0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
685 000.00 UAH
Здійснення моніторингу
Дата: 30 серп. 11:30
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
09.09.2024 № 120 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Вікторія САМОЙЛЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 09.09.2024 № 120 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 15 UA-2024-02-05-003693-a 05.02.2024 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЕКОСЕРВІС" виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Людмила ХИТРЕНКО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі «Технічне обслуговування системи комплексного екологічного моніторингу міста Дніпродзержинська, селищ Таромське і Сухачівка території зони впливу хвостосховищ.» за ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-05-003693-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання: відповідно до вимог пункту 47 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Проведеним аналізом установлено, що відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.02.2024 № 11 Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційна фірма "КОМПЛЕКСНІ АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ" визнано переможцем процедури торгів та укладено з ним Договір про надання послуг від 21.02.2024 № 210224/1, при тому, що на порушення вимог п.47 Особливостей документи переможця торгів у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель не оприлюднені. Просимо пояснити, чому тендерну пропозицію переможця Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційна фірма "КОМПЛЕКСНІ АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ" не відхилено відповідно до вимог абзаца 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Дякуємо Вам за звернену увагу до нашої закупівлі! Під час здійснення закупівлі (UA-2024-02-05-003693-a) були обставини непереборної сили (обстріл, відключення світла, збій роботи реєстрів), що вплинуло на можливість виконання вимог статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та статті 47 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Проаналізувавши історію проведення торгів звертаємо увагу, що в торгах забажав брати участь лише один учасник, з яким ми вже не перший рік працюємо та були впевнені, що всі документи були оприлюднені. Після отримання зауважень нами було направлено листа до Переможця з проханням надати: - пояснення щодо не оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»; - документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Пояснення Переможця та документи додаються до цього листа. Заздалегідь вдячні Вам за порозуміння. Слава Україні! - Героям слава!
Дякуємо Вам за звернену увагу до нашої закупівлі! Під час здійснення закупівлі (UA-2024-02-05-003693-a) були обставини непереборної сили (обстріл, відключення світла, збій роботи реєстрів), що вплинуло на можливість виконання вимог статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та статті 47 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Проаналізувавши історію проведення торгів звертаємо увагу, що в торгах забажав брати участь лише один учасник, з яким ми вже не перший рік працюємо та були впевнені, що всі документи були оприлюднені. Після отримання зауважень нами було направлено листа до Переможця з проханням надати: - пояснення щодо не оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»; - документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Пояснення Переможця та документи додаються до цього листа. Заздалегідь вдячні Вам за порозуміння. Слава Україні! - Героям слава!