0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
222 000.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги "Садгора" Чернівецької міської ради
Контакти та закупівліЗавершено. Знайдено порушення
Дата: 9 вер. 15:11
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015-33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (45084 набір діагностичний офтальмологічний / отологічний, 38832 Ліхтарик ручний для оглядання/ терапевтичних процедур, 62646 Глюкометр для використання біля пацієнта IVD (діагностика in vitro ) з живленням від батареї)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-18-007349-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань: 1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.. 2. Надайте інформацію та відповідні документи стосовно прийняття рішення про затвердження річного плану (змін до нього) щодо даної закупівлі. 3. Чи укладався договір про закупівлю за результатами проведення закупівлі за номером ID: UA-2024-04-18-007349-a з учасником ФОП Поліщук Валерій Олександрович? Якщо так, то надайте копію такого договору в повному обсязі (з додатками, додатковими угодами у разі їх наявності). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
У відповідності до норм чинного законодавства з приводу наданих питань повідомляю наступне: 1. По першому запитанню Уповноваженою особою було сформовано Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)). (Додається). Також, у розгляді ціни за одиницю, було проаналізовано Комерційну пропозицію ФОП Поліщук а також, закупівлі, що відбулись раніше іншими замовниками в 2023-2024 рр. 2. По другому запитанню повідомляю наступне: Уповноваженою особою було затверджено Протокол про затвердження річного плану(Протокол додається). Також замовником було продовжено строк підписання договору до 60 днів. 3. По третьому запитанню, у зв’язку те що потреба відпала, договір з ФОП Поліщук Валерій Олександрович не був підписаний, і не виникло ні яких фінансових зобов’язань. Тому, закупівля буде скасована відповідно до чинного законодавства. Підсумовуючи викладені пояснення, хочу ще раз наголосити на відсутності будь яких намірів в уповноваженої особи на порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
У відповідності до норм чинного законодавства з приводу наданих питань повідомляю наступне: 1. По першому запитанню Уповноваженою особою було сформовано Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)). (Додається). Також, у розгляді ціни за одиницю, було проаналізовано Комерційну пропозицію ФОП Поліщук а також, закупівлі, що відбулись раніше іншими замовниками в 2023-2024 рр. 2. По другому запитанню повідомляю наступне: Уповноваженою особою було затверджено Протокол про затвердження річного плану(Протокол додається). Також замовником було продовжено строк підписання договору до 60 днів. 3. По третьому запитанню, у зв’язку те що потреба відпала, договір з ФОП Поліщук Валерій Олександрович не був підписаний, і не виникло ні яких фінансових зобов’язань. Тому, закупівля буде скасована відповідно до чинного законодавства. Підсумовуючи викладені пояснення, хочу ще раз наголосити на відсутності будь яких намірів в уповноваженої особи на порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто