0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
418 500.00 UAH
Замовник
КП ''Царичанське виробниче об'єднання житлово- комунального господарства'' Царичанської селищної ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 10 вер. 16:10
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на питання Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обгрунтування розміру бюджетного призначення , технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість - надаємо файл ''Інформація щодо процедури закупівлі '', файл '' Посилання щодо розміщення інформації щодо процедури закупівлі '' та файл ''Комерційні пропозиції'' надані ТОВ ''Складсистемс'' з пропозицією 8370 грн при закупівлі 50 контейнерів, ТОВ'' Вотер пласт'' з пропозицією 8240 грн за штуку при замовленні від 50 штук, ТОВ ''ВСМ Еколоджі''- пропонує по ціні 8500 грн за контейнер. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі (8370+8240+8500)/3= 8370 * 50 штук = 418500грн. У відповідь на питання стосовно надання сертифікату якості прикріплено файл ''Лист щодо сертифікату якості '' (№01-08-165 від 24.09.2024) , файл ''Сертифікат № 3755'', ''файл Сертифікат якості'' , файл ''Сертифікат ''.
У відповідь на питання Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обгрунтування розміру бюджетного призначення , технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість - надаємо файл ''Інформація щодо процедури закупівлі '', файл '' Посилання щодо розміщення інформації щодо процедури закупівлі '' та файл ''Комерційні пропозиції'' надані ТОВ ''Складсистемс'' з пропозицією 8370 грн при закупівлі 50 контейнерів, ТОВ'' Вотер пласт'' з пропозицією 8240 грн за штуку при замовленні від 50 штук, ТОВ ''ВСМ Еколоджі''- пропонує по ціні 8500 грн за контейнер. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі (8370+8240+8500)/3= 8370 * 50 штук = 418500грн. У відповідь на питання стосовно надання сертифікату якості прикріплено файл ''Лист щодо сертифікату якості '' (№01-08-165 від 24.09.2024) , файл ''Сертифікат № 3755'', ''файл Сертифікат якості'' , файл ''Сертифікат ''.
Відповідно до проведеної процедури закупівлі, а саме контейнери для сміття, ДК:021:2015 44613700-7, ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-21-002042-а, відкриті торги з особливостями, Замовником у додатку 2 до тендерної документації зазначено, що якість товару повинна відповідати вимогам діючих державних стандартів та підтверджуватись одним із документів: сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність або інший аналогічний документ. Документи надані у складі пропозиції повинні бути діючими. Замовником не встановлено вимоги щодо надання одного з вищеперелічених документів у паперовому вигляді чи з відображенням у системі публічних закупівель (на електронному майданчику). Учасником процедури закупівлі ТОВ "ВСМ Еколоджі" через електронну систему було завантажено довідку про якість товару з підтвердженням та наданням Замовнику у паперовому вигляді - сертифікатом якості контейнерів для сміття німецькою мовою разом з перекладом українською мовою. Відповідно до Договору про закупівлю товарів №14/08 від 20.08.2024 року контейнери для сміття повністю відповідають умовам встановленим чинним законодавством України, технічні та якісні характеристики товару відповідають чинним нормативним актам. Згідно розділу ІІ п.2.2.Договору №14/08 при поставці товару ТОВ "ВСМ Еколоджі" було надано документ про підтвердження якості контейнерів для сміття - сертифікат якості. Згідно висновку Східного офісу Держаудитслужби від 26.09.2024 року прохаємо роз'яснити яким чином сторони можуть припинити свої зобов'язання, оскільки умови даного договору виконані в повному обсязі та всі поставлені контейнери для сміття задіяні у виробничій діяльності підприємства (стан контейнерів не новий та перебувають в експлуатації). Згідно видаткової накладної №412 від 20.08.2024 року товар відвантажено Замовнику, згідно виписки з рахунку від 23.08.2024 року товар оплачено в повному обсязі.
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Східний офіс Держаудитслужби (далі - Східний офіс) розглянув звернення за роз'ясненням щодо висновку про результати проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2024-06-21-002042-a здійсненої КП ''Царичанське виробниче об'єднання житлово - комунального господарства'' Царичанської селищної ради (далі - Замовник) та повідомляємо про наступне. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи відповідно до частини другої статті 19 Конституції України зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначає Закону України «Про публічні закупівлі» 25.12.2015 №922-VIII зі змінами (далі Закон № 922-VIII ). У свою чергу, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та зобов’язано замовників проводити публічні закупівлі відповідно до Закону № 922-VIII з урахуванням цих Особливостей (далі Особливості). Відповідно до пункту 23 Особливостей моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону № 922-VIII. При цьому, стаття 8 Закону № 922-VIII визначає порядок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель та специфіку реалізації результатів моніторингу. Моніторингом встановлено, що Учасником закупівлі ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ» на виконання вимог викладених Замовником у технічній специфікації, якість товару документально не підтверджена, а саме: сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність або інший аналогічний документ, у складі тендерної пропозиції, учасником не надано. Отже, враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ», відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, підлягала відхиленню. У разі дотримання замовником вимог Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей відносини між переможцем закупівлі та замовником взагалі б не виникли та договір не було б укладено. Оскільки укладення договорів є завершальною стадією проведення процедури закупівлі, тому не відхилення пропозиції учасника та як наслідок укладення договору є підставою для припинення зобов’язань за договором. У пункті 3 розділу ІІ Констатуючої частини висновку про результати моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2024-06-21-002042-a Східним офісом визначені зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень), з посиланням на нормативно-правові акти, які є підставою для зобов’язання щодо усунення встановленого порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: «З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 20.08.2024 №14/08 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу Українита протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». Відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону № 922-VIII протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Згідно із частиною 5 статті 65 Господарського кодексу України лише керівник підприємства вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами цього підприємства. З аналізу наведених норм можливо встановити, що саме до повноважень замовника належить визначення заходів, які належить для усунення допущених порушень та прийняття відповідних рішень у випадку неможливості їх усунення. Виходячи із структури та змісту частини 8 статті 8 Закону № 922, саме замовник публічної закупівлі вправі визначати, яким чином він має намір усунути виявлені правопорушення, обираючи один із визначених законом правомірних варіантів поведінки. Таким чином, порядок, умови та підстави припинення зобов`язань за договором передбачено нормами Цивільного та Господарського кодексів, відтак у Замовника відсутні підстави для довільного трактування таких, що свідчило б про незрозумілість чи необґрунтованість Висновку, а на дотримання принципу пропорційності керівнику Замовника надано право самостійно визначити алгоритм дій щодо припинення зобов`язань за договором в судовому чи позасудовому порядку, чи у поєднанні таких.
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На виконання висновку ДАСУ від 26.09.2024 року надаємо Додаткову угоду № 1 від 27.09.2024 року до Договору про закупівлю товарів №14/08 від 20.08.2024 року.