0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
512 920.00 UAH
Замовник
Відділ освіти, сім'ї, молоді, спорту, культури і туризму Ярунської сільської ради
Контакти та закупівліЗдійснення моніторингу
Дата: 9 вер. 15:38
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.09.2024 № 64-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗакономУкраїни «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.09.2024 № 64-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2024-08-19-008236-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Комплект мультимедійного обладнання. Тип 2 Мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом, Документ камера з програмним забезпеченням» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-19-008236-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Кісінчук Володимир Станіславович на відповідність тендерній документації Відділу освіти, сім'ї, молоді, спорту, культури і туризму Ярунської сільської ради (далі – Замовник) (протоколу, рішення). 4. Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, в абзаці 1 пункту 28 Особливостей зазначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Однак, в пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації та розділі 2 Додатку № 2 до тендерної документації, Замовником зазначено підстави відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382, та як наслідок в розділі 2 Додатку № 2 до тендерної документації встановлено спосіб документального підтвердження відсутності підстави відмови учаснику процедури закупівлі, без урахування вказаних змін (щодо надання у складі тендерної пропозиції учасником довідки у довільній формі про відсутність підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей (в редакції, що діяла до 08.04.2024)). Враховуючи вищевикладене, поясніть вказану невідповідність тендерної документації вимогам нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, в частині включення до неї інформації не у відповідності до вимог законодавства, з наданням відповідних підтверджуючих документів. 5. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Так, відповідно до вимог Додатку № 3 до тендерної документації, з метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції, зокрема, порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам із зазначенням торгівельної марки, моделі та виробника запропонованого обладнання. На виконання вказаної вимоги в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Кісінчук Володимир Станіславович надано документ від 20.08.2024 № 17 з порівняльною таблицею, в якій зазначено інформацію, що виробником мультимедійного проєктора з короткофокусним об’єктивом Vivitek DX335ST з кріпленням у комплекті та HDMI кабелем є Delta Electronics (Netherlands) B.V. Також, відповідно до пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати, зокрема, авторизаційний лист від виробника (власника торгівельної марки), або офіційного дистриб’ютора (представника) на території України з вказанням замовника, номера закупівлі та підтвердженням гарантійного терміну експлуатації комплекту мультимедійного обладнання, який включає в себе мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом з кріпленням у комплекті та HDMI кабелем. На виконання вищевказаних вимог учасник ФОП Кісінчук Володимир Станіславович в складі тендерної пропозиції надав авторизаційний лист офіційного дистриб’ютора мультимедійних проекторів Vivitek DX335ST (виробник - Delta Electronics (Netherlands) B.V.) від 20.08.2024 № 3851 без підтвердження гарантійного терміну експлуатації мультимедійного проєктора з короткофокусним об’єктивом Vivitek DX335ST з кріпленням у комплекті та HDMI кабелем, чим не дотримано вимоги пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації. Крім того, відповідно до пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації встановлено, що учасник у складі пропозиції повинен надати, зокрема, документ, що підтверджує реєстрацію та використання торгівельної марки обладнання в Україні та інструкцію викладену українською мовою до комплекту мультимедійного обладнання, який включає в себе мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом з кріпленням у комплекті та HDMI кабелем. Однак, в складі тендерної пропозицій учасника ФОП Кісінчук Володимир Станіславович відсутні документ, що підтверджує реєстрацію та використання торгівельної марки обладнання в Україні (Vivitek) та інструкція викладена українською мовою до мультимедійного проєктора з короткофокусним об’єктивом Vivitek DX335ST з кріпленням у комплекті та HDMI кабелем, чим не дотримано вимоги пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином учасником ФОП Кісінчук Володимир Станіславович підтверджено відповідність вимогам Додатку № 3 до тендерної документації, в частині надання документів щодо мультимедійного проєктора з короткофокусним об’єктивом з кріпленням у комплекті та HDMI кабелем, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Обґрунтування технічних та якісних характеристик, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення за предметом закупівлі Комплект мультимедійного обладнання. Тип 2 Мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом, Документ камера з програмним забезпеченням (ДК 021:2015 - 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання) завдання сформовано з урахуванням заявки керівників (закладу) відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури і туризму Ярунської сільської ради відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 №574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій». Закупівля здійснювалась замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук , збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товарів, що міститься у мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників , в електроному каталозі та запитом цінової політики на електрону адресу Постачальників (Листи Додаються). 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду? Дана інформація по закупівлі оприлюднена на веб-сайті відділу освіти, сім'ї, молоді, спорту, культури і туризму Ярунської сільської ради https://yarun.osv.org.ua/obgruntuvannya-zakupivli-09-46-47-27-03-2023/ 3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Кісінчук Володимир Станіславович на відповідність тендерній документації Відділу освіти, сім'ї, молоді, спорту, культури і туризму Ярунської сільської ради (далі – Замовник) (протоколу, рішення)? Відповідно до Тендерної документації Замовника Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах. Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» формальні (несуттєві) помилки, допущені учасниками не призводять до відхилення їх пропозицій. З огляду на це їх наявність чи відсутність не встановлюється на засіданні Уповноваженої Особи, тому що це не має жодних юридичних наслідків. Тендерна пропозиція Учасника відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації Замовника. 4. Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, в абзаці 1 пункту 28 Особливостей зазначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Однак, в пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації та розділі 2 Додатку № 2 до тендерної документації, Замовником зазначено підстави відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382, та як наслідок в розділі 2 Додатку № 2 до тендерної документації встановлено спосіб документального підтвердження відсутності підстави відмови учаснику процедури закупівлі, без урахування вказаних змін (щодо надання у складі тендерної пропозиції учасником довідки у довільній формі про відсутність підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей (в редакції, що діяла до 08.04.2024)). Враховуючи вищевикладене, поясніть вказану невідповідність тендерної документації вимогам нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, в частині включення до неї інформації не у відповідності до вимог законодавства, з наданням відповідних підтверджуючих документів. Проведено ґрунтовний аналіз розробленої форми (шаблону) тендерної документації на предмет усунення невідповідностей Закону з урахуванням Особливостей з питань організації та здійснення публічних закупівель дистанційно в інтернеті; - розроблено механізм внутрішнього контролю для недопущення у подальшому встановлених порушень. Повідомляє, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть. У подальшому зобов’язуємося врахувати зміни до Особливостей внесені Постановою та привести тендерну документацію до вимог чинного законодавства. 5. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Так, відповідно до вимог Додатку № 3 до тендерної документації, з метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції, зокрема, порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам із зазначенням торгівельної марки, моделі та виробника запропонованого обладнання. На виконання вказаної вимоги в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Кісінчук Володимир Станіславович надано документ від 20.08.2024 № 17 з порівняльною таблицею, в якій зазначено інформацію, що виробником мультимедійного проєктора з короткофокусним об’єктивом Vivitek DX335ST з кріпленням у комплекті та HDMI кабелем є Delta Electronics (Netherlands) B.V. Також, відповідно до пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати, зокрема, авторизаційний лист від виробника (власника торгівельної марки), або офіційного дистриб’ютора (представника) на території України з вказанням замовника, номера закупівлі та підтвердженням гарантійного терміну експлуатації комплекту мультимедійного обладнання, який включає в себе мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом з кріпленням у комплекті та HDMI кабелем. На виконання вищевказаних вимог учасник ФОП Кісінчук Володимир Станіславович в складі тендерної пропозиції надав авторизаційний лист офіційного дистриб’ютора мультимедійних проекторів Vivitek DX335ST (виробник - Delta Electronics (Netherlands) B.V.) від 20.08.2024 № 3851 без підтвердження гарантійного терміну експлуатації мультимедійного проєктора з короткофокусним об’єктивом Vivitek DX335ST з кріпленням у комплекті та HDMI кабелем, чим не дотримано вимоги пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації. Крім того, відповідно до пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації встановлено, що учасник у складі пропозиції повинен надати, зокрема, документ, що підтверджує реєстрацію та використання торгівельної марки обладнання в Україні та інструкцію викладену українською мовою до комплекту мультимедійного обладнання, який включає в себе мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом з кріпленням у комплекті та HDMI кабелем. Однак, в складі тендерної пропозицій учасника ФОП Кісінчук Володимир Станіславович відсутні документ, що підтверджує реєстрацію та використання торгівельної марки обладнання в Україні (Vivitek) та інструкція викладена українською мовою до мультимедійного проєктора з короткофокусним об’єктивом Vivitek DX335ST з кріпленням у комплекті та HDMI кабелем, чим не дотримано вимоги пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином учасником ФОП Кісінчук Володимир Станіславович підтверджено відповідність вимогам Додатку № 3 до тендерної документації, в частині надання документів щодо мультимедійного проєктора з короткофокусним об’єктивом з кріпленням у комплекті та HDMI кабелем, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу). Відповідно Додатку № 3 до тендерної документації, а саме розділ підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам «Пункт 4» замовником вимагалось,що учасник повинен надати на проектор, «Авторизаційний лист від виробника проектора із зазначенням найменування замовника, номера тендера в системі публічних закупівель.» Враховуючи вищевикладене на проектор від учасника вимагався лише «Авторизаційний лист від виробника проектора із зазначенням найменування замовника, номера тендера в системі публічних закупівель.» без підтвердження гарантійного терміну експлуатації мультимедійного проєктора з короткофокусним об’єктивом. У складі тендерної пропозицій учасника ФОП Кісінчук Володимир Станіславович відсутні документ, що підтверджує реєстрацію та використання торгівельної марки обладнання в Україні (Vivitek) та інструкція викладена українською мовою до мультимедійного проєктора з короткофокусним об’єктивом Vivitek DX335ST з кріпленням у комплекті та HDMI кабелем, оскільки Замовник зазначав ці вимоги саме до Акустичної системи. В чому можна пересвідчитись враховуючи послідовність технічних характеристик товарів та вимог до них у Додатку №3. Як приклад просимо звернути увагу на пункт 2 Додатку №3, де вимоги щодо підтверження відповідності товару вказані послідовно після технічних характеристик.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Обґрунтування технічних та якісних характеристик, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення за предметом закупівлі Комплект мультимедійного обладнання. Тип 2 Мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом, Документ камера з програмним забезпеченням (ДК 021:2015 - 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання) завдання сформовано з урахуванням заявки керівників (закладу) відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури і туризму Ярунської сільської ради відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 №574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій». Закупівля здійснювалась замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук , збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товарів, що міститься у мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників , в електроному каталозі та запитом цінової політики на електрону адресу Постачальників (Листи Додаються). 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду? Дана інформація по закупівлі оприлюднена на веб-сайті відділу освіти, сім'ї, молоді, спорту, культури і туризму Ярунської сільської ради https://yarun.osv.org.ua/obgruntuvannya-zakupivli-09-46-47-27-03-2023/ 3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Кісінчук Володимир Станіславович на відповідність тендерній документації Відділу освіти, сім'ї, молоді, спорту, культури і туризму Ярунської сільської ради (далі – Замовник) (протоколу, рішення)? Відповідно до Тендерної документації Замовника Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах. Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» формальні (несуттєві) помилки, допущені учасниками не призводять до відхилення їх пропозицій. З огляду на це їх наявність чи відсутність не встановлюється на засіданні Уповноваженої Особи, тому що це не має жодних юридичних наслідків. Тендерна пропозиція Учасника відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації Замовника. 4. Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, в абзаці 1 пункту 28 Особливостей зазначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Однак, в пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації та розділі 2 Додатку № 2 до тендерної документації, Замовником зазначено підстави відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382, та як наслідок в розділі 2 Додатку № 2 до тендерної документації встановлено спосіб документального підтвердження відсутності підстави відмови учаснику процедури закупівлі, без урахування вказаних змін (щодо надання у складі тендерної пропозиції учасником довідки у довільній формі про відсутність підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей (в редакції, що діяла до 08.04.2024)). Враховуючи вищевикладене, поясніть вказану невідповідність тендерної документації вимогам нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, в частині включення до неї інформації не у відповідності до вимог законодавства, з наданням відповідних підтверджуючих документів. Проведено ґрунтовний аналіз розробленої форми (шаблону) тендерної документації на предмет усунення невідповідностей Закону з урахуванням Особливостей з питань організації та здійснення публічних закупівель дистанційно в інтернеті; - розроблено механізм внутрішнього контролю для недопущення у подальшому встановлених порушень. Повідомляє, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть. У подальшому зобов’язуємося врахувати зміни до Особливостей внесені Постановою та привести тендерну документацію до вимог чинного законодавства. 5. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Так, відповідно до вимог Додатку № 3 до тендерної документації, з метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції, зокрема, порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам із зазначенням торгівельної марки, моделі та виробника запропонованого обладнання. На виконання вказаної вимоги в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Кісінчук Володимир Станіславович надано документ від 20.08.2024 № 17 з порівняльною таблицею, в якій зазначено інформацію, що виробником мультимедійного проєктора з короткофокусним об’єктивом Vivitek DX335ST з кріпленням у комплекті та HDMI кабелем є Delta Electronics (Netherlands) B.V. Також, відповідно до пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати, зокрема, авторизаційний лист від виробника (власника торгівельної марки), або офіційного дистриб’ютора (представника) на території України з вказанням замовника, номера закупівлі та підтвердженням гарантійного терміну експлуатації комплекту мультимедійного обладнання, який включає в себе мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом з кріпленням у комплекті та HDMI кабелем. На виконання вищевказаних вимог учасник ФОП Кісінчук Володимир Станіславович в складі тендерної пропозиції надав авторизаційний лист офіційного дистриб’ютора мультимедійних проекторів Vivitek DX335ST (виробник - Delta Electronics (Netherlands) B.V.) від 20.08.2024 № 3851 без підтвердження гарантійного терміну експлуатації мультимедійного проєктора з короткофокусним об’єктивом Vivitek DX335ST з кріпленням у комплекті та HDMI кабелем, чим не дотримано вимоги пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації. Крім того, відповідно до пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації встановлено, що учасник у складі пропозиції повинен надати, зокрема, документ, що підтверджує реєстрацію та використання торгівельної марки обладнання в Україні та інструкцію викладену українською мовою до комплекту мультимедійного обладнання, який включає в себе мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом з кріпленням у комплекті та HDMI кабелем. Однак, в складі тендерної пропозицій учасника ФОП Кісінчук Володимир Станіславович відсутні документ, що підтверджує реєстрацію та використання торгівельної марки обладнання в Україні (Vivitek) та інструкція викладена українською мовою до мультимедійного проєктора з короткофокусним об’єктивом Vivitek DX335ST з кріпленням у комплекті та HDMI кабелем, чим не дотримано вимоги пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином учасником ФОП Кісінчук Володимир Станіславович підтверджено відповідність вимогам Додатку № 3 до тендерної документації, в частині надання документів щодо мультимедійного проєктора з короткофокусним об’єктивом з кріпленням у комплекті та HDMI кабелем, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу). Відповідно Додатку № 3 до тендерної документації, а саме розділ підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам «Пункт 4» замовником вимагалось,що учасник повинен надати на проектор, «Авторизаційний лист від виробника проектора із зазначенням найменування замовника, номера тендера в системі публічних закупівель.» Враховуючи вищевикладене на проектор від учасника вимагався лише «Авторизаційний лист від виробника проектора із зазначенням найменування замовника, номера тендера в системі публічних закупівель.» без підтвердження гарантійного терміну експлуатації мультимедійного проєктора з короткофокусним об’єктивом. У складі тендерної пропозицій учасника ФОП Кісінчук Володимир Станіславович відсутні документ, що підтверджує реєстрацію та використання торгівельної марки обладнання в Україні (Vivitek) та інструкція викладена українською мовою до мультимедійного проєктора з короткофокусним об’єктивом Vivitek DX335ST з кріпленням у комплекті та HDMI кабелем, оскільки Замовник зазначав ці вимоги саме до Акустичної системи. В чому можна пересвідчитись враховуючи послідовність технічних характеристик товарів та вимог до них у Додатку №3. Як приклад просимо звернути увагу на пункт 2 Додатку №3, де вимоги щодо підтверження відповідності товару вказані послідовно після технічних характеристик.