0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
220 000.00 UAH
Здійснення моніторингу
Дата: 11 вер. 10:29
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З від 10.09.2024 № 64-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 10.09.2024 № 64-з Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель , щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення спрощеної закупівлі /звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2024-08-08-011174-a 08.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-011174-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. У пункті 1 додатку 5 до тендерної документації встановлена вимога для переможця процедури закупівлі, зокрема: «Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі / фізичної особи, яка є учасником. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача (Документ повинен бути виданий/ сформований/ отриманий в поточному році. ) (відсутність підстав, визначених пп. 3 пункту 47 Особливостей)». Проте, відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Враховуючи викладене, надайте пояснення: - чому в тендерній документації Замовника інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення, встановлених пунктом 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), не враховано зміни, внесені постановою Кабінету Міністрів України від 2 квітня 2024 р. № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178»? Враховуючи викладене, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Білогірська селищна рада Шепетівського району Хмельницької області у відповідь на запит Державної аудиторської служби України Західний офіс Держаудитслужби управління західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 10.09.2024 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі , щодо закупівлі Дитячий комплекс і200, лаз "Сфера" (Код ДК 021:2015: 37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: _ ID: UA-2024-08-08-011174-a), надає свої пояснення на поставлені питання 1. При формуванні розміру витрат на закупівлю Дитячого комплексу і200, лаз «Сфера» (Код ДК 021:2015: 37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор) було проаналізовано наступні сайти: https://sportmarket.ua/rozvazhalni-majdanchiki/dityachi-majdanchiki/dityachi-kompleksi?page=4; https://epicentrk.ua/ua/shop/mplc-igrovii-kompleks-perekhid-4-1ecee535-b66a-63ce-93eb-afa6f99efa24.html; file:///C:/Users/www/Downloads/catalog_2024.pdf; https://kiddie.com.ua/uk/dytiachi-maidanchyky/ihrovi-kompleksy/ihrovi-kompleksy-premium. На підставі моніторингу даних сайтів було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Щодо оприлюднення Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - Дитячого комплексу і200, лаз «Сфера» (Код ДК 021:2015: 37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор) то потрібно зазначити, що дана інформація розміщена на офіційному сайті Білогірської селищної рада за посиланням : https://bilogirska-gromada.gov.ua/news/1723450226/. 3. Щодо внесення в пункт 1 додатку 5 до тендерної документації встановленої вимоги для переможця процедури закупівлі, зокрема: «Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі / фізичної особи, яка є учасником. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача (Документ повинен бути виданий/ сформований/ отриманий в поточному році. ) (відсутність підстав, визначених пп. 3 пункту 47 Особливостей)» то потрібно зазначити, що це допущена уповноваженою особою технічна помилка при формуванні додатку до тендерної документації адже в пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» розділу III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій (сторінка 10 тендерної документації) зазначено, що: «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 Особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.». При формуванні тендерних документацій в майбутньому уповноважена особа зобов’язується чітко дотримуватися Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Постанови Кабінету Міністрів України від 2 квітня 2024 р. № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178» .
Білогірська селищна рада Шепетівського району Хмельницької області у відповідь на запит Державної аудиторської служби України Західний офіс Держаудитслужби управління західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 10.09.2024 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі , щодо закупівлі Дитячий комплекс і200, лаз "Сфера" (Код ДК 021:2015: 37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: _ ID: UA-2024-08-08-011174-a), надає свої пояснення на поставлені питання 1. При формуванні розміру витрат на закупівлю Дитячого комплексу і200, лаз «Сфера» (Код ДК 021:2015: 37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор) було проаналізовано наступні сайти: https://sportmarket.ua/rozvazhalni-majdanchiki/dityachi-majdanchiki/dityachi-kompleksi?page=4; https://epicentrk.ua/ua/shop/mplc-igrovii-kompleks-perekhid-4-1ecee535-b66a-63ce-93eb-afa6f99efa24.html; file:///C:/Users/www/Downloads/catalog_2024.pdf; https://kiddie.com.ua/uk/dytiachi-maidanchyky/ihrovi-kompleksy/ihrovi-kompleksy-premium. На підставі моніторингу даних сайтів було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Щодо оприлюднення Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - Дитячого комплексу і200, лаз «Сфера» (Код ДК 021:2015: 37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор) то потрібно зазначити, що дана інформація розміщена на офіційному сайті Білогірської селищної рада за посиланням : https://bilogirska-gromada.gov.ua/news/1723450226/. 3. Щодо внесення в пункт 1 додатку 5 до тендерної документації встановленої вимоги для переможця процедури закупівлі, зокрема: «Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі / фізичної особи, яка є учасником. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача (Документ повинен бути виданий/ сформований/ отриманий в поточному році. ) (відсутність підстав, визначених пп. 3 пункту 47 Особливостей)» то потрібно зазначити, що це допущена уповноваженою особою технічна помилка при формуванні додатку до тендерної документації адже в пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» розділу III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій (сторінка 10 тендерної документації) зазначено, що: «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 Особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.». При формуванні тендерних документацій в майбутньому уповноважена особа зобов’язується чітко дотримуватися Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Постанови Кабінету Міністрів України від 2 квітня 2024 р. № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178» .
