0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 315 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 3 вер. 16:43
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Щодо питання №1. Технічні та якісні показники, що зазначені в тендерній документації були підібрані Замовником за результатами порівнянь різних транспортних засобів по критерію «ціна/якість» та максимально повністю враховують функціональну потребу Замовника для виробничих цілей. Технічні та якісні характеристики товару, що закуповується, повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період постачання Товару, ДСТУ. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису та наявної потреби. Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі товару: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно до рекомендацій Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів з аналізом цін постачальників комунальної техніки, що оприлюднена ними на власних веб-сайтах: https://aleanda.com/; https://machineryline.ua/; https://car.prom.ua/; https://auto.ria.com/; https://www.olx.ua/; https://zeppelin.ua/; https://hydromarket.com.ua/ та ряду інших на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі. Компанія ALEANDA є ексклюзивним представником CASE Construction в Україні і пропонує купити навантажувачі CASE. На сайті компанії https://aleanda.com/ відсутні ціни на техніку. Нами здійснювались дзвінки за телефоном +38 (067) 620-20-25 для з’ясування цін на фронтальні навантажувачі. Ціни на техніку CASE є значно вищими за очікувану вартість визначену замовником. На сайті Аuto.ria https://auto.ria.com/uk/auto_everun_er_35156130.html зараз міститься оголошення про продаж Everun ER фронтальний навантажувач, при цьому його характеристики є гіршими ніж ті які вказані нами в тендерній документації, а саме його вантажопідйомність, кг 1800. В Додатку 1 до тендерної документації вказано не менше 2000 кг. Ціна вказаного фронтального навантажувача 35 000,00 доларів США (1 438 150,00 грн. по курсу НБУ). Тобто, товар який є гірший по своїм характеристикам коштує дорожче ніж визначена замовником очікувана вартість. Ціна визначена замовником є нижче ринкової, відтак не можна стверджувати про завищення очікуваної вартості предмета закупівлі. На сайті Аuto.ria https://auto.ria.com/uk/auto_everun_er_36924184.html зараз міститься оголошення про продаж Everun ER фронтальний навантажувач його ціна 39 000,00 доларів США (1 602 510,00 грн. по курсу НБУ). При цьому його характеристики є гіршими ніж ті які вказані нами в тендерній документації, а саме його потужність 55 кВт. В Додатку 1 до тендерної документації вказано не менше 70 кВт. Тобто, товар який є гірший по своїм характеристикам коштує дорожче ніж визначена замовником очікувана вартість. Ціна визначена замовником є нижче ринкової, відтак не можна стверджувати про завищення очікуваної вартості предмета закупівлі. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису. Відтак замовник не міг здійснювати закупівлю з очікуваною вартістю вище ніж затверджену кошторисом. Виходячи з оголошень які містяться за вказаними вище посиланнями замовнику необхідно було вказувати очікувану вартість вище ніж вказано в оголошенні. Проте, нами для економії бюджетних коштів, визначено мінімально можливу ціну на фронтальний навантажувач. На сайті https://agsolco.com/frontalnyy_pogruzchik_everun_er26_eco/ Фронтальний навантажувач Everun ER26 ECO, який є аналогічний тому який ми закупили коштує 1 578 500,00 грн. Тобто на 268 500,00 гривень дорожче. Нажаль інші оголошення на сайтах https://auto.ria.com/; https://www.olx.ua/; на підставі яких нами здійснено розрахунок очікуваної вартості закупівлі видалені в зв’язку з продажом техніки, оскільки пройшло вже два місяці з моменту планування закупівлі. Додатково повідомляємо, що відповідно до Звіту про проведення незалежної оцінки вартості навантажувача фронтального Everun ER26 ECO від 12.06.2024 року здійсненого суб’єктом оціночної діяльності Пуць Л.