0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 388 000.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська багатопрофільна опорна лікарня "Новогуйвинської селищної ради
Контакти та закупівліЗдійснення моніторингу
Дата: 16 вер. 16:11
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.09.2024 № 65-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗакономУкраїни «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.09.2024 № 65-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2024-08-27-004893-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Дрова» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-27-004893-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Сущевський Володимир Миколайович на відповідність тендерній документації Комунального некомерційного підприємства «Житомирська багатопрофільна опорна лікарня» Новогуйвинської селищної ради (далі – Замовник) (протоколу, рішення). 3. Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, в абзаці 1 пункту 28 Особливостей зазначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Однак, в підпункті 5.3 пункту 5 розділу ІІІ та підпункті 4.1 пункту 4 розділу V тендерної документації, Замовником зазначено підстави відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та в підпункті 4.1 пункту 4 розділу V тендерної документації зазначено підстави відхилення тендерної пропозиції без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382. Враховуючи вищевикладене, поясніть вказану невідповідність тендерної документації вимогам нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, в частині включення до неї інформації не у відповідності до вимог законодавства, з наданням відповідних підтверджуючих документів. 4. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Так, відповідно до пункту 4.6 розділу 4 Додатку № 5 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції скановану копію паспорту (у разі якщо учасником є фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець). На виконання вказаної вимоги учасник ФОП Сущевський Володимир Миколайович в складі тендерної пропозиції файл «Паспорт+Код.pdf», в якому містяться скановані копії паспорту Сущевського Володимира Миколайовича та картки фізичної особи – платника податків. Однак, у наданому учасником ФОП Сущевський Володимир Миколайович файлі «Паспорт+Код.pdf» відсутні скановані копії сторінок 6-9 та 12-16 паспорту Сущевського Володимира Миколайовича, чим не дотримано вимоги пункту 4.6 розділу 4 Додатку № 5 до тендерної документації. Відповідно до пункту 4.10 розділу 4 Додатку № 5 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції скановану копію документу(документів), що підтверджують якість та безпечність товару з урахуванням того, що технічні, якісні характеристики товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (ДСТУ), що передбачені чинним законодавством України. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Сущевський Володимир Миколайович відсутня сканована копія документу(документів), що підтверджують якість та безпечність товару з урахуванням того, що технічні, якісні характеристики товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (ДСТУ), що передбачені чинним законодавством України, чим не дотримано вимоги пункту 4.10 розділу 4 Додатку № 5 до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином учасником ФОП Сущевський Володимир Миколайович підтверджено відповідність вимогам пунктів 4.6 та 4.10 розділу 4 Додатку № 5 до тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
На Ваш Запит про надання пояснень від 17.09.2024р. у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Дрова» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-27-004893-a) на ваші питання повідомляємо наступне: 1. Надаємо комерційні пропозиції від потенційних учасників на підставі яких здійснювався попередній моніторинг цін, умов поставки та оплати на предмет закупівлі (дрова), на підставі яких було визначено очікувану вартість предмету закупівлі ( прикріплено окремим файлом). 2. При розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Сущевський Володимир Миколайович на відповідність тендерній документації Комунального некомерційного підприємства «Житомирська багатопрофільна опорна лікарня» Новогуйвинської селищної ради не були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок. 3. Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В абзаці 1 пункту 28 Особливостей зазначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Стаття 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає: 1. Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. 2. У тендерній документації зазначаються такі відомості: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); 5) кількість товару та місце його поставки; 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами; 10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі; 11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції; 13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати); 17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг; 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. 