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-011174-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань. 1. Відповідно до статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей Замовником у тендерній документації зазначається один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Додатком 1 до тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», яким вимагається на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію надати Інформацію про виконання аналогічних договорів: а) Один аналогічний договір з додатками до нього та з документами, що підтверджують факт його виконання (Видаткові накладні), в) Позитивний лист-відгук про постачання товару по аналогічному договору. Учасником ТОВ «Кіндерленд» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (файл «Аналогічні договори.pdf») із Наталинська сільска рада, Виконавчий комітет Чигиринської Міської Ради, Комунальне підприємство «Спецкомунтранс», Департамент житлового комунального господарства Кам’янець-Подільської міської ради, Управлiння освiти та гуманiтарноi полiтики Уманьскої міської ради. Також, учасником надано аналогічні договори із Наталинська сільска рада, Комунальне підприємство «Спецкомунтранс», Виконавчий комітет Чигиринської Міської Ради. При цьому жодного позитивного листа-відгука про постачання товару по аналогічному договору ТОВ «Кіндерленд» не надано. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено вищевказану невідповідність та розміщено повідомлення з вимогою про її усунення в електронній системі закупівель до 14:00 29.08.2024. 28.08.2024 учасником ТОВ «Кіндерленд» на вимогу Замовника щодо усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника процедури закупівлі, розміщено в електронній системі закупівель договір поставки товару від 24.06.2024 №1К, укладеного між ГО «Неємія» та ФОП Георгіян А.І. який не підтверджує здійснення поставки аналогічного товару зокрема учасником поточного тендеру ТОВ «Кіндерленд». Також, учасником ТОВ «Кіндерленд» розміщено рекомендаційний лист, виданий ГО «Неємія» від 28.08.2024 №67 щодо досвіду співпраці з ТОВ «Кіндерленд», однак жодного аналогічного договору із ГО «Неємія» з додатками до нього та з документами, що підтверджують факт його виконання – не надано. Таким чином, учасник ТОВ «Кіндерленд» не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Відповідно до вимог пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати інформацію (пояснення) чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Кіндерленд»? 2. Відповідно до вимог п.9 додатку 4 тендерної документації встановлено Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме: Копію дозволу на лісосічні роботи, або копію лісорубного квитка, або іншого первинного документу, що підтверджує право (можливість) Учасника реалізовувати деревину, що є предметом закупівлі. ТОВ «Кіндерленд» у складі тендерної пропозиції вищевказаний документ не надано. Враховуючи викладене, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати інформацію (пояснення) чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Кіндерленд»? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Білогірська селищна рада Шепетівського району Хмельницької області у відповідь на запит Державної аудиторської служби України Західний офіс Держаудитслужби управління західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області у межах проведення моніторингу процедури закупівлі , щодо закупівлі: Дитячий комплекс і200, лаз "Сфера" (Код ДК 021:2015: 37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: _ ID: UA-2024-08-08-011174-a), надає свої пояснення на поставлені питання. 1.Відповідно до статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей Замовником у тендерній документації зазначається один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Додатком 1 до тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», яким вимагається на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію надати Інформацію про виконання аналогічних договорів: а) Один аналогічний договір з додатками до нього та з документами, що підтверджують факт його виконання (Видаткові накладні), в) Позитивний лист-відгук про постачання товару по аналогічному договору. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Кіндерленд» надано довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (файл «Аналогічні договори.pdf») із Наталинська сільска рада, Виконавчий комітет Чигиринської Міської Ради, Комунальне підприємство «Спецкомунтранс», Департамент житлового комунального господарства Кам’янець-Подільської міської ради, Управлiння освiти та гуманiтарноi полiтики Уманьскої міської ради. Також, учасником надано аналогічні договори із Наталинська сільска рада, Комунальне підприємство «Спецкомунтранс», Виконавчий комітет Чигиринської Міської Ради. При цьому жодного позитивного листа-відгука про постачання товару по аналогічному договору ТОВ «Кіндерленд» не надано. Відповідно Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено вищевказану невідповідність та розміщено повідомлення з вимогою про її усунення в електронній системі закупівель до 14:00 29.08.2024. 