0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
200 000.00 UAH
Здійснення моніторингу
Дата: 16 вер. 16:21
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.09.2024 № 65-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗакономУкраїни «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.09.2024 № 65-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2024-08-28-002881-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Детектори та аналізатори» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-28-002881-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Украналіт» на відповідність тендерній документації Житомирський обласний центр з гідрометеорології (далі – Замовник) з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення). 4. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником внесено зміни до тендерної документації (Додаток № 3 до тендерної документації), проте Замовником разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносяться, як це передбачено абзацом 4 пункту 54 Особливостей. Поясніть, чому Замовником порушено норми абзацу 4 пункту 54 Особливостей? 5. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що: 1) в порушення абзацу 2 пункту 28 Особливостей тендерна документація Замовника не містить інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість; 2) в порушення абзацу 10 пункту 28 Особливостей, підпункт 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника містить перелік документів та/або інформації, які мають бути подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, Статут (остання редакція) або довідка в довільній формі із зазначенням коду доступу, копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ), однак не оформлені як додатки до тендерної документації; 3) тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в частині включення до неї інформації не у відповідності до вимог законодавства, а саме: - в пункті 4 розділу V тендерної документації Замовником зазначено підстави відхилення тендерних пропозицій в редакції Закону, а не пункту 44 Особливостей; - в пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовником зазначено підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та інформацію про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення учасника процедури закупівлі та переможця в редакції Закону, а не пункту 47 Особливостей; - в пункті 1 розділу VІ тендерної документації Замовником зазначено підстави відміни торгів в редакції Закону, а не пункту 50 Особливостей; - в пункті 2 розділу VІ тендерної документації Замовником зазначено строки укладення договору про закупівлю в редакції Закону, а не пункту 49 Особливостей; - в пункті 11.1 розділу ХІ проєкта договора (Додаток № 6 до тендерної документації) Замовником зазначено випадки зміни істотних умов договору про закупівлю після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі в редакції Закону, а не пункту 19 Особливостей. Поясніть, чому Замовником при складанні та затвердженні тендерної документації порушено норми абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзаців 1, 2, 10 пункту 28 Особливостей? 6. Відповідно до вимог пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням повного найменування замовників (покупців) згідно таких договорів, їх адрес та контактних номерів телефонів, ПІБ та посад керівників таких замовників, строків виконання договорів, а також копій аналогічних договорів з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів (але не менше ніж двох договорів). Однак, аналізом встановлено, що надана у складі тендерної пропозиції ПрАТ «Украналіт» довідка про досвід у виконанні аналогічних договорів від 02.09.2024 № 1/166 не містить інформацію щодо адрес замовників, посад керівників таких замовників, строків виконання договорів, а також копію аналогічного договору від 19.03.2020 № 19/03 надано без Додатку № 2 (Технічне завдання) та Додатку № 3 (Календарний план), які є його невід’ємною частиною. Враховуючи викладене вище, поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ПрАТ «Украналіт» вимогам пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації? Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.09.2024 № 66-З Житомир Про зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини 13 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2024-08-28-002881-a.a1 в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-08-28-002881-a (оприлюднене в електронній системі закупівель 16 вересня 2024 року), прийняте наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16 вересня 2024 року № 65-З «Про початок моніторингу процедур закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження. Начальник Людмила КОСТЮК