0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 709 316.05 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контакти та закупівліЗдійснення моніторингу
Дата: 10 вер. 11:58
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З №60-з 10.09.2024 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 10.09.2024 №60-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2024-08-28-001388-a 28.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 – 33160000-9 – «Устаткування для операційних блоків» (код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» – 35398 – Торакоскоп жорсткий)» (інформацію опубліковано в інформаційно-те лекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-28-001388-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Доброго дня, Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська клінічна лікарня" Івано-Франківської міської ради розглянуло Ваш запит від 2024-09-11 09:59:54. На виконання вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення із додатками на Ваш запит у вкладенні.
Доброго дня, Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська клінічна лікарня" Івано-Франківської міської ради розглянуло Ваш запит від 2024-09-11 09:59:54. На виконання вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення із додатками на Ваш запит у вкладенні.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 – 33160000-9 – «Устаткування для операційних блоків» (код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» – 35398 – Торакоскоп жорсткий)» (інформацію опубліковано в інформаційно-те лекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-28-001388-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання: Замовником в Додатку 4 до тендерної документації передбачено надання інформації, що підтверджує відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, а саме: «2.2. Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівника (ків) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору». В Додатку 3 до тендерної документації «Договір про закупівлю», Замовником зазначено в пункті 2.3 «Пуско-налагоджувальні роботи, введення товару в експлуатацію, інструктаж спеціалістів повинні здійснюватися інженерами Постачальника». 2.3.1. Пуско-налагоджувальні роботи з монтажу і введення в експлуатацію Товару містять у собі: а) розпакування; б) складання; в) монтаж, встановлення в призначеному для цього приміщенні і введення в експлуатацію; г) підключення до контуру заземлення; д) підключення до системи електроживлення; е) програмування (відповідно до вимог експлуатаційної документації); ж) налаштування та тестування; з) навчання персоналу Закладу. На виконання вимог Додатку №4 тендерної документації Замовника, у тендерній пропозиції Учасником ТОВ "МЕДТЕХПРОЕКТ", надано Довідку вих №02/09/19 від 02.09.2024 про наявність в учасника працівника (ків) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору, в якій відсутня інформація про наявність працівників – інженерів. Яким чином Учасник підтвердив кваліфікаційний критерій - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Доброго дня, Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська клінічна лікарня" Івано-Франківської міської ради розглянуло Ваш запит від 2024-09-17 09:21:21. На виконання вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення із додатками на Ваш запит у вкладенні.
Доброго дня, Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська клінічна лікарня" Івано-Франківської міської ради розглянуло Ваш запит від 2024-09-17 09:21:21. На виконання вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення із додатками на Ваш запит у вкладенні.