28.08.2024. На вимогу Замовника щодо усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника процедури закупівлі, ТОВ «Кіндерленд» розміщено в електронній системі закупівель договір поставки товару від 24.06.2024 №1К, укладеного між ГО «Неємія» та ФОП Георгіян А.І. який дійсно не підтверджує здійснення поставки аналогічного товару зокрема учасником поточного тендеру ТОВ «Кіндерленд». Відповідно уповноваженою особою помилково були розтрактовані дані документи, як документи учасника ТОВ «Кіндерленд» адже йшлося про визначення переможцем учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією з усіх, які були подані, а також бажанням максимально зекономити та заощадити бюджетні кошти. 2.Щодо внесення вимог п.9 додатку 4 тендерної документації, а саме: «Копію дозволу на лісосічні роботи, або копію лісорубного квитка, або іншого первинного документу, що підтверджує право (можливість) Учасника реалізовувати деревину, що є предметом закупівлі.» то потрібно зазначити, що це допущена, уповноваженою особою, технічна помилка при формуванні додатку до тендерної документації. При формуванні тендерних документацій в майбутньому уповноважена особа зобов’язується чітко дотримуватися Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», проаналізувати допущені технічні помилки під час закупівлі Дитячий комплекс і200, лаз "Сфера" (Код ДК 021:2015: 37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор) та не допускати їх в подальшій роботі. 3.Оскільки тендерну пропозицію ТОВ «Кіндерленд» не відхилено, а підписано договір, виконання по якому не здійснено, даний договір буде розірвано.
Білогірська селищна рада Шепетівського району Хмельницької області у відповідь на запит Державної аудиторської служби України Західний офіс Держаудитслужби управління західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області у межах проведення моніторингу процедури закупівлі , щодо закупівлі: Дитячий комплекс і200, лаз "Сфера" (Код ДК 021:2015: 37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: _ ID: UA-2024-08-08-011174-a), надає свої пояснення на поставлені питання. 1.Відповідно до статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей Замовником у тендерній документації зазначається один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Додатком 1 до тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», яким вимагається на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію надати Інформацію про виконання аналогічних договорів: а) Один аналогічний договір з додатками до нього та з документами, що підтверджують факт його виконання (Видаткові накладні), в) Позитивний лист-відгук про постачання товару по аналогічному договору. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Кіндерленд» надано довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (файл «Аналогічні договори.pdf») із Наталинська сільска рада, Виконавчий комітет Чигиринської Міської Ради, Комунальне підприємство «Спецкомунтранс», Департамент житлового комунального господарства Кам’янець-Подільської міської ради, Управлiння освiти та гуманiтарноi полiтики Уманьскої міської ради. Також, учасником надано аналогічні договори із Наталинська сільска рада, Комунальне підприємство «Спецкомунтранс», Виконавчий комітет Чигиринської Міської Ради. При цьому жодного позитивного листа-відгука про постачання товару по аналогічному договору ТОВ «Кіндерленд» не надано. Відповідно Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено вищевказану невідповідність та розміщено повідомлення з вимогою про її усунення в електронній системі закупівель до 14:00 29.08.2024. 28.08.2024. На вимогу Замовника щодо усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника процедури закупівлі, ТОВ «Кіндерленд» розміщено в електронній системі закупівель договір поставки товару від 24.06.2024 №1К, укладеного між ГО «Неємія» та ФОП Георгіян А.І. який дійсно не підтверджує здійснення поставки аналогічного товару зокрема учасником поточного тендеру ТОВ «Кіндерленд». Відповідно уповноваженою особою помилково були розтрактовані дані документи, як документи учасника ТОВ «Кіндерленд» адже йшлося про визначення переможцем учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією з усіх, які були подані, а також бажанням максимально зекономити та заощадити бюджетні кошти. 2.Щодо внесення вимог п.9 додатку 4 тендерної документації, а саме: «Копію дозволу на лісосічні роботи, або копію лісорубного квитка, або іншого первинного документу, що підтверджує право (можливість) Учасника реалізовувати деревину, що є предметом закупівлі.» то потрібно зазначити, що це допущена, уповноваженою особою, технічна помилка при формуванні додатку до тендерної документації. При формуванні тендерних документацій в майбутньому уповноважена особа зобов’язується чітко дотримуватися Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», проаналізувати допущені технічні помилки під час закупівлі Дитячий комплекс і200, лаз "Сфера" (Код ДК 021:2015: 37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор) та не допускати їх в подальшій роботі. 3.Оскільки тендерну пропозицію ТОВ «Кіндерленд» не відхилено, а підписано договір, виконання по якому не здійснено, даний договір буде розірвано.