0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
415 870.00 UAH
Замовник
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КАМ'ЯНОПОТОКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 3 вер. 16:54
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
03.09.2024 року в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-30-006676-a, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-30-006676-a в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації від 03.09.2024 року наступного змісту: «В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 415 870,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-30-006676-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: - надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість; - надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду; - на виконання вимог пп. 2.3. п. 2 Додатку 2 та пп. 8.3, 8.4, п. 8 Додатку 4 учасником в складі тендерної пропозиції ФОП «Романюк Павло Володимирович» не надано копії сертифіката відповідності, декларації відповідності, авторизаційного листа виробника інтерактивної панелі. Яким чином замовником на виявлені невідповідності в документах учасника дотримано вимоги пункту 43 Особливостей? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність»». На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Відділу освіти, культури, спорту та туризму Виконавчого комітету Кам’янопотоківської сільської ради надає наступні пояснення. Щодо запитання № 1 Починаючи з березня місяця на пошту Замовника почали надходити комерційні пропозиції від різних організації щодо співпраці, а саме: Компанія STEM CLASS https://stemclass.com.ua/catalog/nush-5-6-klas/kompyuterne-obladnannya-ta-elektronni-osvitni-resursi ТОВ «Дидактлаб» Компанія «Спроможня школа» Сайт https://spschool.com.ua/ Каталог https://spschool.com.ua/main-catalog ТОВ «БІ-ПРО» ФОП Скулуватов О.В. Отримавши лист Департаменту освіти від 20.05.2024 № 03.01-05/663 «Про розподіл субвенцій з державного бюджету» згідно якого на 10 класів-комплектів 5-6 класу НУШ на нашу громаду розподілено 374287 грн. Використання субвенції, яка спрямовується на закупівлю мультимедійного обладнання (5-6 кл.) здійснюється на засадах спів фінансування з бюджету нашої громади з індексом податкоспроможності 1,1 та меншу 10% за рахунок місцевого бюджету. При застосуванні розрахунків згідно з Постановою комплект обладнання для всіх адміністративно - територіальних одиниць становить 41587,41 грн. Рішенням сесії Кам’янопотоківської сільської ради від 2024 року було виділено для спів фінансування для здійснення закупівлі мультимедійного обладнання 41584 грн Загальна сума, на яку здійснюється закупівля обладнання, становить 415840 грн На нараді керівників за поданнями закладів загальної середньої освіти прийнято рішення щодо об’єднання 5 та 6 класів, щоб комплект мультимедія був вищого рівня, а саме інтерактивна панель діагоналлю не менше 65'. Тому предметом закупівлі виставлені 5 інтерактивних панелей та програмне забезпечення до них на суму 415840 грн. Орієнтовна ціна та характеристики предмету закупівлі визначені виходячи з аналізу ринку та наявних у Замовника комерційних пропозицій. Щодо запитання № 2 Обгрунтуваннятехнічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено на офіційній інтернет сторінці Кам’янопотоківської сільської ради в розділі «Публічні закупівлі» за посиланням:https://kampot-rad.gov.ua/publichni-zakupivli-15-29-33-04-11-2022/ Щодо запитання № 3 Згідно п. 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Хочемо зауважити, що учасники можуть виправити невідповідність в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог САМЕ технічної специфікації до предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до п. 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Абзацом 1 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) визначається , що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону (пункт 3 частини 2 статті 22 Закону); - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби) (пункт 4 частини 2 статті 22 Закону). Відповідно до п. 33 частини першої статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. В частини 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: − інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації. Додатком 2 до тендерної документації визначено перелік документів, які Учасники надають на підтвердження відповідності запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника, зокрема: - копію сертифікату відповідності, виданий відповідним уповноваженим органом на інтерактивну панель. - копію Декларації відповідності інтерактивної панелі технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання та копію Декларації відповідності інтерактивної панелі технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання (декларації мають містити печатку та підпис органу з оцінки відповідності). - авторизаційний лист наданий виробником інтерактивної панелі. Вищевказані документи не відносяться до інформації та/або документів, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі та відсутність яких не є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Аналогічну позицію Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель можна побачити в рішенні від 29.11.2022 № 6991 та рішенні від 07.03.2023 № 2750. За посиланням на інфобокс веб-порталу електронної системи закупівель Рrozorro, наведеним нижче можна ознайомитись з механізмом виправлення невідповідностей та прикладами рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель https://infobox.prozorro.org/articles/24-godini-na-vipravlennya-pomilki-yak-dopomagaye-peremogti-uchasniku-v-tenderah-prozorro . Згідно з пп.2 пункту 44 ОсобливостейЗамовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. В тендерній пропозиції Учасника Фізичної особи-підприємця Романюк Павла Володимировича відсутні: - копія сертифікату відповідності, виданий відповідним уповноваженим органом на інтерактивну панель. - копія Декларації відповідності інтерактивної панелі технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання та копія Декларації відповідності інтерактивної панелі технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання (декларації мають містити печатку та підпис органу з оцінки відповідності). - авторизаційний лист наданий виробником інтерактивної панелі. А тому тендерна пропозиція Учасника Фізичної особи-підприємця Романюк Павла Володимировича була відхилена. Водночас хочемо зауважити, що Замовником було допущено помилку в частині публікації повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Замовник помилково оприлюднив зазначене повідомлення замість рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника Фізичної особи-підприємця Романюк Павла Володимировича. Що далі було виправлено публікацією відповідного рішення. Враховуючи зазначене Замовник діяв відповідно до норм чинного законодавства, практики Антимонопольного комітету України та інформації розміщеної на веб-проталі електронної системи закупівель Рrozorro. Додаток № 1 - Комерційні пропозиції. Додаток № 2 – Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 4 1 постанови кабінету міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))(Посилання на сайт).
