0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
623 900.00 UAH
Здійснення моніторингу
Дата: 9 вер. 14:33
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.09.2024 №50-з Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 09 вересня 2024 року № 50-з № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 5. UA-2024-08-09-010983-a від 09.08.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021: 2015: 44620000-2: Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (котел опалювальний твердопаливний Альтеп TRIO UNI PLUS 200 кВт (зі сталевим теплообмінником) або еквівалент, котел опалювальний твердопаливний Альтеп TRIO UNI PLUS 300 кВт (зі сталевим теплообмінником) або еквівалент)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-09-010983-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань: 1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надайте інформацію та відповідні документи стосовно прийняття рішення про затвердження річного плану (змін до нього) щодо даної закупівлі. 4. Чому при складанні тендерної документації Вами не враховані норми абзацу 10 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, із змінами внесеними постановою КМУ від 05.07.2024№ 782, а саме: переліки документів та/або інформації, які подаються учасником, та які подаються переможцем не оформлені як окремі додатки до тендерної документації? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
1. Щодо обґрунтування визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість, повідомляємо, що Замовником зазначеного технічні вимоги до предмету закупівлі згідно Додатку № 2 до Тендерної документації, відповідно до специфіки та потреб замовника, враховуючи рівень надання освітніх послуг, необхідність безперебійного функціонування установи та належної організації навчального процесу з урахуванням вимог чинного законодавства України. Щодо визначення розміру витрат очікуваної вартості повідомляємо, що очікувана вартість предмета закупівлі, була визначена з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Розділом ІІІ Примірної методики сформовано орієнтир для замовників в частині визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої цінової інформації та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Під час збору інформації слід враховувати, що умови запланованих закупівель (обсяги закупівлі, умови оплати та поставки тощо) мають бути співставні з умовами закупівель, інформація про які міститься у відкритих джерелах та може бути використана для розрахунку очікуваної вартості. Крім того, слід враховувати інші можливі чинники, що впливають на ціну товарів/послуг, як, наприклад, сезонні коливання цін на певні предмети закупівлі. Так Замовник відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації. Врахована інформація про ціни, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції. Здійснено моніторинг та аналіз ринкових цін, що відображені в електронній системі закупівель «PROZORRO» за аналогічним предметом закупівлі. Надаємо посилання на оголошення щодо продажу аналогічного предмету закупівлі: - Перша позиція котел опалювальний твердопаливний ALTEP TRIO UNI PLUS 200 кВт (зі сталевим теплообмінником) або еквівалент – 1 шт. https://instrumentarium.com.ua/katalog/termotehnika/kotli-tverdopalivni/altep-trio-uni-plus-200-kvt-trio-uni-plus-200?gclid=CjwKCAjwxY-3BhAuEiwAu7Y6szYu9BNIXwOYhfD0W44T13WX0vuMw_DAWZP7yLjk1BQZZ4F-ybOeuRoCAYsQAvD_BwE&gmc=true https://sofdim.com/tverdopalyvnyi-kotel-altep-trio-200-kvt/?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwxY-3BhAuEiwAu7Y6s_9RkRvFiK4j50mmtE9nkGpknlrl8PyzuAHgPkJ-HrsQ7_PIsBuK1xoCJwQQAvD_BwE https://challenge.in.ua/ua/p1958849100-tverdotoplivnyj-kotel-altep.html?source=merchant_center&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwxY-3BhAuEiwAu7Y6s9v2mM3hDEwnVRC6gyY05ZmvS3wqjEqcLdUdnTgYycG__I4H7ka6khoCpzMQAvD_BwE Друга позиція котел опалювальний твердопаливний ALTEP TRIO UNI PLUS 300 кВт (зі сталевим теплообмінником) або еквівалент – 1 шт. https://challenge.in.ua/ua/p1958849102-tverdotoplivnyj-kotel-altep.html?source=merchant_center&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwxY-3BhAuEiwAu7Y6sxdbKJqSJsclfWRXtSy8j9KlshpdR_xAs5z-QBxQKUZbh_JgR0RTHRoCG1wQAvD_BwE https://climaster.com.ua/ru/tverdopalivnij-kotel-altep-trio-300-kvt?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwxY-3BhAuEiwAu7Y6s1eeSlxv9_osWm_49Jgy-kRyIUJ264XKEQ29Je535O4ed87o4Nb75RoC9LAQAvD_BwE https://bt.rozetka.com.ua/ua/446334986/p446334986/?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwxY-3BhAuEiwAu7Y6s_ryyFWhJrAr0kQEl62iKUEN2VgIotM-OBksZFUcrJorT2Q0lGELwxoCJ7cQAvD_BwE 2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту повідомляємо наступне, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-сайті Замовника за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-09-010983-a. Замовник під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Згідно ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено поняття, що авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет; Наголошуємо, що веб-сайт — це сукупність логічно зв'язаної гіпертекстової інформації, оформленої у вигляді окремих сторінок і доступної в мережі Інтернет, містить сукупність веб-сторінок та залежного вмісту, доступних у мережі Інтернет, які об'єднані як за змістом, так і за навігацією під єдиним доменним ім'ям. Фізично сайт може розміщуватися як на одному, так і на кількох серверах. Сайтом також називають вузол мережі Інтернет, комп'ютер, за яким закріплена унікальна ІР-адреса, і взагалі будь-який об'єкт в Інтернеті, за яким закріплена адреса, що ідентифікує його в мережі (FTP-site, WWW-site тощо). Набір зв'язаних між собою інформаційних онлайнових ресурсів, призначених для перегляду через комп'ютерну мережу за допомогою спеціальних програм — браузерів. Вебвузол може бути набором документів в електронному вигляді, онлайновою службою. На підставі викладеного на виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в засобах масової інформації в мережі Інтернет, на веб-сайті замовника https://prozorro.gov.ua/ через авторизований електронний майданчик за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-09-010983-a, що опубліковані на сайті Замовника. Крім того, повідомляємо, що згідно діючого законодавства з питань публічних закупівель, зокрема статтею 10 Закону України "Про публічні закупівлі" не встановлено вимоги щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації та оголошення про відкриті торги, відповідно до вимог Закону. Підсумовуючи вище зазначене, дана норма є рекомендаційною. Сподіваємось, що Державна аудиторська служба України та міжрегіональні територіальні органи державного фінансового контролю мають єдиний підхід до кваліфікацій правопорушень та беруть до уваги результатами проведення моніторингу закупівель, а також узагальнюють та приймають ідентичні рішення (висновки) з ідентичних питання моніторингу. Наголошуємо, що з метою дотримання вимог діючого законодавства з питань публічних закупівель Замовник здійснює оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті за посиланням Замовника. 3. Надаємо протокол затвердження та копію річного плану на вищезазначену закупівлю. Інформація опублікована в єдиній системі публічних закупівель за номером UA-P-2024-08-02-013567-a ● 4a7d1f120cde4d6eaa0b22f83db36692 4. Повідомляємо, що Замовником в повній мірі дотримано норми абзацу 10 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, із змінами внесеними постановою КМУ від 05.07.2024№ 782, а саме: Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Так опубліковано окремий додаток до тендерної документації – найменування Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, інші вимоги), що додається. Наголошуємо, що згідно абзацу 10 пункту 28 Особливостей прямо не зазначено вимогу, що додатки до учасника та переможця необхідно публікувати відокремлено один від одного, а тільки окремо від Тендерної документації.
1. Щодо обґрунтування визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість, повідомляємо, що Замовником зазначеного технічні вимоги до предмету закупівлі згідно Додатку № 2 до Тендерної документації, відповідно до специфіки та потреб замовника, враховуючи рівень надання освітніх послуг, необхідність безперебійного функціонування установи та належної організації навчального процесу з урахуванням вимог чинного законодавства України. Щодо визначення розміру витрат очікуваної вартості повідомляємо, що очікувана вартість предмета закупівлі, була визначена з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Розділом ІІІ Примірної методики сформовано орієнтир для замовників в частині визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої цінової інформації та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Під час збору інформації слід враховувати, що умови запланованих закупівель (обсяги закупівлі, умови оплати та поставки тощо) мають бути співставні з умовами закупівель, інформація про які міститься у відкритих джерелах та може бути використана для розрахунку очікуваної вартості. Крім того, слід враховувати інші можливі чинники, що впливають на ціну товарів/послуг, як, наприклад, сезонні коливання цін на певні предмети закупівлі. Так Замовник відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації. Врахована інформація про ціни, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції. Здійснено моніторинг та аналіз ринкових цін, що відображені в електронній системі закупівель «PROZORRO» за аналогічним предметом закупівлі. Надаємо посилання на оголошення щодо продажу аналогічного предмету закупівлі: - Перша позиція котел опалювальний твердопаливний ALTEP TRIO UNI PLUS 200 кВт (зі сталевим теплообмінником) або еквівалент – 1 шт. https://instrumentarium.com.ua/katalog/termotehnika/kotli-tverdopalivni/altep-trio-uni-plus-200-kvt-trio-uni-plus-200?gclid=CjwKCAjwxY-3BhAuEiwAu7Y6szYu9BNIXwOYhfD0W44T13WX0vuMw_DAWZP7yLjk1BQZZ4F-ybOeuRoCAYsQAvD_BwE&gmc=true https://sofdim.com/tverdopalyvnyi-kotel-altep-trio-200-kvt/?