3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже , зважаючи на те ,що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені діючим законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації та те,що законодавцем не зазначено в яких розділах тендерної документації і в яких саме обсягах (речення,або абзац,або пункт Закону в повному обсязі) зазначати інформацію про підстави відхилення тендерної пропозиції,а також те, що ці підстави відхилення тендерної пропозиції не є обов’язковою інформацією відповідно ст..22 Закону,бо саме ці підстави відхилення тендерної пропозиції законодавцем передбачені як право замовника ,а не його обов’язок замовник може зазначати інформацію, яку вважає за необхідне включити до тендерної документації в обсягах,які визначає самостійно . Інформація, що вказана в тендерній документації підпункті 4.1 пункту 4 розділу V тендерної документації не суперечить нормам діючого законодавства і окремо нормам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Постанова Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382 не змінює вимоги попередньої редакції особливостей, а лише містить доповнення до попередньої редакції, які зазначені в підпункті 5.3 пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації, що підтверджує наданий вами запит,отже відповідає діючий редакції особливостей і Постанові КМУ №382 від 02.04.2024 . Звертаю Вашу увагу, що Тендерна документація оцінюється в цілому, а не окремими розділами, отже замовником в тендерній документації було враховано всі зміни до законодавства та тендерна документація складена у відповідності до діючих норм законодавства.В той же час, Вами не надано доказів та пояснень з приводу того, яка саме інформація не відповідає нормам діючої редакції особливостей і Постанові КМУ №382 від 02.04.2024 і якою нормою законодавства передбачено обов'язок замовника зазначати вказану норму постанови в тендерній документації і в яких саме обсягах. 4. Відповідно до пункту 4.6 та п.4.7. розділу 4 Додатку № 5 до тендерної документації встановлено вимогу щодо переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, що стосується учасників фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців. Зокрема, передбачено надання учасником тендеру в складі тендерної пропозиції скановану копію паспорту та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду (у разі якщо учасником є фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець). На виконання вказаної вимоги учасник ФОП Сущевський Володимир Миколайович в складі тендерної пропозиції надав файл «Паспорт+Код.pdf», в якому містяться скановані копії паспорту Сущевського Володимира Миколайовича та картки фізичної особи – платника податків. Ми, як замовник, у тендерній документації не розміщували вимогу, щодо надання копії паспорту, яка б містила усі сторінки паспорту, в тому числі незаповнені, так як незаповнені сторінки паспорту ніяким чином не впливають на об’єктивність визначення переможця, його відповідність кваліфікаційним та іншим вимогам. Надання всіх заповнених сторінок паспорту учасника тендеру не суперечить положенням 4.6 розділу 4 Додатку № 5 розділу тендерної документації Інструкція з підготовки тендерної пропозиції . Вказані вами сторінки паспорту ( 6-9 та 12-16), як відсутні, не несуть в собі жодної інформації, що по суті ніяким чином не повинно впливати на об’єктивність розгляду поданої пропозиції та прийняття уповноваженою особою відповідного рішення. Ненадання незаповнених сторінок паспорту (6-9 та 12-16) не впливає на технічні умови тендеру та не стосується кваліфікації учасника. В той же час, вами не надано доказів та пояснень з приводу того, що незаповнені сторінки паспорту могли якимось чином вплинути на об’єктивність визначення переможця. Відповідно до пункту 4.10 розділу 4 Додатку № 5 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції скановану копію документу(документів), що підтверджують якість та безпечність товару з урахуванням того, що технічні, якісні характеристики товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (ДСТУ), що передбачені чинним законодавством України. Замовник не визначає який саме документ має подати учасник . На підтвердження учасник ФОП Сущевський Володимир Миколайович надав файл FSC сертифікат 2023.pdf Сертифікат FSC підтверджує відсутність негативного впливу ведення лісового господарства на лісові екосистеми. Зміст сертифікату полягає у тому, щоб показати покупцям, що лісова продукція отримана з лісів, де процес ведення лісового господарства відповідає певним вимогам і критеріям, просування продукції з деревини від заготівлі до поставки кінцевим споживачам (покупцям) для надання їм гарантії, що продукція виготовлена з FSC сертифікованої або контрольованої деревини. В Україні діє FSC сертифікація. Сертифікація FSC свідчить про те, що продукція відповідає найвищим соціальним та екологічним