0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 544 000.00 UAH
Завершено. Порушення не знайдено
Дата: 5 вер. 12:24
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Матеріально-технічне забезпечення підрозділів територіальної оборони (товари, необхідні для забезпечення будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-26-000448-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Просимо надати інформацію та копії підтверджуючих документів, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, крім відомостей, що становлять державну таємницю. 2. Просимо надати запит військової частини А7034 від 23.07.2024 з обґрунтуванням щодо терміновості забезпечення в будівельних та інших матеріалах, необхідних для облаштування позицій на рубежах державного кордону, будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд для недопущення проникнення ворожих військ. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. 3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ФОП Мазін Федір Миколайович (ІНН 3174510816), з яким укладено договір без використання електронної системи закупівель? 4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надсилання запитів цінових пропозицій іншим учасникам ринку, окрім переможця та надати документальне підтвердження відповідей на них. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Доброго дня! На Ваш запит щодо надання інформації повідомляємо: 1.Обгрунтування розміру бюджетних призначень було здійснено відповідно до листа Сумської обласної державної/військової адміністрації від 05.07.2024№ 01-19/8904, листа виконавчого комітета Путивльської міської ради від 08.07.2024 №02-13/1814, розпорядження Сумської обласної державної/військової адміністрації від 12.07.2024 №364-ОД “Про внесення змін до Комплексної обласної програми “Правопорядок на 2021-2025 роки”, розпорядження Сумської обласної державної/військової адміністрації від 12.07.2024 №362-ОД “Про внесення змін до обласного бюджету Сумської області на 2024 рік,очікувана вартість була розрахована на підставі найменшої ціни за товар, наданої постачальниками, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були у запиті військової частині А7034. 2. Копія запиту військової частини А7034 від 23.07.2024 надається окремим файлом. 3. ФОП Мазіна Федіра Миколайовича (ІНН 3174510816), з яким укладено договір без використання електронної системи закупівель було вибрано для виконання предмету закупівлі серед інших потенційних постачальників товару за такими критеріями: саме головне найменша ціна за одиницю товару, наявність товару, розташування в місті, що дає змогу одразу отримати товар та не чекати доставку, бо в запиті від військової частини наголошувалось на терміновість. 4. Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, в якій рекомендовано для розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін використовувати способи для отримання інформації про ціну товарів та послуг, одним з яких є: здійснення пошуку, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. Було проаналізовано ціни та відповідність технічним та якісним характеристикам товару (роздруківка з сайту та скріншоти додаються), т.я. інформації про наявність товарів в мережі Інтернет ФОП Мазіна Федіра Миколайовича немає, для підтвердження наявності, ціни та відповідності товару було надіслано Запит (надається) щодо надання комерційної пропозиції. До запиту були проведені в телефонному режимі консультації з наявності товару в місті та в мережі Інтернет. Також повідомляємо, що направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг носить рекомендаційний характер. За методом порівняння ринкових цін (не менше трьох) було визначено найменшу та найвигіднішу ціну.
Доброго дня! На Ваш запит щодо надання інформації повідомляємо: 1.Обгрунтування розміру бюджетних призначень було здійснено відповідно до листа Сумської обласної державної/військової адміністрації від 05.07.2024№ 01-19/8904, листа виконавчого комітета Путивльської міської ради від 08.07.2024 №02-13/1814, розпорядження Сумської обласної державної/військової адміністрації від 12.07.2024 №364-ОД “Про внесення змін до Комплексної обласної програми “Правопорядок на 2021-2025 роки”, розпорядження Сумської обласної державної/військової адміністрації від 12.07.2024 №362-ОД “Про внесення змін до обласного бюджету Сумської області на 2024 рік,очікувана вартість була розрахована на підставі найменшої ціни за товар, наданої постачальниками, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були у запиті військової частині А7034. 2. Копія запиту військової частини А7034 від 23.07.2024 надається окремим файлом. 3. ФОП Мазіна Федіра Миколайовича (ІНН 3174510816), з яким укладено договір без використання електронної системи закупівель було вибрано для виконання предмету закупівлі серед інших потенційних постачальників товару за такими критеріями: саме головне найменша ціна за одиницю товару, наявність товару, розташування в місті, що дає змогу одразу отримати товар та не чекати доставку, бо в запиті від військової частини наголошувалось на терміновість. 4. Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, в якій рекомендовано для розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін використовувати способи для отримання інформації про ціну товарів та послуг, одним з яких є: здійснення пошуку, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. Було проаналізовано ціни та відповідність технічним та якісним характеристикам товару (роздруківка з сайту та скріншоти додаються), т.я. інформації про наявність товарів в мережі Інтернет ФОП Мазіна Федіра Миколайовича немає, для підтвердження наявності, ціни та відповідності товару було надіслано Запит (надається) щодо надання комерційної пропозиції. До запиту були проведені в телефонному режимі консультації з наявності товару в місті та в мережі Інтернет. Також повідомляємо, що направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг носить рекомендаційний характер. За методом порівняння ринкових цін (не менше трьох) було визначено найменшу та найвигіднішу ціну.