А., який міститься в складі тендерної пропозиції ФОП ГАСПАРЯН ЛЕОНІД РАЗМІКОВИЧ (файл «4. Звіт оцінка»), ринкова вартість навантажувача становить 1 318 600,00 грн. Тобто, нами закуплено техніку нижче ринкової на 8 600,00 грн. З огляду на вказане повідомляємо про відсутність порушень при плануванні, оголошенні та проведенні процедури закупівлі по предмету закупівлі. З огляду на вказане уповноваженою особою Замовника не вчинено дій, які б можна було кваліфікувати за статтею 16414 КУпАП. Щодо питання №2. Предметом закупівлі є вживаний товар, який виготовлений до набрання чинності пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» та до прийняття постанови Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» (зі змінами) (далі – Порядок № 861), отже вимоги встановлені вказаними нормами не розповсюджуються на товар, який є предметом даної закупівлі. Вказане вище обґрунтування міститься на титульній сторінці тендерної документації. Наголошуємо, що очікувана вартість предмета закупівлі становила 1 315 000,00 грн. Фактично по такій низькій вартості відсутні оголошення про продаж фронтальних навантажувачів на сайтах https://auto.ria.com/; https://www.olx.ua/; які б відповідали технічним характеристикам зазначеним в Додатку 1 до тендерної документації з роком випуску пізніше 2021 року. Тобто, фізично не можливо запропонувати товар з роком випуску з 2022 року по 2024 рік. Наприклад на сайті Аuto.ria https://auto.ria.com/uk/auto_xcmg_lw_34571591.html міститься оголошення про продаж фронтального навантажувача XCMG LW 2022, який влаштовує нас по технічним характеристикам, проте його ціна 50 000,00 доларів США (2 054 500,00 грн. по курсу НБУ). Нами за результатами аукціону закуплено фронтальний навантажувач Everun ER26 ECO 2021 року випуску. Тому відповідно, оскільки товар який ми закуповували виготовлений до набрання чинності вказаних вище норм, локалізація до цього товару не застосовується. Сподіваємось на об’єктивне вивчення наданої та отриманої Вами інформації стосовно організації та проведення процедури закупівлі.
Щодо питання №1. Технічні та якісні показники, що зазначені в тендерній документації були підібрані Замовником за результатами порівнянь різних транспортних засобів по критерію «ціна/якість» та максимально повністю враховують функціональну потребу Замовника для виробничих цілей. Технічні та якісні характеристики товару, що закуповується, повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період постачання Товару, ДСТУ. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису та наявної потреби. Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі товару: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно до рекомендацій Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів з аналізом цін постачальників комунальної техніки, що оприлюднена ними на власних веб-сайтах: https://aleanda.com/; https://machineryline.ua/; https://car.prom.ua/; https://auto.ria.com/; https://www.olx.ua/; https://zeppelin.ua/; https://hydromarket.com.ua/ та ряду інших на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі. Компанія ALEANDA є ексклюзивним представником CASE Construction в Україні і пропонує купити навантажувачі CASE. На сайті компанії https://aleanda.com/ відсутні ціни на техніку. Нами здійснювались дзвінки за телефоном +38 (067) 620-20-25 для з’ясування цін на фронтальні навантажувачі. Ціни на техніку CASE є значно вищими за очікувану вартість визначену замовником. На сайті Аuto.ria https://auto.ria.com/uk/auto_everun_er_35156130.html зараз міститься оголошення про продаж Everun ER фронтальний навантажувач, при цьому його характеристики є гіршими ніж ті які вказані нами в тендерній документації, а саме його вантажопідйомність, кг 1800. В Додатку 1 до тендерної документації вказано не менше 2000 кг. Ціна вказаного фронтального навантажувача 35 000,00 доларів США (1 438 150,00 грн. по курсу НБУ). Тобто, товар який є гірший по своїм характеристикам коштує дорожче ніж визначена замовником очікувана вартість. Ціна визначена замовником є нижче ринкової, відтак не можна стверджувати про завищення очікуваної вартості предмета закупівлі. На сайті Аuto.ria https://auto.ria.com/uk/auto_everun_er_36924184.html зараз міститься оголошення про продаж Everun ER фронтальний навантажувач його ціна 39 000,00 доларів США (1 602 510,00 грн. по курсу НБУ). При цьому його характеристики є гіршими ніж ті які вказані нами в тендерній документації, а саме його потужність 55 кВт. В Додатку 1 до тендерної документації вказано не менше 70 кВт. Тобто, товар який є гірший по своїм характеристикам коштує дорожче ніж визначена замовником очікувана вартість. Ціна визначена замовником є нижче ринкової, відтак не можна стверджувати про завищення очікуваної вартості предмета закупівлі. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису. Відтак замовник не міг здійснювати закупівлю з очікуваною вартістю вище ніж затверджену кошторисом. Виходячи з оголошень які містяться за вказаними вище посиланнями замовнику необхідно було вказувати очікувану вартість вище ніж вказано в оголошенні. Проте, нами для економії бюджетних коштів, визначено мінімально можливу ціну на фронтальний навантажувач. На сайті https://agsolco.com/frontalnyy_pogruzchik_everun_er26_eco/ Фронтальний навантажувач Everun ER26 ECO, який є аналогічний тому який ми закупили коштує 1 578 500,00 грн. Тобто на 268 500,00 гривень дорожче. Нажаль інші оголошення на сайтах https://auto.ria.com/; https://www.olx.ua/; на підставі яких нами здійснено розрахунок очікуваної вартості закупівлі видалені в зв’язку з продажом техніки, оскільки пройшло вже два місяці з моменту планування закупівлі. Додатково повідомляємо, що відповідно до Звіту про проведення незалежної оцінки вартості навантажувача фронтального Everun ER26 ECO від 12.06.2024 року здійсненого суб’єктом оціночної діяльності Пуць Л.А., який міститься в складі тендерної пропозиції ФОП ГАСПАРЯН ЛЕОНІД РАЗМІКОВИЧ (файл «4. Звіт оцінка»), ринкова вартість навантажувача становить 1 318 600,00 грн. Тобто, нами закуплено техніку нижче ринкової на 8 600,00 грн. З огляду на вказане повідомляємо про відсутність порушень при плануванні, оголошенні та проведенні процедури закупівлі по предмету закупівлі. З огляду на вказане уповноваженою особою Замовника не вчинено дій, які б можна було кваліфікувати за статтею 16414 КУпАП. Щодо питання №2. Предметом закупівлі є вживаний товар, який виготовлений до набрання чинності пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» та до прийняття постанови Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» (зі змінами) (далі – Порядок № 861), отже вимоги встановлені вказаними нормами не розповсюджуються на товар, який є предметом даної закупівлі. Вказане вище обґрунтування міститься на титульній сторінці тендерної документації. Наголошуємо, що очікувана вартість предмета закупівлі становила 1 315 000,00 грн. Фактично по такій низькій вартості відсутні оголошення про продаж фронтальних навантажувачів на сайтах https://auto.ria.com/; https://www.olx.ua/; які б відповідали технічним характеристикам зазначеним в Додатку 1 до тендерної документації з роком випуску пізніше 2021 року. Тобто, фізично не можливо запропонувати товар з роком випуску з 2022 року по 2024 рік. Наприклад на сайті Аuto.ria https://auto.ria.com/uk/auto_xcmg_lw_34571591.html міститься оголошення про продаж фронтального навантажувача XCMG LW 2022, який влаштовує нас по технічним характеристикам, проте його ціна 50 000,00 доларів США (2 054 500,00 грн. по курсу НБУ). Нами за результатами аукціону закуплено фронтальний навантажувач Everun ER26 ECO 2021 року випуску. Тому відповідно, оскільки товар який ми закуповували виготовлений до набрання чинності вказаних вище норм, локалізація до цього товару не застосовується. Сподіваємось на об’єктивне вивчення наданої та отриманої Вами інформації стосовно організації та проведення процедури закупівлі.
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОБУТ" МЛІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ зобов’язується в подальшому не вчиняти таких порушень. Також, Замовником вживаються заходи щодо виділення коштів на додаткове навчання уповноваженої особи в сфері організації та проведення публічних закупівель, внаслідок як виявлених порушень так і з метою превентивної роботи по недопущенню таких порушень у майбутньому.