стандартам на ринку, що підтверджує якість та безпечність товару. В цій частині учасник виконав умови тендерної документації. До того ж згідно розділу ІІІ ТД Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Зазначено: - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених (Додаток 3) Додаток 3. ТехнічнА СПЕЦИФІКАЦІЯ (надається інформація у форматі сканованих документів, підписаних, скріплених печаткою (за наявності)). Всі пункти технічних вимог мають бути підтверджені учасником. Ненадання підтвердження будь якого пункту,або не повна відповідність технічним вимогам , буде підставою для відхилення пропозиції ,як такої,що не відповідає тендерній документації замовника. Учасник ФОП Сущевський Володимир Миколайович надав окремий сканований файл. Додаток № 3 Технічна специфікація.pdf , підписаний та скріплений печаткою ,що окремо підтверджує якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Отже, варто наголосити ,що при розгляді тендерної пропозиції учасника- переможця закупівлі замовник зобов’язаний дослідити всі норми законодавства, а не лише формальну приналежність до певного розділу тендерної документації, щоб уникнути порушення прав учасника на неупереджену та об’єктивну оцінку його пропозиції, що нами і було зроблено. Водночас варто зауважити, що метою Закону України «Про публічні закупівлі», який визначає повноваження як замовника, учасників так і ДАСУ є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, а принципами проведення закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Замовник об'єктивно та неупереджено визначив найбільш економічно вигідну пропозицію для задоволення потреби в паливній деревині лікарняного закладу з метою економії бюджету та забезпечення своєчасного початку опалювального сезону.
На Ваш Запит про надання пояснень від 17.09.2024р. у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Дрова» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-27-004893-a) на ваші питання повідомляємо наступне: 1. Надаємо комерційні пропозиції від потенційних учасників на підставі яких здійснювався попередній моніторинг цін, умов поставки та оплати на предмет закупівлі (дрова), на підставі яких було визначено очікувану вартість предмету закупівлі ( прикріплено окремим файлом). 2. При розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Сущевський Володимир Миколайович на відповідність тендерній документації Комунального некомерційного підприємства «Житомирська багатопрофільна опорна лікарня» Новогуйвинської селищної ради не були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок. 3. Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В абзаці 1 пункту 28 Особливостей зазначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Стаття 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає: 1. Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. 2. У тендерній документації зазначаються такі відомості: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); 5) кількість товару та місце його поставки; 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами; 10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі; 11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції; 13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати); 17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг; 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. 3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже , зважаючи на те ,що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені діючим законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації та те,що законодавцем не зазначено в яких розділах тендерної документації і в яких саме обсягах (речення,або абзац,або пункт Закону в повному обсязі) зазначати інформацію про підстави відхилення тендерної пропозиції,а також те, що ці підстави відхилення тендерної пропозиції не є обов’язковою інформацією відповідно ст..22 Закону,бо саме ці підстави відхилення тендерної пропозиції законодавцем передбачені як право замовника ,а не його обов’язок замовник може зазначати інформацію, яку вважає за необхідне включити до тендерної документації в обсягах,які визначає самостійно . Інформація, що вказана в тендерній документації підпункті 4.1 пункту 4 розділу V тендерної документації не суперечить нормам діючого законодавства і окремо нормам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Постанова Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382 не змінює вимоги попередньої редакції особливостей, а лише містить доповнення до попередньої редакції, які зазначені в підпункті 5.3 пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації, що підтверджує наданий вами запит,отже відповідає діючий редакції особливостей і Постанові КМУ №382 від 02.04.2024 . Звертаю Вашу увагу, що Тендерна документація оцінюється в цілому, а не окремими розділами, отже замовником в тендерній документації було враховано всі зміни до законодавства та тендерна документація складена у відповідності до діючих норм законодавства.