03.09.2024 року в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-30-006676-a, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-30-006676-a в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації від 03.09.2024 року наступного змісту: «В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 415 870,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-30-006676-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: - надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість; - надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду; - на виконання вимог пп. 2.3. п. 2 Додатку 2 та пп. 8.3, 8.4, п. 8 Додатку 4 учасником в складі тендерної пропозиції ФОП «Романюк Павло Володимирович» не надано копії сертифіката відповідності, декларації відповідності, авторизаційного листа виробника інтерактивної панелі. Яким чином замовником на виявлені невідповідності в документах учасника дотримано вимоги пункту 43 Особливостей? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність»». На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Відділу освіти, культури, спорту та туризму Виконавчого комітету Кам’янопотоківської сільської ради надає наступні пояснення. Щодо запитання № 1 Починаючи з березня місяця на пошту Замовника почали надходити комерційні пропозиції від різних організації щодо співпраці, а саме: Компанія STEM CLASS https://stemclass.com.ua/catalog/nush-5-6-klas/kompyuterne-obladnannya-ta-elektronni-osvitni-resursi ТОВ «Дидактлаб» Компанія «Спроможня школа» Сайт https://spschool.com.ua/ Каталог https://spschool.com.ua/main-catalog ТОВ «БІ-ПРО» ФОП Скулуватов О.В. Отримавши лист Департаменту освіти від 20.05.2024 № 03.01-05/663 «Про розподіл субвенцій з державного бюджету» згідно якого на 10 класів-комплектів 5-6 класу НУШ на нашу громаду розподілено 374287 грн. Використання субвенції, яка спрямовується на закупівлю мультимедійного обладнання (5-6 кл.) здійснюється на засадах спів фінансування з бюджету нашої громади з індексом податкоспроможності 1,1 та меншу 10% за рахунок місцевого бюджету. При застосуванні розрахунків згідно з Постановою комплект обладнання для всіх адміністративно - територіальних одиниць становить 41587,41 грн. Рішенням сесії Кам’янопотоківської сільської ради від 2024 року було виділено для спів фінансування для здійснення закупівлі мультимедійного обладнання 41584 грн Загальна сума, на яку здійснюється закупівля обладнання, становить 415840 грн На нараді керівників за поданнями закладів загальної середньої освіти прийнято рішення щодо об’єднання 5 та 6 класів, щоб комплект мультимедія був вищого рівня, а саме інтерактивна панель діагоналлю не менше 65'. Тому предметом закупівлі виставлені 5 інтерактивних панелей та програмне забезпечення до них на суму 415840 грн. Орієнтовна ціна та характеристики предмету закупівлі визначені виходячи з аналізу ринку та наявних у Замовника комерційних пропозицій. Щодо запитання № 2 Обгрунтуваннятехнічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено на офіційній інтернет сторінці Кам’янопотоківської сільської ради в розділі «Публічні закупівлі» за посиланням:https://kampot-rad.gov.ua/publichni-zakupivli-15-29-33-04-11-2022/ Щодо запитання № 3 Згідно п. 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Хочемо зауважити, що учасники можуть виправити невідповідність в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог САМЕ технічної специфікації до предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до п. 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Абзацом 1 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) визначається , що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону (пункт 3 частини 2 статті 22 Закону); - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби) (пункт 4 частини 2 статті 22 Закону). Відповідно до п. 33 частини першої статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. В частини 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: − інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації. Додатком 2 до тендерної документації визначено перелік документів, які Учасники надають на підтвердження відповідності запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника, зокрема: - копію сертифікату відповідності, виданий відповідним уповноваженим органом на інтерактивну панель. - копію Декларації відповідності інтерактивної панелі технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання та копію Декларації відповідності інтерактивної панелі технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання (декларації мають містити печатку та підпис органу з оцінки відповідності). - авторизаційний лист наданий виробником інтерактивної панелі. Вищевказані документи не відносяться до інформації та/або документів, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі та відсутність яких не є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Аналогічну позицію Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель можна побачити в рішенні від 29.11.2022 № 6991 та рішенні від 07.03.2023 № 2750. За посиланням на інфобокс веб-порталу електронної системи закупівель Рrozorro, наведеним нижче можна ознайомитись з механізмом виправлення невідповідностей та прикладами рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель https://infobox.prozorro.org/articles/24-godini-na-vipravlennya-pomilki-yak-dopomagaye-peremogti-uchasniku-v-tenderah-prozorro . Згідно з пп.2 пункту 44 ОсобливостейЗамовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. В тендерній пропозиції Учасника Фізичної особи-підприємця Романюк Павла Володимировича відсутні: - копія сертифікату відповідності, виданий відповідним уповноваженим органом на інтерактивну панель. - копія Декларації відповідності інтерактивної панелі технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання та копія Декларації відповідності інтерактивної панелі технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання (декларації мають містити печатку та підпис органу з оцінки відповідності). - авторизаційний лист наданий виробником інтерактивної панелі. А тому тендерна пропозиція Учасника Фізичної особи-підприємця Романюк Павла Володимировича була відхилена. Водночас хочемо зауважити, що Замовником було допущено помилку в частині публікації повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Замовник помилково оприлюднив зазначене повідомлення замість рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника Фізичної особи-підприємця Романюк Павла Володимировича. Що далі було виправлено публікацією відповідного рішення. Враховуючи зазначене Замовник діяв відповідно до норм чинного законодавства, практики Антимонопольного комітету України та інформації розміщеної на веб-проталі електронної системи закупівель Рrozorro. Додаток № 1 - Комерційні пропозиції. Додаток № 2 – Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 4 1 постанови кабінету міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))(Посилання на сайт).
розірвання договору про закупівлю товару № 08-61 від 22.08.2024