0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
201 000.00 UAH
Замовник
УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ СОЛЕДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БАХМУТСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 9 вер. 15:47
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. На виконання запиту Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 09.09.2024 на надання пояснення: «Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, (надати інформацію та розрахунки з підтверджуючими документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)» повідомляємо про те, що Управління соціального захисту населення Соледарської міської ради Бахмутського району Донецької області при закупівлі за предметом «Поштові послуги. Послуга з пересилання поштових відправлень», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-07-003209-a) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартість відображено у Додатку 1 до тендерної документації, що підтверджується Оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2024-07-18-010297-a, які відмінено через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з Особливостями. При заключенні договору без використання електронної системи закупівель на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладено договір про закупівлю, не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість. Очікувана вартість: 201000 грн. (двісті одна тисяча грн.) з ПДВ, визначена методом порівняння ринкових цін. Було проведено аналіз тарифів з пересилання відправлень АТ «Укрпошта», «Нова пошта», Meest Пошта. Дану інформацію було взято з офіційних сайтів вищезазначених організацій в мережі інтернет. Замовник є бюджетною установою, тому було взято до уваги найменшу ціну, яка може бути згідно тарифу - 75 грн за пересилання одного відправлення, кількість відправлень дорівнює приблизній кількості відправлень по Договору за І півріччя 2024 року, а саме: 2680 відправлень х 75 грн.= 201000 гривень. 2. На виконання запиту Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 09.09.2024 на надання пояснення: «Прошу пояснити причину не оприлюднення в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей, у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа який готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника» повідомляємо про те, що уповноваженою особою Управління соціального захисту населення Соледарської міської ради Бахмутського району Донецької області за результатами закупівлі при оприлюдненні Договору про закупівлю помилково не було оприлюднено Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді погодженого керівником установи документу через технічну помилку та неуважність уповноваженої особи. На виправлення даного порушення Замовником 12.09.2024 року дозагружений файл за назвою «Обґрунтування закупівлі УП 08.2024.pdf». На вимогу документального підтвердження надаємо діюче посилання на підгружений файл https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_contracting/view/21135427
1. На виконання запиту Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 09.09.2024 на надання пояснення: «Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, (надати інформацію та розрахунки з підтверджуючими документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)» повідомляємо про те, що Управління соціального захисту населення Соледарської міської ради Бахмутського району Донецької області при закупівлі за предметом «Поштові послуги. Послуга з пересилання поштових відправлень», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-07-003209-a) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартість відображено у Додатку 1 до тендерної документації, що підтверджується Оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2024-07-18-010297-a, які відмінено через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з Особливостями. При заключенні договору без використання електронної системи закупівель на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладено договір про закупівлю, не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість. Очікувана вартість: 201000 грн. (двісті одна тисяча грн.) з ПДВ, визначена методом порівняння ринкових цін. Було проведено аналіз тарифів з пересилання відправлень АТ «Укрпошта», «Нова пошта», Meest Пошта. Дану інформацію було взято з офіційних сайтів вищезазначених організацій в мережі інтернет. Замовник є бюджетною установою, тому було взято до уваги найменшу ціну, яка може бути згідно тарифу - 75 грн за пересилання одного відправлення, кількість відправлень дорівнює приблизній кількості відправлень по Договору за І півріччя 2024 року, а саме: 2680 відправлень х 75 грн.= 201000 гривень. 2. На виконання запиту Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 09.09.2024 на надання пояснення: «Прошу пояснити причину не оприлюднення в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей, у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа який готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника» повідомляємо про те, що уповноваженою особою Управління соціального захисту населення Соледарської міської ради Бахмутського району Донецької області за результатами закупівлі при оприлюдненні Договору про закупівлю помилково не було оприлюднено Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді погодженого керівником установи документу через технічну помилку та неуважність уповноваженої особи. На виправлення даного порушення Замовником 12.09.2024 року дозагружений файл за назвою «Обґрунтування закупівлі УП 08.2024.pdf». На вимогу документального підтвердження надаємо діюче посилання на підгружений файл https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_contracting/view/21135427
На виконання «Зобов'язань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель» Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 13.09.2024, Управління соціального захисту населення Соледарської міської ради Бахмутського району Донецької області з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, взявши до уваги виявлені порушення стосовно закупівлі опублікованій в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-07-003209-a, надає інформацію, що уповноважена особа в подальшому зобов’язується приділяти більше уваги навчанням, семінарам та вебінарам на тему економічних навчань, стосовно державних закупівель в системі Prozorro з метою недопущення порушення законодавства у сфері державних закупівель.
На виконання «Зобов'язань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель» Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 13.09.2024, Управління соціального захисту населення Соледарської міської ради Бахмутського району Донецької області з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, взявши до уваги виявлені порушення стосовно закупівлі опублікованій в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-07-003209-a, надає інформацію, що уповноважена особа в подальшому зобов’язується приділяти більше уваги навчанням, семінарам та вебінарам на тему економічних навчань, стосовно державних закупівель в системі Prozorro з метою недопущення порушення законодавства у сфері державних закупівель.