконання договору про закупівлю товарів від 26.08.2024 № 136 в процентному відношенні становить 0%. Замовник звертає увагу на позицію Конституційного Суду України у Рішенні від 25 січня 2012 року № 3-рп/2012 (справа № 1-11/2012), згідно з якою одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності. Це означає необхідність дотримання балансу між несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване рішення (ст. 2 КАС України). Тому Замовник готовий захищати законність своїх дій у разі суперечливих рішень контролюючого органу. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», відповідь із необхідною інформацією Замовник завантажив через електронну систему закупівель Prozorro. Пояснення було надано Замовником через електронну систему закупівель у встановлені терміни — протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту, тобто в період з 5 по 9 вересня 2024 року. Додатки: 1. Таблиця аналізу аналогічних закупівель на 88 аркушах. 2. Дані реєстру юридичних осіб Міністерства юстиції України на 1 аркушах. 3. Публічні дані по переможцю на 8 аркушах. 4. Документи надані учасником-переможцем у складі пропозиції на 7 аркушах.
Щодо виконання висновку моніторингу: Відділ освіти, спорту, культури та туризму Новоборисівської сільської ради (код ЄДРПОУ 43917160), надалі – Покупець, в особі начальника Муравської Катерини Сергіївни, що діє на підставі Положення, затвердженого рішенням сільської ради № 144-VIII від 15.03.2021 року, як замовник по закупівлі «Ноутбуки» (код ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)), у порядку процедури відкритих торгів із особливостями за ідентифікатором № UA-2024-07-26-004545-a, на виконання висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі від 02.09.2024 року (далі – Моніторинг), згідно з частиною восьмою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та/або документів, які свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, повідомляє наступне: 1. Замовником взято до уваги, що за результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, а також відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі — порушень не встановлено. 2. Замовником взято до уваги, що у випадку, визначеному Моніторингом, за результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій виявлено порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей. На підставі цього Замовник, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», здійснив заходи, спрямовані на недопущення повторних порушень шляхом проведення роз'яснювальних робіт та попереджень для працівників, задіяних у сфері публічних закупівель. Також було проведено заходи з покращення та оновлення роботи з нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель. Додатково було перевірено наявні документи, що стосуються процесу проведення публічних закупівель, на відповідність вимогам пунктів 28 та 44 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Замовником також здійснено заходи з усунення виявленого порушення шляхом застосування правових наслідків розірвання договору поставки № 136, укладеного 26.08.2024 року, відповідно до статті 216 Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів із дня оприлюднення висновку буде оприлюднено через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку. Зокрема, Замовник надає до цієї інформації Додаткову угоду № 3 від 19.09.2024 року про розірвання договору, укладеного з ФОП Бондаренко Андрієм Анатолійовичем відповідно до статті 216 Цивільного кодексу України. Замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку за результатами Моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-26-004545-a від 12 вересня 2024 року оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про вжиті заходи, зазначені у Моніторингу. На підставі зазначеного вище просимо здійснити дії відповідно до частини дев’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відобразити в електронній системі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. У такому випадку службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягаються до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель, оскільки Замовником було усунено виявлені порушення відповідно до висновку.