В той же час, Вами не надано доказів та пояснень з приводу того, яка саме інформація не відповідає нормам діючої редакції особливостей і Постанові КМУ №382 від 02.04.2024 і якою нормою законодавства передбачено обов'язок замовника зазначати вказану норму постанови в тендерній документації і в яких саме обсягах. 4. Відповідно до пункту 4.6 та п.4.7. розділу 4 Додатку № 5 до тендерної документації встановлено вимогу щодо переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, що стосується учасників фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців. Зокрема, передбачено надання учасником тендеру в складі тендерної пропозиції скановану копію паспорту та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду (у разі якщо учасником є фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець). На виконання вказаної вимоги учасник ФОП Сущевський Володимир Миколайович в складі тендерної пропозиції надав файл «Паспорт+Код.pdf», в якому містяться скановані копії паспорту Сущевського Володимира Миколайовича та картки фізичної особи – платника податків. Ми, як замовник, у тендерній документації не розміщували вимогу, щодо надання копії паспорту, яка б містила усі сторінки паспорту, в тому числі незаповнені, так як незаповнені сторінки паспорту ніяким чином не впливають на об’єктивність визначення переможця, його відповідність кваліфікаційним та іншим вимогам. Надання всіх заповнених сторінок паспорту учасника тендеру не суперечить положенням 4.6 розділу 4 Додатку № 5 розділу тендерної документації Інструкція з підготовки тендерної пропозиції . Вказані вами сторінки паспорту ( 6-9 та 12-16), як відсутні, не несуть в собі жодної інформації, що по суті ніяким чином не повинно впливати на об’єктивність розгляду поданої пропозиції та прийняття уповноваженою особою відповідного рішення. Ненадання незаповнених сторінок паспорту (6-9 та 12-16) не впливає на технічні умови тендеру та не стосується кваліфікації учасника. В той же час, вами не надано доказів та пояснень з приводу того, що незаповнені сторінки паспорту могли якимось чином вплинути на об’єктивність визначення переможця. Відповідно до пункту 4.10 розділу 4 Додатку № 5 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції скановану копію документу(документів), що підтверджують якість та безпечність товару з урахуванням того, що технічні, якісні характеристики товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (ДСТУ), що передбачені чинним законодавством України. Замовник не визначає який саме документ має подати учасник . На підтвердження учасник ФОП Сущевський Володимир Миколайович надав файл FSC сертифікат 2023.pdf Сертифікат FSC підтверджує відсутність негативного впливу ведення лісового господарства на лісові екосистеми. Зміст сертифікату полягає у тому, щоб показати покупцям, що лісова продукція отримана з лісів, де процес ведення лісового господарства відповідає певним вимогам і критеріям, просування продукції з деревини від заготівлі до поставки кінцевим споживачам (покупцям) для надання їм гарантії, що продукція виготовлена з FSC сертифікованої або контрольованої деревини. В Україні діє FSC сертифікація. Сертифікація FSC свідчить про те, що продукція відповідає найвищим соціальним та екологічним стандартам на ринку, що підтверджує якість та безпечність товару. В цій частині учасник виконав умови тендерної документації. До того ж згідно розділу ІІІ ТД Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Зазначено: - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених (Додаток 3) Додаток 3. ТехнічнА СПЕЦИФІКАЦІЯ (надається інформація у форматі сканованих документів, підписаних, скріплених печаткою (за наявності)). Всі пункти технічних вимог мають бути підтверджені учасником. Ненадання підтвердження будь якого пункту,або не повна відповідність технічним вимогам , буде підставою для відхилення пропозиції ,як такої,що не відповідає тендерній документації замовника. Учасник ФОП Сущевський Володимир Миколайович надав окремий сканований файл. Додаток № 3 Технічна специфікація.pdf , підписаний та скріплений печаткою ,що окремо підтверджує якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Отже, варто наголосити ,що при розгляді тендерної пропозиції учасника- переможця закупівлі замовник зобов’язаний дослідити всі норми законодавства, а не лише формальну приналежність до певного розділу тендерної документації, щоб уникнути порушення прав учасника на неупереджену та об’єктивну оцінку його пропозиції, що нами і було зроблено. Водночас варто зауважити, що метою Закону України «Про публічні закупівлі», який визначає повноваження як замовника, учасників так і ДАСУ є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, а принципами проведення закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Замовник об'єктивно та неупереджено визначив найбільш економічно вигідну пропозицію для задоволення потреби в паливній деревині лікарняного закладу з метою економії бюджету та забезпечення своєчасного початку опалювального сезону.