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwxY-3BhAuEiwAu7Y6s_9RkRvFiK4j50mmtE9nkGpknlrl8PyzuAHgPkJ-HrsQ7_PIsBuK1xoCJwQQAvD_BwE https://challenge.in.ua/ua/p1958849100-tverdotoplivnyj-kotel-altep.html?source=merchant_center&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwxY-3BhAuEiwAu7Y6s9v2mM3hDEwnVRC6gyY05ZmvS3wqjEqcLdUdnTgYycG__I4H7ka6khoCpzMQAvD_BwE Друга позиція котел опалювальний твердопаливний ALTEP TRIO UNI PLUS 300 кВт (зі сталевим теплообмінником) або еквівалент – 1 шт. https://challenge.in.ua/ua/p1958849102-tverdotoplivnyj-kotel-altep.html?source=merchant_center&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwxY-3BhAuEiwAu7Y6sxdbKJqSJsclfWRXtSy8j9KlshpdR_xAs5z-QBxQKUZbh_JgR0RTHRoCG1wQAvD_BwE https://climaster.com.ua/ru/tverdopalivnij-kotel-altep-trio-300-kvt?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwxY-3BhAuEiwAu7Y6s1eeSlxv9_osWm_49Jgy-kRyIUJ264XKEQ29Je535O4ed87o4Nb75RoC9LAQAvD_BwE https://bt.rozetka.com.ua/ua/446334986/p446334986/?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwxY-3BhAuEiwAu7Y6s_ryyFWhJrAr0kQEl62iKUEN2VgIotM-OBksZFUcrJorT2Q0lGELwxoCJ7cQAvD_BwE 2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту повідомляємо наступне, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-сайті Замовника за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-09-010983-a. Замовник під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Згідно ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено поняття, що авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет; Наголошуємо, що веб-сайт — це сукупність логічно зв'язаної гіпертекстової інформації, оформленої у вигляді окремих сторінок і доступної в мережі Інтернет, містить сукупність веб-сторінок та залежного вмісту, доступних у мережі Інтернет, які об'єднані як за змістом, так і за навігацією під єдиним доменним ім'ям. Фізично сайт може розміщуватися як на одному, так і на кількох серверах. Сайтом також називають вузол мережі Інтернет, комп'ютер, за яким закріплена унікальна ІР-адреса, і взагалі будь-який об'єкт в Інтернеті, за яким закріплена адреса, що ідентифікує його в мережі (FTP-site, WWW-site тощо). Набір зв'язаних між собою інформаційних онлайнових ресурсів, призначених для перегляду через комп'ютерну мережу за допомогою спеціальних програм — браузерів. Вебвузол може бути набором документів в електронному вигляді, онлайновою службою. На підставі викладеного на виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в засобах масової інформації в мережі Інтернет, на веб-сайті замовника https://prozorro.gov.ua/ через авторизований електронний майданчик за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-09-010983-a, що опубліковані на сайті Замовника. Крім того, повідомляємо, що згідно діючого законодавства з питань публічних закупівель, зокрема статтею 10 Закону України "Про публічні закупівлі" не встановлено вимоги щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації та оголошення про відкриті торги, відповідно до вимог Закону. Підсумовуючи вище зазначене, дана норма є рекомендаційною. Сподіваємось, що Державна аудиторська служба України та міжрегіональні територіальні органи державного фінансового контролю мають єдиний підхід до кваліфікацій правопорушень та беруть до уваги результатами проведення моніторингу закупівель, а також узагальнюють та приймають ідентичні рішення (висновки) з ідентичних питання моніторингу. Наголошуємо, що з метою дотримання вимог діючого законодавства з питань публічних закупівель Замовник здійснює оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті за посиланням Замовника. 3. Надаємо протокол затвердження та копію річного плану на вищезазначену закупівлю. Інформація опублікована в єдиній системі публічних закупівель за номером UA-P-2024-08-02-013567-a ● 4a7d1f120cde4d6eaa0b22f83db36692 4. Повідомляємо, що Замовником в повній мірі дотримано норми абзацу 10 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, із змінами внесеними постановою КМУ від 05.07.2024№ 782, а саме: Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Так опубліковано окремий додаток до тендерної документації – найменування Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, інші вимоги), що додається. Наголошуємо, що згідно абзацу 10 пункту 28 Особливостей прямо не зазначено вимогу, що додатки до учасника та переможця необхідно публікувати відокремлено один від одного, а тільки окремо від Тендерної документації.